Vriendelijk en erg behulpzaam

Gesproken met Inge het was erg nuttig gesprek en ik ben erg goed en heel vriendelijk geholpen, Inge gaf een vertrouwd gevoel en heeft al mijn vragen beantwoord of de juiste mensen aan het werk in beweging gezet.

Beste Pieter, Wat ontzettend fijn om te lezen dat je goed en vriendelijk bent geholpen en een goeie service hebt mogen ervaren! Hartelijk dank voor je review.

Top geholpen en ook nog zeer gezellig

Uitstekende uitleg over mijn facturen maar daarnaast ook uitgebreide informatie over hoe inzicht te krijgen in mijn profielen . Direct werd voor mij een gesprek aangevraagd om alles up to date te maken . Dit alles op n professionele en sympathieke manier . fijn advies Inge Boer

Bedankt voor je positieve feedback. Goed om te lezen dat je zo goed bent geholpen! We nemen graag de tijd voor onze klanten om ze zo goed mogelijk te helpen en jouw review geeft dit mooi weer.

Telefonische hulp

Door de naamswisseling van youvia waren er bij mij wat problemen bij de betalingen van fakturen, maar tijdens een heel prettig telefoon gesprek met een van de medewerksters ( Inge) is mij dat goed uitgelegd hoe dat kwam en heeft ze voor een goede oplossing gezorgt Ik ben zeer tevreden over youvia en met name de telefonische hulp die geleverd werd

Fijn om te lezen dat de verwarring wat betreft betalingen is opgehelderd. Bedankt voor je positieve feedback en super dat je Youvia aanbeveelt!

Heel vakkundig, vriendelijk en snel geholpen

Ik ben heel goed geholpen met mijn vragen; ik heb de antwoorden gekregen die ik nodig had en kon ook andere vragen nog stellen.

Hartelijk dank voor je positieve review en aanbeveling. Goed om te lezen dat je vakkundig en snel bent geholpen! Wij geven graag een antwoord op al je vragen.

klantvriendelijke

Werd netjes te woord gestaan door één van de medewerker. ik belde met een vraag over e-mail en het werd meteen geregeld. nieuw e-mail account direct aangemaakt. Kreeg per mail ook meteen handleiding toe gestuurd hoe de mail ingesteld moest worden.

Super om te lezen dat je een goede service hebt mogen ervaren. Wij vinden het belangrijk dat je je producten goed kunt gebruiken en helpen je hier graag mee. Dankjewel voor de positieve feedback!

Beginnend succes!

Beste mike! We hebben elkaar leren kennen afgelopen april. Toen we zijn we met elkaar in zee gegaan. Vanaf het begin was er al meteen een klik. Door openheid en eerlijkheid naar elkaar toe. Het begint nu een succes te worden. Je komt je afspraken na je hoidt je eigen aan je woord! En dat is tegenwoordig nog zeldzaam. Je bent echt een top gozer mijn complimenten. Ik spreek je dagelijks en het is alsof ik je al jaren kan. Je houdt heel scherp de champagne in de gaten het loopt helemaal vlekkeloos! Je opdracht gever mag zeer tevreden met je zijn want dat ben ik ook voor 100% ik wil er samen met jou een succes verhaal van maken. Dankjewel voor alle support mike je bent een topper !!!

Dankjewel voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat je prettig contact hebt met Mike en dat jullie vanaf het begin een zeer goede klik hebben. Een goede samenwerking vinden wij erg belangrijk en jouw review geeft dit mooi weer. Dank hiervoor.

Zeer behulpzaam

Behulpzaam prettige stem

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Super om te lezen dat je onze service als behulpzaam hebt ervaren, wij nemen dan ook graag de tijd voor jou!

Top dienstverlening van Lars Castelijns

Lars is pro-actief en weet inhoudelijk veel te vertellen over de dienstverlening van YouVia. Ook is hij altijd goed te bereiken en zit hij kort op de spreekwoordelijke bal als er zaken geregeld moeten worden!

Fijn om te lezen dat je een proactieve en snelle service hebt mogen ontvangen. Hartelijk dank voor je positieve review!

Goed geholpen

Ik moet zeggen dat ik het fijn vind dat jullie altijd voor me klaar staan en regelmatig contact opnemen.

Beste Johannes, Hartelijk dank voor je review. Super om te horen dat je zo dik tevreden bent met onze service. Ook in de toekomst blijven wij op dezelfde wijze voor je klaarstaan.

Uitstekend geholpen door Rolf Prill

Uitstekend geholpen door Rolf Prill van Customer Care. Net even dat stapje extra.

Wij doen graag een stapje meer als wij je hierdoor nog beter kunnen helpen Danielle! Dankjewel voor de positieve feedback

Hun aanbeveling heeft gewerkt!

Na een goed gesprek afgelopen jaar hebben we wat online zaken van Youvia afgenomen en verhip, meer bezoekers en klanten, dat is fijn. Ook een keer contact gehad op een vraag die snel en goed beantwoord is.

Super om te lezen dat onze diensten een steentje bijdragen aan je online vindbaarheid en zo meer klanten trekt. Hartelijk dank voor je review en aanbeveling!

Prettig en efficiënt!

Fijn geholpen door Inge en ze dacht aan dingen voor ik het kon. Zeer behulpzaam en het snel geregeld! Echte aanrader!

Bedankt voor je positieve review. Wij denken graag met je mee voor een snelle en correcte afhandeling!

Facturen per post

Ik ontving mijn facturen nog steeds per post. Na een telefoontje met medewerkster Inge van Youvia is dit snel opgelost en krijg ik de facturen nu heel makkelijk per mail.

Hartelijk dank voor je review. Super om te horen dat je zo goed bent geholpen!

YOUVIA = ADMINISTRATIEF EEN GROTE ROMMEL

Klantenportaal werkt niet. Goed werkend emailadres wordt zomaar verwijderd. Vervolgens kan je je gegevens niet meer aanpassen in youvia. Want ja, daar heb je je emailadres voor nodig en dat wordt niet meer herkend. Onderdelen waarvoor bij DTG al geen abonnement meer was, worden onterecht in rekening gebracht. Facturen komen ineens per papier !! (ANNO 2020). Emails naar klantenservice worden pas na een MAAND beantwoord. Telefonisch slecht bereikbaar. YOUVIA = YOU Verkeerde Informatie & Administratie. Als het binnen 5 werkdagen niet is opgelost, is door laten lopen van het abonnement echt zinloos.

Dankjewel voor deze feedback! Dankzij jouw feedback kunnen wij onze processen verbeteren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Daarnaast ook vernomen van mijn collega dat jullie samen een goed gesprek hebben gehad en tot een oplossing zijn gekomen, heel fijn om te horen. Op naar een goede samenwerking in de toekomst!

Klantonvriendelijk

Op 30 april jl. een factuur gekregen zonder vooraf geïnformeerd te zijn over de kosten van de dienstverlening van Youvia en de overname van Youvia door DTG. Na 1 herinnering contact opgenomen met Youvia per mail met het verzoek om de overeenkomst op te zeggen en mijn ongenoegen te uiten over hun dienstverlening. Bevestiging ontvangen van ontvangst van mijn mail doch nooit een concrete reactie per mail ontvangen. Telefonisch contact gehad met Youvia hierover. Ze gaven aan een mail verstuurd te hebben doch deze is nooit aangekomen. Nogmaals verzocht om mail te versturen echter nooit ontvangen. Vervolgens nog 2 herinneringen gekregen voor de betaling van de factuur waarbij wordt aangegeven dat ik binnen 24 uur moet betalen. Zojuist gebeld met Youvia om mijn ongenoegen over de gang van zaken te uiten. Blijkt dat ik er gewoon nog een jaar aan vastzit omdat ik de overeenkomst niet op tijd heb opgezegd. Erg klantonvriendelijk om dit niet op 1 of andere wijze te communiceren voor de overname van Youvia door DTG. Ik had een overeenkomst met DTG en niet met Youvia !

Kundige en aardige medewerkster. Wist van de "hoed en rand"

Youvia IT-systeem werk(te) niet goed. Toch uiteindelijk gewoon goed geholpen door deze mevrouw.

Dankjewel voor je review! Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen door mijn collega!

Geschrokken van factuur via mail zonder enige goedkeuring!

DTG is ineens veranderd in Youvia. Voorheen werd er telefonisch contact opgenomen bij veranderingen. Ik heb de brief gezien maar herkende deze niet als zakelijke relatie en dacht dat dit een zoveelste spookfactuur was totdat ik per mail de factuur gepresenteerd kreeg. Door de gang van zaken wilde ik de vermelding staken maar ja de opzegtermijn was verstreken dus we zitten er nog een jaar aan vast... Ons bedrijf was klant sinds de jaren 80 overigens. Heel teleurstellend!

Beste Marco, Dankjewel voor je review. Zojuist begrepen van mijn collega dat jullie een prettig gesprek hebben gehad, heel fijn! Mocht je nog vragen hebben, twijfel niet en stuur mij een WhatsApp berichtje via 06-51090933. Dan help ik je graag verder!

Top manier van adverteren

Via 1 dashboard alle belangrijke social media kanalen bereiken . Snel ,simpel ,duidelijk en overzichtelijk

Super goed om te horen dat je zo enthousiast bent over onze manier van werken! Bedankt voor je review.

Inge is een topper!

Na een telefonisch gesprek met Inge is de rijschool correct en met begrip te woord gestaan en is de situatie perfect afgehandeld. Voor Youvia en zeker voor de medewerkers is het ook een erg moeilijke kwestie, dat ben ik me bewust! Top, hartelijk dank Inge

Dankjewel voor het delen van jouw ervaring met Youvia! Heel fijn om te lezen dat mijn collega jou naar tevredenheid heeft geholpen. Successen boeken wij samen!

klantvriendelijk

voor de eerste keer sinds 22 jaar dat ik bij jullie klant ben, een medewerker aan de lijn gehad(Lars Castelijns), die tijd voor je neemt

Fijn om te lezen dat je goed en vriendelijk bent geholpen! Bij je volgende contactmoment zullen wij wederom de tijd nemen voor jou 😉

Snel en goed geregeld

Er was bij mij een factuur tussen wal en schip geraakt. Ik ben snel geholpen doordat ze de factuur alsnog gemaild hebben om problemen te voorkomen. Dat allemaal binnen een half uur.

Dankjewel voor de review! Fijn dat we de verdwenen factuur snel voor je boven water hebben kunnen halen!

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne.

Maandelijks ontvangen wij telefonisch advies over onze campagne, in duidelijke taal en iedere maand veel verbeteringen. Presentatie goed verzorgd door Rachida Boukechoudan. Dank hiervoor.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en je campagne veel verbeteringen toont. Hopelijk kunnen we nog een lange tijd je online vindbaarheid promoten!

Goed en duidelijk advies

Wordt telefonisch goed te woord gestaan. Staan bij elke vraag klaar om je te helpen en niets is te veel Mike & Sjoerd dank je wel voor jullie hulp

Bedankt voor deze leuke review! Ik zorg ervoor dat dit mooie compliment bij mijn collega’s terecht komt. Heel veel succes met het verzamelen van aanmoedigende reviews van je eigen klanten!

vakbekwaam personeel

Dit bedrijf denkt graag met je mee !

Dank voor de attente review! Wij denken inderdaad graag met onze klanten mee.

De ervaring met Inge was goed

Mijn ervaring met Inge Boer was goed, ze heeft ook nog het een en al uitgelegd over mijn Youvia enz en het probleem opgelost dat we hadden met de info box.

Bedankt voor de review, fijn om te lezen dat alles weer werkt en duidelijk is.

Over Youvia

Online marketing met speels gemak, zonder het ingewikkeld te maken. Daar staat Youvia voor. Vanuit expertise werken we met je mee. Aan je online aanwezigheid, online vindbaarheid, online bereik en online reputatie. Samen bekijken we welke online doelen je wilt behalen. Afhankelijk van je behoefte maken we een plan op maat. We hebben hiervoor alle kennis in huis, en de juiste producten. Youvia helpt je de beste keuzes te maken voor jouw bedrijf.