Vakwerk!

Wat is ons huis weer opgeknapt! Stukje vakwerk geleverd door MP schilders. We zijn zeer tevreden, zo mooi en netjes afgewerkt.

Helemaal top!

Trap mooi geschilderd. Snel en super netjes. En on the fly nog even radiator en extra deur meegepakt.

Goede communicatie en harde werkers .

Was net een tweede verhuizing toen de hele binnenboel werd geschilderd in onze jaren 30 woning . Alles werd gedaan zodat we zo met zo min mogelijk overlast van alles gebruik konden blijven maken in ons huis.Dit was mogelijk door goed overleg . Het resultaat is super !!! Bedankt Remco,Pieter en Martin voor het mooie resultaat en fijne samenwerking.

een in alle opzichten zeer positieve ervaring!

Beide meesterschilders hebben binnen een kleine week ons huis een geweldige make-over gegeven. Alles ziet er piekfijn uit. We zijn super blij met het resultaat.

Net schilderwerk door aardige schilders

Ik was op zoek naar een schilder in Castricum. Op basis van de reviews op deze site kwam ik terecht bij MP Schilders. De communicatie verliep goed en de schilderwerkzaamheden zijn zeer bekwaam uitgevoerd. De woning is enorm opgeknapt met een mooi strak eindresultaat!! Aardige schilders waar je van op aan kunt!

Zeer tevreden.

Echte vaklui met oog en oor voor de wensen van de klant.

Vakwerk!

Supertevreden over het schilderwerk! Zo mooi heb ik het niet eerder gezien ; ) Wat een toppers bij MP Schilders! En ook nog in de buurt. #sustainability #mpschilders #local

Genieten van hoogwaardig vakmanschap

MP schilders heeft ons appartement geweldig mooi en strak afgewerkt!

Uitstekende kwaliteit tegen een eerlijke prijs!

Naast het mooie schilderwerk wordt er ook mee gedacht over de kleuren!

Snel en super netjes werk

Pieter heeft hart en passie voor zijn werk. Hij werkt netjes en secuur en het eindresultaat mag er zijn. wij zijn heel blij met het werk dat hier geleverd is.

Grote klasse!

Wat een fantastisch werk hebben deze jongens geleverd! De wereld is mooier geworden nadat MP Schilders in ons huis bezig is geweest...! (Ps. Zorg wel dat er genoeg koffie in huis is)

Vakwerk maar planning kan beter

Na lekkage is plafond woonkamer overgeschilderd. Het opstellen van offerte na opname ter plaatste gebeurde heel vlot, de uitvoering liet te lang op zich wachten zonder dat hier actief over gecommuniceerd werd. Kennelijk hele drukke periode, begrijpelijk, maar actieve planning en communicatie hierover had tot extra ster geleid.

Topkwaliteit en zijn in staat constructief en creatief mee te denken

Topschilders, werken snel en zeer netjes en raden wij ten zeerste aan! Uitstekende kwaliteit qua vakkennis en qua middelen.

Vakmannen

De afspraken komen ze na,dat vinden wij erg belangrijk.

Vriendelijke deskundige schilders

Door het hele huis werd keurig afgeplakt, zodat we er ondanks het schilderwerk nog gewoon konden wonen. Goed overleg en advies over kleur. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat!

Goed advies, naar volle tevredenheid.

Prima werk geleverd, prettige mensen

Op tijd (naar afspraak) aanwezig, doen niet moeilijk over een extra klus. Keurig geschilderd! Top!

goede service, goed behandeld

Zeer vakkundig en behulpzaam. Aanpakkers. Werken netjes. Fijne en vlotte communicatie.

goede service, goed behandeld

MP Schilders, prima schildersbedrijf, werken snel, netjes en vakkundig, schilderwerk ziet er strak uit.

goede service, goed behandeld

Echte vakmannen! Super blij met het eind resultaat!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima werk goede afspraken. Ook neuslatten nog even komen afwerken na afloop.

goede service, goed behandeld

Deze vakmensen communiceren duidelijk. Als er een andere vakman ingeschakeld moet worden zorgen ze daar voor. Héél plezierig want daar hoef jijzelf dus niet achteraan. Goed werk geleverd tegen een eerlijke prijs. Ik zal ze zeker aanbevelen.

goede service, goed behandeld

Denken goed mee!! Verkleurde airco’s werden ook prachtig in nieuwe kleur aangepast! Top!

goede service, goed behandeld

Toppers die goed meedenken. Eerlijke prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een fantastisch resultaat! Pieter en Martin hebben onze nieuwe woning de finishing touch gegeven die het plaatje helemaal afmaakt. Betrouwbaar, flexibel en de hoogste kwaliteit!