Met Saskia was het een verademing !

Vanmiddag met Saskia een telefonisch onderhoud gehad ten aanzien van het bewerken van mijn website. Dat is al lang geleden dat er iemand was die geduld , en je echt verder wilt/kan helpen om de site voor een gedeelte zelf weer te kunnen aanpassen! Iedereen deed hetzelfde, en ik kwam niet verder in mijn (vernieuwt door Youvia) site. Zij verdient een 10! Jij bezit de kunst van luisteren en behulpzaamheid. Dank je wel Saskia (medewerkster van de klantenservice Youvia )voor je plezierige, rustige en behulpzame telefonische gesprek. Vriendelijke groet , Rita Evers "Kapsalon Mariton"

Ik kan eigenlijk niks zeggen wat goed gaat

Mijn bedrijf staat wel gemeld adres alles is goed , maar telefoon nummer is nergens te zien, 10 min gezocht ik krijg het niet gevonden ,waar betaal ik eigenlijk voor.

Beste meneer Deijkers, ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat het een en ander is verduidelijkt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 020-4086400 of ons een berichtje sturen op het WhatsApp nummer 06-51090933.

Jammer

De overstap van DTG naar Youvia is 'stilzwijgend' gegaan. Weinig tot geen informatie naar de klanten toe. Bij het zien van de naam Youvia wordt er direct gedacht aan een spookfactuur, dus geen aandacht aan besteed. Tegen de tijd dat we in de gaten hadden dat dit dus het voormalige DTG is, was de betalingstermijn verstreken. De factuur staat op 15 oktober 2020. Toch nog snel overgemaakt op 7 december 2020, maar het werd weer teruggestort door Molliepayments. Niet gezien, met als gevolg een nota van incassobureau Bos, uiteraard verhoogd met rente en incassokosten. Beetje zielig om binnen 2 maand al een incassobureau in te schakelen!!! Youvia, jullie snijden jezelf in de vingers met deze tactiek! Het zou jullie sieren duidelijker naar de klanten toe te communiceren, niet direct met een incassobureau te smijten en het niet-begrijpende Molliepayments direct de prullenbak in te mikken! Jaren vaste klant geweest, maar na dit gezeur direct het abonnement opgezegd. Jammer Youvia

Prima geholpen, nette uitleg

Rolf Prill heeft mij prima te woord gestaan, volop hulp geboden en geprobeerd tot een oplossing te komen. Heeft contactgegevens achtergelaten voor als de aanpassing niet na 24 uur wordt doorgevoerd, zodat ik dan weer contact kan opnemen. Eerdere contacten met collega's (waaronder Amet) waren minder doeltreffend, werd steeds afgescheept en gaven aan om zelf contact op te nemen met infobel en openingstijden, terwijl in het gesprek met Rolf blijkt dat dat via Youvia locaties kan. Daardoor zelf de hele week al bezig voor inloggegevens en nog niet de behaalde resultaten. Rolf Prill pakte dit anders aan en heeft volop hulp geboden. Dank hiervoor. Ik vrees dat ik hem nogmaals om hulp moet vragen omdat de gevraagde afbeeldingen nog niet verwijderd zijn van google (en bij Infobel).

Beste Anja, dank voor je review. Ik heb begrepen dat Samantha de koppeling met Google mijn bedrijf in orde heeft gemaakt en je nog ondersteund met de laatste wensen. Mocht ik nog niets anders voor je kunnen doen verneem ik het graag. Groetjes Rolf

Super!

Super easy, quick and efficient!

Beste Florian, dank voor de mooie review! Gr. Rolf

Vriendelijk geholpen!

Fijn telefonisch gesprek gehad met Youvia. Goede duidelijke uitleg en vriendelijk geholpen.

Beste Esther, dankjewel voor deze mooie recensie. Groetjes, Rolf

Goed en zeer vriendelijk geholpen bij mijn probleem

Wordt serieus genomen en men doet echt hun best om een probleem om te lossen. Ben zeer tevreden over deze dienst.

Dank je wel Herma! Veel succes met je reviews op Klantenvertellen. Groetjes, Inge.

Super tevreden

Alles vakkundig en aardig behandeld door Inge !

Dank je wel Petra, ben blij dat de website aanpassingen naar wens zijn, groetjes Inge.

Begrip voor persoonlijke situatie

Ben jaar of 5 klant geweest, nu stop gezet omdat het financiële gevolgen had voor mijn bedrijf in de tijden van Corona. Per direct medewerking gekregen in stopzetting contract.

Beste mevrouw van Hoek, dank voor de review. Ik hoop dat u snel betere tijden tegemoet gaat. Groetjes Rolf.

Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!

Uitstekend geholpen deskundig en vriendelijk. TOP!!!

Hartelijk dank voor deze mooie woorden! Groet, Rolf

Fijn geholpen en te woord gestaan

Goed bereikbaar, goed meegedacht en oplossing gericht.

Beste Niels, dank voor je review! Als ik verder nog iets voor je kan doen hoor ik het graag. Groet, Rolf

Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen.

Snel en gemakkelijk contact, direct naar tevredenheid geholpen. Thanks Jaleesa.

Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten, bedankt!

Persoonlijke aandacht met verrassend veel advies

Ik heb een adviesgesprek gehad met Youvia over onze marketing. Super helder, interessant en zinvol om door te nemen waar je verbeterpunten liggen binnen je bedrijf wat betreft de vindbaarheid. Hier kan ik wat mee! Dank je wel voor jullie tijd;-)

Super om te lezen dat wij je hebben kunnen helpen, bedankt voor deze review!

Super goed en gezellig geholpen

Ik belde naar Youvia ivm de opzegging na beëindiging van mijn bedrijf Ik ben ontzettend aardig en proffesioneel te woord gestaan. Bedankt!

Geweldig dat mijn collega Inge je zo goed heeft kunnen helpen met je opzegging. Jammer om je te zien gaan, maar wie weet tot in de toekomst!

Niet goed

Ik wil graag weg bij jullie als klant. Na veel telefoontjes en mailtjes verder ben ik niet goed geholpen. Dit gaat over het bedrag wat ik betaald heb, teruggestort is. Nu heb ik alle openstaande bedragen overgemaakt bij bos incasso. Ik kan geen mailadres van jullie vinden, graag hoor ik hoe nu verder. Groet, Nieuw Paradijs Eibergen Klantnummer; 90139096

Beste mevrouw Zhao, We hebben elkaar inmiddels al weer een aantal weken geleden gesproken en het financiële probleem opgelost. Daarnaast heb ik (helaas voor ons) ook uw opzegging verwerkt en bevestigd. Ik hoop dat u nog de moeite wilt nemen om zoals afgesproken uw review aan te passen / aan te vullen. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Rolf

Zeer tevreden bij Youvia, was ik ook al bij DTG

Nu in de corona tijd een team overleg gehad en ik ben zeer tevreden met de hulp en aanpassing op mijn online profiel. Mijn accountmanager had zich goed voorbereid en na een goed overleg zijn mijn wensen naar tevredenheid in gevuld. Een hele fijne ervaring om te constateren dat het niet allen maar om meer verkoop van producten draait, maar de klant goed wordt begrepen. Mike dank je wel.

Fijn om te lezen dat mijn collega de tijd heeft genomen om je naar tevredenheid te kunnen helpen! Hartelijk dank voor deze prachtige review.

snel, oplossingsgericht

Een aanpassing aan de website was snel geregeld en geheel naar wens uitgevoerd.

Beste Roderik, bedankt voor de positieve review! Groeten, Rolf

Zeer onbeleefd

Ik wilde graag het gesprek aangaan over een fout van Youvia waardoor ik een maand extra moest betalen na opzegging. Na enorm lang wachten kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. De beste mevrouw gaf aan dat het inderdaad een fout was, maar dat deze te wijten was aan een typefout van een collega. Daarom ging zij er niks aan doen en kapte ze het gesprek af. Een typefout kan natuurlijk, maar wanneer de volledige datum "verkeerd" is ingetypt noem ik het geen typefout meer.

Aardige dame, servicegericht & snel resultaat

Vandaag gesproken met Inge van Youvia om een aanpassing te doen aan mijn website wat niet zelf lukte via de “mijn youvia” tool. Inge wist hoe het ‘probleem’ aan te pakken, gaf gericht advies en ging door tot alles opgelost was naar wens en op alle devices! Mijn website ziet er nu dus weer tiptop uit, zowel op pc, laptop als op mobiel! Dank Inge!!

Super om te lezen dat je website weer helemaal up-to-date is met alle gewenste aanpassingen! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review.

Het was een prettig en een goed gesprek wat mij vertrouwen gaf in Youvia

Ik kan dit bedrijf aanbevelen voor anderen.

Beste Luc, super om te lezen dat je een prettig en goed gesprek met mijn collega hebt kunnen voeren, wij staan graag voor je klaar! Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.

Met de organisatie in zijn totaliteit niet zo’n goede ervaringen, met bepaalde personen wél

Logge grote organisatie met vaak wisselende contactpersonen, daardoor traag en niet tijd even vriendelijk of efficiënt. Laatstelijk contact gehad met Joyce van Horen, zij was vriendelijk, snel, to the point en in mijn ogen zéker van toegevoegde waarde!

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons te voorzien van feedback! Goed om te lezen dat mijn collega je vriendelijk en snel heeft kunnen helpen.

kansloos

Ooit was Youvia DTG ... toen werd er elk jaar gecontroleerd of de bedrijfsgegevens nog klopte voor in de gouden gids, en of je nog steeds een vermelding wilde. Niks geen verrassingen en je wist waar je voor betaalde. Schijnbaar heeft iemand de oudjes die toen nog eigenaar waren (bijna 80 jaar oud) iets van online bedrijfsinfo in de maag gesplitst, die mensen weten niet eens wat internet is. En dan ook nog eens de uitgebreide regio (extra duur dus) ... Een maand nadat er STILZWIJGEND is verlengd krijg je de factuur, schrik je je een ongans van het bedrag van een contract waar wij als eigenaar niks van wisten (de oudjes zijn geen eigenaar meer van het bedrijf) en de oudjes overigens ook niet ... Bel je de helpdesk om na te gaan wat voor contract en om er van af te komen, wordt je initieel door iemand geholpen die zo ongeveer tegen je aan het schreeuwen is (ik heb maar opgehangen), na 2e belletje eindelijk iemand die ons contract afgezegd heeft ... Maar ja ik moet wel even ruim 700 euro dokken voor iets wat ik helemaal niet wil hebben en over 11 maanden zijn we pas van ze af.

Correct geholpen door Rolf

Samen tot een goede oplossing gekomen voor de inlog van de website. Er was een storing bij KPN, soms even creatief denken en dan kom je tot een oplossing. Dank Youvia!

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Super om te lezen dat jullie tot een creatieve oplossing zijn gekomen!

Uitstekend te woord gestaan en geholpen.

Ik had een aantal vragen over de factuur en mijn Youvia, en ik ben door medewerker Dhr Rolf Prill uitstekend geholpen. Deze heeft mij alles rustig en bekwaam uitgelegd. Mijn advies is, Ga zo door.

Beste meneer Hofstede, dank voor uw lieve woorden! Groetjes, Rolf.

Toch goed geholpen

Ik was verontrust over de gang van zaken bij Youvia, ik kreeg geen response op het verzoek om mijn abonnement te beëindigen. Vervolgens heb ik telefonisch contact gezocht, Muzaffer heeft mij uitstekend verder geholpen ook al was de opzegtermijn net verstreken. Gelukkig is mijn verzoek naar tevredenheid behandeld.

Fijn om te lezen dat mijn collega je goed en naar tevredenheid heeft geholpen! Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review.

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.