Mooier kan niet

Alle komende problemen na een pers. Van overlijden wordt voorgespiegeld zodat je geen problemen achteraf krijgt Met vr, groet C J Fikke

Begrip- en liefdevolle verzorging een perfecte onvergetelijke uitvaart

Tot in details zeer goed verzorgde uitvaart. Begripvolle en geduldige uitvaartverzorger Ron wist alles in goede banen te leiden. Verloor nooit zijn geduld. Muziek en foto's waren op elkaar afgestemd. Het was fijn te horen van genodigden dat ze nooit zo'n mooie uitvaart hadden meegemaakt. Dank daarvoor.

Prima geregeld..

Niets dan lof.

Heb alle medewerking gekregen van de heer van Nunen.

Een luisterend oor Alles werd geregeld zoals wij het wilden Alle vragen kunnen we stellen… Zelfs nu nog… Heel erg fijn

Eerlijk, helder, meelevend en begeleidende zorg. Zeer tevreden.

Mijn ervaring met Monuta uitvaartzorg is uitstekend. Dienst van mijn moeder bij Monuta gehouden. Dit omdat er niet zoveel mensen waren. Het was klein, intiem en integer. Mede mogelijk gemaakt door het personeel van Monuta.

Op zich goed behalve nazorg

Alles was goed geregeld alleen als je een aanvullende verzekering hebt en een nota indien moet je 5 weken wachten op een reactie. Te lang

Geweldig goed en mooi.

Enkele jaren geleden heeft Ellen Wezendonk de uitvaart verzorgd van mijn man.. Dit vond ik zo mooi dat ik haar vroeg voor de uitvaart van mijn dochter afgelopen october/november. Mijn dochter woonde in Amsterdam op een tweede verdieping zonder lift. Erg moeilijk en mijn dochter wilde graag thuis blijven voor het afscheid. Ellen heeft dit met veel zorg en moeite geregeld. Het was allemaal tot in de puntjes mooi en goed geregeld. Ik ben zeer dankbaar. Mia Seller Moeder van Anne Seller.

respectvol en begripsvol

Vanaf het melden van overlijden heb ik de contacten met de verschillende medewerkers als zeer respectvol ervaren, in elke situaties was er voldoende ruimte en tijd om afscheid te nemen. Kleine dingen waar je als familie niet aan denkt worden opgepakt door de uitvaart verzorger ook tijdens de uitvaart zelf wat als familie dan ook zeer wordt gewaardeerd.

UItstekende ervaring

Uitmuntend begeleid

Zie antwoorden formulier

Correct, de juiste aandacht en zeer betrokken

Ellen Wezendonk was voor ons gezin de juiste persoon op de juiste plek. Ellen heeft een fijne manier van omgang in een zeer moeilijke tijd. Heel toegankelijk, betrokken en heel correct. Ze heeft ons fantastisch ontzorgd en dat is juist wat je nodig hebt in deze moeilijke tijd. Monuta mag heel blij zijn met Ellen.

Hele fijne en prettige ervaring

Het eerste voorgesprek gehad met uitvaartverzorger André Zaalmink voordat mijn moeder overleed. Het was een heel fijn en prettig gesprek. Toen al alles besproken wat er mogelijk was voor een bepaald budget. Toen mijn moeder overleden was is dit ook allemaal gerealiseerd. Onze moeder heeft een waardig afscheid gekregen waarvoor onze dank. André Zaalmink is een hele fijne en prettige man zowel zakelijk als privé om mee samen te werken. Ook het nazorggesprek was heel fijn alle dingen nog kunnen bespreken waar wij tegen aanliepen. Nogmaals onze dank hiervoor.

heel steunend

Ik ervoer het als heel steunend. Zeer sympathiek en benaderbaar en geduldig. Korttom erg respectvol

Waardig

Duidelijke informatie gekregen . Alles kunnen bespreken

Alles prima verzorgd, goede uitvaartverzorging

Fijn contact, en zeer goede begeleiding

Het is fijn dat er persoonlijk contact is, en dat alles goed uitgelegd wordt, je kunt ook vragen stellen en er wordt met je meegedacht, ben zeer tevreden!!!.

het was een mooie uitvaart

De geheel uitvaart en begeleiding was goed.

Goed geregeld

Alles van begin tot eind was goed geregeld. En alles was volgens afspraak uitgevoerd. De begeleider van monuta was perfect en gezellig.

Zeer prettig

Een goed verzorgde uitvaart; troostende, respectvolle, meelevende en verdere goede aandacht voor de nabestaanden, nauwelijks "technische" moeilijkheden, zodat een rustige, sfeervolle en fijne herinnering bij de nabestaanden en belangstellenden heeft kunnen ontstaan aan de zorg die aan een geliefde overledene gegeven werd tijdens de door Monuta verzorgde uitvaart.

Zou Monuta bij iedereen aanbevelen.

Voor tijdens en na de uitvaart. Niks op aan te merken.

Ze hebben ons ontzorgt en van een vreselijk afscheid iets heel moois kunnen maken

Wijzelf en ook onze genodigden hebben de uitvaart van mijn moeder als wsrm, verbindend en helend ervaren door de uiterste zorg en betrokkenheid van de uitvaartverzorgster en iedereen er omheen.

Fijn contact en zeer betrokken en ook geïnteresseerd in prive

Mijn begeleider Andrè Zaalmink uit Doetinchem perfect geregeld !

De uitvaart en crematie door Monuta keurig verzorgd.

Over Monuta Uitvaart