Prettig contact en mooi aanbod.

Net bedrijf met leuke auto’s. Bij aankomst een enthousiast ontvangst met koffie. Ze hebben een leuk aanbod van mooie auto’s. Ik ben erg tevreden over de auto die ik gekocht heb! Tot de volgende keer!

Meedenkend, reeël en een goede ervaring

Bij binnekomst 2 enthousiaste heren met passie voor hun vak. Ze maken tijd voor je vrij. In mijn geval zelfs na sluitingstijd. Vader en zoon zijn heel gastvrij en geven je ruim de tijd om de auto te bezichtigen en een rondje er in te rijden. We hadden een snelle afhandeling en ik reed met een glimlach in mijn nieuwe wagen de weg op. Het presenteren van de opties van de auto kan nog net wet better. Aan mij hebben ze een zeer tevreden klant over gehouden.

Geweldig.

Goed ontvangst. En lekkere koffie. Prima uitleg over de auto die je eventueel zou willen kopen. Goede uitleg wat je allemaal moet doen/regelen. Tot slot een mooie en goede auto gekocht. Super blij met mijn aankoop.

Goed geholpen door vader en zoon, ouderwetse service midden in Huizen!

Eerlijk advies en geïnteresseerde mensen

Top geholpen, fijn advies en leuke en diverse auto's voor nette prijzen!

heel fijn,warm gevoel

ik heb gisteren mijn Seat Mii opgehaald. De service: in 1 zin.. Fantastisch! hier kunnen andere auto handelaren veel van leren,zo eerlijk en oprecht professioneel alles was tot in de puntjes geregeld! er werd zelfs meegereden om de juiste benzine erin te gooien. al met al uitstekende service! mocht ik over een paar jaar weer voor een andere auto wil gaan kom ik zeker terug bij Elden auto"s

Zeer vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke en ervaren verkopers van hele mooie autos. Gastvrij! Schenken lekkere koffie en handelen snel. We zijn heel blij met de seat arona.

Eerlijke vriendelijke autodealer

We zijn prima geholpen door vader en zoon. Vriendelijk ontvangen met een goede kop koffie. Eerlijke inruilprijs gekregen. Service staat hoog in het vaandel van dit bedrijf. Heel blij met onze nieuwe auto.

Een TOP bedrijf

Bij aankomst stond de auto aal klaar Het ontvangst was hartelijk Heb in mijn leven veel autohandelaren versleten, maar deze twee mensen zijn eigelijk geen autohandelaren maar soiaal werkers. Ik wilde er een garantie bij kopen, maar hij zei, moet je niet doen, want de auto is goed . En AANBEVELING

Super vriendelijke mannen top service erg blij met met me ds3

Zeer goede service, bereidwillig,betrouwbaar , niets dan lof!

Had lege accu en heb mijn buitenspiegel eraf gereden.er werd direct actie ondernomen en ik werd heel snel geholpen. Vader en zoon zijn zeer vriendelijk en bereidwillig.prima garage, die het aanbevelen waard is.

Service en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

Ze weten waar ze het over hebben en denken in alles met je mee, een dergelijke klantvriendelijkheid tref je niet vaak aan in deze autobranche.

Goede service en advies

Heel goede service, vriendelijk maar zeker niet opdringerig. Duidelijk en oprecht advies. Ik ben blij met de auto die ik er gekocht heb!

Goed en uitstekende kennis van de auto's

Heerlijk en vriendelijke ontvangst met een lekkere bak koffie. Konden me alles vertellen over de auto wat ik wilde weten. Hebben de auto tiptop en netjes afgeleverd. Mocht ik in de toekomst weer een nieuwe auto nodig hebben, dan zou ik zo weer kijken wat ze te koop hebben staan of contact met ze opnemen

Uitstekend!

Hartelijke ontvangst van vader en zoon waarna wij onze proefrit mochten maken met de Opel Frontera. In onze ogen eerlijke mensen die alle tijd voor ons hadden. Kortom, duidelijk, eerlijk, goede prijs. Wij raden dit bedrijf zeker aan. We zijn met een goed gevoel huiswaarts gereden in onze nieuwe aanwinst. En heren, nog bedankt voor de lekkere koffie!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Bij mijn proefrit stond de auto al startklaar. Vader en zoon zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gewoon weg top

Bij binnenkomst hadden ze de auto al klaar staan om hem tegelijk te kunnen bezichtigen Alle informatie van de auto was allemaal aanwezig Kon er rustig zitten en alles regelen voor me verzekering Personeel was ook zeer enthousiast om alle dingen te laten zien

Top garage

Mijn eerste kennismaking met Elden auto's is zeer positief. De eigenaren van dit familiebedrijf (vader en zoon) zijn zeer klantvriendelijk, behulpzaam en adequaat. Mijn keuze voor een koop bij dit bedrijf was snel gemaakt.

Supervriendelijk en behulpzaam!

3 weken geleden een occasion hier aangeschaft. Erg goed en vakkundig geholpen. Bovenal aardig en betrouwbaar. Zéér aan te raden!

Prima en eerlijk geadviseerd!

Vader en zoon dachten mee en adviseerden open en eerlijk bij de aanschaf van mijn occasion. Prima prijs!

Alles super geregeld en volgens afspraak

Mannen Bedankt !! Ik zal jullie zeker aanbevelen Tot de volgende keer Gr Fam Groot uit Bergen NH

Betrouwbaar.

Netjes, vlot en vriendelijk in de omgang. Dit in persoon, aan de telefoon, per mail en WhatsApp. Vader en zoon zijn prettig in contact, met gevoel voor humor, maar serieus als het om de business gaat; goede auto's en klanttevredenheid.

Prettige winkel en werd erg fijn geholpen

Fijne service en werd erg goed geholpen.

Super...

Wat een leuk en gezellig bedrijf.. leuke en eerlijke mensen.. De eigenaar en zijn zoon zijn top mensen, zij doen hun best om een auto te verkopen met goede conditie’s en een prima prijs. Zelfs mijn schoonmoeder zou ik er meteen naar toe sturen!

geweldige service, super leuke auto

Gister een volkswagen UP gekocht bij Elden auto's. Zeer nette en schone showroom met ook lekkere koffie. De verkopers waren heel vriendelijk en namen ruim de tijd voor me. Alles werd goed uitgelegd en ik voelde me erg op mn gemak. Super blij met mn nieuwe auto!!