Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Als je vragen of iets nodig hebt buiten afspraken dan wordt je zo snel als mogelijk geholpen. Ook zijn de medewerkers altijd vrolijk naar hun klanten toe.
Beveelt aan
8 January 2023
Jan
Hoeven
Een paar weken geleden heb ik mijn (zo goed als) nieuwe auto bij Van Geel gekocht. Zeer nette prijs gekregen voor mijn oude auto, prettige onderhandeling gehad waar we beide tevreden uit zijn gekomen. Erg vriendelijke mensen, denken met je mee, service gericht en, heel belangrijk, ze komen afspraken na! Als voorbeeld: Instructieboekje zat er niet in het Nederlands bij, hebben ze besteld en na gestuurd. Wij hebben er een trekhaak op laten zetten en zonder het te vragen hebben ze er als service een extra kentekenplaat bij gedaan voor een aanhanger, de nieuwe auto heeft zelfs een grote beurt gekregen en ze hebben overal de puntjes op de i gezet (olie vervangen, nieuwe remblokjes (die eigenlijk nog goed genoeg waren) enz! Een tevreden nieuwe klant erbij!
Beveelt aan
16 November 2022
Kim Rooijackers
Gemert
Bij dit bedrijf een mooie 2e handse auto gekocht. Gelijk bij binnenkomst voelde het zeer vertrouwd aan. Na een proefrit gelijk de beslissing genomen en de auto gekocht. De auto bevalt prima en zijn dan ook 100% tevreden. Bij een volgende aankoop zullen we zeker eerst bij dit bedrijf gaan kijken daar we alles als zeer prettig hebben ervaren. We kunnen dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen. Groetjes, Peter en Hanny (zeer tevreden klanten)
Beveelt aan
6 November 2022
Peter
Helmond
Wij waren op zoek naar een jonge auto met weinig kilometers op de teller. Door ervaringen uit het verleden vonden wij de verkopende garage net zo belangrijk als de auto zelf. Het was dan ook niet erg om er 1,5 uur voor te moeten rijden. Door de goede beoordelingen op deze site kwamen we uit bij autobedrijf van Geel. En wij zijn zeker niet teleurgesteld. Geen gladde verkooppraat, gewoon normaal en goed. Na een proefrit hebben we dan ook meteen een deal gemaakt. Een week later konden we de auto ophalen. We rijden er nu enkele weken mee en zijn er erg blij mee. We kunnen dit autobedrijf zeker aanraden!
Beveelt aan
6 October 2022
Anita
Amstelveen
Wij hebben er een ford fiesta occasion gekocht, heel fijn geholpen. Helaas was er een schokbreker stuk, is perfect opgelost, we kregen zelfs een leenauto mee. Je weet pas wat service is als je het nodig hebt. Echt super.
Beveelt aan
15 September 2022
Wim
Putten
In onze zoektocht naar een tweede auto terecht gekomen bij Jens. Hoewel wij niet woonachtig zijn in de buurt van Hoeven heeft de fijne en directe communicatie ervoor gezorgd dat we toch zijn gaan kijken. Jens heeft zeer nette auto's staan en heeft klantenservice en kwalititeit daadwerkelijk op nummer 1 staan. Wij komen hier zeker terug en kan een ieder aanraden hier een kijkje te nemen.
Beveelt aan
14 February 2022
Rick
Elst
Kort geleden mijn (eerste) tweedehands auto gekocht. Vanaf het begin direct goed geholpen. Medewerkers zijn meedenkend en eerlijk, geven persoonlijke aandacht en zijn altijd even vriendelijk.
Beveelt aan
23 January 2022
Nouwens
's-Hertogenbosch
Online contact gehad met Dennis over een auto die hun online aanboden. Hij beschreef hem precies zoals hij was. Bij levering kreeg de auto nog een grote beurt, 2 nieuwe banden en een nieuwe apk. Nu 7 maanden later nog super tevreden met de aankoop... Mij gaan ze zeker te zien!
Beveelt aan
19 January 2022
pieter
roosendaal
We kwamen op gerage van Geel uit via internet en we lazen al dat ze zo'n goede beoordeling kregen. Maar toen we aankwamen was er geen woord te veel van gezegd. Echt een aanrader, en wij bevelen ze graag aan bij onze familie en vrienden
Beveelt aan
13 November 2021
Wim
Terneuzen
اا
Beveelt aan
9 November 2021
Mnahe Mhmd
الرياض
Fijne garage met deskundig personeel. Staan altijd voor je klaar of weten een directe oplossing
Beveelt aan
4 October 2021
Jan
Etten-Leur
Afgelopen maand hebben wij onze Mercedes gekocht bij van Geel. We zijn door Jens heel netjes en goed geholpen. Alle afspraken zijn netjes nagekomen en alles verliep perfect. Jens heeft echt de tijd voor ons genomen. Het is ook een hele investering en daar houden ze rekening mee. Kortom een super betrouwbaar bedrijf!!! Wij komen hier zeker nog eens terug
Beveelt aan
22 September 2021
Jeroen en Linda
Veghel
Ik heb onlangs een auto gekocht en ben zeer tevreden over de service!! Prijs /kwaliteit verhouding is goed! Ik zou iedereen dit bedrijf aanbevelen !!
Beveelt aan
6 August 2021
Van Loon
Prinsenbeek
Klant gericht en zoeken altijd samen naar de juiste oplossing zowel voor aankoop van een auto als ook voor reparatie indien nodig en zeer vriendelijk personeel.
Beveelt aan
12 July 2021
Ad
Hoeven
Enorm goed bedrijf met expertise en vriendelijkheid op hoog niveau. Geen welbekende verkooppraatjes maar straight to the point.
Beveelt aan
6 April 2021
Verheijen
Roosendaal
Het bedrijf voelde gelijk heel goed, erg vriendelijk personeel met kennis van zaken. Niet onbelangrijk kreeg ik ook nog een mooie prijs terug voor de auto die ik inleverde. Kortom een leuk bedrijf om zaken mee te doen.
Beveelt aan
1 March 2021
Moniek
Bergen op Zoom
Vandaag na lang zoeken een auto gekocht. Via de mail snel contact gehad en een afspraak kunnen maken. Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Gevoel was direct goed. Omdat ze een hele mooie prijs hadden aangeboden, vond ik het zelfs niet correct om nog te gaan onderhandelen. Deal was daarom snel gesloten. Nu al zeer tevreden!
Beveelt aan
24 February 2021
Simon
Alblasserdam
Snelle service en meedenkend in een passende auto.
Beveelt aan
24 January 2021
Remco
Dinteloord
Wij zijn erg goed geholpen door het personeel. Natuurlijk op afstand. We heben een hele mooie goede auto gekocht. Proefrit gehad en de auto ziet er top uit
Beveelt aan
24 January 2021
D
Klundert
Correcte afhandeling en duidelijk
Beveelt aan
12 November 2020
Mike Frerichs
Hoeven
Heb onlangs een auto gekocht en ben zeer tevreden over de service!! Prijs /kwaliteit verhouding is goed! Afleveren van de auto super geregeld allemaal. Als je vragen hebt nemen ze altijd de tijd voor je. Ik ben dus zeer tevreden, en zou iedereen dit bedrijf aanraden!!
Beveelt aan
12 November 2020
Aliek
Hoeven
Bij dit autobedrijf een Fiat500E aangeschaft. Eerste contact via Marktplaats. Via de chat aangegeven dat ik interesse had. Afspraak maken was een beetje lastig vanuit mijn agenda. Maar er werd totaal geen druk op gelegd. Dus ik kon na een dag of 10 / 14 zo uit mijn hoofd rustig komen kijken bij de wagen. Auto stond er netjes bij. Rustig een proefritje kunnen maken. Eigenlijk daarna gelijk de deal gesloten. Geen gezeur of handjeklap over de prijs. De auto stond immers goed geprijsd in de markt. Kleine USA nummerborden en nieuwe laadkabel waren geen probleem. Auto is geleverd met 6 maanden Bovag garantie. Inmiddels 2.000 kilometer verder en ik moet zeggen helemaal tevreden! Ik heb de accucellen nog even gecontroleerd bij een 500E specialist en die zijn allemaal ook in een goede staat. Algemene indruk van het bedrijf zelf is ook transparant. Geen louche autoverkopers maar gewoon normale jongens met een passie voor auto's. Mochten ze in de toekomst weer iets hebben staan waar ik interesse in heb ga ik zeker weer even langs!
Beveelt aan
6 October 2020
Melvin
Harmelen
Veel geduld met de klant. Voor alle vragen wordt een oplossing gezocht.
Beveelt aan
22 July 2020
Sandy Roovers
Etten-Leur
Leuke auto gekocht voor een goede prijs. Fijn geholpen door personeel, kortom prima bedrijf!
Beveelt aan
7 June 2020
Arjan
Zwijndrecht
Het contact en de afspraken was prima in orde
Beveelt aan
24 May 2020
Fons maas
Halsteren
De Hoge Akker 2 B
4741TW Hoeven
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit