Prettig zoals het allemaal gelopenis

Fijne samenwerking

Goede ondersteuning en duidelijkheid

samenwerking werd zeker als warm ervaren!

Van begin tot eind alles geregeld, zoals dat onze wens was. Dhr G. Steennis toonde zich betrokken en bevlogen. Stapte bij waar nodig, en nam gepaste afstand waar nodig. Ging zeer respectvol om met onze zoon. Ook de medewerkers die kwamen controleren of alles nog goed was tijdens de thuisopbaring gingen zeer respectvol met onze zoon om. Er werd oprechte belangstelling getoond in ons als nabestaanden. En ze hadden alle tijd voor vragen te beantwoorden. Ook Ineke Hanegraaf , die de dienst begeleidde, en was aanbevolen door Dhr Steennis heeft aan alle verwachtingen voldaan. Zelfs toen wij haar een complete andere versie voorschotelde. We hebben eigenlijk alleen maar goede reacties gehad van mensen die aanwezig waren bij de dienst. Ondanks dat het een intens verdrietige ervaring was, hebben wij ons zeker gesteund gevoeld tijdens en na deze moeilijke periode. Wij willen dan ook alle medewerkers die betrokken zijn geweest bij de uitvaart hartelijk bedanken voor hun inzet, warme woorden en steun. En dragen hen een warm hart toe. Luc, Wies en Nick.

Geweldig en met respect

Heel veel eerbied en behulpzaamheid

Persoonlijk, duidelijk en compleet.

De begeleiding vond ik heel persoonlijk en betrokken. Er wordt goed geluisterd maar je wensen en ook de afspraken worden nagekomen. Het gaf veel rust dat iemand alles voor ons regelde en alles is ook keurig verzorgd.

Een goed verzorgd vaarwel

Bedankt voor de betrokken en hulpvaardige instelling van guido steennis en antoinette veldman, geen moment ongeduld getoont of onbegrip, zeer duidelijk elk aspect van de uitvaart uitgelegd en in kaart gebracht, door professionals die hun werk tot in de puntjes verstaan, had het eigenlijk 'onprofessioneler' en meer lopende band werk verwacht, maar niets is minder waar, en gelukkig eigenlijk wel, eist niet wat ik kon verwachten, was voor mij eigeblijk de eerste keer, maar we kunnen er goed op terugkijken. Bedankt!

Mooie persoonlijke begeleiding

Wij zijn heel goed bijgestaan door het gehele team van Monuta toen mijn moeder plotseling kwam te overlijden. Het contact verliep heel natuurlijk en voelde persoonlijk. Overal werdt aan gedacht. Ik heb bewondering voor het team dat ze zo liefdevol zijn en echt de ruimte geven voor een afscheid die bij de nabestaande past. Ze hebben mijn moeder een heel mooi afscheid verzorgd.

Perfecte uivaartverzorging

geweldige goede hulp begeleiding en totale verzorging. zeer respectvol

Meelevend en proffesioneel.

Mijn zus en ik hebben het voorrecht gehad om begeleid te worden door jullie uitvaartbegeleider Guido Steenis. We hebben op een heel prettige en ontspannen manier het het hele scenario, wat er allemaal komt kijken bij een uitvaart, samen met hem doorgesproken. Hij gaf daarbij goede en waardevolle suggesties, leefde zich goed in en maakte op een respectvolle manier duidelijk wat niet mogelijk is en waar zijn eigen grenzen lagen. Ook het belletje om nadien nog naar onze situatie te informeren hebben we erg op prijs gesteld. Kortom we hebben ons erg gesteund gevoeld door de wijze waarop we zijn begeleid.

Goed verzorgd, met respect en geduld.

Uiteraard verdrietig, maar mooie lokatie, sobere uitvaart zonder dat t afgeraffeld leek. Meer dan genoeg tijd voor alles. Goede begeleiding. Koffie/ thee en broodjes waren uitstekend verzorgd. Het enige wat ik een beetje jammer vond was dat iedereen er al zat toen wij binnen kwamen. Maar ja, de meesten kwamen van ver. Hoorde ook van een aantal dat ze erg veel last hadden van de zon in hun ogen tijdens de dienst.. Maar dat kwam denk ik doordat ik voor de hoefijzer opstelling had gekozen. Ik ben iig erg tevreden over alles en zeker over Guido z'n begeleiding en toespraken. Nogmaals dank daarvoor.

Enorm begripvol & meedenkend!

Van eerste minuut tot laatste momenten, aanspreekbaar, behulpzaam, bereikbaar en echt persoonlijk! Heel erg fijne en duidelijke uitleg bij bespreking van gehele uitvaart.

Wederom weer een fijne ervaring gehad met Guido, helaas dat we Guido weer in korte tijd nodig hadden heeft die alles weer perfect geregeld! Naast verdriet was er ook ruimte voor een lach! Lieve Guido bedankt voor alles wat je voor ons geregeld hebt!

keurig

Guido Steenis was onze begeleider bij het afscheid van Mw. Stella Rijborz op 10-09-2-22 Hele rustige man, begripvol, meelevend, neemt de tijd , een luisterend oor. Respectvol. Kortom dit is wat je nodig hebt als je verdriet hebt.

Super geregeld

met het overlijden van onze jongste broer heeft de heer Steennis ons 100 % goed geholpen waardoor wij met andere dingen konden doen die met overlijden moest gedaan worden o.a. opzeggingen van abonnementen, verzekeringen en huurwoning. De heer Steennis is zeer professioneel, vriendelijk, denk met jou mee over wat er gedaan moest worden. Alles bij elkaar top uitvaartverzorger !

Aandachtig, vriendelijk en zeer goed voorbereid.

Guido Steennis heeft tijd, aandacht en zorg voor de nabestaanden. Hij luistert goed, komt afspraken na en hij is uitstekend voorbereid.

Fijne en persoonlijke begeleiding

Guido heeft de uitvaart van onze zoon Senn perfect geregeld! Guido hield in de dagen ook contact met ons, we hadden alles besproken zoals mijn partner en ik het wilde en Guido heeft alles kunnen regelen! In deze moeilijke tijd heeft Guido veel zorgen voor ons weg genomen en alles kunnen regelen zoals wij dat wilden! Zelfs de kleinste wijzigen waren zo geregeld.

super goede begeleiding

Mijn ervaring met Guido was bijzonder. Hij luisterde aandachtig naar de wensen van mijn man. Bijzondere ervaring omdat mijn man zijn sterfdag zelf heeft uitgekozen. Vanwege de ziekte die hij had. Guido gaf aan alles zo goed mogelijk te laten verlopen en kon daarmee mijn man geruststellen. Van het eerste moment tot aan de crematie bleef Guido vriendelijk en geduldig alle wensen voldoen. Een betere uitvaartverzorger hadden wij ons niet kunnen wensen. Guido nogmaals bedankt

We zijn super goed geholpen, konden altijd met vragen terecht. En ook meedenkend dank je wel hiervoor.

Maakt waar wat je wilt

Zeer goede ervaring met Guido, alles was goed geregeld onderhield goed contact, heeft alles waar gemaakt wat wij wilden

Betrokken en zeer deskundige begeleiding.

Wij hebben de begeleiding ervaren als aangenaam,betrokken en zeer deskundig in onze moeilijke tijd. Overal werd de tijd voor genomen. Niets hoefde overhaast beslist te worden. In onze herinnering was het een mooi afscheid.

Fijne begeleiding

In moeilijke tijden is het fijn om begeleid te worden door iemand die verstand van zaken heeft. Guido heeft ons op een persoonlijke manier voorzien van informatie en tips bij het regelen van de uitvaart van onze tante. We kijken met een prettig gevoel terug op onze samenwerking en zullen iedereen Guido aanraden

Uitstekend!

Wij, als familie, hebben het contact met Guido Steennis na het overlijden van onze moeder als uitstekend ervaren. Wij zijn een hechte familie en Guido paste daar precies tussen met zijn ontzorging, eerlijke mening en suggesties, advies, geduld en respect voor ons als nabestaanden. Precies de juiste balans tussen aanwezig zijn en het van een afstandje bekijken wanneer we dat nodig hadden. Hij gaf ons een vertrouwd gevoel waarbij/waardoor alles bespreekbaar was. Dank daarvoor!

Volledig overeenkomstig de afspraak

De uitvaart ging volledig zoals afgesproken, ook de begeleiding en de aandacht van Guido Steennis tijdens de uitvaart was onder deze omstandigheden uitstekend

Was een hele mooie uitvaart ..

Met zo veel goede adviezen. En zo'n fijn gesprek met Guido waardoor het afscheid zo bijzonder was, en wij er heel erg mooi op terug kunnen kijken met dank aan Guido Steennis .

Over Monuta Uitvaart