Wederom weer een fijne ervaring gehad met Guido, helaas dat we Guido weer in korte tijd nodig hadden heeft die alles weer perfect geregeld! Naast verdriet was er ook ruimte voor een lach! Lieve Guido bedankt voor alles wat je voor ons geregeld hebt!

keurig

Guido Steenis was onze begeleider bij het afscheid van Mw. Stella Rijborz op 10-09-2-22 Hele rustige man, begripvol, meelevend, neemt de tijd , een luisterend oor. Respectvol. Kortom dit is wat je nodig hebt als je verdriet hebt.

Super geregeld

met het overlijden van onze jongste broer heeft de heer Steennis ons 100 % goed geholpen waardoor wij met andere dingen konden doen die met overlijden moest gedaan worden o.a. opzeggingen van abonnementen, verzekeringen en huurwoning. De heer Steennis is zeer professioneel, vriendelijk, denk met jou mee over wat er gedaan moest worden. Alles bij elkaar top uitvaartverzorger !

Aandachtig, vriendelijk en zeer goed voorbereid.

Guido Steennis heeft tijd, aandacht en zorg voor de nabestaanden. Hij luistert goed, komt afspraken na en hij is uitstekend voorbereid.

Fijne en persoonlijke begeleiding

Guido heeft de uitvaart van onze zoon Senn perfect geregeld! Guido hield in de dagen ook contact met ons, we hadden alles besproken zoals mijn partner en ik het wilde en Guido heeft alles kunnen regelen! In deze moeilijke tijd heeft Guido veel zorgen voor ons weg genomen en alles kunnen regelen zoals wij dat wilden! Zelfs de kleinste wijzigen waren zo geregeld.

super goede begeleiding

Mijn ervaring met Guido was bijzonder. Hij luisterde aandachtig naar de wensen van mijn man. Bijzondere ervaring omdat mijn man zijn sterfdag zelf heeft uitgekozen. Vanwege de ziekte die hij had. Guido gaf aan alles zo goed mogelijk te laten verlopen en kon daarmee mijn man geruststellen. Van het eerste moment tot aan de crematie bleef Guido vriendelijk en geduldig alle wensen voldoen. Een betere uitvaartverzorger hadden wij ons niet kunnen wensen. Guido nogmaals bedankt

We zijn super goed geholpen, konden altijd met vragen terecht. En ook meedenkend dank je wel hiervoor.

Maakt waar wat je wilt

Zeer goede ervaring met Guido, alles was goed geregeld onderhield goed contact, heeft alles waar gemaakt wat wij wilden

Betrokken en zeer deskundige begeleiding.

Wij hebben de begeleiding ervaren als aangenaam,betrokken en zeer deskundig in onze moeilijke tijd. Overal werd de tijd voor genomen. Niets hoefde overhaast beslist te worden. In onze herinnering was het een mooi afscheid.

Fijne begeleiding

In moeilijke tijden is het fijn om begeleid te worden door iemand die verstand van zaken heeft. Guido heeft ons op een persoonlijke manier voorzien van informatie en tips bij het regelen van de uitvaart van onze tante. We kijken met een prettig gevoel terug op onze samenwerking en zullen iedereen Guido aanraden

Uitstekend!

Wij, als familie, hebben het contact met Guido Steennis na het overlijden van onze moeder als uitstekend ervaren. Wij zijn een hechte familie en Guido paste daar precies tussen met zijn ontzorging, eerlijke mening en suggesties, advies, geduld en respect voor ons als nabestaanden. Precies de juiste balans tussen aanwezig zijn en het van een afstandje bekijken wanneer we dat nodig hadden. Hij gaf ons een vertrouwd gevoel waarbij/waardoor alles bespreekbaar was. Dank daarvoor!

Volledig overeenkomstig de afspraak

De uitvaart ging volledig zoals afgesproken, ook de begeleiding en de aandacht van Guido Steennis tijdens de uitvaart was onder deze omstandigheden uitstekend

Was een hele mooie uitvaart ..

Met zo veel goede adviezen. En zo'n fijn gesprek met Guido waardoor het afscheid zo bijzonder was, en wij er heel erg mooi op terug kunnen kijken met dank aan Guido Steennis .

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.