Superfijn geholpen door Tom van Erven

Behoorlijk veel problemen met mijn uitgaande mail en hierover vaak contact gehad met Tom van Erven, er stond een blokkade op en mijn uitgaande mail werkte niet meer op een gegeven moment. Dit heeft wel enige tijd geduurd maar Tom was heel geduldig en reageerde altijd. Op het laatst heeft hij mij telefonisch opgebeld om mij door het programma te begeleiden, dit behoorde niet echt tot zijn taak, maar wilde mij gewoon graag helpen. Een dikke pluim voor Tom en nogmaals bedankt.

Heel vriendelijk en behulpzaam

Heel fijn en vriendelijk geholpen met mijn probleem dat ik had met onze website. Samen stap voor stap door het programma gelopen en uitleg gegeven bij elke stap. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Dank je wel Kevin!

Top service!

Kevin heb mij heel snel geholpen en ik was erg tevreden over zijn aanpak. Zeer aangeraden!

Heel tevreden over de service van Youvia!

Mijn vraag was een wat lastigere en we hebben even moeten zoeken naar de juiste oplossing. In plaats van mij met een standaard antwoord af te schepen, bleef ik altijd snel antwoord op mijn vragen krijgen. Ik voelde mij hierdoor als klant serieus genomen. Youvia's medewerker Tom van Erven is samen met mij als een Sherlock Holmes blijven zoeken naar de juiste oplossing, die hij uiteindelijk gevonden heeft. Ik ben dus echt ontzettend tevreden over de service van Youvia.

Samen met Tom van Erven een probleem opgelost Die jongen met zijn geduld heeft mij perfect geholpen.

prima en duidelijk op weg geholpen en voorzien van relevante informatie

prima en duidelijk op weg geholpen en voorzien van relevante informatie

Youvia wil klantervaring verbeteren, en neemt dat serieus.

Nadat onze website was overgenomen door Youvia, is er helaas regelmatig wat mis gegaan. Zelfs de website heeft er enige tijd uitgelegen in een periode waarin we al intensief samenwerkten en technische verbeteringen waren beloofd. Dat vonden we behoorlijk hinderlijk, dus nu aan de bel getrokken. Er werden excuses gemaakt en daadwerkelijk ingegrepen, snel, vakkundig en vriendelijk. Daarbij kregen we het idee dat relevante afdelingen nu capaciteit vrijmaakten en beter gingen samenwerken. We kijken vol verwachting en nu ook met vertrouwen uit naar de resultaten.

Uitstekende dienstverlening

Prima geholpen door Tom!

Vlot en adequaat geholpen.

Plezierige communicatie.

Vol vertrouwen!

Ik ben net begonnen met de software en ik heb goedgelovig dat goed gaat werken. De klant service is ook helemaal top. Guillermo en Gilbert hebben mij alles goed uitgelegd, heel klantvriendelijk en als ik vragen heb reageren ze super snel om alles te oplossen. Super bedankt.

klantvriendelijk

ben door heer Tom Erven correct en vakkundig behandeld aangaande mijn opzegging. Zeer begripvol omtrent de reden van deze opzegging.

Youvia denkt met je mee als klant om het beste eruit te halen

Ik werk al jaren samen met Youvia. Zij beheren mijn website, zorgen ervoor dat ik goed vindbaar ben op internet, zodat ik veel klanten binnenhaal. En ze blijven meegaan met de ontwikkeling. Ik heb maandelijks een belmoment om de stand van zaken door te nemen en punten weer te verbeteren. Dit werkt fijn! Als ik vragen of opmerkingen heb, kan ik tussentijds ook mailen of bellen. De samenwerking verloopt prima!

Goede uitleg en goede hulp

Goede uitleg, aanpak betr. Website aanpassingen!

It was so helpful to talk with an expert

Tom was great in explaining the various areas for improvement in a way that was approachable and yet thorough.

uitgebreide hulp tot het was opgelost!

Ik kreeg problemen met een mailbox van mijn stichting. Navraag bj de klantenservice leerde mij dat dit te maken had met de verhuizing van Modual naar Youvia. Ik kreeg contact met Mischa de Best. Zij was geweldig geduldig, want er bleek meer gedaan te moeten worden dan het verhuizen van de mailbox. Ik wilde een nieuwe computer in gebruik nemen en daarvoor moest e.e.a. worden voorbereid. Uiteindelijk heb ik meerdere online contacten met Mischa gehad, waarbij ik enorm goed en geduldig werd geholpen. Dit was ook nodig aangezien ik zelf niet echt kundig was op dit gebied. Dat ben ik nu echter ook veel meer, dankzij deze ondersteuning. Alles werkt nu naar behoren! Veel dank hiervoor! Douwe Bergsma Amersfoort

De meest professionele Website met goede begeleiding.

Na eerdere minder goede ervaring kwam ik uiteindelijk bij Youvia terecht. Wat een verademing en professionaliteit. Voor alles hebben zij oog, advies en denken mee tot het beste resultaat. Ik zou niet anders meer willen. Voor mij is Youvia de beste en betrouwbare website.

Duidelijk, vriendelijk en behulpzaam.

We hebben een eigen website gemaakt voor ons eigen bedrijf en Tom heeft op een respectvolle, zeer vriendelijke en duidelijke manier uitleg gegeven wat er allemaal beter zou kunnen aan onze site. Ook heeft hij ons laten zien waarom dat zo belangrijk is en zelfs voor een leek legt hij het zeer fijn en goed uit. Fijne ervaring en neemt de tijd voor zijn klanten.

positief

Tom v Erven heeft mij goede tips gegeven. Totaal geen glad verkoopgessprek om mij over te halen tot iets...

Super goed geholpen door Youvia!

Super goed geholpen door Tom van Erven van Youvia. In een vrijblijvend gesprek heel veel waardevolle info ontvangen over mijn website en online vindbaarheid. Wanneer ik een online marketingbureau zal inschakkelen zal ik zeker eerst aan Youvia denken, bedankt!

zeer goed geholpen top

heel vriendelijk en geduldig geholpen heel tevreden over alle hulp die ik krijg super bedankt en ga zo door mijn complimenten vriendelijke groeten Diana Konijnenburg

Super contact en erg klantvriendelijk

Tom kon mij tot in de detail uitleggen hoe ik mijn online presentie kon vergroten zodat ik een groter bereik zou krijgen voor mijn doelgroep.

Professioneel. Oplossingsgericht.

Je wordt aan de hand meegenomen en geholpen bij het zoeken naar de beste aansluiting met je markt. Prettig samenwerken!

Een top en eerlijk bedrijf!

Samen met Tom van Erven een telefonisch consult gehad. Dit bedrijf is zeker aan te raden en denkt met je mee! Geen contracten aansmeren maar gewoon overleggen en adviseren, daar hou ik van!

Goede, adequate, vriendelijke en deskundige ondersteuning.

Zeer goed geholpen.

Er waren problemen met het verschijnen van foto's en logo's die ongewenst waren. Wij konden dit zelf niet oplossen en hebben assistentie gevraagd van Youvia, die onze web-site had gemaakt. Met behulp van Gilbert en Mischa is het probleem opgelost. Zij hebben kosten nog moeite bespaard en hebben binnen korte tijd alles opgelost. Wij zijn buitengewoon tevreden en raden iedereen aan Youvia te kiezen in geval een web-site moet worden gemaakt.

Herikerbergweg 88

1101 CM Amsterdam

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.