Klantvriendelijk, professioneel en efficient

BM Bodemmanagement hebben wij ervaren als servicegericht, vlot handelend (ook buiten kantoor tijden), en meedenkend. Fijn dat alles in de strakke tijdslijnen afgerond kon worden. Goede uitleg en communicatie

• Wat was het probleem en hoe heeft BM BodemManagement dat probleem opgelost? Bodemonderzoek verricht voor vergunningsaanvraag
  • Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen Zeker
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? alles was prima

Prettige samenwerking.

Een goede en prettige samenwerking. Het personeel is altijd bereid om mee te denken en te helpen waar het kan.

• Wat was het probleem en hoe heeft BM BodemManagement dat probleem opgelost? N.v.t.
  • Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen Zeker

Transparant, duidelijk, terzakekundig

Telefonisch contact verliep vlot en duidelijk. Later werden de gemaakte afspraken goed nagekomen. Planning was helder en werd gehaald "In time and under budget" zoals je dat graag hebt.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen Ja
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? Ik zie in mijn geval geen punten voor verbetering

Ontzettend tevreden

Het proces bodemsanering was voor ons nog een onbekend gebied. BM Bodemmanagement heeft vanaf het begin alles duidelijk toegelicht en weet van aanpakken. Wij zijn erg tevreden hoe het proces is verlopen met een top eindresultaat. Wij hebben BM Bodemmanagement ervaren als een professionele, prettige en een betrouwbare partij.

• Wat was het probleem en hoe heeft BM BodemManagement dat probleem opgelost? Bodemsanering
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? N.v.t.

prettige en pragmatische partner om mee samen te werken

prettige partner in samenwerking. Pragmatisch, oplossend, klantgericht

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen zeker
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? Geen opmerkingen

Door goed overleg voorafgaand lopen de projecten soepel

Prettig en soepel

• Wat was het probleem en hoe heeft BM BodemManagement dat probleem opgelost? geen
  • Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen zeker

Wederom prima ervaring!

Altijd fijn schakelen met het team van BM, snel en doeltreffend. communicatie tijdens werkzaamheden ook volledig en tijdig, heel prettig.

• Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? N.v.t.

Conform afspraak, zoals ik gewend ben.

Vertrouwd.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen Absoluut

betrouwbaar en goede communicatie

Er wordt vooraf goed gecommuniceerd, er is ook inbreng van ideeen van onze kant mogelijk en afspraken worden goed nagekomen. wat mij betreft is dat al de goede basis voor een prettige samenwerking. doordat BM een bedrijf is met relatief weinig werknemers zijn de mensen erg betrokken bij hun werk en is er een persoonlijk contact.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen N.v.t.
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? hou deze energie vast

Korte lijnen, goed advies en daadkrachtig.

Mijn ervaring was erg goed, er werd snel geschakeld en BM Bodemmanagement heeft veel kennis in huis en denkt praktisch.

• Wat was het probleem en hoe heeft BM BodemManagement dat probleem opgelost? Zoregn voor een goed advies.

super contact en samenwerking

onze ervaring met BM is dat ze goed mee denken en de samenwerking opzoeken. zodra we vragen hadden of technische dingen willen weten worden we goed geholpen

• Wat was het probleem en hoe heeft BM BodemManagement dat probleem opgelost? sanering, compleet ontzorgt
  • Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen jazeker
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? heb zo geen punten is perfect voor ons oh ja kerstpakket niet vergeten

Fijne samenwerking

De samenwerking met BM bodemmanagement is heel erg fijn. Het contact is goed en we krijgen altijd een snelle en fijne reactie. Bij vragen wordt het erg goed uitgelegd en ze houden ons goed op de hoogte van de lopende zaken. Kortom, een erg fijne partner.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen Jazeker

Deskundig, goede service, sympathiek

Complexe sanering met leeflaag oplossing, deskundig begeleid en uitgevoerd.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen Zeer net opgeleverd
  • Wat kan BM Bodemmanagement verbeteren aan hun dienstverlening? N.v.t.

vakkundige en prettige begeleiding en samenwerking

Gedurende heel het proces vakkundige en prettige samenwerking ervaren. Por actief handelen en meedenken met de opdrachtgever.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen ja

Heel goed!

BM is een partij welke zijn de zaken keurig op orde heeft! Kwaliteit en kwantiteit heeft men hoog in het vaandel.

• Voldeed het eindresultaat aan de verwachtingen N.v.t.

Over BM Bodemmanagement

BM is een betrouwbare, multidisciplinaire bodemsaneerder volgens de BRL SIKB 7000, protocollen 7001 en 7004. Het kosteneffectief oplossen van uw bodemproblematiek staat bij ons centraal. Onze aanpak is vaak verrassend en innovatief. Altijd in uw belang denkend en zoekend naar het beste saneringsresultaat. Met passie voor ons werk.