zeer plezierig zaken doen .

al veel auto's gekocht bij Knook en altijd met volle tevredenheid.

Uitstekend!!!!! Een zeer vriendelijk ontvangst met een mooie voorraad en auto's.

Mijn ervaring met Knoop select is zeer positief. Een mooie showroom met voor iedereen die opzoek is naar een nette en betrouwbare auto. Hier onze BMW X5 45e gekocht Jeroen zeer hulpzaam in het afleveren van deze mooie wagen. Jeroen bij deze nogmaals bedank en zeker tot ziens voor de opvolger van de prachtige BMW X5.

Soepel verloop

Professioneel

Geweldige zaak en assortiment auto’s

Communicatie met Jeroen verloopt soepel, schakelt snel en is duidelijk over de (on)mogelijkheden. Oplevering kon zeer snel en ging lekker vlot. Zeker aan te bevelen.

Netjes en fijn geholpen.

Een zeer net bedrijf. Telefonisch contact gehad over de auto. Een fijn en vertrouwd gesprek. Afspraak gemaakt om te komen kijken en gelijk de super mooie BMW 330e touring gekocht Een aanrader om eens contact op te nemen of te gaan kijken.

Korte Lijnen, snelle en adequate reacties

Erg prettig contact gehad met Jeroen, hij wist mijn wensen op waarde te schatten en daar ook naar te handelen. Goed geholpen, klantvriendelijk en altijd bereikbaar en paraat. Super. Op naar veel veilige kilometers

Vriendelijke verkoper.

Passie voor auto s dat is waar Knook voor staat, prettige afhandeling bij aankoop auto .

Super goed,en top mensen

een bedrijf om trots op te zijn. met mensen die verstand van auto Een prachtig bedrijf met mensen die verstand van auto's hebben. Een bedrijf dat ik iedereen kan aanraden

Uitstekend bedrijf!

Bedrijfsleider Jeroen Flipsen heeft met zijn ruime kennis en ervaring ons fantastisch geholpen met de nieuwe auto aankoop. Oprecht, duidelijk en een eerlijk advies hebben wij onze keuze gemaakt.

Prima geholpen

Hartelijke ontvangst met koffie. Goede service, keurige auto afgeleverd.

open en eerlijke deal gedaan, fijn contact

open en eerlijk, snel en goed contact met Jeroen

Mooie Enyaq gekocht bij Knook

Fijne ervaring met er aankoop van onze nieuwe auto. Rijdt als een zonnetje en ziet er gewoon perfect uit.

In een woord fantastisch

De kennismaking met Knook select verliep heel soepeltjes. Jeroen is zeer professioneel en verstaat zijn vak heel goed. Een bedrijf dat klantvriendelijk en servicegericht hoog heeft staan. Ik kan Knook select zeker aanbevelen.

Van begin tot het einde alles super geregeld!

Na de eerste indruk, auto besteld en alles perfect geregeld tot aan de aflevering toe, zeer tevreden en zullen zeker iedereen aanraden om met Knook Select zaken te doen.

Geweldige service en goed meedenken

Jeroen heeft aandacht voor de persoon en weet heel goed waar hij over praat. Het is een echte liefhebber en dat komt tot uitdrukking in de aandacht voor de details van de auto en van zijn dienstverlening. Het was heel prettig om met hem zaken te doen.

Zeer klantvriendelijk

Zeer nette mooie zaak, met heel vriendelijk personeel, met uitstekende service. Heel erg fijn om zaken mee te doen, kom er zeker nog eens terug

Top verkoper top bedrijf

Duidelijk en eerlijk oordeel over de aan te kopen auto , precies zoals de verkoper de auto omschreef Ben zeer tevreden en zal jullie zeker aanbevelen

snelle reactie en snelle levering

De slogan van Knook select is hier van toepassing!

Top service door Jeroen geleverd! Een schitterende BMW M2 aangeschaft bij Knook Select. Ik ben zeer goed geholpen met het aanschaffen van de auto en mijn wensen werden ook goed opgepakt & de auto werd snel geleverd. Ik rij met een grote glimlach rond, bedankt!

Goed en snel geregeld!

Zoals het hoort te gaan.

Mijn eerste kennismaking met Knook Select en Jeroen kon niet beter. Mooie selectie auto's. Vriendelijke ontvangst en prettige en open manier van zaken doen. Wat mij betreft een aanrader.

Top zaak! Top service!

Presentatie is top, mooie zaak met kundige mensen. Actieve meedenkende houding wat een vertrouwd gevoel geeft, naar ons toe een open en eerlijke houding.

Mooie zaak, betrouwbaar, met prachtige auto's !

Wij hadden vanaf het eerste contact al een goed gevoel. Jeroen heeft met zijn goede klantgerichtheid, ons fijn en snel voorzien van onze prachtige nieuwe aanwinst.

Top auto met top service

Ik zocht een andere auto en na verschillende andere bedrjjven bij Knook terecht gekomen. Mooie BMW M235i uit 2020 gekocht en een prima inruilprijs voor mijn Mini JCW gekregen. Jeroen heeft mij van A tot Z prima geholpen.

Uitstekende en zeer vriendelijke en persoonlijke service.

Door de professionele en toch vriendelijke en persoonlijke opstelling ontstond veel vertrouwen in de dienstverlening.

Over Knook Select

Knook Select. Ontstaan uit onze liefde voor auto’s. Ontstaan vanuit onze passie en hartstocht voor unieke auto’s. Altijd op zoek naar een auto waar er maar een van is. Een auto die emoties oproept. Een auto die je hart sneller laat knoppen. Wij selecteren enkel de écht onderscheidende auto’s. Auto’s die iets te vertellen hebben, die laten zien dat ze anders zijn. Want de details, die maken het verschil. “What you see is what you get”: transparanter kunnen we niet zijn. De auto is zoals hij is, geen verrassingen, en met een aantoonbare historie. Geheimen kennen we niet. Bij ons weet je wat je koopt.