Erg prettig geholpen

Goede begeleiding, er werd voldoende tijd voor mij vrijgemaakt, goed bereikbaar.

• Geholpen door: Jan-Paul van Barneveld

Ton van Acht is een vakman met oog en oor voor de mens achter het probleem

In een ingewikkelde periode in mijn leven heb ik de juiste juridische ondersteuningen gevonden bij Barneveld advocaten. Ook de wijze waarop is helpend geweest in het omgaan met de feiten. Dat gaat verder dan alleen juridisch advies!

• Geholpen door: Ton van Acht

Geweldig en fijne begeleiding met goede adviezen.

In het hele proces gesteund voelen. Kijk naar mogelijkheden en goede verstand van zaken.. Zal zeker aanbevelingen doen bij andere personen..

Goede samenwerking en goede communicatie met Steven Oosterhof

Advocaat Oosterhof heeft me goed geholpen tijdens mijn strafzaak. Hij was altijd makkelijk bereikbaar voor mij. Als ik hem belde kon hij binnen een paar dagen bij mij komen op bezoek in de PI. Voor de rechtzaak heeft hij mij goed voorbereid. Over wat ik kon verwachten tijdens de rechtzaak. Ik heb goede tips gekregen. Hij nam hier echt de tijd voor. Hij heeft me heel goed geholpen ondanks dat hij pro deo advocaat was voor mij.

Helemaal top

Steven Oosterhof heeft mij bijgestaan in een strafzaak. Kan niks anders zeggen als dat hij alles heeft gedaan mij te helpen en bij te staan. Ondanks dat hij was toegewezen als piket advocaat. Altijd bereikbaar en klaar om mij te woord te staan! Echt een aanrader M. B

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Werd aan mij Steven Oosterhof toegewezen om bijstand te verlenen ivm een strafrechtelijk traject. Met veel plezier en betrokken met hem samengewerkt. Steven heeft mij het gehele traject zeer professioneel geholpen en begeleid. Hij was altijd goed bereikbaar (telefonisch/e-mail), juridisch en strategisch zeer kundig, anticipeerde snel en was continu bezig om het onderste uit de kan te halen mbt de afdoening. Hij had een sterk pleidooi opgesteld welke hij daarnaast ook goed ter zitting kon uitdragen met vrijspraak als resultaat.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

inhoudelijk zeer goed met oog voor de mens(en)

Erg triest traject waar het beste van is gemaakt. Op basis van feiten en deskundigheid e.e.a. (naar het lijkt) op de rails gekregen. Dank - ook namens mijn familie!

Advocaat gaf mij vertrouwen

Contact gekregen met Advocaat (Steven) via mijn werkgever. Advocaat was goed op de hoogte van mijn zaak. Advocaat had diverse malen telefonisch contact met mij om de zaak te bespreken. Advocaat had een sterk pleidooi tijdens de zitting. Indien ik in de toekomst weer een advocaat nodig heb, dan ga ik zeker Van Barneveld Advocaten benaderen.

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Steven Oosterhof

Ik heb de betrokkenheid en deskundigheid als zeer prettig ervaren.

Fijne samenwerking Goede adviezen Prettige contacten Alles vlot verlopen

• Geholpen door: Yasmina de Groot – Amtari

Steven heeft zich fantastisch ingezet voor mijn zaak, stond open voor mijn inbreng wat geleid heeft tot het beoogde resultaat, namelijk vrijspraak! Dank hiervoor Dick van Berkum

• Geholpen door: Steven Oosterhof

De dienstverlening kenmerkt zich door persoonlijke benadering en grote betrokkenheid

De dienstverlening van Van Barneveld Advocaten kenmerkt zich door de persoonlijke benadering en de grote betrokkenheid. Niet alleen van de advocaten maar zeker ook van de backoffice.

Fantastische betrokken steun

In een voor mij emotioneel beladen tijd, heb ik voor mij kunnen afsluiten en vergeven na jarenlang onrecht. Dit mede door het gehele team en mijn geachte en gewaardeerde advocate Katelijne van Barneveld. Na 19 jaar weer rust door de inzet het kantoor, waarvoor wij dankbaar zijn. Uit mijn optiek zeer aanbevelenswaardig door kennis en vooral empathie. In het leven maakt men keuzes, waarbij deze een van de beste is geweest. Hulde Fred,

• Geholpen door: Katelijne van Barneveld-Peters

prettige samenwerking veel kennis en evaring

meneer, weet veel van zijn vak .dit resulteerde een soepele samenwerking en een efficiënt verloop van het proces.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Open, transparant, prettige communicatie.

Mijn ervaring met Van Barneveld Advocaten is zeer goed. Een open, transparante communicatie met een snelle reactie op vragen en/of opmerkingen. Betrokken, empatisch, kundig.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Er was altijd een luisterend en corrigerend oor bij het oplossen van de afwikkeling van de nalatensc

Ik ben adequaat terzijde gestaan om het geschil bij het afwikkelen van de nalatenschap uiteindelijk minnelijk te kunnen beslechten. Ik had zelf voldoende inbreng bij de oplossing, men was eerlijk, en de vertaalslag naar de tegenpartij werd goed verwoord.

Betrokken, kundig en meedenkend

Vanuit mijn ervaring tot nu toe, is bijstand vanuit dit advocatenkantoor (mr. Steven), zeker aan te raden. Kundig en betrokken. Meedenkend in het proces en de juiste en goede dingen doen.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Professioneelste advocaat die je kan wensen

Eerste keer dat deze advocaat mij bijstaat en ik ben helemaal tevreden met hem, aanrader als je een advocaat zoekt.

positief

Al direct vanaf het begin werd mij duidelijk dat ik echt goed geholpen werd. Er was sprake van een zeer professionele aanpak en men heeft duidelijk een goede kennis van zaken. Ik vond de persoonlijke benadering ook erg fijn. Steven nam echt uitgebreid de tijd om mijn verhaal goed aan te horen en ik voelde me gehoord. Ik kreeg daar waar nodig snel contact en antwoord op mijn vragen.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Goed hard werkend personeel die het beste met jouw voor heeft

Van Barneveld advocaten is een goed is voor welke echt staat voor de kwaliteit van de zaak. De medewerkers streven naar perfectie. Niet alleen geven ze jouw dit gevoel maar ze maken het ook waar. Waar in de zaak van mij mogelijk een andere uitslag ook het geval had kunnen zijn pakte de uitslag beter uit door het harde werken van van Barneveld advocaten. Kortom Ik zou ik dit kantoor zeker aanbevelen mocht je ze nodig hebben. Ze helpen je niet alleen goed met je zaak, hebben oog voor jouw als cliënt. Dit is dan niet alleen puur zakelijk maar ook zeer prettig sociaal. Is er oprechte interesse bij de medewerkers voor de cliënten. Altijd bereikbaar is het kantoor ook zeker of de specifieke medewerker. Dit werkt ook zeer prettig samen.

Zeer prettig contact

Het contact met advocaat Steven Oosterhof van Van Barneveld was zeer prettig, al direct vanaf het begin. Hij denkt mee, staat open voor ons verhaal en ondanks dat we het verloop nog niet weten zijn we zeer blij met het traject. Absoluut een aanrader als je gaat voor een goed advies en prettig contact.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Totaal pakett en nemen de tijd voor je

Ze luisteren goed naar je en de afhandeling vanaf begin tot het einde zeer goed , bij dit kantoor heb ik een prettig gevoel

Positief

Ik werd goed bijgestaan en de communicatie met de advocaat was nuttig en leerzaam.

Absolute aanrader!

Ik werd (succesvol) bijgestaan door dhr Steven Oosterhof. Communicatie verliep soepel en ik werd voorzien van deskundig advies. Steven is een zeer goede strafrecht advocaat die ik absoluut kan aanraden.

• Geholpen door: Steven Oosterhof

Deskundig, zeer professioneel en discreet

Op een zeer nette vertrouwelijke, deskundige en professionele manier ben ik geholpen door mr D.J.P. van Barneveld. Alle moeite, tijd, en uitleg neemt hij voor je, hierdoor werd ik rustig en begreep ik na de uitleg wat de vraag, antwoord enz. in hield. Ook zijn secretaresse Maaike heeft eveneens deze eigenschappen en samen geven ze je rust en duidelijkheid in de moeilijke/vervelende tijd dat je door maakt. Hierdoor beveel ik iedereen Van Barneveld advocaten kantoor aan

Over Van Barneveld Advocaten

Bij Van Barneveld Advocaten geloven we in het samenbrengen van individuele talenten. Ons team bestaat uit juridisch specialisten, belangenbehartigers, mediators en strategen. Met onze complementaire kennis en kunde en intensieve samenwerking bieden wij juridische ondersteuning bij het oplossen van uw juridische vragen of het beslechten van een geschil waarbij u betrokken bent. Als klein en betrokken team zijn we in staat om voor uw zaak de best mogelijke oplossing te bieden, zowel binnen als buiten de rechtszaal. Onze kracht zit hem in ons team.

Over Advocaatscore.nl