Duidelijk en eerlijk verhaal

Heb onze spouwmuren laten isoleren , de vloer gaat binnenkort gebeuren. De uitleg, het personeel wat het werk kwam doen, de afwerking om de geboorde gaten weer netjes dicht te maken was helemaal prima, alles werd weer keurig en schoon achter gelaten. Dikke pluim voor dit bedrijf, kan het iedereen aanbevelen.

Beste Leo, Bedankt voor je mooie review, geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Geweldig vakwerk top tevreden

Wij hebben isolatie.com eigenlijk laten komen voor een heel ander werk maar dat was eigenlijk niet rendabel voor ons een eerlijke mening daar hou ik van.daarna kwam het gesprek op muurisolatie bij mijn vrouw en mij gingen gingen onze teennagels krullen wij hadden al een firma hier gehad die de zaak echt verkloot had ook gecertificeerd en wel maar die hadden het zo verpruts dat we ze een rechtzaak aan de broek hebben gedaan dat waren boeven maar isolatie.Com hield zich perfect aan de afspraken niets was teveel wij waren helemaal in de wolken eindelijk ons huis geïsoleerd geweldig werk mannen.

Beste Leo, Wij vinden het belangrijk om een goed en eerlijk advies uit te brengen! Fijn om te horen dat dit naar wens is geweest en de werkzaamheden goed zijn verlopen. Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Alleen maar positief! Snel, helder en netjes van begin tot eind.

Beste Diana, Wat fijn om te horen dat we naar tevredenheid hebben kunnen isoleren. Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Professioneel, snel en zeer netjes!

Zowel de offerte en intake met Timo als ook de uitvoering 1 week later zijn zeer goed bevallen. De intake is professioneel en geeft meteen inzicht in de mogelijkheden en de kosten. Bij de uitvoering hebben de 3 heren ons enorm geholpen met het netjes inpakken van de oude isolatie die verwijderd is. Op dezelfde dag is het huis geheel geïsoleerd. Kortom, we zijn erg tevreden!

Beste Stefan, Bedankt voor de mooie review, geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Zeer deskundig advies en een perfecte uitvoering van de werkzaamheden!

Wij waren geïnteresseerd in een houten tussenvloer-isolatie van een bovenwoning, bouwjaar 1920. Via internet kwamen we Isolatie.com tegen waar we meteen een afspraak met Mitch voor advies hebben gemaakt. Één dag later stond hij hier al te meten. De ter plekke gemaakte offerte/prijsopgaaf was dusdanig goed dat er meteen getekend werd voor de opdracht! Tien dagen later al werd de klus hier door Oskar en Ton uitgevoerd, zéér vriendelijk, en erg netjes gewerkt. Bij ons is het nu heerlijk behaaglijk warm dankzij Isolatie.com. Dus Mitch, Oskar, Ton en de mensen op het kantoor héél hartelijk bedankt voor alle goede zorgen én geduld met het beantwoorden van onze vele vragen betreffende de uitvoering, en het aanvragen van de subsidie! Dankbare groeten, Anton.

Beste Anton, Wat ontzettend fijn dat het naar tevredenheid en ook lekker vlot is verlopen. Uiteraard zal ik deze mooie woorden met alle collega's delen. Geniet van de isolatie! Team Isolatie.com

Fijne, snelle en kundige service!

De heren en dames van Isolatie.com (o.a. Stefan en Inge - maar zeker ook de uitvoerende heren) waren zeer sympathiek en kundig in hun service en contact. Een offerte was snel en op maat gemaakt, planning snel rond en isolatiewerkzaamheden an sich (spouwmuur- en kruipruimte-isolatie) snel en goed uitgevoerd. Ook wat betreft de 'nazorg'; opsturen van foto's voor de subsidie en beantwoorden van vragen, was men snel en kundig. Top!

Beste Yves, Graag gedaan, geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Is uitstekend geweest, er tevreden met ht resultaat.

Zeer tevreden, vanaf het eerste contact telefonisch. Had al een goed gevoel. Een professionele houding en vriendelijk. Zij nemen alle tijd om je goed te informeren. Het uitvoerende personeel denkt ook mee met de klant en prima communicatie tijdens de werkzaamheden. TOP!

Beste Joaquin, Bedankt voor je mooie woorden, geniet van de isolatie! Team Isolatie.com

Vriendelijk, vakkundig advies

Met vakkundig advies snel geholpen aan de juiste isolatie. De verkoper biedt ook aan om samen met hem de subsidie aan te vragen. Alles snel en netjes geïsoleerd. Alles afgedekt.

Bedankt voor je 5 sterren review. Geniet van de Isolatie. Team Isolatie.com

Een echt goed advies gesprek

De adviseur heeft een duidelijke uitleg gegeven betreft mogelijkheden betreft muurisolatie. Uit zijn gesprek werd duidelijk dat het belangrijk is te weten welk product er in de spouw zit, dit heeft hij onderzocht, d.m.v. gaten te boren, met camera de situatie in de spouw bekeken en een stukje isolatie uit de spouw gehaald waardoor ook bevestigd is dat hij met de producten die ze zelf leveren ons niet kon helpen. Er zaten namelijk steenwolvlokken in de spouw. Hij gaf ook aan dat de situatie in de spouw niet zo bar slecht was en gaf daarom ook het advies het zo te laten omdat het bij blazen van steenwol mogelijk weinig extra effect zal opleveren. Wij hebben namelijk geen klachten.

Anton, Wat een mooie verwoording van waar wij voor staan. Eerlijk advies!! Bedankt hiervoor. Team Isolatie.com

Vertegenwoordiger en monteurs zijn nette mensen en verstaan hun vak!

Eerlijk verhaal, geen onduidelijkheden en alle benodigde info wordt verstrekt, is het niet meteen dan komt men er op terug. Afspraken worden nageleefd, prijzen zijn vergeleken met concurrenten niet verkeerd en men meet en bekijkt spouw secuur. Er wordt op de dag van aanvang duidelijk gecommuniceerd en flink doorgewerkt en netjes alles opgeruimd.

Bedankt voor je 5 sterren beoordeling. Geniet van de isolatie. Team Isolatie.com

Fijn bedrijf met vakkundig en vriendelijke medewerkers!

Op 1 sept. 2023 stonden de mannen stipt op tijd voor de deur. Allebei goed Engels sprekend. 1 uit Polen (waar ik veel kom en vrienden heb) en 1 uit Latvia (Letland)....en mijn vrouw komt uit Estland. Dit alles terzijde. Super gemotiveerde en harde werkers , eerst samen alle gaten geboord zodat de herrie sneller voorbij was en ik weer aan het werk kon!. Daarna de parels erin en na afloop alles schoongespoten en keurig achtergelaten. Inmiddels ( na wat strubbelingen van de overheidswebsite)inmiddels de subsidie aangevraagd. Ik zou het op prijs stellen dat jullie deze heren nogmaals bedanken. (hebben wij uiteraard ook gedaan)

Beste Willem, Bedankt voor de mooie woorden! Ik heb dit uiteraard met onze collega's gedeeld. Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Geweldig !

Eind juli hebben Ton en Mathias, oftewel het TOB team, het eerste huis geïsoleerd. De samenwerking met hen was geweldig en alles werd keurig opgeruimd. Vandaag heeft TOB-team 2 mijn huis geïsoleerd. Wederom helemaal perfect en alles keurig achtergelaten. Mathias en Dimitri BEDANKT!

Beste Wilma, Wat fijn om te horen! Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Goed contact en goede afwerking

Duidelijke voorlichting en offerte door Tijn v Duivendijk...planning en uitvoering perfect...komen hun afspraken correct na...complimenten aan Bryam en Norbert...vriendelijk, hard en keurig gewerkt...ben ook tevreden met de beschrijving en link naar de subsidieaanvraag inclusief foto's...waardoor het wat makkelijker wordt...nu nog afwachten of isolatiemateriaal in de spouw goed verdeeld is...daar heb ik Ja geen zicht op...dus afwachten...

Beste Detlev, Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is gebeurd. Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Vriendelijk, behulpzaam en super netjes

Degene die bij ons waren hebben zeer netjes gewerkt. Alles buitenshuis wat er lag aan isolatie werd netjes opgeruimd. Vriendelijke mannen en zeer behulpzaam toen er binnen op zolder isolatie materiaal naar binnen kwam

Beste Lizette, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Supey

Duidelijke voorlichting door Luc van de Ven. Scherpe offerte. Planning en uitvoering perfect. Uitvoerders prima werk geleverd. Hard gewerkt en vriendelijk, behulpzaam. Mocht zelfs hun ladder lenen om werkzaamheden aan de dakgoot uit te voeren. Alles ook keurig achtergelaten Complimenten aan Ton en zijn collega. Nu nog subsidie aanvragen. Of het echt helpt zal de komende winter moeten blijken Kortom een aanrader voor iedereen

Beste Gerard, Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Mochten er vragen zijn bij het aanvragen van de subsidie, dan horen we het graag! Geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Goede prijs/kwaliteit maar matige nazorg

In 2021 heb ik mijn dak en vloer laten isoleren. In de voorfase werd prettig meegedacht en samen gezocht naar oplossingen. De keuze was daarom snel gemaakt. Na uitvoering van de vloerisolatie bleken de bestaande ventilatiekokers geblokkeerd te zijn. Dit zorgde voor vochtophoping in de kruipruimte. Hier kwam ik zelf achter en heb hierop contact opgenomen met dit bedrijf. Twee maal zijn er personen langsgeweest om te kijken of het schuim bij de kokers weg te krabben was. De eerste groep waren te grote personen, dus die konden niet makkelijk de kruipruimte in. De tweede groep kwam er achter dat in een donker hol vol met schuim het moeilijk zoeken is naar verstopte ventilatiekokers. Op eigen initiatief heb ik voorgesteld om nieuwe ventilatiekokers te plaatsen. Iets wat mij in eerste instantie verbaasde: waarom hebben ze dit niet gelijk gedaan bij uitvoering. Na overleg met de binnendienst (kantoor) vond men dit een goed idee. Er werd echter wel geld voor gevraagd, weliswaar tegen gereduceerd tarief. Voor 5 gaten heb ik circa 80 euro betaald. Twee man zijn een klein uurtje bezig geweest. Ze zijn ook tevergeefs een uur bezig geweest met ventilatiekokers zoeken in de kruipruimte. Nu terugkijkend op dit voorval vind ik het gek van mezelf dat ik akkoord ben gegaan met deze voorwaarden. Betalen voor een fout van Isolatie.com Verder veel plezier van de isolatie gehad al, maar de nazorg vond ik zeer matig. De spouwmuur moet nog gebeuren hier, die laat ik door een ander bedrijf uitvoeren.

Wat fijn dat we het naar aanleiding van deze review alsnog naar tevredenheid op hebben kunnen lossen! Geniet van de isolatie! Team Isolatie.com

Top ervaring met een goede service

Wij hebben isolatie.com benaderd voor een vrijblijvend gesprek daar wij ons huis voor het eerst gaan isoleren. Dit was onze eerste keer, maar wel meteen met een goede ervaring. De adviseur had veel kennis waardoor wij een goede en brede uitleg kregen met voorbeelden erbij. Ook heeft hij ons helemaal meegenomen in het proces met het nakijken van ons huis en alles wat daar bij komt kijken. De toon van het gesprek was daarbij formeel en informeel wat wij als fijn hebben ervaren. Wij bevelen het bedrijf en de adviseur zeker aan.

Beste Jill, Bedankt voor de mooie woorden! Team isolatie.com

Isolatie.com is een prima bedrijf. Komen hun afspraken correct na. Prima verkoper en prima monteurs

Na een aantal isolatie bedrijven gevraagd voor een vrijblijvende offerte heb ik uiteindelijk gekozen voor isolatie.com Dit bedrijf kwam bij mij langs voor een vrijblijvende offerte. Het vrijblijvende karakter sprak mij zeer aan. Dat was namelijk bij een aantal andere bedrijven niet het geval De verkoper Stefan Heinen heeft prima duidelijke- to the point- voorlichting gegeven over spouwmuurisolatie en heb ik ook mede de prima offerte gekozen voor isolatie.com In mijn straat heeft isolatie.com 4 huizen geisoleerd en hierdoor mocht ik ook nog profiteren van de straatkorting. De twee monteurs hebben op datum montage ondanks de warme zomerdag prima en netjes en keihard gewerkt. Toen ze weggingen was alles keurig opgeruimd. Ook is het voegwerk keurig hersteld. Al met al....Isolatie.com kan ik net zoals mijn straatgenoten ten zeerste aanbevelen Groeten Bert Monseweije

Beste Bert, Bedankt voor de mooie woorden, geniet van de isolatie! Team isolatie.com

Echt een top bedrijf

Isolatie.com heeft alles goed op orde, daar kunnen een hoop bedrijven nog iets van leren. Het kennismakingsgesprek gesprek kwam zeer professioneel over en Rick wist precies waar hij op moest letten, wat mogelijk en niet mogelijk was. Nog de zelfde dag een offerte gekregen. De afspraak werd ruim van tevoren ingepland, en ze kwamen ook op de afgesproken dag. Spouwmuur is in mum van tijd gevuld met EPS parelsen. Gaten in buitenmuur zijn goed op juiste afstand geboord voor optimale vulling van de spouw en vervolgens met op kleur gemaakte voegsel weer dicht gemaakt waardoor je de gaatjes praktisch niet meer ziet. alles bij elkaar een top ervaring.

Bedankt voor de mooie woorden! Geniet van de isolatie. Met vriendelijke groet, isolatie.com

Goed contact en een prachtige afwerking

Isolatie.com geeft goed advies en is netjes in het werk. Bij aankomst in de buurt waren ze aan het mopperen over de afwerking van andere woningen ivm het zien van de boorgaten. ‘Dit doen wij anders en beter’ zeiden ze. Niets is minder waar! 2 dagen zijn ze aan het werk geweest om de gehele woning te voorzien van spouwmuur-isolatie. Tussendoor kreeg de optie om te kiezen uit een kleur voeg zodat er geen kleurverschil te zien is na oplevering. Jammer dat ik geen foto’s mee kan sturen van het eindresultaat! Het is namelijk prachtig geworden. Niets te zien aan de buitengevel waaruit blijkt dat er geïsoleerd is. Netjes gewerkt!

Bedankt voor je mooie woorden! Geniet van de isolatie. Met vriendelijke groet, isolatie.com

Vandaag 12 juni 2023 had ik een afspraak met isolatie.com voor eventuele spouwmuur isolatie. Na grondige inspectie kreeg ik te horen dat de spouw nog voldoende geïsoleerd was. Heel eerlijk! Te meer daar een ander bedrijf enige tijd geleden het tegenovergestelde beweerde. Prettig dat er ook nog betrouwbare bedrijven zijn.

Beste Ineke, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Geweldig; wat een klus hebben deze mannen opgeleverd!

Van Harte Geïsoleerd! Een terechte naam voor een niet-alledaagse-isolatie-klus op Texel; wat een geweldig werk hebben deze mannen geleverd. Keurig volgens afspraak gestart, tijdens het isoleren goed overleg met opdrachtgever en vooral alles weer netjes achter gelaten. Aan de buitenkant zie je er niets van, maar het comfort en kostenbesparing des te meer. Ronald Vermeulen

Mijn spouwmuren en kruipruimte door Isolatie.com laten isoleren. Voor Ferris die de offerte heeft uitgebracht en de mannen die e.e.a hebben uitgevoerd niets dan lof. Offerte duidelijk en concurrerend. De uitvoering kon ook in deze tijden van personeelskrapte snel worden ingepland en het werk is netjes en volgens afspraak uitgevoerd.

Korte lijnen verkoper en de heren die het hebben aangebracht

Ik moest indien mogelijk op korte termijn i.v.m. verbouwing 2 muren geïsoleerd hebben na een project dat werd opgeschoven omdat men daar niet vooruit kon kwam er binnen een week een plekje vrij en dat werd snel en deskundig uitgevoerd....hiervoor hartelijke dank.

Beste Henk, Fijn dat we naar tevreden hebben kunnen helpen. Geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Heel goed gewerkt

Dit bedrijf kan ik aanbevelen. Jongens waren zeer correct en netjes. Afspraken zijn volledig nagekomen. Hadden ook alles netjes opgeruimd en schoon achtergelaten.

Beste Jo, Bedankt voor de review! Geniet van de isolatie! Met vriendelijke groet, isolatie.com

Over Isolatie.com

Bij Isolatie.com hebben wij meer dan 12,5 jaar ervaring met het isoleren van bestaande woningen en nieuwbouwwoningen. Wij zijn specialist in het aanbrengen van spouwmuurisolatie, vloerisolatie, dakisolatie en gevelimpregnatie. Dit doen wij met een team van 80 man sterk. Vanuit onze hoofdlocatie in Handel rijden wij het gehele land door om jaarlijks meer dan 6.500 woningen te verduurzamen. Wij zijn volledig gecertificeerd door SKG-IKOB & Insula en hebben alle kennis en expertise in huis om de meest uiteenlopende isolatievraagstukken op te lossen.