Na overleg de zaak uitstekend opgelost.

Beste Kees, goed om elkaar gesproken te hebben en er samen uit te zijn gekomen. Nogmaals dank voor je tijd en voor het bijwerken van de review. Groet, Rolf

Vriendelijk klantcontact

Ik heb erg goede en vriendelijke service van Rolf ontvangen. Ze nemen bij Youvia de tijd om dingen rustig en makkelijk voor je uit te leggen. Ze hebben me echt verder geholpen. Betrouwbaar bedrijf met goede service.

Beste Eva, dank voor je mooie woorden! Ik bel je aan het eind van de maand nog even voor het vervolg. Mocht je eerder contact willen schroom dan niet! Met vriendelijke groet, Rolf

Niet verder zoeken, vaste accountmanager en resultaat

sinds ik klant ben hoef ik me geen zorgen meer te maken of ik online wel gevonden wordt. Youvia heeft dit top geregeld. SEA, SEO + Bedrijfsprofiel ingezet loopt als een trein

Beste Sjaak, zo lezen we het graag! Dank voor de mooie review!

Vakbekwaamheid en een geweldige service

Ik ben super tevreden over de diensten van Youvia.

Beste Marleen, bedankt voor de mooie review! Mocht ik verder iets voor je kunnen doen, je weet me te vinden! Mooie dag gewenst, groetjes, Rolf

Onduidelijkheid

Ik heb een vette rekening ontvangen en vraag me af ooit een overeenkomst te hebben gesloten.

Beste Addie, bedankt voor je review. Graag kom ik persoonlijk met je in contact om de onduidelijkheid die je hebt ervaren bij je weg te nemen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Alvast Bedankt!

Ontzettend klantvriendelijk met begrip en inzicht

Op het moment dat ik vragen heb over de invulling en gebruik van de diensten, heeft Joyce van Youvia ons heel goed geholpen om de juiste keuze voor ons bedrijf te maken. Een schoolvoorbeeld van klantvriendelijkheid, gedrevenheid, kennis en empathie. Dank je wel.

Beste Adrianus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Dat is waar wij het voor doen. Ook in de toekomst staan wij graag voor je klaar!

Slecht bereikbaar je staat steeds half uur in de wacht

De communicatie loopt moeizaam. Na heel veel energie van mijn kant zijn de problemen uiteindelijk opgelost.

Beste Danny, ik begreep dat er wat mis is gegaan met de eerdere opzegging, waarvoor onze excuses. Inmiddels is er contact geweest en is dit recht gezet. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf

Iets later

Vandaag heb ik afspraak met youvia. Door telefoon probleem, heb ik iets later contact met uw collega. Totaal service is goed.

Beste meneer Yao, ik begrijp dat u mijn collega Jeroen gelukkig kort na deze review nog gesproken heeft en alles duidelijk is. Mocht u nog (andere) vragen hebben dan vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Rolf & Jeroen.

Vreselijk bedrijf, je komt er maar niet vanaf!

We hebben al heel vaak aangeven dat we niet willen adverteren en ze blijven maar bellen en onterechte factureren sturen. De administratie is totaal niet op orde. Kortom waardeloos!

Beste Marco, bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je het niet zo fijn hebt ervaren met ons. Graag willen wij in contact komen om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten. Alvast Bedankt!

Goede service, medewerker nam alle tijd om het maximale uit de bedrijfsprofielen te halen

Beste Tom, dank voor de mooie review en fijn om te lezen dat ik je goed heb kunnen helpen. Mocht ik verder nog iets voor jullie kunnen doen dan verneem ik het graag. Groet, Rolf

Diverse malen getracht contact te leggen om ongevraagde abonnement op te zeggen.

Zeer slecht. Getracht ongevraagde abonnement op te zeggen. Zou worden gebeld. Ook via contactformulier gemeld dat factuur moet worden ingetrokken. Nog steeds geen reactie.

Beste Esther, bedankt voor je review. Graag kom ik met je in contact. Zodat ik navraag voor je kan doen naar de status van je opzegging. Zou je een berichtje willen sturen met je contactgegevens via Whatsapp naar 0651090933? Je bedrijfsnaam hier achterlaten mag ook. Alvast bedankt!

Mijn slechtste investering van het afgelopen jaar.

Omdat ik zelf weinig ervaring heb met SEA campagnes/ marketing online, wilde ik een professioneel bedrijf inschakelen. Het is mij enorm tegen gevallen. Weinig resultaten, weinig begeleiding/feedback en moeilijk bereikbaar. Tussendoor is het contract niet opzegbaar. Ik vind het de slechtste investering van het afgelopen jaar, die ik gedaan heb.

Beste Berry, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je verwachtingen niet naar wens zijn. Hier willen wij heel graag verandering in aanbrengen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933? Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten. Alvast Bedankt!

Super geholpen

Te laat merkte ik dat ik nog enkele papieren telefoonboeken nodig had. Bestellen niet meer mogelijk, want ze worden niet meer gedrukt. Tot mijn grote tevredenheid is men actief intern gaan zoeken naar nog aanwezige exemplaren en heeft men verschillende laatste edities gevonden. In plaats van simpelweg "nee" verkopen, heeft men mij super geholpen, ben er blij mee, top service!

Beste Jan, bedankt voor je review, Wat fijn om te lezen dat je een mooie ervaring hebt met Youvia. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan helpen wij je graag hiermee. De papieren gidsen zijn nu wel echt op dus je bent de allerlaatste die we daar blij mee konden maken.

Prettig, aandachtig, betrokken en kundig

Altijd fijn om eventjes de puntjes op de i te zetten in een telefonisch gesprek. Dit keer met Wessel. Wessel bedankt voor het fijne gesprek. Ik kan weer verder met een paar goede adviezen van jou!

Beste Chris, bedankt voor je mooie review! Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben dan helpen wij je graag hiermee.

Veel te duur en nauwelijks meerwaarde

Ooit begonnen bij DTG met een simpele vermelding in de telefoongids. Dat is alles wat ik wilde. Youvia meent steeds meer diensten te moeten aanbieden waar ik niet om heb gevraagd en ik ook totaal geen meerwaarde inzie. Ik merk het bijvoorbeeld niet aan bezoek van de website of in het aantal telefoontjes. Maar de rekening van bijna 353 euro is absurd hoog. Ik heb het dan 20 jaar ook opgezegd.

Beste Roelof, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het niet naar wens hebt ervaren. Graag willen wij in contact komen om samen tot een oplossing te komen. Zou je ons een berichtje willen sturen via whatsapp naar 0651090933, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met jou op. Je mag ook je bedrijfsnaam achterlaten, dan kunnen wij ook op die manier contact opnemen. Alvast Bedankt!

vriendelijk geduldig hulpvaardig

vriendelijk geduldig hulpvaardig

Beste Carry, bedankt dat je onze gesprekken zo hebt ervaren. Succes met het service gesprek en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Wessel.

Top service

Hebben echt alles aan gedaan me bedrijf een succes te maken en alles wat je aangeeft gaan ze gelijk mee aan de slag om te realiseren!

Beste Rinus, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een mooie ervaring hebt met Youvia. Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben kun je altijd contact opnemen met ons.

Uitstekend advies op maat!

Ik belde voor 1 ding en werd op uitermate prettige wijze over andere relevante en verwante zaken geïnformeerd en geholpen.

Beste Nathan, dank voor de mooie review! Mocht ik je nog verder op weg kunnen helpen dan hoor ik het graag. Groet, Rolf

Vriendelijk geholpen,nam alle tijd met goed advies.

Fijn gesprek met een zeer vriendelijk jonge man. Heeft me met veel advies geholpen. Dank je wel ben zeer tevreden.

Beste Riët, dank voor de mooie review, Groetjes Rolf (de jonge man in kwestie).

10 voor enthousiasme en professionaliteit

Thijmen, heeft mij gebeld naar aanleiding van mijn reactie op Google omtrent social media en marketing. Wij hebben eerst 10 a 15 minuten een gesprek gevoerd (terwijl ik aan het wandelen was) en inmiddels thuis aangekomen liet hij mij zien op de pc waar ik stond op Google. Nergens dus! Ik was verbaasd hoe snel hij reageerde en hoe professioneel hij te werk ging. Na een illustratie van Thijmen hoe social media en google marketing werkt was ik verkocht. De deal werd geseald gelijk binnen een half uurtje. Thijmen is heel professioneel te werk gegaan, hij informeerde precies wat hij kan bieden en gaf mij de mogelijkheden geïllustreerd en stapsgewijs op pc waardoor het makkelijker werd voor mij om een keuze te maken naar mijn die voor mij budget haalbaar is. Ik was meteen verkocht!

Geen persoonlijke aanpak

Benaderd door een verkoper die graag helpt onze online vindbaarheid te verhogen. Krijg vervolgens tot 3x toe een andere 'specialist' zonder enige uitleg. Specialist komt vervolgens een kwartier te laat voor de eerste meeting, laat mij zelf nabellen waar hij blijft. Persoon in kwestie heeft zich niet ingelezen in de organisatie maar wilde wel vooraf weten of ik de deal kon closen aan het eind van het gesprek. Stuurt me vervolgens een (standaard) vervolgmail met compleet andere naam. Bedrijf aangesproken dat dit geen goede basis is voor een verdere samenwerking en vervolgens geen reactie meer.

Beste Meline, Bedankt voor je review. Graag willen wij samen met jou naar de situatie kijken om alsnog tot een persoonlijke aanpak te komen. Kan je ons een berichtje sturen met je telefoonnummer via WhatsApp? Alvast bedankt.

Goed geholpen, snel ook

Makkelijk om een vast aanspreekpunt te hebben. Fijne communicatie, snelle acties.

Beste Roel, bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je een fijne ervaring hebt met ons. Mocht ik je nog ergens mee helpen dan hoor ik dat graag van je.

Slecht

Ik probeer al jaren van DTG/YOUVIA af te komen via mail, brieven, telefonisch. maar het wil mij niet lukken om een bevestiging hiervan te krijgen. Klantnummer 2314386 Probleem goed opgelost na deze beoordeling.

Beste Marco, mooi om te vernemen dat het zo goed is opgelost en sportief dat je de tijd hebt genomen om de review te updaten. Dank! Groetjes (namens) Jaleesa

nog nooit van gehoord

zeer slecht, nog nooit van dit bedrijf gehoord of gezien en direkt een incasso, WTF

Goedemiddag, bedankt voor je review. Graag willen wij opnieuw samen met jou naar de situatie kijken om tot een oplossing te komen. Ik begrijp namelijk dat wij hierover recent al contact hadden. Kan je ons via WhatsApp doorgeven op welk tijdstip en via welk telefoonnummer wij jou het beste kunnen bereiken? Alvast bedankt.

Zeer prettig geholpen!

Ik belde met een vraag over een factuur. Ik werd gelijk op een zeer prettige wijze geholpen. Meneer vroeg ook of hij mij nog met mijn profiel kon helpen. Erg attent.

Beste Melissa, dank voor de mooie review. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen dan verneem ik het graag. Groetjes, Rolf

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.