Goede en eerlijke klantenbenadering

Heb hier in september een Corolla D uitvoering gekocht met maar een paar honderd km op de teller van 2020. Deze uitvoering is zeer compleet en zeer goed omschreven door Richard Kneppers en zijn crew. After sales is voor hem iets vanzelf sprekends en daar kunnen veel autobedrijven nog wat van leren! Autotelefoon is tot heden goed gerepareerd en auto is nu compleet. We zien elkaar zeker terug

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

High quality Service

I bought a second-hand car from autobedrijf (Honda) almost 8 months. It was exactly described to me. It has a real guaranty. It is working perfectly. They are always available to answer my questions before and after I have the Car. I feel always welcome in their company. If I think in future to change my car again, Autobedrijf will be the first option:)

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top Service

Goed geholpen, goed bedrijf!

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK