Goede service!

Goede en snelle service. Zeer transparant en een fijn contact. Ik ben erg positief en beveel het mensen zeker aan!

Bedankt!

Perfect geregeld door DealKiezer!

Mijn auto was binnen 1 dag verkocht. De overdracht net na de feestdagen ging vlekkeloos.

Binnen twee dagen alles perfect geregeld

Nadat de gegevens en fotos op de site waren geplaatst en na een telefoontje had ik de dag daarop al drie biedingen. Auto was dezelfde week al verkocht. Bemiddeling door dealkiezer was perfect. Je hebt zelf geen gedoe met potentiele kopers. Echt een aanrader.

Top bedrijf!

In eerste instantie was ik sceptisch over dit soort bedrijven. Maar mijn verwachtingen zijn overtroffen en mijn auto was snel verkocht tegen een redelijke prijs. Goed geholpen door Bram. Bedankt!

Auto binnen 1 week verkocht

Na enkele biedingen uit de buurt heb ik toch mijn Nissan Note verkocht aan een dealer 150km van mij vandaan. Ik vind het zeer prettig dat je een overzicht heb. Top!

Goed!

Prettige verkoop.

Snel van mijn auto af

Na de auto te hebbeb aangemeld werd ik dezelfde dag gebeld met biedingen. Het hoogste bod was ook nog is inde buurt dus dat was mooi meegenomen.

Helaas niet verkocht

Auto helaas niet verkocht omdat de biedingen niet hoog genoeg waren. Wel goeie service en weet nu ongeveer wat mijn auto waard is (als ik deze aan dealers verkoop).

Goed!

Eenvoudig en snel verkocht!

Fijne samenwerking!

DealKiezer is een goede partij, aanbevolen!

Blijft persoonlijk betrokken tot de deal rond is.

Vrij kort na aanmelding kreeg ik telefoon. Aanvullende info werd gevraagd en binnen 2 uur kreeg ik een goed bod. Uiteindelijk ging de verkoop iets anders doordat er een defect werd geconstateerd. Dit wisten wij niet maar konden het zelf daarna ook zien. Dealkiezer ging (in overleg met mij) opnieuw onderhandelen en alsnog kon ik de auto met een goede prijs verkopen. Daags na verkoop belde dealkiezer me nogmaals om te vragen of alles verder naar wens was gegaan. Zeker aan te bevelen en geen rare onderhandel praktijken bij hun

Snel verkocht.

Prima begeleiding en nazorg

Snel, hulpvaardig, betrouwbaar en vriendelijk

Persoonlijk, deskundig, betrouwbaar

Ik heb een bijzonder aangename ervaring met Dealkiezer! Vanwege hun persoonlijke en betrokken aanpak viel me direct op dat Dealkiezer absoluut geen gemiddelde autoverkoper is, maar ver boven de rest uitstijgt wat betreft aandragen van oplossingen, heldere communicatie, bereikbaarheid wat resulteert in een tevreden klant!

Goed maar weinig reactie

Komen zeker met een goed bod.

boven verwachting

Uit mijn omgeving hoorde ik dat dit soort bedrijven vaak een (te) laag bod doen. Ondanks de twijfel toch geprobeerd en een redelijke prijs gekregen. Handig om te zien wat de recensie van de bieder is en of deze betrouwbaar is. Aangenaam verrast door de hulp.

Goed om te weten wat je auto waard is

Benieuwd wat mijn auto ongeveer waard was voor de verkoop, dus daarom maar s opgegeven. Uiteindelijk een stuk of 5 biedingen gekregen waarbij 2 hoog genoeg om te verkopen. Keuze gemaakt voor een dealer in de buurt en een week later verkocht.

Werkt perfect !!

Voor ons is dit een nieuw concept. We werden zeer vriendelijk te woord gestaan en kregen nadat we de gegevens van de auto doorgegeven hadden, enkele biedingen door gemaild. Binnen 1 dag was onze auto verkocht voor een goede prijs. Ook na de afhandeling werd er nog geïnformeerd of alles naar wens verlopen was. Wij kunnen dit bedrijf ten zeerste aanbevelen. Heerlijk... geen zeurders aan de deur, geen rompslomp met allerlei papieren en auto’s proberen. Bij ons hangt get telefoonnummer op het prikbord en we gaan zeker terug als we weer een auto willen verkopen

Super snel mijn Volkswagen verkocht!

Prettig verkoop van mijn VW Golf. Binnen 1 dag een bod en na 5 dagen de overdracht aan de dealer. Aanbevolen!

Goeie service

Via een advertentie op de site terecht gekomen en mijn auto maar is aangemeld. Uiteindelijk een prima bod gekregen en goed geadviseerd bij mijn keuze. Bedankt voor de hulp!

Goed geholpen door Bram!

De heer Hansen heeft mij goed en snel geholpen met de verkoop van mij auto!

Fijne verkoop!

Auto was snel aangemeld en verkocht, aanrader!

Gemakkelijk en betrouwbaar

Het was super makkelijk om mijn auto aan te melden via DealKiezer. Alle stappen stonden duidelijk beschreven. Verder werd ik na de aanmelding binnen 1 uur gebeld, wat een service’ Ik zal in toekomst zeker denken aan DealKiezer bij de verkoop van mijn auto!

Zeer prettige en persoonlijke ervaring

Ik heb mijn auto aangemeld en binnen 2 weken een goede prijs weten te krijgen voor mijn auto. Een prettige ervaring en goede service. Veel makkelijk dan zelf je auto proberen te verkopen via het internet.

Over DealKiezer

Tegenwoordig word je bij de verkoop van je auto geconfronteerd met een hele wereld aan mogelijkheden. Van onderhandelen met vreemde mensen aan de deur tot onbetrouwbare verkoopsites waarbij je niet weet of het bod gelijk is aan de waarde van jouw auto. Dit zijn geen zaken waar jij je bezig mee zou moeten houden. Daarom is DealKiezer er om het je eenvoudig te maken. Bij ons krijg je inzicht in alle biedingen, kun je zelf vergelijken, en baseer je jouw keuze op reviews van onze RDW-erkende dealers. Dat is DealKiezer en dit biedt niemand anders.