Prachtig geworden

Stoel en kussen zijn erg mooi geworden. Dik tevreden!

Loungebank van restaurant settlers bilthoven opnieuw gestoffeerd.

Keurig gewerkt. Goed aan afspraken gehouden. Zeer tevreden.

"Kwaliteit kent geen tijd"!

'Subliem en Meesterlijk' gemaakt..........groot vakmanschap bij meubelstofferderij Hendriks uit Den Bosch! Zeer tevreden na het bezorgen van de kussens voor onze eetkamerstoelen.........! De levertijd was langer door de huidige crisis maar het resultaat mag er zijn! Wij zullen dit familiebedrijf, sinds 1958, zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden! Een aandachtspunt blijft de communicatie met de klant........deze zou verbeterd kunnen worden.

goede Service en knap werk geleverd

Onze bank is opgevuld en opnieuw gestoffeerd. Bank werd thuis opgehaald en we werden op de hoogte gehouden over de voortgang. Bank weer als nieuw bij ons afgeleverd. Heel blij mee! Meubelstofferderij Hendriks is echt een aanrader. TOP

Uitstekend werk geleverd

👍🏻👍🏻

Enthousiaste en vakkundige mensen die voor een prima resultaat hebben gezorgd

Heldere offerte vooraf. Enthousiast over de klus. Zien het als een uitdaging om deze chaise longue weer in oude glorie te restaureren. En dat is uitstekend gelukt gezien het eindresultaat. Ben er erg blij mee. Heb inmiddels meubelstoffeerderij Hendriks al aanbevolen bij een van mijn bekenden.

Zeer tevreden en blije klant

Onze twee clubfauteuils zijn als herboren wij konden er geen afscheid van nemen en zijn ook niet meer verkrijgbaar , opnieuw opgevuld en bekleed, als nieuw , met dank aan firma Hendriks 👍👍👍

Over Meubelstoffeerderij Hendriks

Bij ons bent u aan het juiste adres voor al uw stofferingen. Meubelstoffeerderij Hendriks is een familiebedrijf met al jarenlange ervaring. De stoffeerderij is namelijk al ontstaan in 1958 te ‘s-Hertogenbosch. Meubelstoffeerderij Hendriks beschikt over een uiterst moderne werkplaats waar uw oude en versleten meubels vakbekwaam gerestaureerd en opnieuw gestoffeerd worden met de bekledingsstoffen naar keuze.