We werden goed begeleid!

We werden goed begeleid door onze begeleider(s) .Ze hadden ook mooie ideeën die we onder andere deden met de uitvaart . Dat vonden wij fijn en dat er meegedacht werd.

Er waren goede en slechte kanten.

De persoonlijke begeleiding door de uitvaartverzorgster was uitstekend. Goed gericht op de achtergebleven partner. En dat heeft voor ons de hoogste prioriteit. Het vervoer van de overledene van het verpleeghuis naar huis was ronduit slecht: een uur te laat op de afgesproken plaats en op de terugweg een volkomen verkeerde route gereden, waardoor we met de rouwauto en twee volgende auto's verdwaald kwamen in een nieuwbouwwijk ipv van de grote weg op gingen. Echt een traumatische situatie. Van oorsprong is Klink een organisatie waar alleen maar christelijke mensen werkte. Onze begeleidster had niets met het geloof. En dat geeft niet, maar je verwacht het niet. En soms voelde dat niet vertrouwd. Ze was ook nog nooit op de Begraafplaats Jeroen Boschlaan geweest. En dat geeft niet, maar je verwacht het niet. En zo ontbraken soms net even de puntjes op de "i". We hebben een mooie periode gehad van thuis opbaren en de begrafenis. Daar heeft de uitvaartbegeleidster zelf hard aan gewerkt. Gelukkig hebben we zelf ook intensief en nauwkeurig gewerkt. Door attent te zijn, is alles goed verlopen. Wat betreft de aanbeveling: lastig: als mensen de "oude Klink" verwachten, valt het echt tegen. Op basis daarvan zeg ik "nee".Maar zonder die verwachtingen is het goed geregeld.

Respectvol

Voor zover mogelijk hebben wij een fijne herinnering aan de uitvaart, alles klopte, het weer, de locatie en de begeleiding van Jessica.

Goede verzorging, moesten we een beetje sturen op sommige punten

Goede flexibele verzorging door meelevende medewerkers. Technische kennis van You Tube en overzetten van foto's via WeTransfer werd wel gemist.

Alles was goed geregeld.

Wij zijn zet tevreden over alles en vooral over Mevr.Elderkamp.

Uitstekend en zeer invoelend.

Goede ontvangst, mooi gesprek en veel meedenken. Heeft ons zeer gesteund bij deze moeilijke taak. Uitvaart zelf was respectvol, zeer goed verzorgd en heel mooi. De mooie herinnering nemen we mee in de verwerking en dat doet goed.

Uitstekend verzorgd en meevoelend

Ondanks de corona maatregelen hebben wij de uitvaart als positief ervaren met veel medeleven van de uitvaartverzorgers ondanks dat we elkaar niet persoonlijk gesproken hebben. De familiekamer was keurig verzorgd. Ik waardeer het glazen ornament zeer, de gehele uitvaart is zeer respectvol naar de familie gedaan. Ook de verzorging van mijn man en vader was tot in de puntjes. Met onze wensen werd goed rekening gehouden en er werden goede suggesties gedaan.

Fantastisch.

Voor de tweede keer in 4 maanden tijd hebben we met hulp van Klink een uitvaart geregeld. Omdat de vorige keer bij hen en ons nog vers in het geheugen lag, was het gemakkelijk communiceren. We konden aangeven: dit hetzelfde, dat anders, enz. Er werd steeds snel gereageerd op vragen of veranderde omstandigheden. Hoewel we niet dezelfde begeleider konden krijgen als de eerste keer (i.v.m. Corona), kon ik deze begeleider wel op de hoogte houden en ook hij reageerde steeds snel. Was erg fijn. Kortom: prima ervaring!

Wij zijn heel tevreden overdekt manier waarop de uitvaart is geregeld. Ging heel goed en flexibel ondanks de Corona maatregelen. Het enige minpunt is de flexibiliteit en kennis van degene die bij het eerste contact de telefoon opneemt.

Voortreffelijk !

Ondanks het hele coronagebeuren zijn ik en mijn kinderen buitengewoon tevreden op de manier waarop Klink Uitvaart ons met alles geholpen heeft in het hele traject vanaf de 1e melding tot en met de uitvaart toe , alles straalde kwaliteit en waardigheid uit met respect naar de overledene toe en ons , problemen werden moeiteloos opgelost , geen moeite was teveel en ik ben wederom overtuigd van de kwaliteit zoals die weer geleverd is , het was niet de 1e uitvaart bij Klink voor ons maar helaas de zoveelste maar de kwaliteit is altijd prima gebleven dus ik raad dit bedrijf zeker aan !

De uitvaart is geheel volgens onze wensen keurig verzorgd.

Onze dank( als gezin) gaat vooral uit naar dhr.Oversluizen die ons tijdens deze voor ons verdrietige periode op een zeer prettige en resoectvolle manier heeft ondersteund.

Uistekend

We zijn zeer dankbaar voor de persoonlijke benadering en de manier waarop alles tot op de puntjes werd verzorgd.

Service in 1 woord geweldig

Klink Uitvaart en dan, in ons geval, met name de hulp van uitvaart begeleider Nienke van Veen, doet wat ze beloven. Ze heeft geweldig geholpen en meegedacht, met name in deze tijd van restricties rond het Corana virus. Ondanks de beperkingen hebben wij, als kinderen, met hun hulp een mooie dienst en uitvaart kunnen regelen voor onze vader.

Zeer respectvol naar overledene en nabestaanden.

Vanaf het allereerste contact, was er een duidelijk en professioneel advies. Alles kon besproken worden en we werden zeer deskundig te woord gestaan. Ook de familiekamer was uitstekend. Het deskundig advies en de begeleiding van de nabestaanden gaf zeer veel rust en gelegenheid tot rouwverwerking. Hierdoor durfden wij met een gerust hart, alles aan Klink Uitvaart over te laten.

Respectvol

Ik heb het ervaren als zeer respectvol voor de overledene als ook voor de familie.

Een mooi afscheid

De medewerkers van Klink hebben goed hun best gedaan om er ondanks de situatie een mooi en persoonlijk afscheid van te maken. Veel dank daarvoor.

Het was weer prima geregeld. Ondanks de situatie rondom het corona virus was het een waardige uitvaart

Over Klink Uitvaart

Klink Uitvaart is al ruim 35 jaar een gevestigde naam in Barendrecht en omgeving. Het team van medewerkers kent de normen, waarden en tradities die hier leven. Tegelijkertijd gaat het bedrijf met zijn tijd mee. Kennis van zaken, respect voor de overledene en medeleven voor de nabestaanden staan bij Klink hoog in het vaandel. Aanvoelen wat mensen willen en hen helpen bij het maken van de juiste keuzes; daar draait het om.