Lieve medewerkers en ik voelde mij zeer op gemak.

Toen ik bij medisleep was voelde ik mij zeer op mijn gemak. Ik had gelijk het idee dat de medewerkers mij goed wouden helpen. Ze waren ook zeer vriendelijk, ze vroegen of ik iets wou drinken en gingen aan de slag. We gingen samen kijken welk matras het beste mij mij past, ik had namelijk al een tijdje last van mijn rug en daarvoor moest ik een goed matras hebben. En die heb ik nu! Bedankt Medisleep!

Had ik veel eerder moeten hebben

Nooit gedacht dat mijn matras (een duur matras) de oorzaak was van mijn rugklachten. Lang mee gelopen en sinds met het MediSleep matras geen last meer gehad. Mijn taille is erg smal en daardoor meer steun nodig wat met een gewoon matras niet mogelijk was. Erg blij met MediSleep, kan het iedereen aanraden. Consult zeker doen, in een uur weet je precies waar de klachten vandaan komen. Zeer vriendelijk personeel!

Beste Ralph, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling, dat waarderen we enorm. Wat fijn te horen dat u geen rugklachten meer heeft, daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Het MediSleep team