uitstekende begeleiding duidelijke communicatie en zeer persoonlijke behandeling

Sabrina heb ik leren kennen als iemand die alles goed voorbereid haar werk doet. Het geven van adviezen die uiteindelijk hebben geleid dat de scheiding op een zeer goede manier is afgerond. Ik kan iedereen aanraden om Fin Advocatuur in de hand te nemen.

Goed!

Is duidelijk en correct. Weet waar ze over praat( verstand van haar vak) en adviseert ook in jou voordeel/ nadeel, maar vooral eerlijk. Maw, realiteit en geen fantasie. Houd het bij feiten ipv emoties. Goede ervaring, luisterend oor en betrokken . Zeker een aanrader!!

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Ontzettend goed en vakkundig geholpen met mijn echtscheiding

Ik ben ontzettend goed geholpen door Mevr. Verhagen inzake mijn echtscheiding. het was een ingewikkelde casus met zeer veel haken en ogen, maar ik ben met alle stappen goed geadviseerd en meegenomen in het proces.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Alles sloot perfect aan bij wat ik nodig had.

Al vrij snel na het uit elkaar gaan met mijn toenmalige partner heb ik de hulp ingeschakeld van mevrouw Verhagen. Vanaf moment 1 dacht zij met mij mee over hoe de situatie aan te pakken en gaf zij mij de ruimte om zelf over dingen na te denken. Wees zij mij op dingen waar ik absoluut niet aan had gedacht en was zij ook eerlijk wanneer zij het niet eens was met voorstellen die ik deed. Daarnaast wist zij middels goede argumenten aan te geven waarom het wellicht beter zou zijn het op een andere manier aan te pakken dan ik in eerste instantie zelf had bedacht. Al met al alleen maar lovende woorden voor de geleverde kwaliteit

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Ontzettend prettig, betrokken en deskundig!

Mevrouw Verhagen heeft mijn echtscheiding echt heel deskundig afgehandeld. Ze was betrokken, prettig en snel in de communicatie en doorzag bepaalde situaties en omstandigheden perfect. Er was niets wat ze over het hoofd zag. Voor mij een hele opluchting dat ik dit met een gerust hart aan haar toe kon vertrouwen. Al met al is alles ook nog redelijk snel afgewikkeld. Mevr Verhagen, ik ben ben heel blij dat u degene was die mij als advocate bijstond. Ontzettend bedankt.

Super advocaat

Sabrina heeft mij van het begint tot eind weer goed geholpen en weet welke wegen het best bewandeld dient te worden om het juiste resultaat te behalen. Sabrina is mijn vaste advocate en ik heb volle vertrouwen in haar.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Professioneel, meedenkend, behulpzaam en doorpakker

Zeer goede ervaring met Sabrina. Ze weet wat ze doet, luister goed naar haar cliënt. Professioneel en houd goed het overzicht, brengt zelf goede oplossingen en ideeën aan. Zeer goede en duidelijke communicatie en altijd een terugkoppeling. Zeer tevreden en zal zeker weer beroep op haar doen mocht het nodig zijn.

Super goed geholpen.

Ik ben heel tevreden over mijn advocaat Sabrina Verhagen, ze luisterde heel goed naar me en pakte meteen de zaak aan en hielp me met alles. Ze stelde me gerust op momenten als ik dat nodig had en dat is echt heel erg fijn. Echt een super vrouw en raad iedereen deze mevrouw aan. Ik heb eigenlijk geen minpuntjes te melden over jou ik vind echt dat je het super goed doet! En heel erg bedankt voor al je hulp.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Meedenkend en uitstekende advocaat die zich volledig inzet!

Ik heb een hele goede ervaring gehad met mevrouw Verhagen. Zij luistert echt naar je en probeert ook alles te doen om ervoor te zorgen dat het recht zegeviert! Ook is zij meedenkend en vind ik dat ze meer doet dan de gemiddelde advocaat! Ik raad haar zeker aan!!

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Positief, maar had mediator nodig

To the point, deskundig, volledig. Vanwege afbreken procedure via advocaat slechts 3 sterren kunnen geven, maar wel tevreden.

• Advies N.v.t.

Heel fijn!

Sabrina stond gelijk klaar toen ik een dringend verzoek indiende. Het voelde gelijk fijn en vertrouwd. Heel erg bedankt Sabrina!

Duidelijke taal

Sabrina leeft zich in, geeft duidelijkheid en helder advies. Belicht alle zijdes . Ontzettend prettige ervaring. Heeft mij zeer goed geadviseerd en geholpen. Zeer betrokken bij de casus. Mijn dank is groot.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Een échte aanrader! Ik kan ze adviseren.

Sabrina Verhagen hielp ons met de moeizame kwesties. Ze kan brieven schrijven als geen ander. Zeer prettig om mee samen te werken, duidelijk en transparant.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Ze is erg betrokken en grondig.

Haar wijze van aanpak is daadkrachtig. Ze heeft goede ideeën. Ze is nauwkeurig in het lezen van de stukken. Dat is prettig.

Snelle en goede service.

Het contact was snel gelegd, het door mij gevraagde werd snel opgevolgd, en de communicatie hierover was eveneens snel, en duidelijk.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Na jaren touwtrekken eindelijk eerlijk advies gehad en bijgestaan geweest tijdens een zitting. Bij vragen was geen mail of telefoontje teveel, net zo lang tot alles mij duidelijk was. Ik ben echt zeer tevreden over de rust en duidelijkheid waarmee wordt gewerkt. Van de gang van zaken tot inhoudelijke stukken die opgestuurd moeten worden, wordt exact verteld wat de verwachtingen zijn. Ik heb na jaren weer wat rust terug door de duidelijkheid die ik kreeg en kijk zeer positief terug naar dit proces.

Goede en duidelijke communicatie

Ik ben bijgestaan door mevrouw Verhagen. Je kunt makkelijk contact opnemen dmv verschillende contactmanieren. Afspraken worden nagekomen en het, voor mij belangrijkste, voldoende en duidelijke formele uitleg omtrent de gang van zaken. Er wordt objectief advies gegeven en dus geen onrealistische verwachtingen gecreëerd. Ik ben zeer tevreden en zou anderen u zeker aanraden!

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Duidelijk, snel, eerlijk, zakelijk professioneel met aandacht voor klant

Zeer betrokken, snel en professioneel geholpen en begeleid in een voor mij lastig traject. De fijne manier van werken en communiceren is erg positief. Aandacht voor de situatie en terzake doende duidelijke adviezen.

Maakt zijn beloftes waar

Als particulier bij Rick van Viersen gekomen ivm een ontslagprocedure. Hij was inderdaad zeer intensief betrokken, altijd goed bereikbaar, fijn in overleg, heldere taal, adviserend en oplossingsgericht. Het geeft een hoop rust te kunnen sparren met iemand die kennis heeft van zaken. Hij had het beste met mij voor, en ik ben blij dat ik hem in de arm heb genomen om mij bij te staan in deze ingewikkelde kwestie... met een zeer bevredigend eindresultaat.

Erg goed geholpen!

Alles was vanaf het begin goed en helder uitgelegd, voelde mij gesteund en zou er zo weer voor kiezen

uitstekend geholpen

duidelijke communicatie en snelle afhandeling

• Geholpen door: Rick van Viersen

Betrokken, standvastige en heldere advocaat!

Gedurende een aantal jaren heb ik gebruik moeten maken van de diensten van Sabrina als familierecht advocaat. Zij heeft mij in die periode op zeer professionele wijze bijgestaan waarbij zij nooit het belang van mijn kind uit het oog verloren is. Zij hoort informatie aan, analyseert de situatie en denkt mee in de beste aanpak. Zij zorgt er altijd voor dat je voor de zitting over de juiste volledige informatie beschikt en dat je dus met vertrouwen de zitting tegemoet gaat. Ook tijdens de zitting is zij sterk en duidelijk, en dit geeft vertrouwen. Na de zitting neemt ze altijd de tijd om deze te evalueren en vaak kan zij aangeven wat voor soort uitspraak ze verwacht, en 9 van de 10 keer klopt dit ook. Al met al zowel als mens als als advocaat een zeer betrokken en fijn iemand om mee te werken.

• Geholpen door: Sabrina Verhagen

Snel duidelijkheid met kort schakelen, erg fijn!

Advocaat dhr. van Viersen heeft 2 keer voor ons een zaak ''gewonnen''. Hij weet direct te vertellen hoe je ervoor staat en wat er te behalen valt. Een echte aanrader.

Naar volle tevredenheid

Zeer goed contact gehadon. Zij gaf duidelijk antwoord op de vragen en heeft mij goed geholpen met mijn zaak.

• Geholpen door: Simone van der Aart

Simone was een uitstekende advocaat

Mijn ervaring was meer dan goed. Zij was heel betrokken bij de zaak. En we hebben de zaak uiteindelijk ook gewonnen!!

• Geholpen door: Simone van der Aart

Over FIN Advocatuur & Fiscaliteit

Betrokkenheid, Kwaliteit & Scherpte De belangrijkste uitgangspunten voor onze dienstverlening aan u zijn betrokkenheid, kwaliteit en scherpte. Wij zijn nauw betrokken bij u en/of uw onderneming, zodat wij u te allen tijde kunnen voorzien van advies op maat. Onze dienstverlening is vanzelfsprekend van hoge kwaliteit. Wij zijn steeds op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving, zodat wij u optimaal kunnen adviseren. Verder zijn wij altijd scherp; wij verliezen de details niet uit het oog en brengen uw juridische positie scherp in beeld.

Over Advocaatscore.nl