Goede oprechte begeleiding

Van het eerste telefoontje tot de laastste minuut niets dan lof over de begeleiding, uitleg, keuzes en beslissingen die genomen zijn. Onze uitvaartverzorger stond goed open voor onze gedachtengang en keuzes en voelde goed de sfeer aan. Kortom wij bevelen deze onderneming dan ook zeer aan

een voortreffelijke uitvaart

Ik zei voortreffelijk omdat ik vond dat Jill het zo goed had geregeld, en zich zo inleefde. Van het begin tot het einde was het een mooi afscheid. Ik raad het iedereen aan om bij Monuta de uitvaart te laten doen

heel erg netjes

Ik heb een min punt ,na de dienst van 21 december 10 uur Van mevr v Duren Blokland ben ik naar de toilet ruimte geweest, Daarna zaten er plekjes op de onder kant jurk ik had gedacht dat het chocolade was van een van de aanwezige kinderen maar tot mijn ontsteltenis is het bleek . Na de dienst heb ik mij omgekleed voor mijn reis naar huis de jurk is vanmorgen uit de was gekomen Is dus een duur geintje van een paar uur, Mevr M Bosselaar

perfect geregeld

In de moeilijke tijd door Dhr. Roland Maissan door alle processen geleid. Met veel kennis en adviezen alles kunnen regelen m.b.t. de uitvaart. Verbazingwekkend hoe hij alles perfect kon uitvoeren met de beperkte kennis die we zelf hadden. Als alle adviseurs zo zijn is er geen reden om te zoeken buiten Monuta. Nogmaals dank ook voor de goede zorgen van Dhr. Maissan van het begin tot het eind.

De vrijheid om je wensen aan te geven en dat deze ook gehonoreerd worden.

Het afscheid nemen in een familiaire sfeer in een huiselijke sfeer.

Tevreden

Fijne, accurate en behulpzame medewerkers, prettige locatie vd uitvaart. Zijn heel tevreden over de hele procedure en gang van zaken.

Zo professioneel en liefdevol.

Het is allemaal gegaan zoals wij gehoopt hadden. Dit komt zeker ook door Roland Maissan, ons aanspreekpunt. Hij heeft ons door de complexe en verdrietige tijd geholpen. Een rots in de branding. Nogmaals bedankt!

Mooie uitvaard van mijn moeder

Alles zo al het moest zijn

SUPER

Ik heb de uitvaart van mijn moeder, verzorgd door Monuta, als zeer fijn ervaren. De uitvaartverzorgter heeft duidelijk alle mogelijkheden uitgelegd en heeft zeer vakkundig advies gegeven. Ik kan terugkijken op een speciale uitvaart.

Onze ervaring met monuta is heel positief. Fijne betrokken mensen die je met raad en daad bijstaan, waar je altijd vragen kunt stellen en waar altijd een antwoord op komt. We zien evt. de volgende uitvaart met vertrouwen tegemoet.

Een uitvaart zoals wij het wilden, sereen en warm.

Alles was tot in de puntjes verzorgd, Het werd een afscheid zoals wij het graag wilden. We zijn Jill Murel ontzettend dankbaar dat zij zo goed naar ons heeft geluisterd, bijgestaan zodat wij afscheid konden nemen van mijn geliefde man, vader en opa.

Goed geregeld

Al onze wensen van de uitvaart van onze vader waren bespreekbaar en zover het mogelijk was ook uitgevoerd! Wij kunnen mede dankzij monuta terug kijken op een mooie eervolle uitvaart van ons vader

Waardig

Waardig en liefdevol

helder, duidelijk en vriendelijk

fijne mensen, voel je je erbij op je gemak, duidelijkheid hoe alles in z'n werk gaat, dat maakt het allemaal een stukje dragelijker

Precies goed

Zeerveel hulp gehad, en alle vrijheid om het op onze eigenwijze wijze manier te kunnen doen.

Goed en verzorgd

Onze ervaring met de uitvaartonderneemster was erg goed. Een voorbeeld voor anderen.

Netjes en respectvol

Adviezen en afspraken zijn nagekomen Afscheid was netjes verzorgd Communicatie telefonisch voor vragen

Wij hebben van te voren het overlijden van mijn man geregeld zodat hij zelf zijn wensen nog kenbaar kon maken, de uitvaartverzorger was er 1 uit duizenden en zeer geknipt voor zijn werk mede door hem is het afscheid van mijn man een waanzinnig mooi afscheid geworden.

geweldig

Alles vanaf het bellen voor uitvaart was prima geregeld geen opmerkingen of aanmerkingen

100%

Kan als men wil 100% de zorg aan hun overlaten.

Over Monuta Uitvaart