Een deskundig, servicegericht en betrouwbaar bedrijf die een auto levert die bij je past.

Na een zoektocht van enkele maanden hebben we bij Cabrio Maarten een fijne auto (BMW Z4) gevonden die voldeed aan onze verwachtingen en eisen. We hebben meerdere eerlijke en goed onderhouden auto’s gevonden. Eigenaar Maarten heeft ons deskundig geholpen in het maken van de juiste keuze en was zeer servicegericht. Na inmiddels de nodige km’s te hebben gereden, kijken we terug op een prettige ervaring. We wensen Maarten veel succes met zijn bedrijf en zullen zeker terugkomen als we (na de nodige jaren en km’s) besluiten voor een andere cabrio te gaan. Maar tot dan is deze auto een blijver.

Freude am Fahren

Een mooi bedrijf. Op de hoogte van wat ze verkopen, en onthouden van persoonlijke wensen. Wat het heel prettig maakt om zaken te doen. Een mooie blauwe BMW 320i cabriolet gekocht. Erg tevreden over de aankoop, de aflevering en de Gastvrijheid van Maarten en zijn vader. Cokkie & Jan Ouddorp.

What a ride

Letterlijk en figuurlijk! Wat begon met een simpel bericht via de zoekbalk, eindigde vorige week met de aankoop van een unieke Mini GP (0521/2000). Zoals je ook in andere reviews lezen kan, is Maarten geen verkoper. Hij heeft zoveel passie voor z'n job dat je meteen vertrouwen in hem krijgt en het idee hebt 'dit komt goed' En je wagen oppikken, is ook een hele ervaring: je komt toe, je wagen ligt te wachten onder de groene doek, je krijgt een rondleiding en...taart...een veel te grote taart : ). En dit typeert Maarten. Het gaat niet om die taart an sich,maar om het gevoel dat hij je als klant geeft. Het was m'n eerste ervaring,maar niet de laatste.

Zo wil je graag een cabrio kopen!

In een zin: bij Maarten heb ik de cabrio gekocht die ik altijd al wilde hebben. Hoe dat kan? Je kunt in zijn prachtige showroom kiezen uit stuk voor stuk tiptop modellen van de grote merken. Alles klopt: de auto's zijn precies zoals op de website beschreven, de ontvangst, de deskundigheid, de adviezen en de aankoop. De aflevering is een feestje en de nazorg heb ik zo niet eerder meegemaakt. Maarten en Aart, iedereen die een cabrio zoekt zou jullie moeten kennen.

Voor echte liefhebbers!

Vanaf het eerste contactmoment in Uddel was ik onder de indruk van de toewijding en precisie van Maarten. Zijn benadering is heel anders dan van andere autobedrijven die ik ken; hij doet alleen zaken met liefhebbers op basis van vertrouwen, zowel bij aan- als bij verkoop. Vooral door het vertrouwen en de openheid over en weer heb ik de hele zoektocht naar een BMW Z4 E85 als een prachtig avontuur ervaren. Het resultaat is een prachtige auto, precies volgens mijn wensen en specs, waar ik echt heel blij mee ben. Dank je wel, Maarten. Ook vader Aart, veel dank. Jullie hebben samen een prachtig bedrijf!

Fan-tas-tisch, dit hebben we nog nooit meegemaakt!

Fan-tas-tisch, we kunnen niet anders zeggen. Dit hebben we nog nooit meegemaakt! Nu al, en we hebben nog niet eens een cabrio gekocht via Maarten. Maar wat een (h)eerlijke bevlogenheid. Veel autobedrijven kunnen aan hem een voorbeeld nemen! Hij checkt alles tot in de details. Ook voor onze zoekopdracht. Met zijn vader heeft Maarten 450 km gereden en de occasion hebben ze laten staan bij de eigenaar. Waarom? Omdat het niet goed voelde, omdat reparaties door de eigenaar niet goed zijn opgelost. Klaar! Dan niet dus. Ook voor een wat kleinere portemonnee ben je bij CabrioMaarten aan het juiste adres. Je weet 1 ding absoluut zeker: als je bij Maarten een occasion koopt weet je 100% zeker dat die goed is en volledig tot in detail is gecheckt. Ze verkopen alleen cabrio's waar ze zelf volledig achter kunnen staan. Ik hou d'r van! ALS WE EEN 11 ZOUDEN KUNNEN GEVEN, DAN VERDIENT HIJ DAT ECHT!

Top bedrijf..! In één woord

Voldoen aan alle denkbare wensen.

Een echte liefhebber

In mijn zoektocht naar een BMW Z4 E85 werd ik getipt om eens bij Cabrio Maarten te kijken. Ik kende het bedrijf eigenlijk niet, maar de ervaringen van anderen waren zo goed dat ik wel een bezoekje moest brengen. Eenmaal in Uddel aangekomen stapte ik de showroom/snoepwinkel binnen. Het eerste wat ik zag was een auto die net Maarten zijn grondige inspectie had ondergaan, cirkeltjes om de kleinste details die nog aangepakt moesten worden. Ik wist meteen dat dit bedrijf net zo kritisch is als ikzelf ben, dat gaf direct een goed gevoel. Dan de Z4 waar ik voor kwam... De auto stond erbij alsof hij uit de folder kwam. Ik was meteen verkocht! Niet alleen de auto was in perfecte staat, het gevoel bij Maarten was direct goed. De historie die bij de auto aanwezig was, de passie die hij voor de auto's heeft en hoe hij van de kleinste details kan genieten. Zonder proefrit heb ik de auto gekocht en een week later kon ik hem ophalen. Maarten en zijn vader hebben een fantastische zaak en zijn functie staat juist op het visitekaartje 'liefhebber'!

Geweldige ervaring bij dito bedrijf

Maarten heeft een geweldig bedrijf en een zeer persoonlijke en gerichte aanpak. Bij toeval kwam ik bij Maarten uit, op zoek naar een mooie youngtimer. Tijdens het eerste bezoek bleek direct wat voor een enorme liefhebber en kenner hij is. Ik werd uitgenodigd om de gehele collectie te bekijken, hij nam alle tijd. Ik heb een BMW 130i gekocht en het hele verkoopproces verliep soepel en conform afspraak. Maarten wist bovendien een geweldige inruilprijs voor mijn Audi A8 te realiseren. Maarten is meer een consultant dan een verkoper!

Uniek bedrijf

Na een lange zoektocht naar een nette BMW Z4 E85 bij CabrioMaarten uitgekomen, de uitgebreide informatie op zijn website over de staat van de auto's en werkzaamheden die er aan zijn vericht zijn super gedetailleerd. Besloten om eens in Uddel te gaan kijken naar al het moois wat er aangeboden word, bij aankomst werden mijn verwachtingen overtroffen! Prachtige collectie cabrio's in een smetteloze showroom, al snel in de Z4 kunnen proefrijden waar ik in geïnteresseerd was en dezelfde middag de auto gekocht. Het contact met Maarten beschouw ik als zeer prettig, Maarten is een echte autoliefhebber en super enthousiast over zijn collectie.

Uitzonderlijke aandacht voor de klant en zijn collectie...

De prettige communicatie en de uitgebreide en transparante manier van aanbieden van een prachtige Mercedes SLK350 deed ons besluiten de rit naar Uddel in te plannen. Bij het binnenstappen van de showroom werd dit goede gevoel bevestigd, hier kloppen alle details! Gastvrij onthaal, verzorgde showroom en een auto die de verwachting overtrof. De koop werd dan ook dezelfde dag gesloten. Dit verliep heel natuurlijk zonder enige druk. Maarten is geen verkoper, maar overtuigt op zijn beurt wel door aanstekelijk enthousiasme en passie voor zijn collectie. De SLK350 kon nog niet mee naar huis. De pas binneggekomen auto was weliswaar in topstaat, maar moest van binnen en buiten nog een uitgebreide behandeling ondergaan. De aflevering was dan ook wederom een feestje; wat een heerlijke, frisse en glimmende auto was dit geworden na 2 dagen poetsen! Als je een eerlijke collectorsitem zoekt is dit het adres. Bedankt, Maarten!

Prachtige cabrio van enthousiaste professional

Maarten heeft ons bijzonder vriendelijk onthaald toen mijn vrouw en ik eens een kijkje gingen nemen bij zijn mooie galerij van fraaie roadsters en convertibles. Via zijn website met uitgebreide informatie was onze interesse al gewekt in een prachtig blauwe Mercedes SLK 350. Mijn vrouw was meteen verliefd en na een proefrit werd dat gevoel nog eens versterkt. Het pittige karakter en de fraaie lijnen van de SLK maakte het plaatje compleet. Met Maarten zijn aanstekelijke enthousiasme en duidelijke uitleg was het sluiten van de koop nog maar een kwestie van tijd. We zijn zeer tevreden over de verdere afwikkeling en nazorg en nu de trotse bezitters van een prachtige SLK die ons ongetwijfeld in de lente nog meer plezier zal geven!

Eerlijkheid is altijd een juiste keuze

Perfecte keuze om in het bezit te komen van een mooie bolide

Zeer persoonlijk garagebedrijf met enorme passie voor auto waar de klant op 1 staat!

Ik was al een tijdje op zoek naar een Saab 93 cabriolet en kwam toen bij Cabrio Maarten terecht. In zijn prachtige showroom werden we hartelijk onthaald voor Maarten en Aart. Vol passie vertelde Maarten over de schitterend opgeknapte wagen. En geen moeite was te veel om te vertellen of te laten zien. Maarten is zeer secuur en gaat niet voor minder dan perfect! Sinds ik de trotse bezitter ben van deze prachtwagen blijft Maarten contact zoeken hoe de auto bevalt. En toen er een klein probleem aan de mistlamp was, was Maarten bereid de auto helemaal uit Driebergen op te komen halen om het probleem te fixen. !! Een zeer grote aanrader!

Oprechte autoliefhebbers!

Na een tijdje nagedacht te hebben voor een cabriolet voor de zomer, zijn we uitgekomen bij de website van (cabrio)Maarten. Een Z4 of TT had onze voorkeur, waarbij hij beiden had staan. Na wat mail heen en weer verzonden te hebben, besloten een afspraak te maken. We werden hartelijk ontvangen door Maarten en zijn vader Aart. We hebben als autoliefhebbers een rondje gemaakt door de zeer goed verzorgde showroom en daar werd alle tijd voor genomen. Maarten kan passievol vertellen over de auto’s die er staan, allemaal hebben ze een verhaal (in de positieve zin). Het kan een verhaal zijn over de historie van de betreffende auto, tot de ontwikkeling van het model of mogelijkheden van opties bij bestelling toen ter tijd. Verder voldoen ze aan de strenge criteria die er door Maarten en zijn vader aan de cabrio’s worden gesteld, ze staan er simpelweg schitterend bij en zijn technisch volledig nagekeken. Wij zijn uiteindelijk bij de Audi TT uitgekomen, een prachtig exemplaar die vooralsnog in de schuur aan het wachten is tot de mooiere dagen eraan komen. Wij kunnen niet wachten en zullen Maarten tijdens een zomerse rit ongetwijfeld nog eens bezoeken, al is het maar om te genieten van al het moois wat er staat! Maarten bedankt tot zover voor alles.

Precies wat we zochten!

We werden goed geholpen en we hebben een auto naar ons zin gevonden! Erg goed en leuk contact gehad, en we kregen goede en juiste informatie. We zouden dit zeker aanraden!

Uniek liefhebbersbedrijf voor liefhebbers van schitterende cabrio's

Omdat wij zelf uit Apeldoorn komen zijn we nogal sceptisch over het kopen van een tweedehands auto in de omgeving van Apeldoorn. Na het afstruinen van internet kwamen we toch meerdere prachtige cabrio's tegen op de site van Cabriomaarten. Omdat Uddel om de hoek ligt zijn we toch gaan kijken. Na de hartelijke ontvangst door Maarten vertelde hij ons, onder het genot van een bak koffie, vol enthousiasme over zijn passie. Na een uitgebreide rondleiding langs de cabrio's is ons oog gevallen op een prachtige MB SLK 350. Een smetteloze auto met aantoonbare kilometerstand en voorzien van complete onderhoudshistorie met alle facturen. Na wikken en wegen hebben wij besloten om deze auto te kopen. Nu, enkele maanden later, hebben we geen seconde spijt gehad van deze beslissing. De afgelopen maanden heeft Maarten meerdere keren gevraagd hoe de auto ons bevalt en of alles naar wens is. Maarten en Aart: jullie hebben een schitterend autobedrijf met unieke cabrio's en zijn mannen van jullie woord. Een verademing in de huidige tijd. Keep up the good work!

Deskundige, enthousiaste en persoonlijke benadering

Nadat we afscheid hebben moeten nemen van onze Classic Mini zijn we gaan zoeken en kwamen uit bij een Mini Cabrio Cooper S automaat, die werd aangeboden door CabrioMaarten. En ook nog in de mooiste kleur voor een Mini: Britisch Racing Green. Op der website werd de Mini keurig beschreven; specificaties, historie en onderhoud en prachtige foto's. Na ons tweede bezoek werd de koop gesloten. De Mini is perfect afgeleverd en voldoet aan alle verwachtingen.

Zowel liefhebben als perfectionist

Na lang zoeken en spijt van de verkoop van mijn oude Mercedes CLK 200 vonden we een mooi exemplaar bij Cabrio Maarten. Geen 200 CLK maar een fijne CLK 320 zescilinder. Na een mooie proefrit in de zeer strak gepoetste auto was de koop snel gesloten. Maarten en zijn vader zijn heel precies; alles moet kloppen aan de auto. In de eerste week na de aankoop kwamen een paar onvolkomenheden aan het licht. Na overleg met Maarten ging de auto terug naar de werkplaats op de puntjes op de i te zetten. Zonder gezeur en zeer resoluut werd alles tot in de puntjes in orde gemaakt. De auto werd weer keurig bij mij thuis afgeleverd en alles klopt aan de auto. Een zeer tevreden klant dus!

Topper en aanrader!

Als je bij CabrioMaarten binnen stapt, heb je meteen een goed gevoel. Alles ziet er tip-top uit: de vloer, de auto's, alles glimt! De gesprekken zijn leuk, je merkt meteen dat hij een liefhebber is. De collectie die er staat is werkelijk fantastisch. Alles is gewoon in (bijna)-nieuwstaat, je zou er bijna bezwaard voelen om er in te rijden. Na twee proefritjes met een Audi TT en een Z4, werd het na lang wikken en wegen de fantastische blauwe Audi TT cabrio. De contacten en afwikkeling waren zeer prettig en Maarten is hierbij een zeer positieve uitzondering in de autowereld. Hij zal mij in de toekomst zeker terugzien, ook omdat ik ooit ook een Z4 wil rijden en dan ben je bij hem aan het beste adres!

Kwaliteit en professionaliteit

Meteen krijg je een goed gevoel als je binnen komt. De professionaliteit straalt er van af. Een betrouwbaar adres voor prachtige wagens: een aanrader voor iedereen die echt van cabrio's houdt!

Super goed en vriendelijk geholpen door een heel bevlogen Maarten.

Bij aankomst viel het ons op dat de loods waarin de cabrio's staan er super netjes uitzag evenals de daar tentoongestelde cabrio's. Alle maal mooie cabrio's en tot in de kleinste detail klaar gemaakt voor een nieuwe eigenaar. Zo ook onze Mercedes CLK. We hadden het plan om ook nog elders te gaan kijken maar na een rondleiding door de zaak en de prachtige staat van de auto hebben we ons die rit bespaard. Helaas was het regenachtig dus een proefritje zat er op dat moment niet in. De auto werd voor ons gereserveerd en een week later met een lekker zonnetje zijn we teruggegaan naar Uddel met de trein want we hadden eer alle vertrouwen in dat de proefrit ons niet zou teleurstellen en we met de auto direct naar huis zouden rijden. Wart een heerlijke auto en wat een fijne onderneming. Binnenkort nog even terug voor een windscherm en de verwachting is dat ook dit weer prima geregeld is. Top Maarten, ga zo door en er zullen nog vele cabrio's bij je over de toonbank gaan.

Mooie cabrio’s

Buitengewoon prettig contact. Kundige mensen met oog voor detail. Perfecte service! Beslist een Aanrader! Topbedrijf.

K.U.S. Alles klopt!

Mijn droomauto..... 20 jaar geleden zag ik hem voor het eerst....dé Audi TT. Nu heb ik mijn droom kunnen verwezenlijken. Bij CabrioMaarten stond mijn droom. 15 jaar oud, maar glimmend als een spiegel. Ook het interieur is nog in zeer goede staat en alles origineel Audi. Wat een geluksvogel ben ik toch. Dat gevoel van je eerste rit in je droomwagen. Dat is met geen pen te beschrijven. Van de proefrit tot het wegrijden na de verkoop. CabrioMaarten maakt er een feest van. We hebben nu de eerste 2000 km getoerd. Wat een auto. Wat een kwaliteit! We imponeren familie en vrienden behoorlijk met de staat van de auto. Iedereen is het er over eens... hij lijkt wel nieuw. Kijk en dat is de kracht van CarbrioMaarten. Alles klopt! Kwaliteit, Uiterlijk en Service..... KUS. Overweeg je een Carbrio te kopen? Maarten verkoopt niet.... hij laat je beleven en dan komt het vanuit je intrinsieke gevoel. En dat gevoel klopt altijd!

Wat een passie

Na een lange zoektocht en meerdere proefritten in o.a. Z3’s, en SLK’s, kwamen wij bij CabrioMaarten terecht. Het eerste contact was over een zeer mooie Z3 waarvoor wij net te laat waren. Het verhaal van de Z3 had onze interesse gewekt dus gebeld voor een afspraak om een paar andere auto’s te bekijken. Na een uur rijden, raakten wij eigenlijk meteen in een prettig gesprek over allerlei auto’s en ervaringen. Deze passie en kennis had ik nog niet eerder meegemaakt bij een autobedrijf. Wij hebben toen voor een zeer fraaie SLK gekozen. Hij was tot in de puntjes gepoetst, ongelofelijk mooi en inclusief de volledige geschiedenis. Het enige waar je niet over moet praten is de wasstraat, dat gaat gewoonweg niet samen met het afgeleverde poetswerk, zou echt zonde zijn. En als je wil weten hoe je een auto na het met de hand wassen, perfect kan drogen, dan raad ik je aan even langs te gaan.

Over CabrioMaarten

CabrioMaarten is een jong enthousiast bedrijf, dat sinds 2013 gespecialiseerd is, in het leveren van unieke cabrio’s. Wij leveren uitsluitend cabrio’s. U heeft het goed gelezen, wij leveren cabrio’s. Verkopen doen wij niet. De cabrio’s die bij CabrioMaarten in de collectie staan, verkopen zichzelf. Als u een 100% gevoel heeft bij de cabrio en bij de liefhebbers van Cabriomaarten, dan leveren wij de cabrio graag aan u af. Wij proberen onze collectie zo exclusief mogelijk te houden, door cabrio’s in te kopen, welke optisch en technisch in zeer goede staat zijn. Wij kopen uitsluitend cabrio’s waar ons autohart sneller van gaat kloppen