Service hebben zij hoog staan!

Voor ons een belangrijke dag. Honda CR-V uit 2006 vol geladen met klusspullen voor ons nieuwe huis. Vol goede moed opweg naar eind controle en notaris. Ja dat was de bedoeling, maar het accu lampje bleef branden. Kneppers gebeld en dat het de dynamo zou zijn, die niet meer functioneerde. Met alles wat maar een beetje stroom verbruikt richting Kneppers gereden. Geen risico nemen en wij kregen een bijna nieuwe toyota hybride mee. Ga rustig naar de eind controle en de notaris was het advies en dat hebben wij gedaan. Bij terugkomst was inderdaad de dynamo van onze honda stuk. Maar ja al de spullen in onze honda moesten naar het nieuwe huis. Geen probleem voor garage Kneppers en wij kregen een mooi ander alternatief mee en konden zo toch de spullen weg brengen. Garage Kneppers bedankt voor de voortreffelijke service en het meedenken en niet voor ons de eerste keer!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Goede en eerlijke klantenbenadering

Heb hier in september een Corolla D uitvoering gekocht met maar een paar honderd km op de teller van 2020. Deze uitvoering is zeer compleet en zeer goed omschreven door Richard Kneppers en zijn crew. After sales is voor hem iets vanzelf sprekends en daar kunnen veel autobedrijven nog wat van leren! Autotelefoon is tot heden goed gerepareerd en auto is nu compleet. We zien elkaar zeker terug

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

High quality Service

I bought a second-hand car from autobedrijf (Honda) almost 8 months. It was exactly described to me. It has a real guaranty. It is working perfectly. They are always available to answer my questions before and after I have the Car. I feel always welcome in their company. If I think in future to change my car again, Autobedrijf will be the first option:)

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top Service

Goed geholpen, goed bedrijf!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK