Hard werkend, strak resultaat, goede prijs

Maico en zijn collega hebben in korte tijd een zeer strak resultaat neergezet, we zijn zeer tevreden.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Indien anders: N.v.t.
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Aanbeveling van anderen
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Vakkundig, netjes en conform afspraak

Maico kon direct na mijn telefoontje langskomen voor een schouw. Gaf vrij duidelijk aan wat de mogelijkheden waren en zijn offerte was tijdig binnen. Na wat heen en weer gebel en Appen goede afspraken gemaakt om de opdracht uit te voeren. Het was geen grote klus maar de kozijnen en deuren van mijn woning zien er weer spik en span uit. Mooi en vakkundig geschilderd. Daarnaast is Maico een fijne oprechte persoonlijkheid. Ik beveel zijn bedrijf aan een ieder aan.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Website Betere Schilder
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Gegeven advies
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Via een ideal knop mogelijk maken direct digitaal te betalen.

Goed, snel en vriendelijk

Het werk is zeer goed uitgevoerd.

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Anders
  • Indien anders: Op straat
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Vertrouwen in offertestadium
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte N.v.t.

Uitstekend werk, geheel volgens wens uitgevoerd, op korte termijn en ook nog voordelig

Zeer kundige en prettige schilder, heeft eerlijk advies, komt afspraken na, goede prijs-kwaliteit verhouding

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Zoekmachine
  • Indien anders: Via zoekmachine op internet
  • Waarom heeft u gekozen voor deze erkend Betere Schilder? Anders
  • Indien anders: Eerdere ervaring
  • Uw tips voor deze offerte Geen

Zeer tevreden, mag terugkomen voor al mijn schilderklussen 👍🏻

Uitstekend schilderwerk, alles netjes afgeplakt. Als extra service zelfs gratis nog even de plintjes mee genomen. Omdat wij zelf in andere gedeelte aan het klussen waren, muren herstellen, afplakken verven, etc. hadden wij nog wel eens vragen aan de schilders. Zij stonden altijd voor ons klaar met goed advies en waren zelfs niet te beroerd om af en toe mee te helpen met kleine herstel werkzaamheden in de kamers die niet op de offerte stonden. Zeer tevreden zijn wij. Voor het schilderwerk buiten huren wij ze weer in over een tijdje. Geen twijfel 😊👌🏻

• Hoe heeft u ons bedrijf gevonden? Familie/vrienden/bekenden
  • Indien anders: N.v.t.
  • Uw tips voor deze offerte Geen, was uitstekend.

Over Betere Schilder

Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 400 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder