Fantastisch

De jongens hebben ontzettend genieten van de spelletjes en het voetballen op het strand

Super leuke ervaring. Alle 20 kinderen waren blij

Leuke ervaring en goede begeleiding

Super!

Flexibel, super hands on, echt een aanrader

Leuk

De leider deed het leuk, hij had de kinderen goed onder controle.

Twee leuke jonge mensen die vol energie met de kinderen aan de slag gingen

Leuk partijtje op maat

Marco heeft er een leuke middag van gemaakt. Prima spellen & een mooie speurtocht met opdrachten (die soms nog wel wat lastig waren). Hij heeft leuk ingespeeld op het door ons gedachte thema, zowel de spellen als het hebben van een heuse schatkist. Hij begeleidde de groep positief en als ouders hoefden we weinig te doen. Communicatie rondom feestje was ook goed. En heel fijn dat jullie zo soepel omgingen met het last-minute verschuiven van het partijtje. Verbeterpunt; Marco was nog niet klaar toen we aankwamen en moesten de kindjes nog kwartiertje bezighouden. Had qua timing iets beter gekund.

Fantastich feestje, hele goede begeleiding!

De voorbereiding en contact met Maarten vooraf was heel goed. Op de dag zelf kwam Jesper. Hij wist de 8 jongens goed in het gareel te houden op een leuke en energieke manier. Wij hadden 1 uur voor ‘Wie is de Mol’ en ze jongens deden 4 of 5 leuke opdrachten. Daarna 1 uur ‘Jacht seizoen’ en dat was een groot avontuur!! We hadden eigelijk tijd tekort.

Fantastisch

Al voor een derde keer hebben we het feestje van de kinderen georganiseerd via Scopo. De begeleiding is erg goed: voor de kids stoer en uitdagend, en tegelijkertijd pedagogisch goed doordacht met aandacht voor elk kind. Absoluut een aanrader!

Super feestje, klimmen, klouteren en schat zoeken; top!

Goed georganiseerd, flexibel, fijne communicatie en duidelijke begeleiding tijdens het feestje. Kinderen enthousiast en lekker leeg gespeeld.

Een super feestje!

Mijn zoontje van 7 heeft een top feestje gehad met Scopo Atletico! Lekker rennen en spelletjes doen in het bos, met enthousiaste en professionele begeleiding. Een aanrader!

Brullende, zwetende en (vooral!) voldane kids; daar tekenen wij ook weer een volgende keer voor! Deze manier van stoom afblazen is een heel leuke manier om tijdens een feestje naartoe te leven; de kids worden flink aan het werk gezet door het doen van afwisselende spelletjes in een gymzaal die is omgetoverd in een uitdagend parcours (de apenkooi).

Super dat feestje buiten uit handen wordt genomen!

De kinderen waren heel enthousiast; leuk dat er verschillende sporten te kiezen zijn, dat ze buiten zijn en lekker bewegen!

Superleuke ervaring!

Goede communicatie vooraf, duidelijke afspraken en - bovenal - hele leuke spellen tijdens het feestje. De kinderen hebben genoten.

Alle kinderen vonden het geweldig!

Het feestje was echt hartstikke leuk! Alle kinderen vonden het ‘t einde en er is geen moment geweest dat het inzakte. We hebben 3 onderdelen gedaan en dat ging goed in 2 uur. Dezelfde dag hebben we nog een Scopo Atletico feestje ingeboekt voor onze oudste dochter.

Super partijtje

Goed geregeld, wij als ouders waren ontzorgt en konden meegenieten van het partijtje zonder de stress van het regelen en bij elkaar houden van 10 kinderen. De kinderen hebben het super naar hun zin gehad tijdens het feestje en vonden 2 uur eigenlijk te kort want ze hadden nog wel meer spellen willen doen. De activiteiten (ruig, jachtseizoen en levend stratego) waren zeer geschikt voor hun leeftijd (9 jaar).

Leuke active feestje

Relaxed voor ons! Gezellig feestje. Goede geregeld allemaal.

Prima begeleiding van Cedric die ook bevlogen meedeed.

Leuke sfeer en gezellig feestje, kids hebben genoten.

Goed geregeld!! Leuke begeiding.

Een leuke manier om je kinderfeestje te vieren.

Heerlijk buiten spelen in een relaxte sfeer!

Ontspannen wordt het spel opgestart, de begeleider doet actief mee en zorgt voor pauze momenten.

Sportieve en gezellig beweegfeestje

Ik vond het een zeer geslaagd beweegfeestje. Maarten zorgde ervoor dat iedereen vol meedeed. We hebben na afloop ook veel positieve reacties ontvangen van de kinderen, dus dat zegt genoeg denk ik.

Top begeleiding

Super leuk feestje werd het. Ik was erg onder de indruk van hoe Maarten op een leuke manier, 9 testosteron bommetjes in het gareel wist te houden. Mijn zoontje van 8 en zijn vriendjes hadden een top middag.

Erg leuk feestje, sympathiek bedrijf

Het lasergamen was heel geslaagd (zoon van 9 jaar), en organisatie heel meedenkend en flexibel. Complimenten!

Enthousiaste begeleiding, leuk afwisselend programma

Super enthousiaste begeleiding voor een groep actieve 7 jarigen. Helemaal top! Ze hadden nog wel een extra uur door kunnen gaan.

Great party!!

It was fun and a lot of activities. Kids were happy during the entire 2hours. Thanks Jesper for your patience

Super!

Roald was goed voorbereid, netjes op tijd, enthousiast, flexibel en hij kon prima dealen met 12 stuiterende jongens! Ze hebben een super leuk partijtje gehad.

Over Beweegfeestje.nl

Zwaaien, rennen, balanceren, mikken, gooien en bewegen op muziek! Beweegfeestje maakt van ieder feestje een belevenis. De jarige mag helemaal zelf bepalen hoe zijn of haar feestje eruit komt te zien, bijna alles is mogelijk. Onze coole trainers verzorgen het Beweegfeestje met veel enthousiasme en persoonlijke aandacht voor ieder atleetje. In een veilige omgeving met elkaar plezier hebben gaan daarbij hand in hand. Wil jij het feestje van je zoon of dochter op een sportieve manier invullen? Neem dan contact met ons op. Wij zullen met ontzettend veel enthousiasme, plezier en ervaring voor een onvergetelijke dag zorgen!