Zeer vakbekwaam en netjes

Wij zijn heel erg tevreden met het resultaat!

Wij zijn super tevreden over het resultaat wat dit bedrijf heeft geleverd, alles is netjes afgewerkt. Goede communicatie, we voelden ons echt gehoord en er werd super goed meegedacht. Echt top! Ik zou dit bedrijf echt aanbevelen aan anderen.

Over het algemeen tevreden

Keurig werk afgeleverd. Tav de communicatie een tip . Tot twee keer toe werd me toegezegd dat ik een mail ter bevestiging zou krijgen . Beide keren is dat niet gebeurt . Ook zou het prettig zijn een gewone factuur te krijgen ipv via het overeenkomst formulier te betalen

niks op aan te merken

Ze zijn altijd goed bereikbaar en deden hun werk netjes.

Goede en nette service

Goede en nette service

Wij hebben 13 kozijnen laten vervangen door beter af kozijn en het vervangen en afwerken is zeer netjes en behulpzaam gegaan Zeer goede ervaring

super

zeer goed afgewerkt

Top bedrijf !

Services zijn zeer goed. Behulpzaamheid staat bovenaan. Zeer aan te bevelen !

Snel, netjes afgewerkt en er wordt mee gedacht.

Snel, netjes afgewerkt en er wordt mee gedacht.

Heel netjes gedaan

Heel tevreden zit er allemaal mooi in .

Goed, wordt geluisterd naar klant en ook de nazorg is goed.

Vakkundige mensen die luisteren naar de wensen van de klant en deze zonodig aanpassen. Na plaatsing klemde de deur, na één telefoontje stonden ze gelijk op de stoep om het te verhelpen. Goede ervaring.

Mooie deur, raam , en bel

Prima gedaan , alleen vond ik gruis en ander klein afval voor de deur .

Netjes en degelijk

Hele huis voorzien van kunststof kozijnen. Dan loopt niet alles 100% maar alles keurig opgelost. Degelijk werk en leuk team. Ze denken ook met je mee als er dingen anders moeten door onverwachte zaken. Zelfs met het indienen van de subsidie aanvraag bieden ze hulp. Echt een aanrader!

Komen afspraken na de de jongens zijn zeer correct, beleefd en inventief als iets niet gaat zoals van te voren was gepland. Gewoon zeer goed.

Snel, nauwkeurig mooi

Van adviseur tot en met de plaatsing. Wij zijn super tevreden. De adviseur dacht goed mee en de plaatsers zijn zeer deskundig en vriendelijk. Ik read dit bedrijf bij een ieder aan.

Perfecte werkzaamheden

Goed werk geleverd, kwaliteit voor een uitstekende prijs

Zeer tevreden over werk en personeel!

Hele fijne medewerkers, zeer behulpzaam en vriendelijk! Leveren heel goed werk!

Een zeer positieve ervaring

Van begin tot eind erg tevreden Fijne vertegenwoordiger, fijne werkmannen. En natuurlijk een super mooi eindresultaat. Alleen maar complimenten

Deskundige medewerkers, netjes en goed.

Grandioos

Perfecte montage, kwaliteits vaklui.

Ben blij met de kunstof kozijnen

De vaklui hebben goed werk geleverd. Alleen vind ik jammer dat de container bak nog steeds niet is opgehaald. Moest het pinksterweekend ertegen aankijken.l

Mooi resultaat

2 kozijnen boven (slaapkamers) en 2 onder (Woonkamer), inclusief buitendeur geleverd en geplaatst. Ondanks de huidige lange levertijden toch nog redelijk snel geleverd en volgens planning geplaatst. Oude kozijnen snel en vakkundig gedemonteerd en afgevoerd. Naderhand de werkomgeving in nette staat achtergelaten. In 1 dag waren de oude kozijnen verwijderd en de nieuwe geplaatst. Volgende dag alles netjes afgewerkt. 2 klein minpuntjes, bij het verwijderen van de oude kozijnen net iets te onzorgvuldig gewerkt en daardoor kleine beschadigingen aan de laminaatvloer. Daarnaast ook net iets te onzorgvuldig bij het plaatsen van de nieuwe kozijnen geweest en daardoor wat onvolkomenheden in de nieuwe kozijnen (alleen van zeer dichtbij zichtbaar). Prima meegedacht tijdens het offerte en inmeet proces. Dus al met al zeer tevreden, maar net niet helemaal perfect

Tevreden

Wij zijn heel tevreden hoe alles er in is gezet.

heel goed vriendelijk en harde werkers goed werk geleverd

mooi geworden

Over Beter Af Kozijn

Als werknemer zijn wij 15 jaar geleden begonnen in deze branche. Na de nodige ervaring te hebben opgedaan, leek de stap om als zelfstandige te beginnen dan ook vanzelfsprekend. Door onze liefde voor het vak, gecombineerd met de ambitie voor het ondernemerschap, begon ons hart sneller te kloppen. Het idee is ontstaan om onze krachten te bundelen om zo dit mooie Twentse bedrijf, Beter af kozijn b.v. het levenslicht te bieden. Beter af kozijn b.v. is ontstaan door kennis en passie voor het vak.