Na mijn intake gesprek, was het voor mij duidelijk, dat ik mijn ooglid correctie hier wilde laten doen. Heel duidelijk, goede voorlichting. Vriendelijke mensen. Zorgvuldig en secuur. Ik wist precies wat ik kon verwachten. Nazorg was ook prima en het resultaat is fantastisch!

• Prijs en Kwaliteit

Ik vond het intakegesprek erg prettig omdat alles duidelijk werd uitgelegd en er voldoende tijd voor werd genomen De ingreep viel me reuze mee en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat Ik zou iedereen oogmark aan kunnen raden

• Prijs en Kwaliteit

Goede zorg en uitleg met een mooi resultaat

Heel zorgvuldig werk en uitleg van de arts Allemaal voorspoedig verlopen, geen pijn.

Wow. Zo happy

Vanaf de intake gelijk het volste vertrouwen gehad. Tijdens de ingreep wordt alles goed uitgelegd. De eerste week na de ingreep? Je ziet er niet uit maar totaal geen pijn. Nadat blauw/geel/rood verdwijnt gaat het allemaal ontzettend snel en kun je snel weer onder de mensen. Ben ik blij met eindresultaat? Joh, ik wou dat ik jaren eerder had gedaan. Dus, echt heel erg blij

Supe blij mee

2 jaar geleden laten doen en nog steeds blij met resultaat.

Top arts,top assistentes,top resultaat

Ik heb een zeer positieve ervaring met oogmark een goede informatie voor de behandeling ,duidelijke uitleg tijdens de behandeling en de tijd erna. Laagdrempelig mocht je twijfels hebben over het herstel mag je altijd bellen . Ik ben zeer tevreden met het resultaat van de ooglid correctie.

heel goed

van het begin tot het eindresultaat ...helemaal goed gedaan en gegaan.

• Prijs en Kwaliteit

Erg blij met keuze en resultaat

Na jaren dagelijks hoofdpijn, die ik aan mijn werk weet, attendeerde iemand mij erop dat mijn oogleden ook weleens de oorzaak konden zijn. Na onderzoek bij Mark van Bracht bleek ik in aanmerking te komen voor ooglidcorrectie, maar een garantie voor het verdwijnen van de hoofdpijn kon hij me niet geven. Dit vond ik erg eerlijk. Toch heb ik de stap genomen en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Na de ingreep heb ik helemaal geen hoofdpijn meer gehad en ervaar ik bovendien veel meer licht en zicht. Bij het autorijden merk ik dit vooral omdat ik meer zie vanuit mijn ooghoeken. Daar wordt ik vast een veiliger chauffeur van, terwijl ik nooit in de gaten had dat mijn zijzicht beperkt was. Ook draag ik voor het eerst in vele jaren weer regelmatig een zonnebril omdat het zonlicht echt bij mijn ogen aankomt. Een geweldige bijkomstigheid is dat ik jonger en veel minder vermoeid en streng overkom. Kortom, ik ben helemaal gelukkig met het advies, de ingreep, het herstel en het resultaat.

Helemaal naar wens verlopen

Na beslissing om voor bovenooglidcorrectie te gaan, kwam ik op de site van Oogmark terecht. Gebeld en een week later kon ik al komen voor een intakegesprek. Goede uitleg van operatie en ook hoe het er ongeveer uit zou komen te zien. Korte tijd later is de operatie uitgevoerd. Ik was enigszins nerveus, maar dokter Van Bracht en zijn assistente gaven goede uitleg wat ze gingen doen tijdens operatie. Om twaalf uur stond ik weer buiten. Die middag en de volgende dag rustig aan gedaan. Ingreep was niet pijnlijk en ook geen napijn gehad. Ik ben heel blij met het resultaat en ik kan iedereen Oogmark aanbevelen.

• Prijs en Kwaliteit

Ben erg blij met het resultaat

Er word duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren. De ingreep ging zeer vlot, mijn herstel verliep zonder problemen bijna geen blauwe plekken of pijn. De wondjes waren ook snel genezen, waardoor het resultaat heel mooi is geworden. Ik heb nu minder druk op mij ogen en een frisse blik.

Eerlijk

Vandaag bij oogmark geweest. Graag had ik een ooglid correctie gehad. Voor de spiegel liet de dokter het mij zien. De dokter gaf aan als hij ging opereren het aan de binnenkant van mijn oog zou gaan trekken. Helaas voor mij geen operatie maar wat waardeer ik de eerlijkheid van dokter Mark. Eerlijke mensen die niet alleen voor het geld gaan maar voor een eerlijk advies. Heel erg bedankt hiervoor. Groet Tineke.

• Prijs en Kwaliteit

Prima en zeer professionele behandeling

mijn ervaring is; een prima behandeling gehad van Mark v Bracht en zijn team Gelijk bij het begin van de bovenooglidcorrectie een duidelijk verhaal en goede begeleiding en uitleg gehad. op de dag van de ingreep gelijk resultaat ik kan weer veel beter en wijder kijken.. ook zie je nu weer de kleur van mijn ogen. prima nabehandeling gehad en ook de verzekering dat als er wat aan de hand was dat ik gelijk mocht bellen.. niet nodig geweest . al met al een hele tevreden klant en ik kan het een ieder aanraden

• Prijs en Kwaliteit

Mooi resultaat en zeer goede zorg

Ik ben uiterst tevreden over het resultaat, de zorgvuldigheid, de klantvriendelijkheid en de communicatie.

• Prijs en Kwaliteit

Zeer tevreden, weer leven zonder klachten met een fantastisch resultaat.

Ik kan met gemak 2 A4-tjes schrijven met mijn ervaringen. Ik kampte met veel hoofdpijnklachten door mijn overhangende oogleden. Tevens was ik altijd aan het fronzen en mijn wenkbrauwen aan het optrekken. Na ruim 2 jaar in een zoektocht naar een goede behandelaar / specialist, kwam ik op advies van mijn schoonheidsspecialiste, Schoonheidssalon Beauté in Surhuisterveen, terecht bij Oogmark. Waar zij een type is van pure schoonheid en uitstraling en zij meerdere cliënten van Oogmark had gezien, ben ik voor een intakegesprek gegaan. Het was meteen Bulls-Eye. Dr. Van Bracht nam alle tijd om te kijken naar welke mogelijkheden er voor me waren en in alle rust en met vooral alle EERLIJKHEID, gaf hij uitgebreide uitleg. Tevens liet hij middels een satéprikker meteen het resultaat zien welke hij hoopte te bereiken. Twee weken later ben ik geopereerd, opnieuw in alle rust en met duidelijke en uitgebreide uitleg. Ook hierin was assistente Veerle, top! Dr. Van Bracht laat in zijn uitleg heel veel weten. Dit stelt enorm gerust. Nu, 3 maanden later ben ik van al mijn klachten af! Geen hoofdpijn meer, geen fronzen en optrekken van de wenkbrauwen meer maar een ontspannen en relaxt gezicht met een frisse blik en heel natuurlijke uitstraling! Ik ben enorm blij met het resultaat en ik beveel Oogmark iedereen aan. Een arts welke met uiterste precisie en nauwkeurigheid werkt en samen met de assistente knokt voor het allerbeste resultaat met bovendien een uitstekende nazorg!

• Prijs en Kwaliteit

Mark is zeer kundig en neemt uitgebreid de tijd voor je als patiënt.

Na een uitgebreide en vrijblijvende intake heb ik besloten om mijn ooglidcorrectie door Mark te laten uitvoeren. Het laagdrempelige contact heb ik als zeer prettig ervaren. Hij is duidelijk in zijn advies en geeft het ook aan als iets geen goede optie is. Erg prettig, aangezien het toch een ingreep is dat op een zichtbare plek plaatsvindt. Ook de nazorgcontacten met Mark en zijn assistenten zijn plezierig verlopen. Inmiddels is het drie maanden geleden dat ik mijn oogleden heb laten corrigeren en ik ben meer dan tevreden over het resultaat. De littekens zijn nagenoeg niet zichtbaar meer en de vermoeidsklachten die ik vanwege mijn oogleden had zijn niet langer aanwezig. Een leuke bijkomstigheid is het cosmetische resultaat; mijn oogopslag is meer open dan voorheen, waardoor ik er minder vermoeid uitzie. Ik kan iedereen Mark aanbevelen, wat ik ook heb gedaan. Familie, vrienden en kennissen hebben zich inmiddels bij Mark gemeld of gaan dat nog doen. Hij hoeft zich voorlopig niet te vervelen ;)

• Prijs en Kwaliteit

Mijn ogen in goede handen!

Een ooglidcorrectie is een keuze waarbij ik niet over een nacht ijs wilde gaan. Door dokter Van Bracht werd ik vooraf zeer goed geïnformeerd over het gehele proces dat me te wachten stond en ook tijdens de ingreep was er steeds tijd en ruimte voor vragen of opmerkingen. Ook door de assistentes trouwens. Ze gaven me het volste vertrouwen. En terecht; de nawerkingen vielen me 100% mee, en het resultaat is naar verwachting. Weer een open en frisse blik, geen zwaarte meer op mijn oogleden. Het idee dat er altijd contact gezocht mocht worden bij vragen over het verloop van het herstel stelde mij ook zeer gerust.

• Prijs en Kwaliteit

Een super mooi resultaat door een vakkundige arts!

Mark van Bracht is een zeer kundige arts die je rustig te woord staat, de tijd neemt voor al je vragen en uiteindelijk zeer secuur een prachtige ooglidcorrectie bewerkstelligt. Ik had eerst mijn twijfels om naar deze praktijk te gaan, omdat ik ooit eens naar een plastisch chirurg was geweest, maar deze twijfels waren ongegrond. Ik ben dus erg blij dat ik dit heb doorgezet, want het eindresultaat is prachtig en het kost daarnaast minder dan bij een klinkiek. Hartelijk bedankt!

• Prijs en Kwaliteit

De uitleg, aanpak en het resultaat van mijn ooglidcorrectie waren vakkundig.

Na een aantal jaren tegen hangende oogleden aangekeken te hebben en niet de durf er werk van te maken, was daar opeens die tip, om het bij 'die' huisarts in Drachten te laten doen. Na ook wat reviews gelezen te hebben, telefonisch contact gezocht en een afspraak gemaakt. Tijdens de intake kreeg ik een duidelijke en begrijpelijke uitleg van de specialist/ huisarts Van Bracht, over de behandeling. Voor mij was er geen twijfel meer of ik wel of niet een bovenooglidcorrectie zou laten uitvoeren. De datum voor de behandeling stond. Op de bewuste dag 2 paracetamol ingenomen. Voor de uitvoering een paar verdovingsprikjes en verder voelde ik weinig tot niets. De gesprekjes tussen de arts en assistente was een mooie afleiding. Nog even de lapjes vel kunnen zien die er afgekomen zijn en dat was de moeite waard. Het kon alleen maar beter en mooier worden. Eenmaal thuis, de verdoving uitgewerkt was, nog 2 paracetamol genomen. Geslapen en rustig aan gedaan. Verder geen pijn gehad de dagen erna. Zes dagen later zijn de hechtingen verwijderd door een kundige assistente. Het herstel kon beginnen. De roodheid en zwellingen rondom/ boven de ogen werd per week beter en strakker. De lijntjes van de hechtingen steeds minder zichtbaar. Het zien wat er op zij van mij gebeurt, neem ik zelfs weer waar. Heel blij ben ik met het resultaat!

• Prijs en Kwaliteit

Heel blij met het resultaat

Uitermate tevreden over het resultaat en ook over de voorlichting en begeleiding tijdens het proces. Professionele aanpak in een mooie schone kliniek. Er wordt covid proof gewerkt.

• Prijs en Kwaliteit

Very satisfied with both professional service and result!

After years of wanting to do a blepharoplasty I heard via a friend that there are many satisfied patients from the Van Bracht and Dorgeloo medical practice. I decided to take the leap, in spite of some stress about the fact that they would be cutting so close to my eyes, and have not regretted it for a moment. The intake interview was free, professional and friendly, with no pressure and enough time to reconsider. The operation itself went without any problems and painless, the healing process was exactly as described - a text book case! Also the removal of stitches were painless and the minimum bruising was visible and after week two I could already see that it would be a great result: I no longer woke up with curtains over my eyes, and after one month applying makeup was a joy: no more smudged eyelids from eyeliner or mascara!. Paracetamol the first 48 hours post-operation is sufficient in case of any pain or discomfort. ALL IN ALL: Compliments to Dr van Bracht and his assistant to make everything as comfortable and easy as possible, your re-assurance and professionality are much appreciated!

• Prijs en Kwaliteit

Weer helder en fris de wereld in kijken...

Na een goed gesprek met Mark van Bracht zonder verplichtingen en voldoende bedenktijd heb ik het toch gedaan. Ooglidcorrectie!!! Had ik het maar veel eerder gedaan.. Nu drie maanden later ben ik echt super blij en tevreden, geen hangende oogleden en hoofdpijn meer, maar nu weer een frisse en open blik en geen vermoeide uitstraling meer. Kortom een aanrader! Bedankt allemaal!

• Prijs en Kwaliteit

De tijd genomen om uit te leggen wat verstandig is om te doen en hoe de procedure is. Gratis consult, je krijgt dus de tijd om erover na te denken. Geen lange wachtlijst. Goede behandeling en nacontrole

uitmuntend

Zeer duidelijke intake gehad, waar het resultaat al enigszins zichtbaar gemaakt werd. Bovenooglid operatie viel reuze mee, zou het zeker weer doen en de controles nadien, erg prettig. Zo ontzettend blij met het resultaat! Voel me 15 jaar jonger, geen donker hoekje meer en geen hoofdpijn, en oog niet meer vermoeid. Subliem

• Prijs en Kwaliteit

vanaf de intake t/m de laatste controle heb ik ervaren als een aaneenschakeling van zorgvuldigheid

De zorgverzekeraar keurde mijn probleem af. Mark van Bracht erkende het probleem. Hij vertelde eerlijk wat het optimale resultaat zou kunnen worden. Ik ben meer dan tevreden, het gordijntjes probleem is opgelost en het resultaat is veel mooier geworden dan ik had verwacht. Ik voel me er werkelijk een ander, blijer mens door.

• Prijs en Kwaliteit

Zeer blij met het eindresultaat.

Met toch wat spanning de stap gemaakt voor een ooglidcorrectie. Via via bij Dr. Van Bracht uitgekomen. Wat een sympathieke man in een zeer nette praktijk. Eerste consult veel tijd genomen om het hele proces en het te verwachten resultaat door te nemen. Tijdens de operatie een zeer relaxte, rustige sfeer, eventuele vragen werden beantwoord. Na 24 uur nog een telefoontje van dr. Van Bracht en de nazorg was perfect. Super blij met het eindresultaat!

Over Oogmark

Oogmark™ is een moderne gespecialiseerde cosmetisch medische praktijk gevestigd in Drachten (Friesland) op de begane grond naast de NHG-geaccrediteerde Huisartsenpraktijk Van Bracht & Dorgelo in Drachten. Er zijn 1 gecombineerde spreek-behandelkamer en 1 zelfstandige behandelkamer, een wachtkamer, een receptie en een backoffice. De kliniek is verbonden aan de NVCH, NHG, FUE Europe en de NVCG.