Laden reviews...
Laden reviews...
12 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen benadrukken vriendelijk en professioneel personeel. Alles wordt duidelijk geregeld en nagekomen. De communicatie verloopt goed en er is respectvolle zorg. De algehele indruk is dat de dienstverlening betrouwbaar en geruststellend is.
Fijn om tijdens zoveel verdriet en hectiek iemand te hebben die je met raad en daad bij kan staan (en ook nog heel menselijk en inlevend is).
Beveelt aan
22 February 2025
Claudia
Alphen aan den Rijn
Goed
Beveelt aan
14 February 2025
Carla roelandse
Zoeterwoude
Wij werden heel zorgzaam door Julia geholpen om onze keuzes te maken. Een hele fijne uitvaartverzorgster die haar werk verstaat, ze luistert, denkt mee en helpt waar dat nog nodig is. Respectvolle mensen die samen met ons mijn moeder hebben verzorgt en vervolgens in een mooie warme kamer hebben opgebaard voor het afscheid. Ondanks de gebeurtenis een liefdevolle herinnering daar door. Nogmaals ontzettend bedankt hiervoor.
Beveelt aan
26 January 2025
Claudia Haverhoek
Leiden
Alle afspraken zijn goed nagekomen. Werd goed meegedacht zonder opdringerig te zijn.
Beveelt aan
9 January 2025
Willem
Hoogmade
Vriendelijkheid en behulpzaamheid en vakkundige medewerkers. Nemen de tijd om de overledene goed en professioneel gereed te maken voor de begrafenis. Ook mocht ik mijn vrouw wassen en aankleden. Voor mij is dat heel belangrijk om dat voor mijn vrouw te doen.
Beveelt aan
2 January 2025
Peter Klink
Leiden
Ontzorgen in verdrietige periode waarbij in ons geval door Lisanne en Mirjam goed is geluisterd naar de specifieke wensen. Hierdoor heeft de familie in een waardige en plechtige dienst afscheid kunnen nemen. Wat vooraf is besproken is ook zo gelopen dankzij de strakke regie. Onze nadrukkelijke dank hiervoor.
Beveelt aan
11 December 2024
Ruud Smit
Voorhout
Heb de hele periode rondom de uitvaart van mijn man als een mooie warme en natuurlijk verdrietige periode ervaren dankzij de professionele begeleiding van Wouter Verbiest van Monuta waarvoor nogmaals onze dank!!!! Lidia de Leeuw kinderen en kleinkinderen
Beveelt aan
18 November 2024
Lidia
Amsterdam
Duidelijk, eerlijk,correct
Beveelt aan
12 November 2024
Henny
Leiden
Is heel goed meegedacht en geadviseerd. Heel fijn en persoonlijk Top en dank jullie wel
Beveelt aan
21 October 2024
Gerald
Leiden
Zeer vriendelijk en profesioneel.
Beveelt aan
2 October 2024
Peter de Mooy
Oegstgeest
Alles was mogelijk en we zijn zeer vriendelijk behandeld
Beveelt aan
15 September 2024
Imelda
del prado
Professioneel, invoelend en fijne begeleiding in het hele proses.
Beveelt aan
10 September 2024
Paul
Hillegom
Onze ervaring met Monuta was over het algemeen heel positief, maar er was één aspect waar we iets anders van hadden verwacht. Het moment waarop we het as van onze vader en opa kwamen ophalen, voelde helaas wat onpersoonlijk. Het zou fijn zijn geweest als er een gastvrouw aanwezig was geweest, misschien met een kopje koffie en wat uitleg over de mogelijkheden die we hadden met het as. Dit had kunnen helpen om het afscheid iets minder koud te laten voelen, vooral omdat dit toch het laatste stukje was van iemand die ons heel dierbaar was. Desondanks hebben we de algehele uitvaart en de zorg hiervoor uitstekend ervaren.
Beveelt aan
26 August 2024
Bep Pijnacker
Leiden
De uitvaart van mijn broer is naar alle tevredenheid verlopen. Alles ging zoals hij het gewild heeft. Kon alles voor hem doen wat ik graag wilde. Tot de deur sluiten van de auto. De 24 uurs kamer vond ik erg prettig je kan komen wanneer het je uitkomt, dat gaf een fijn gevoel. De ceremonie was huiselijk en dat vond iedereen prettig. Ben hier erg blij mee, iedereen was zeer betrokken van begin tot eind.
Beveelt aan
27 July 2024
Ellie
Leiden
Ik vond het een mooie ingetogen dienst, de muziek was de hele tijd geen een keer te hard afgespeeld dat was heel aangenaam. Wat ik alleen jammer vond toen ik bij de bloemen en kransen arriveerde waren de mensen al reeds bezig met het van de stelling af te halen, ik had graag gehad dat ik er op gewezen had geworden dat het al aan de gang was met het uitdelen daarvan.
Beveelt aan
28 April 2024
Freddy
Den Haag
Vanaf het eerste contact is alles zeer prettig en vakkundig verlopen. zeer te spreken over de betrokkenheid, het aandachtig luisteren, en het bieden van mogelijkheden. Vervolgens snel schakelen en regelen, ik ben zeer tevreden
Beveelt aan
17 April 2024
Ron Kolb
Zoetermeer
Ben liefdevol geholpen en bijgestaan in mijn verdriet en hulp voor de dag van de uitvaart
Beveelt aan
17 April 2024
Anna
Amsterdam
Vanaf de 1e seconde een fantastische begeleiding gehad, deze mensen weten weten wat ze doen. Wat een bijzonder beroep. De warme uitstraling van het gebouw, de 24 uurs kamer maakt dat je je op je gemak voelt en niets is te veel voor de medewerkers. In het bijzonder Ruud en Dirk, jullie zijn toppers. Bedankt voor de goede zorgen.
Beveelt aan
17 April 2024
Wendy
Noordwijkerhout
Door de goede begeleiding werd een moeilijk afscheid iets makkelijker.
Beveelt aan
13 April 2024
Piet
Hazerswoude-dorp
Mooie uitvaart en goede service
Beveelt aan
13 April 2024
Michel
Purmerend
Goede begeleiding en advies en een luisterend oor, zeer tevreden.
Beveelt aan
3 April 2024
Annette Tollenaar
Alphen aan den Rijn
Dank Monuta voor jullie steun en het organiseren van de begrfainis van mijn moeder. Dank ook aan Mevr, Huijbens, voor haar uitstekende en persoonlijke touch.
Beveelt aan
3 April 2024
Jan
Den Haag
Ondanks het verdriet van het overlijden van mijn vrouw is de uitvaart naar mijn wensen uitstekend geregeld. De uitvaartondernemer heeft uitstekend naar mijn wensen geluisterd en deze prima uitgevoerd. Hij dacht mee over het geheel en is heeft zich prima van zijn taak voldaan.
Beveelt aan
2 April 2024
Jan
Alphen ad Rijn
We werden door een medewerker van Monuta heel erg geholpen met de wensen van de overledene door te nemen en de ceremonie was heel huiselijk en dat viel bij de mensen heel erg in de smaak ook bij ons. Heel erg bedankt.
Beveelt aan
26 March 2024
Jolanda van Tongeren
Peter van Anrooystraat 4 2324XC Leiden
Het is al wel een tijdje geleden maar toch. Jullie als organisatie in samenwerking met de gemeente leiden hebben mijn vriend Ton siera zeer eervol zijn laatste rustplaats gegeven. Ik had nog nooit met een soortgelijke situatie te maken gehad Juist daarom wil ik jullie alsnog bedanken voor de manier waarop dit heeft plaats gevonden Een hele grote dikke vette tien Mvg Joost scharloo 7
Beveelt aan
29 February 2024
Joost
Delft
Gitstraat 1
2332 RB Leiden
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven