Het wachten waard

Wij hebben in totaal 10 stoelen laten herbeleefden. De variΓ«teit in stoffen mag wat uitgebreider, maar het resultaat is top. Prijs-/prestatieverhouding is erg goed

Vakman die met duidelijke afspraken moet worden aangestuurd

Twee leren eetkamerstoelen laten herbekleden. Het moet gezegd: Hendriks is een vakman die kwaliteit levert. Punt van aandacht is wel het maken van duidelijke, gesloten afspraken. Met open eind afspraken eindigt de opdracht in mineur. Leg alles ondubbelzinnig vast en je zult alleen voor aangename verrassingen staan.

Goede service, prachtig resultaat

Twee stoelen laten stofferen, dit waren niet de eenvoudigste stoelen met leuningen en extra kussens erin. Er werd goed meegedacht met de kleurstelling. Oplevering als nieuw. Mooi staaltje vakwerk.

Professioneel en hoog kwalitatief resultaat!

15 jaar oude topvorm bank was op qua vulling en spanbanden versleten en sta-op stoel was versleten qua stoffering. Beiden zijn na her stofferen en opvullen als nieuw! Prachtig strak resultaat met actieve zit. Zeer ruime keuze aan stoffen. Als enige langere tijd voordat de bank en stoel klaar waren maar dit was achteraf het wachten meer dan waard.

Ziet er mooier uit dan verwacht

We zijn heel blij met onze opnieuw gestoffeerde bank en stoel. Ziet er heel goed uit en zit weer prima. Goed vakmanschap.

Perfecte kwaliteit en sympathiek

Onze loveseat was toe aan een nieuwe bekleding. Dit is perfect uitgevoerd. Als nieuw!

Goed advies gekregen. Onze fauteuils ,eetkamerstoelen en een relax fauteuil hebben een nieuw leven gekregen zien er als nieuw uit en zitten weer heerlijk. Een aanrader

Na even geduld gehad te hebben ben ik uiterst tevreden.

Ik heb niet direct deze recensie geschreven zoals gevraagd omdat ik de retour ontvangen stoelen eerst een tijdje wou gebruiken. Bij ontvangst zagen de stoelen er compleet uit zoals ik ze had verwacht en nu een aantal maanden verder zien ze er nog steeds uit als nieuw uit. Ben dan ook uiterst tevreden over de werkzaamheden die Hendriks heeft uitgevoerd.

Vakmanschap is meesterschap

Onze oor fauteuils een geweldig 2e leven gegeven! Ze zien er weer top uit!

Ik ben heel tevreden.

De accurate , snelle en attente verzorging van onze stoelen stellen wij zeer op prijs. Wij zouden iedereen Hendriks Stoffeerderij kunnen aanraden.

Goed advies, vakkundig en snelle levering

Twee weken geleden gebeld voor advies, twee dagen later aan huis voor het advies offerte. Het herstellen en opnieuw stofferen van de stoel zou drie weken in beslag nemen, echter na twee weken de fauteuil weer in huis. Super mooi hersteld, opgeknapt en gestoffeerd.

Het geleverde werk is prima in orde: de stoelen zitten weer prima en het ziet er goed uit. De tip die ik geef is om van tevoren een heldere afspraak te maken over de prijs en deze ook vast te leggen. Dat leverde bij ons discussie achteraf op, die voorkomen had kunnen worden. Dan kun je van tevoren bedenken of je de prijs/kwaliteitsverhouding voor jou goed vindt.

Vakwerk geleverd

Ik dacht dat ik vakmensen in huis haalde maar het zijn kunstenaars met draad en naald.

Prachtig geworden

Stoel en kussen zijn erg mooi geworden. Dik tevreden!

Loungebank van restaurant settlers bilthoven opnieuw gestoffeerd.

Keurig gewerkt. Goed aan afspraken gehouden. Zeer tevreden.

"Kwaliteit kent geen tijd"!

'Subliem en Meesterlijk' gemaakt..........groot vakmanschap bij meubelstofferderij Hendriks uit Den Bosch! Zeer tevreden na het bezorgen van de kussens voor onze eetkamerstoelen.........! De levertijd was langer door de huidige crisis maar het resultaat mag er zijn! Wij zullen dit familiebedrijf, sinds 1958, zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden! Een aandachtspunt blijft de communicatie met de klant........deze zou verbeterd kunnen worden.

goede Service en knap werk geleverd

Onze bank is opgevuld en opnieuw gestoffeerd. Bank werd thuis opgehaald en we werden op de hoogte gehouden over de voortgang. Bank weer als nieuw bij ons afgeleverd. Heel blij mee! Meubelstofferderij Hendriks is echt een aanrader. TOP

Uitstekend werk geleverd

πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Enthousiaste en vakkundige mensen die voor een prima resultaat hebben gezorgd

Heldere offerte vooraf. Enthousiast over de klus. Zien het als een uitdaging om deze chaise longue weer in oude glorie te restaureren. En dat is uitstekend gelukt gezien het eindresultaat. Ben er erg blij mee. Heb inmiddels meubelstoffeerderij Hendriks al aanbevolen bij een van mijn bekenden.

Zeer tevreden en blije klant

Onze twee clubfauteuils zijn als herboren wij konden er geen afscheid van nemen en zijn ook niet meer verkrijgbaar , opnieuw opgevuld en bekleed, als nieuw , met dank aan firma Hendriks πŸ‘πŸ‘πŸ‘