Goed en prettig geregeld

Na aanmelding werd er snel gereageerd en was er snel een intake gesprek. Opbaring in bezichtiging in een prettige ruimte. Uitvaart mogelijkheden goed besproken en geregeld, waardoor wij onze aandacht op andere zaken konden richten. De Meerbloemhof is een mooie ruimte voor een uitvaart en de service was goed.

Perfect afgestemde liefdevolle begeleiding

Vanaf het eerste telefoongesprek met Mieke wist ik dat de uitvaart van mijn vader in goede handen was. Mieke zei precies de juiste dingen en stemde elke keer goed af op onze behoeftes. Hierdoor werd het moeilijke en verdrietige proces rustiger en konden we het loslaten. Ik kan iedereen Mieke aanbevelen.

Liefdevol

Hele fijne inlevingsvermogen voor de nabestaande. Vraagt ook hoe het met je gaat. Het personeel staat klaar voor je. Veel aandacht en liefde besteed aan het uiterlijk van mijn overleden moeder, haar laten stralen zoals zij altijd was. Alle wensen besproken, alles wat ik wilde was mogelijk. Ondanks het intense verdriet, echt een mooi afscheid kunnen nemen. Communicatie was echt heel goed, altijd bereikbaar. Kon alles bespreken. Van mij een dikke pluim!

• Bereikbaarheid

Niet bijzonder tevreden over de dienstverlening; compensatie achteraf bood enig soelaas.

- Onvoldoende gelet op de juiste inhoud van de rouwkaart; - Onvoldoende tijd en gelegenheid bij het afscheid nemen bij de kist in het crematorium; - Onvoldoende professionele houding in het crematorium bij onjuiste muziek; - Onvoldoende coulance na de uitvaart in verband met tijdverlies aan het begin van de uitvaart, terwijl die ruimte er wel was; - Niet teruggebeld over een vraag op de voicemail over een usb-stick.

• Betrokkenheid
  • Respect voor wensen N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Van het begin tot het einde zeer goed gevolgd en het meedenken het straalt veel professionaliteit en ook zeer meedenkend in de kosten Het geeft een zeer goed gevoel van betrouwbaarheid

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden, respectvol en professioneel.

Het was voor mij de tweede keer dat we bij v Dongen een uitvaart hebben geregeld. Henk Pieters heeft ons weer super goed begeleid, zoals wij het wilde is het uitgevoerd! Het is zo fijn dat in de tijd dat je zo verdrietig bent neemt hij de zorg uit handen. Henk bedankt voor de goede zorgen en prettige begeleiding. Je hebt uitstekend werk verricht hartelijke dank.

• Bereikbaarheid

Wij zijn heel fijn geholpen en goed ontzorgd.

Goed en snel geholpen en ons echt ontzorgd. Alles hebben jullie voor ons gedaan zoals vervoer van onze moeder, de gemeente, de verzekeringen, de kaarten, de uitvaart zelf enz enz. Wij zijn wederom erg blij met jullie als als uitvaart onderneming.

• Bereikbaarheid

Prima service en heel vriendelijk.

• Bereikbaarheid

Zo professional, zo respectvol, zo aan te bevelen….

Doordat mijn tante 3 dagen later dood was aangetroffen, hebben 2 medewerkers van Van Dongen haar lichaam met respect in een body bag gelegd en daarna in de Van geplaatst. Samen met de medewerker mocht ik voor de Van lopen. Er werd daarna afscheid genomen en haar lichaam werd getransporteerd naar het mortuarium. Alles ging zo netjes, zo respectvol. Een gesprek en voorbereiding met uitvaartverzorgende Tanja Schouten volgde snel daarop. In alle rust hebben wij de wensen besproken. Zij legde alles duidelijk uit. Daarna heeft zij foto's, muziek, begeleiding & e.d. zo netjes en professioneel geregeld. Een paar dagen na de plechtigheid hebben wij nog contact gehad. Haar empathische, duidelijke en respectvolle benadering is zo waardevol. Dat geeft rust en mijn familie en vrienden kunnen terugkijken op een waardige plechtigheid. Een pluim voor alle Van Dongen medewerkers en met name in het bijzonder voor Tanja !! Ik kan het mensen aanbevelen.

• Bereikbaarheid

Hele goede ervaring en zeker aan te bevelen

Betrokken en zeer kundig! Geïnteresseerd en netjes. Goede communicatie. Onze tweede uitvaart.

• Bereikbaarheid

Van begin tot letterlijk het einde alles geregeld.

Een bedrijf dat luistert naar de wens van de klant, voor je klaar staat als het nodig is of als er vragen zijn. Goede communicatie en vriendelijke attente medewerkers.

Ze maken het verschil!

"Van Dongen UitvaartZorg BV heeft ons ongelooflijk goed bijgestaan tijdens de uitvaart van onze vader. Tanja toonde vanaf het allereerste contact empathie en doordachte hulp. De keuze om zowel de condoleance als de uitvaartdienst op hun locatie te laten plaatsvinden, bleek een schot in de roos. De warme ontvangst met diverse drankjes, een overvloed aan lekkernijen zoals bittergarnituur, luxe broodjes, saucijzenbroodjes tegen zeer redelijke prijzen, was hartverwarmend. Ondanks het grote aantal aanwezigen tijdens de condoleance en het uitlopen in de tijd , paste Van Dongen Uitvaartzorg zich flexibel aan zonder enig probleem in de planning. De crematie in onze vader zijn geliefde geboortestad Den Haag was eveneens goed verzorgd. Achteraf ontvingen we lovende reacties van familie en vrienden, wat ons eigen gevoel van dankbaarheid bevestigde. We zijn diep onder de indruk en daarom bevelen we Van Dongen Uitvaartzorg van harte aan. Hun warmte, professionaliteit en zorgzaamheid hebben een verschil gemaakt in een moeilijke tijd."

Keurig geregeld allemaal!

Alles was in 1 woord keurig geregeld naar onze wensen!

Zeer goede.

Ik heb geen aanbevelingen

Persoonlijk, betrokken en professioneel

Wij zijn geconfronteerd met een pijnlijke situatie van een familielid, die in haar huis dood aangetroffen is. Wij waren genoodzaakt om acuut te handelen onder gecompliceerde omstandigheden. Vanuit de positieve ervaringen van zowel de gemeente Zoetermeer en Kwadraad (maatschappelijk werk Zoetermeer) zijn wij in kontakt gekomen met Van Dongen Uitvaartzorg. Vanaf het eerste kontakt met Van Dongen Uitvaartzorg ervaarden wij begrip en adequaat meedenken, waardoor er direct actie ondernomen is om de juiste stappen te nemen. De chauffeur en uitvaartverzorgster waren binnen 1,5 uur aanwezig zoals beloofd, er is op een respectvolle manier gehandeld. Bij de afspraak bij Van Dongen Uitvaartzorg met uitvaartverzorgster Tanja Schouten hebben wij alle ruimte gekregen om het afscheid waardig te regelen, de nabestaanden hebben de plechtigheid als een bijzonder mooie gelegenheid ervaren om waardig afscheid te nemen van hun dierbare. Tanja Schouten en de andere medewerkers bij Van Dongen Uitvaartzorg zijn sterk aan te bevelen, Tanja, hartelijk dank voor je menselijke betrokkenheid in deze moeilijke periode !

• Bereikbaarheid

Een aanrader voor het in besloten kring waardevol afscheid nemen van jouw dierbare

Ik ben erg tevreden met de uitvaart verzorging van mijn lieve moeder. Ik wilde in een intieme besloten kring afscheid nemen zonder gebruik te hoeven maken van een aula van de begraafplaats/crematorium. Hun ruime en erg goed verzorgde rouwkamers boden deze mogelijkheid, zonder te hoeven inboeten voor de koffie/thee, (fris)drank, cake en broodjes services. Zelfgekozen afscheidmuziek werd eveneens verzorgd. Hun uitvaartbegeleidster heeft van dag 1 goed gecommuniceerd, zodat alles uitstekend geregeld werd en dus volgens mijn wensen verliep. Toen er een pijnlijk akefiet plaatsvond in het crematorium, is zij er meteen in gesprongen en heeft dit daarna uitvoerig met mij besproken. Dankzij haar bemiddeling alsmede inmenging van haar directie was dit uiteindelijk tot aller tevredenheid opgelost! Daarom geef ik 5 sterren

• Bereikbaarheid

Heel erg fijn en betrokken.

We hebben Henk ervaren als een prettige man, zeer meelevend en meedenkend.

• Bereikbaarheid

Waardevolle hulp en begeleiding van Mieke.

Wij voelden ons gehoord en op ons gemak, Mieke stond altijd klaar in deze moeilijke tijd.

Goed en deskundig geholpen

Bezoekuren was te weinig i.v.m. mensen die overdag werken

• Bereikbaarheid

Van begin tot en met het einde goed verzorgd

De onderstaande punten heb ik aangeduid als zeer tevreden. Wij als familie hebben de uitvaart gezien als een goede afsluiting van het geheel. Een waardering die op zijn plaats is!!!

• Bereikbaarheid

Hele zorgvuldige en persoonlijke benadering bij de voorbereidingen en de uitvaart

Toen wij te horen kregen dat mijn man nog heel kort te leven had, hebben wij contact gehad met de heer Henk Pieters om wat informatie te geven over de mogelijkheden van de uitvaart. Daarbij heeft heer Pieters ons heel goed geïnformeerd met oog voor ons persoonlijke verhaal en onze wensen. Gedurende mijn mans ziekbed hielden wij contact totdat zijn overlijden een feit was. Heer Pieters heeft de uitvaart fantastisch voorbereid en geleid met persoonlijke aandacht voor mij en de familie. Dat heeft ons heel erg geraakt en veel goed gedaan gezien de omstandigheden. Het was zeker een mooie afsluiting van een hele moeilijke periode en waar we met een goed gevoel op kunnen terugkijken, waarvoor dank!

• Bereikbaarheid

Aangename, fijne en mooie uitvaart verzorger

Hele lieve en fijne mensen om mee in contact te komen. Heel gemoedelijk. Het is een mooie uitvaart. Het contact is super, snel en het gevoel dat je ze alles mag vragen en altijd mag storen met je vragen. Ze weten echt alles en denken heel fijn met je mee in je wensen. Zijn heel aardig en lief maar ook heel profesioneel.

speciaal

dankbaar dat het zo mooi is gedaan .. super speciaal allemaal

• Bereikbaarheid

Mieke heeft het prima gedaan!

Mieke heeft ons vakkundig en liefdevol bijgestaan direct na het overlijden van Henk, in de dagen erna en tijdens de uitvaart. Henk lag mooi in de kist en de beertjes lagen er fijn bij. Het gebouw ziet er netjes en sfeervol uit. En de drankjes na de plechtigheid waren in orde.

• Bereikbaarheid

Wij zijn als familie zeer tevreden over de manier waarop Van Dongen UitvaartZorg BV de uitvaart van onze vader heeft verzorgd. Professioneel en betrokken. Niets was te veel.

• Bereikbaarheid

Over Van Dongen UitvaartZorg B.V.

Waar uitvaarten vroeger volgens een strak protocol verliepen, is er tegenwoordig steeds meer ruimte voor een persoonlijke invulling. Nabestaanden hebben vaak geen idee van alle mogelijkheden. Wij inspireren u graag. Door goed te luisteren en nooit nee te zeggen, verrassen we met een waardevolle invulling. Samen zorgen wij dat het een mooie herinnering wordt.