Uistekend

Ik had een Japanse straightening genomen. Ben er echt blij mee. Heel goed en mooi gedaan. Heeft haar tijd genomen en goed naar mijn wensen geluisterd. Mij haren waren echt de klus kwijt zag er echt niet uit. Maar na de behandeling zag het weer heel glanzend en gevoed uit. Dank jewel voor je tijd Binah.

• Kwaliteit

Hele lieve en professionele kapster. Geeft echt goed advies en doet wat er van haar gevraagd en of verwacht word.

geweldig

erg goed

Geweldige professionele ervaring

Op basis van een zoekopdracht ben ik bij Caesars Beauty terecht gekomen. Het was een beetje spannend omdat ik geen idee had waar ik terecht zou komen. Ik dacht dat ik een Yuka behandeling zou krijgen, maar haar advies was anders en dat is pas professioneel. Daarnaast is Binahi een warme hartelijke vrouw die mensen aan haar weet te binden door niet alleen professioneel te zijn maar ook een betrokken en geïnteresseerde kapper. Dank voor de fijne ervaring en mijn haar is mooi glad geworden met een Keratine behandeling.

• Kwaliteit

Voor het eerst een keratine behandeling gedaan. Helemaal geweldig, mijn haar is super glad en zacht.

• Kwaliteit

Goede service, veel kennis en gezellig kapsters. Ik rij ervoor van Assen naar Almere, maar is het meer dan waard.

Erg tevreden!

Echt een aanrader. Heb nu prachtige haar :-)

Ze is een topper!

Als je bij haar gaat kom je altijd 100% blij en tevreden terug. Ze is erg goed in haar vak en erg lief en vriendelijk. Ze verdient 10 ster, 5 is te weinig! Ik raad haar echt aan!

• Kwaliteit

Een mooi bedrijf, zeer vak bekwaam, en vriendelijk.

En klein salon, deze salon ademt rust,ontspanning je komt er op adem. Maar groot in vakmanschap. Ruim aanbod aan producten voor haar verzorging. Hier ben ik vanaf eerste de eerste bezoek vriendelijk ontvang. En niet niet onbelangrijk parkeren in de omgeving is gratis!

• Kwaliteit

Binah levert altijd goede kwaliteit. Ze heeft veel verstand van keratine behandelingen. Ik kom er al jaren en ga altijd met een super gevoel naar huis.

Kei goed

Deze dame weet waar het over heeft! Met heel veel passie, aandacht en plezier behandelde zij mijn haar! Ze weet er heel veel van en ontvangt je heel aangenaam. Ik had altijd en hekel en ongeduld bij de kapper maar deze ervaring was super en tijd voorbij gevlogen! Dank je Bina!!

Fantastische Service!

Vandaag geweest voor een Keratine behandeling wat max 2 uur duurde ( kort haar), dus niet urenlang in een kapsalon hangen zoals bij velen. Binahi is zeer deskundig en geeft goed advies. Mooie en nette salon. Ik ga zeker weer terug voor vervolg behandelingen. Een echte aanrader!!

• Kwaliteit

Goede advies, vriendelijk en heel professionele.!

Goede advies, vriendelijk en heel professionele. Ook redelijk prijs. Echt een aanrader!

• Kwaliteit

Klantvriendelijk, deskundig en eerlijk.

Vandaag een keratine behandeling gehad. Het was een goede ervaring. Kleine mooie nette salon met aandacht voor de klant ook wordt er gebruik gemaakt van goede producten en werd de behandeling aangeboden voor een eerlijke prijs. Ik ga hier zeker weer terugkomen. Bedankt!

Alles ging zoals verwacht

• Kwaliteit

Mijn haar is weer glanzend!

Keratine behandeling met wat meer volume . Bina geeft uitstekend advies. En is ook nog een heel aardige kapster.

• Kwaliteit

Zeer professionele, fijne, bekwame specialiste

Er wordt goed naar je wensen geluisterd en dito gehandeld.

Dat Bina kwaliteit levert

Dat het een prettige omgeving is.

Uitstekend!

Bina heeft echt verstand van haren en keratine behandelingen. Iedere keer kom ik weer meer dan tevreden uit de salon!!

Geweldig goed

Haar is mooier nu. Verzorgd. Blij mee

Bereikt resultaat verkregen

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Gingen voorzichtig om met m’n haar en advies was goed.

Top service!

Erg blij met het resultaat. Heel prettig geholpen, duidelijke uitleg, nemen de tijd voor je en niet geheel onbelangrijk: betaalbaar. De keratine zit er net een paar uur in en nu al erg blij met het resultaat. Hopelijk blijft het voor een paar maanden goed zitten.

• Kwaliteit

Voor mij de beste, daag jou uit die dit leest om bij mijn kapper je haar te laten knippen

Veel salons in Almere geprobeerd, maar dit is echt mijn kapper. Pratend en proberend zoeken we samen naar het kapsel dat bij mij past. Zoveel geduld, advies en liefde voor het vak. Je bent niet een nummer en binnen 20 minuten sta je buiten, maar alle tijd wordt er voor je genomen. Mijn zoektocht is geëindigd in de Ikatstraat.

Top ervaring

Top ervaring gehad en top service ik kom vaker terug

Een heel fijn kapsalon

Ik kom hier al een aantal jaar voor een keratinebehandeling en ik ben heel erg tevreden. De service is super goed en mijn haar ziet er altijd netjes uit. Ook krijg ik altijd goed advies. Ik kom hier met veel plezier.

Over Caesars Beauty

Caesars Beauty in Almere staat voor kwaliteit, eenvoud en schoonheid. We zijn voornamelijk gespecialiseerd in keratine behandelingen en Japanese straightening. Voor iedere haartype en wens hebben we de juiste keratine behandelingen. Je kunt bij ons terecht voor: - keratine behandelingen - Japanese straightening - knippen van je haar - Kleuren van je haar Wij verwelkomen jouw graag voor een kennismaking, intake of één (of meerdere) behandeling(en).