Uitstekende communicatie

Het contact tussen mij en Youvia, via Johan van Venrooij, verloopt ontzettend soepel. Er wordt graag mee gedacht op alle vlakken, en snel terugkoppeling gegeven.

Super bedankt voor je review Werner, ik vind het ook zeer prettig om met jullie samen te werken! Groetjes Johan

begripvol en invoelend

niets is prettiger wanneer iemand je leidt door een woud van opties, linken en mogelijkheden en de juiste route aangeeft afgestemd op wie wij zijn als organisatie en wat ons steunt.

Dank je wel voor je mooie complimenten Leen, groetjes Inge

efficiënte begeleiding door all round kundige Björn Knehans

Dhr. Knehans heeft alle geduld om duidelijk uit te leggen waar iets aan ligt. Dat geeft de klant vertrouwen. Waardering: vijf sterren!

Partnerservice

Ik ben ergens vorig jaar door Youvia gebeld geworden. Eigenlijk door Johan van Venrooij. In principe wil ik niet door bedrijven gebeld worden die dan hun mooiste verkooppraatjes hebben aanstaan. Maar Johan, was anders en had kennis van zaken. Hij was niet drammerig, maar achteraf gezien heel slim en subtiel. gelukkig voor mij op dat moment geen last van ervaren. Uiteindelijk ben ik voor zijn kennis gezwicht en dacht ik...hij heeft een punt. We moeten een volgende stap maken in dit proces. Maar eigenlijk begon toen pas de service! Want als er iets niet goed is, kan ik altijd bij hem terug en hij staat altijd klaar. Nog nooit ongeduldig geweest, altijd meedenkend en blijft je steeds van jet juiste advies voorzien. Blijft echt je als partner service verlenen. Klantenservice ten top!!!! Johan van Venrooij zou een voorbeeld moeten zijn voor de andere collega's op dit soort service verlenende afdelingen. Youvia krijgt nu sterren die echt zijn verdiend door Johan!!

Beste Melissa, dankjewel voor je review. Johan is ook onze ster en is erg blij met deze positieve woorden!

Snel en direct geholpen

Gisteren laat gemaild met een vraag en vanochtend teruggebeld door een vriendelijke man die met een passend antwoord kwam. Mijn probleem is opgelost. Blij mee

Beste Charlotte, bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat wij je probleem hebben kunnen oplossen.

Klantvriendelijk

Geven advies en tips

Beste Jannet, hartelijk dank voor dit prachtige cijfer. Wij staan graag voor je klaar!

Duidelijk

Behulpzame, duidelijke en eerlijk uitleg.

Dank je wel Dennis, als je nog meer vragen hebt dan weet je mij te vinden. Groetjes Inge

zeer goed geholpen

zeer goed geholpen door mike. alles luid en duidelijk uitgelegd zodat ik zelf mn website kan onderhouden

Beste Hans, super om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Hartelijk dank voor deze review.

hele vriendelijke mensen

goed te woord gestaan en geholpen

Beste Youri, bedankt voor dit prachtige cijfer!

Zeer goed en duidelijk.

Een heel sympathiek persoon en door zijn verhaal en de benadering van mij ben ik overstag gegaan. Op dit moment met de lockdown etc. ga ik op geen enkel verhaal in. Deze man pakte het zo goed aan dat ik geïnteresseerd werd en dus meeging met zijn aanbieding.

Beste Miriam, hartelijk dank voor deze review! Fijn om te lezen dat mijn collega goed met je mee heeft kunnen denken en je daarmee verder heeft kunnen helpen.

tevreden over service

snel en adequaat op mijn vraag gereageerd

Beste meneer Wijntje, dank voor het mooie cijfer! Groetjes, Rolf

Goede ervaring

Op 1 februari had ik een gesprek met Inge Boer van Youvia. Zij heeft me goed te woord gestaan over de uitleg van het bedrijfsprofiel. Er zijn enkele dingen meteen ingevuld wat ik ook fijn vond. Verder is er nog het een en ander uit te zoeken voor mij. Het is best veel. Maar ik kan eventueel nog altijd dingen vragen aan haar schreef ze.

Beste Nelleke, fijn om te lezen dat mijn collega je zo goed heeft kunnen helpen! Wij staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

netjes opgelost

Afgelopen augustus via de mail een factuur ontvangen van Youvia. Daar deze naam niet bekend was bij ons is de factuur als spam behandeld. Bovendien is het adres op de factuur ons oude adres. Vervolgens per mail in november een incasso ontvangen van Bos incasso inzake Youvia, waarbij word aangegeven dat wij op 16 maart 2020 geinformeerd zouden zijn dat DTG verder gaat onder de naam Youvia en dat er aan de producten niets veranderd. Helaas hebben wij deze aankondigingen gemist ? Volgens Bos heeft Youvia meerdere herinneringen gestuurd, maar helaas is dat niet het geval. Er is geen herinnering gestuurd, maar gelijk een incasso via Bos. Uit onderstaande beoordelingen zie ik dat wij niet de enigste zijn die de handelswijze van Youvia heel raar en teleurstellend vinden. Na een chatsessie met Tess op 1 oktober jl. , waarbij ik heb aangegeven absoluut géén gebruik te willen maken van de diensten van Youvia en hiervan graag een schriftelijke bevestiging ontvang, krijg ik een mail waarbij ik uitleg krijg hoe ik kan inloggen bij Youvia???? Ik zal nogmaals aangetekend schriftelijk opzeggen en hoop dat jullie n.a.v. deze review contact met mij opnemen om een betalingsregeling te treffen voor teleurstellende geleverde diensten. Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens, MAAR VERKLAAR NIET DAT IK KLANT BEN (GEWEEST) BIJ DIT BEDRIJF!!!!!!! Om deze review te kunnen versturen moet ik dit veld echter aanvinken, alweer een heel rare manier van zaken doen Naar aanleiding van deze review gebeld door Jaleesa en alles is netjes opgelost door het toesturen van een creditnota.

Beste mevrouw Buck-Mulkens, bedankt voor het prettige gesprek van zojuist! Fijn dat wij samen naar deze situatie hebben kunnen kijken en een passende oplossing hebben gevonden. Mocht ik verder nog iets voor u kunnen doen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Jaleesa

goede communicatie

Beste Rudy, dank voor dit fantastische cijfer! Groet, Rolf

Erg behulpzaam!

Nam alle tijd om het hele systeem uit te leggen op een duidelijke manier. Erg prettig gesprek gehad!

Dank je wel Kim, succes met jullie rebranding, groetjes Inge

Prettig met genoeg informatie

Een goed gesprek met Inge gehad. Telefonisch heeft zij mij degelijk begeleigdt. Heel blij mee!

Dank je wel Jandre! Als je nog meer vragen hebt dan kun je mij altijd bellen, groetjes Inge

Prima geholpen!

Graag gedaan! Ik spreek je snel weer, fijne dag Inge

Prima geholpen door Joyce van Horen

Joyce van Horen kon direct mijn probleem begrijpen en inleven in mijn situatie. Zij ondernam direct actie en gaf hierbij ook aan dat het niet zeker zou zijn dat er een voor mij positief resultaat in zou zitten omdat mijn vraag eigenlijk niet kon worden ingewilligd. De volgende dag kwam er al een reactie van Joyce en deze was voor mij zeer positief. Na twee weken werd ik door Joyce gebeld omdat de offerte wel was geaccepteerd maar dat de betaling niet was gedaan. Hier bleek iets fout zijn gegaan en dit werd door Joyce direct opgepakt en aangepast waardoor alles in orde is gekomen. Joyce was erg aardig, heel positief, klantgericht, probleemoplossend, meedenkend en heeft hulp gebracht. Voor mij uw medewerker van het jaar. Vriendelijke groet ( en zeker aan Joyce) Erik ter Mors

Beste Erik, super om te lezen dat je onze service als positief hebt ervaren! Wij waarderen dat je de tijd hebt genomen om deze review achter te laten.

Uiteindelijk geweldig geholpen

Opzeggen wordt je erg moeilijk gemaakt door de opzegafdeling. Na persoonlijk contact met de marketingafdeling zijn de problemen perfect opgelost

Beste Jan, fijn dat we er zo goed uit zijn gekomen. Dank voor het mooie cijfer! Groet, Rolf

Behulpzaam, biedt ook nazorg, dat is fijn. Geeft goeie tips

zie boven

Dank je wel! Ik denk graag mee, groetjes Inge

Goede service en begeleiding

Mijn ervaring met Youvia, voorheen DTG is uitstekend. Ze pakken meteen het probleem op en herstellen. Er worden extra diensten geadviseerd en geactiveerd. De service en begeleiding is prima. Ook de navraag of alles goed werkt en aanpassingen zijn prima. Leuke mensen aan de telefoon zodat je je thuis voelt.

Beste Dorien, leuk om elkaar gesproken te hebben, fijn om te lezen dat dit wederzijds is geweest. Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Rolf

Wordt goed meegedacht

Beste Jannet, hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Wij staan graag voor je klaar!

Met Saskia was het een verademing !

Vanmiddag met Saskia een telefonisch onderhoud gehad ten aanzien van het bewerken van mijn website. Dat is al lang geleden dat er iemand was die geduld , en je echt verder wilt/kan helpen om de site voor een gedeelte zelf weer te kunnen aanpassen! Iedereen deed hetzelfde, en ik kwam niet verder in mijn (vernieuwt door Youvia) site. Zij verdient een 10! Jij bezit de kunst van luisteren en behulpzaamheid. Dank je wel Saskia (medewerkster van de klantenservice Youvia )voor je plezierige, rustige en behulpzame telefonische gesprek. Vriendelijke groet , Rita Evers "Kapsalon Mariton"

Ik kan eigenlijk niks zeggen wat goed gaat

Mijn bedrijf staat wel gemeld adres alles is goed , maar telefoon nummer is nergens te zien, 10 min gezocht ik krijg het niet gevonden ,waar betaal ik eigenlijk voor.

Beste meneer Deijkers, ik heb van mijn collega vernomen dat jullie een prettig gesprek hebben gehad en dat het een en ander is verduidelijkt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via 020-4086400 of ons een berichtje sturen op het WhatsApp nummer 06-51090933.

Jammer

De overstap van DTG naar Youvia is 'stilzwijgend' gegaan. Weinig tot geen informatie naar de klanten toe. Bij het zien van de naam Youvia wordt er direct gedacht aan een spookfactuur, dus geen aandacht aan besteed. Tegen de tijd dat we in de gaten hadden dat dit dus het voormalige DTG is, was de betalingstermijn verstreken. De factuur staat op 15 oktober 2020. Toch nog snel overgemaakt op 7 december 2020, maar het werd weer teruggestort door Molliepayments. Niet gezien, met als gevolg een nota van incassobureau Bos, uiteraard verhoogd met rente en incassokosten. Beetje zielig om binnen 2 maand al een incassobureau in te schakelen!!! Youvia, jullie snijden jezelf in de vingers met deze tactiek! Het zou jullie sieren duidelijker naar de klanten toe te communiceren, niet direct met een incassobureau te smijten en het niet-begrijpende Molliepayments direct de prullenbak in te mikken! Jaren vaste klant geweest, maar na dit gezeur direct het abonnement opgezegd. Jammer Youvia

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.