Goede begeleiding in lastige tijd

Ondanks alle maatregelen waardoor niet alles mogelijk is zijn wij tevreden met zorg bij de uitvaart en de voorbereiding hierop. Er is begrip voor het rouwproces van de nabestaanden en hun wensen.

• Bereikbaarheid

Fijne mensen met het hart op de juiste plek.

Henk heeft ons goed ondersteund in het proces. In de week van de begrafenis was hij ons steeds tot steun en gaf ons de tijd om de juiste beslissingen te maken. Dat was erg fijn. Ook gaf hij ons de juiste handvaten om keuzes te maken. Geen vraag te veel en zelfs op zijn vrije dag wist hij onze mails te beantwoorden. Ook zijn collega's stonden voor ons klaar wanneer hij er even niet was. Even tijd voor een praatje of om een vraag te beantwoorden. En altijd respectvol. Zowel naar ons als ook naar/voor de overledene. Heel netjes zoals het ook hoort. Ook in het nagesprek was er voldoende tijd om de dingen nog eens na te bespreken. Bedankt!

Warm medeleven

In één woord: geweldig

• Bereikbaarheid

Uitstekende zorg in een moeilijke periode

Van Dongen uitvaart zorg zorgt ervoor dat alle zorgen omtrent de uitvaart respectvol, accuraat en verzorgd worden geregeld.

Professioneel

Het meedenken en adviseren is uitstekend.

• Bereikbaarheid

Van Dongen heeft ons als familie ontzorgd!

Voor ons als familie heeft van Dongen en Henk Pieters in het bijzonder ons volledig ontzorgt bij de uitvaart van onze schoonmoeder (PS , Heel anders als bij de uitvaart van onze schoonvader via de firma Henning uit Den Haag). . Van Dongen (Henk) - Snel de eerste zaken geregeld - Duidelijke afspraken gemaakt. - Tussentijdse terugkoppeling - Duidelijke offerte vooraf en nadien ( geen verassingen) - Nagesprek gehad

• Bereikbaarheid

Henk heeft ons perfect geholpen

Zeer snel aanwezig om alles door te spreken en hele duidelijk en prettige begeleiding.

Dankzegging voor Mieke van Bergenhenegouwen

Eén en al lof voor Mieke van Bergenhenegouwen die de uitvaart van mijn moeder heeft verzorgd; wat een warm mens en wat heb je zo iemand hard nodig tijdens de verdrietige dagen rondom het overlijden van je dierbare. Niets dan respect voor deze lieve betrokken uitvaartverzorgster, dank ook namens mijn vader en zusjes

• Bereikbaarheid

Het regelen vooraf en de uitvaart waren top geregeld

Mieke is bij ons thuis geweest om alle wensen van mijn man en mij door te spreken. Week ervoor nog samen langs geweest om te zien hoe het centrum eruit zag en mijn man wilde weten waar hij kwam te liggen. De uitvaart is zeer naar wens verlopen en Mieke had ook meegedacht met een aantal zaken en hele fijne tips gegeven. Het contact met Mieke voelde heel warm en oprecht. Ben heel blij met onze keus voor van Dongen uitvaart.

Prettige ervaring

Wij hebben de begeleiding als prettig ervaren, ondanks de maatregelen wegens Corona. Alles werd goed uitgelegd en er werd rekening gehouden met onze wensen. Fijn dat er werd meegedacht.

• Bereikbaarheid

alles naar wens verlopen.

Prima geregeld aan alle wensen voldaan.

• Bereikbaarheid

Goede service, mieke heeft me erg goed geholpeb

Mieke heeft onwijs goed voor me klaar gestaan. Echt een hele lieve vrouw. En de andere personeelsleden ook . Het was een bizar iets om mijn vriend te moeten cremeren omdat hij nog zo jong was maar Mieke kwam met dingen zoals de vingerafdruk wat erg waardevol voor me is.

Heel goed!

Alles verliep van begin tot eind heel goed! Omdat er een mogelijkheid was dat ik zelf met het corona virus zou zijn besmet ging het eerste contact met Henk Pieters via de telefoon. Dit ging prima en hij was zeer zeker betrokken. Echter persoonlijk contact is toch anders. Helaas kon dat niet in deze situatie. Ik raad Van Dongen UitvaartZorg B.V. zeker aan.

persoonlijke begeleiding uitstekend

Niets dan lof. Mijn beoordeling spreekt voor zich Hartelijk bedankt voor alles.

• Bereikbaarheid

Zo fijn geholpen door v. Dongen uitvaartzorg

Ik heb 2x binnen een jaar beroep moeten doen op v. Dongen. De aula, de koffieruimte, de opbaar kamers, alles geeft een goed gevoel. Alles is mogelijk. Ik ben 2x begeleid door Henk Pieters, wat een geweldige meelevende, meedenkende behulpzame man, in mijn ogen een echte vakman met zeer veel kennis. Mijn dank gaat dan ook uit naar alle werknemers van v. Dongen Uitvaartzorg.

• Bereikbaarheid

Heel erg prettig en geruststellend

De totale dienstverlening van de firma van Dongen Uitvaartzorg is perfect. Men biedt mogelijkheden aan waar je op zulke momenten zelf niet aan zou denken en/of misschien wel aan denkt maar niet weet hoe dit allemaal aan te pakken Nogmaals, firma van Dongen neemt (als men wilt) alles uit handen en draagt hier zeer professioneel zorg voor.

• Bereikbaarheid

Opnieuw een zeer prettige professionele begeleiding.

Aangezien wij de vorige keer erg tevreden waren over de uitvaart van mijn moeder hebben wij ook deze keer gekozen voor Van Dongen. Behalve een klein misverstand bij het ophalen van mijn vader was alles verder prima in orde

Uitstekende uitvaartondernemer

Vanaf de eerste melding van overlijden tot en met deze evaluatie hebben wij de persoonlijke benadering door van Dongen Uitvaartzorg als uitstekend ervaren.

Warme professionele begeleiding

Professionele organisatie die met warmte en aandacht ontzorgt. Duidelijk advies, vrijblijvend, meedenkend en in ons geval ook aandacht voor de kleinste familieleden te betrekken in een mooi afscheid

• Bereikbaarheid

Prettig, vriendelijk en volledig naar eigen wensen.

Goed bereikbaar, vriendelijk. Er wordt meegedacht over mogelijkheden en oplossingen om aan de van de hand beperkingen die er zijn door Covid toch aan alles te kunnen voldoen.

• Bereikbaarheid

Mieke heeft ons volledig ontzorgt mbt de uitvaart maar wel regelmatig op de hoogte gehouden mbt de voortgang. Het is een vervelende periode maar het scheelt als er iemand met je meedenkt. Even een klein ommetje maken via mijn vader was geen enkel probleem. In het boeket zat zelfs 1 losse bloem (in een glazen vaasje) wat we op zijn graf konden leggen. Mieke, nogmaals dank!

Goede zorg en uitleg

Goede zorg en duidelijke uitleg van wat er gebeurt en van wat mogelijk is

Prettig en persoonlijk

Wij zijn de medewerkers, waaronder met name Mieke, dankbaar voor de prettige en persoonlijke wijze waarop zij ons hebben begeleid vanaf het overlijden van onze moeder tot en met de begrafenisplechtigheid. Het uit handen nemen van een aantal noodzakelijke activiteiten en het meedenken over de invulling van het tijdpad naar de begrafenisplechtigheid heeft ons als familie ook de ruimte gegeven om onze moeder, ondanks de Coronabeperkingen, een afscheid te geven, zoals haar en ons voor ogen stond.

Een zeer goede ervaring

Zijn zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

Fijne, rustige samenwerking waardoor alles uitstekend is verlopen.

De wijze waarop Iwan ons heeft begeleid bij het overlijden van mijn vader is als zeer prettig ervaren. Zijn rust die hij uitstraalt maar ook zijn ervarenheid, overal aan denkt en ons tips gaf. Ondanks de Corona was er zeer veel mogelijk. Er was 1 aandachtspuntje in het begin: nadat mijn vader vanuit huis was meegenomen (ging zeer stijlvol) hadden we na de opbaring door van Dongen een telefoontje verwacht dat onze vader was opgebaard en we een afspraak zouden kunnen maken wanneer wij hem konden bezoeken.

• Bereikbaarheid

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.