Ik voelde me enorm geholpen

In een hele moeilijke tijd hebben Heidi en Yvette ons enorm geholpen. Alle vragen werden beantwoord, goede suggesties gedaan, dingen uitgezocht, mail werd snel beantwoord. Alle communicatie was heel respectvol en professioneel, maar toch ook heel persoonlijk. Beide dames voelden ontzettend goed aan wat wij wilden. Ik had me niet beter kunnen wensen.

Zeer warme en liefdevolle begeleiding

Wij zijn zeer warm en liefdevol begeleid door Heidi Markus van Monuta bij het regelen van het afscheid van mijn moeder. Het verlies van een dierbare is zo verdrietig, maar wat was het fijn om iemand te hebben die je op zo'n warme manier helpt bij het regelen van de uitvaart. Heidi is meerdere dagen bij ons geweest en heeft echt de tijd voor ons genomen. Haar warme en persoonlijke benadering gaf ons het gevoel dat we haar al jaren kende. Ze heeft een heel mooi verhaal gemaakt en heeft voor ons ondanks de maatregelen een mooi en fijn afscheid gerealiseerd. Bedankt voor alles!

Verzorgd

Mijn ervaring is heel positief. Heidi is een vakvrouw die je in een moeilijke periode van je leven heel bekwaam en menselijk een groot deel van je zorgen uit handen neemt. Dat doet zij op een heel innemende wijze die respect afdwingt.

Deskundigheid, vriendelijkheid en alle ruimte voor eigen inbreng bij een uitvaart : zo moet het !

* Deskundig * Uitstekend bereikbaar * Meelevend * Vriendelijk * Alle ruimte voor eigen inbreng * Duidelijke afspraken * Snelle en correcte uitvoering van gemaakte afspraken. Kortom: In een moeilijke en emotionele periode is dat nu juist wat een uitvaart respectvol maakt.

dag van overlijden tot crematie uitstekend begeleid

kan niet anders zeggen dat monuta, de familie en mij van AtotZ uitstekend heeft begeleid met het overlijden van mijn vrouw. nogmaals mijn dank. Harrie van Oorschot.

Alles netjes geregeld met veel begrip en warmte

De hulp die wij kregen was erg goed, er werd op een zeer prettige manier met ons meegedacht en naar alle betrokkenen werd geluisterd. Heidi Markus heb ik ervaren als een erg prettige en warme vrouw die er alles aan doet om een uitvaart volgens wens te laten verlopen.

We zijn geheel ontzorgd

De dienstverlening van Monuta was zoals wij het ons hadden voorgesteld. Ze houden goed rekening met onze wensen. Het was een bijzonder mooie plechtigheid.

Begripvol en zorgzaam

Ze stelt je op je gemak en luisterde goed naar je en regelt alles prima en als je iets niet weet of begrijpt dan legt ze het goed uit. Vanaf het moment dat je haar nodig hebt dan is ze er voor je

Volledig naar wens

Ieder heeft z’n eigen wens. Onze wens was niet te traditioneel. Met veel ruimte voor eigen inbreng zoals het spelen van het dorp en love of my life op saxofoon en mooie woorden van sprekers. Heidi bracht alles samen zoals we dat wilde. Met veel ruimte en niet te stijf doch waardig en warm ondanks de Corona beperkingen. Vooraf thuis hadden Heidi en Ramon ook alle tijd genomen voor ons en verwoorde dat prachtig in de aula. Mijn dank is groot.

Professioneel

Snelle opvolging en professionele begeleiding

Heel erg goed.

Alles werd goed uitgelegd, op de vragen die ik had. Heel tevreden hoe het allemaal verlopen is.

Vakkundige ondersteuning tijdens gitzwarte periode

Bij het plotseling overlijden van mijn vrouw werd de uitvaart verzorgd door Heidi. Van begin tot eind een uiterst vakkundige en professionele begeleiding op een moment dat jezelf in het diepst van je verdriet verzeild bent geraakt. Alles tot in de puntjes verzorgd waar mijn familie en vrienden nog steeds met een goed gevoel op terugkijken en onlosmakelijk in positieve zin onderdeel uitmaakt van het rouwproces.

Heidi is erg goed in haar vak ben zeer tevreden

Ben zeer tevreden over Heidi Markus erg begaan en bekwaam en springt goed in op allerlei situaties en komt met oplossingen Dank Heidi voor alle steun begrip en hulp na het plotselinge overlijden van Dennis Airne

Helemaal perfect!

Helemaal perfect!

Zeer prettig en fijn

Mijn ervaring met Heidi Markus ervaar ik als zeer prettig. Zij heeft belangstelling voor je verhaal en luistert daar goed naar. Ook op de crematie plechtigheid kwam zij zeer bekwaam en betrokken over. Het is een zeer prettige vrouw en ik heb alleen maar positieve berichten uit mijn omgeving, zoals familie, vrienden en buren gekregen. Ondanks de vreselijke gebeurtenis zou ik Heidi zeker aanbevelen om via Monuta de uitvaart te laten begeleiden . Ondanks alles heb ik er toch een goed gevoel aan overgehouden.

Mijn ervaring is super!

We zijn heel goed opgevangen vanaf dag 1 dat wij Heidi leerde kennen. Ze heeft al onze wensen vervuld en heeft goed geluisterd. Er was een goede klik. Ik kan me geen betere begrafenisondernemer bedenken dan Heidi.

Zeer professioneel, in- en meelevend.

Onze ervaring met Heidi Markus bij de crematie van onze moeder, schoonmoeder, oma en omi, kunnen wij niet anders benoemen als perfect. Vanaf het eerste contactmoment tot enkele weken na de crematie was dat contact warm, inlevend en bovenal echt gemeend. Kortom, superlatieven schieten voor Heidi tekort. Alles was tot in de puntjes geregeld en wij kunnen Heidi dan ook te allen tijde aanbevelen.

Persoonlijk en warm

Helaas hebben wij in zeer korte tijd onze vader en moeder verloren. Monuta heeft ons heel erg goed bijgestaan om alles rond de crematie te regelen, maar ook daarna. Het contact was erg persoonlijk en warm. Ze bieden echt een luisterend oor, en denken met je mee. Dat hebben wij als heel fijn ervaren. Na de crematie is er ook nog de nazorg. Ook die bieden een luisterend oor en kijken waar ze je kunnen helpen.

Na overlijden van mijn vrouw ben ik tot volle tevredenheid geholpen door Monuta.

Thank you!!. Monuta made the most difficult in my life easier.

My contact in Monuta was incredibly helpful and help me through the whole process . Everyone involved was very thoughtful , elegant and even the way they treated my mother was absolutely beautiful!! I will be forever thankful to Ramon Straters and all the people that helped me .

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.