Direct zichtbaar resultaat

Doordat mijn dochter extra aandacht en tips heeft gekregen is ze zichtbaar met stappen vooruit gegaan en hockeyt ze met veel meer vertrouwen.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Zeer positief
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Technisch heeft onze dochter snel stappen gezet
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer deskundig en enthousiast
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel

Heel erg goed

Was weer helemaal TOP!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel erg goed
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel stickvaardigheden
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Heel erg goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Prima

Super leuk omdat alles leuk was

Trainer Tom van MOP was heel leuk en goed. Genoeg eten maar bijvoorbeeld geen melk of ander drinken dan limonade bij het brood. Genoeg pauze. Ze willen een reuze wafel 2 dagen was te kort. Hebben de schijnflats en de kapflats gekeerd. Meer partijtjes spelen. Groetjes Mats en Finn

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Super leuk ! Hij krijgt geen genoeg van hockey
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Zie boven
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Tom was heel goed. Frederique was de laatste dag leuker/ beter dan de eerste dag.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Het wordt wel gepromoot alsof je van bepaalde ster hockey spelers training krijgt. Dat is niet zo. Dat is jammer en een beetje gebruik maken van bekende mensen. Dus laat ze de dagen bezoeken en iets vertellen of een deel van de training geven.

Professioneel, energiek, plezier en veel geleerd

Eva heeft met heel veel plezier 3 dagen gehockeyd. Dankzij jullie enthousiasme en professionaliteit heeft ze veel geleerd.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Ze heeft enorm genoten: veel plezier met elkaar, veel geleerd en veel gehockeyd.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel verschillende technieken. Was voor haar goed om de basistechniek nog beter onder de knie te krijgen.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Professioneel in zowel de hockeytechnieken als het begeleiden en motiveren van de deelnemers.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel, sportief, plezier

Super leuke invulling van stukje vakantie

Beide dochters zijn super enthousiast en vinden het elke keer weer een feest om te gaan. Eerste dag altijd een beetje spannend maar daarna zijn ze niet te stoppen. Ze worden ook echt telkens beter en hebben alleen maar fun. Zomervakantie zijn ze weer van de partij!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Geen idee
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Goed georganiseerd

Gewoon geweldig

Ik heb veel geleerd en erg genoten van de dagen gr zoë

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Top
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Techniek
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Geweldig
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professionele organisatie

Het was superleuk!

Veel hockey, veel geleerd, super trainers, en leuke kinderen!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Technische vaardigheden
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Sportief en professioneel

Deze trainingen van jullie zijn gewoon top. Niels kwam met een dikke glimlach van het veld en heeft erg genoten. Hij vind het erg leuk om nieuwe dingen te leren en belangrijkste hierbij is de uitleg van de trainer. Dat deden ze erg goed en op een leuke manier. Jammer dat jullie niet in de omgeving van Amersfoort zitten :-)

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Ja
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Ja
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Plezierige en zeer leerzame hockeyschool

Geweldig!!

Mijn dochter heeft een geweldige training gehad. Het was allemaal goed geregeld.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel relaxt en duidelijk
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Ze heeft veel technieken geleerd
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Heel professioneel en relaxt
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel en vriendelijk

Trainingsdag Sjoerd Marijne en Raoul Ehren

Onze dochter 13 jaar had al voor het dag erg zin in te gaan. Thuis is ze gekomen kompleet voldaan!!! Trainingen waren met goed tempo, passend voor iedereen, enthousiast geluisterd van tipjes, en meerdere dingen bijgeleerd. Nieuwe meiden van verschillende Clubs leren kennen, echt TOP 10 dag!!! En mogen trainen beste coaches van wereld WOW effect!!!! Heerlijk lach in gezicht uit training wachten voor volgende!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Fantastisch
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Alles wat ze kan in hockey en bijproduckt leren omgaan met kids met elke hockeyniveau
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? 10, uitstekend, professioneel, ‘streng’ en toch relax en vriendelijk
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Qualiteit, disicpline, iedereen is belangrijk, leren eigen grenzen winnen, alles is gewoon perfect,zelfs eten tussentijd is tot puntjes nagedacht

veel geleerd en leuke week gehad

Mijn zoontje van 11 jaar heeft veel geleerd van het vijfdaagse hockeykamp op zwart wit en kwam elke dag enthousiast thuis

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? goed
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? techniek verbeterd
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? zeer goede trainers
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? kwaliteit is goed, veel hockey en minder spelletjes zoals bij andere kampen

Leerzaam, uitdagend en persoonlijke aandacht

Als ouder heb ik de ervaring dat de kinderen op een zorgzame en zorgvuldige manier worden uitgedaagd om hun basistechniek te verbeteren. Er wordt veel aandacht aan details besteed en de techniek wordt op een goede manier uitgelegd. Door de herhaling van de oefeningen komt het echt in het systeem van het kind.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel leerzaam en aangenaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? balbeheersing
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? top!
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? goed kwalitatief

Super leuk!!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Super leuk! Had wel moeite met de leeftijd van de deelnemers van de clinic.(te jong)Dacht dat er meer meiden en jongens zouden deelnemen van haar leeftijd.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Uithoudingsvermogen & conditie
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Inzicht, motiverend, positief, toegankelijk, lief.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Geweldige clinic! Zeer geschikt voor jonge kids!!

Leerzame hockeyschool voor gemotiveerde speler/speelsters.

In verband met een verhuizing heeft onze dochter de nodige aanpassingsproblemen gehad bij haar club. Na 2 jaar ploeteren raakte ze haar hockey plezier en motivatie steeds meer kwijt. We zijn overgestapt van club en sindsdien traint ze mee met hockey support bij QZ. Ze heeft in deze korte tijd een ware metamorfose ondergaan: Door een enorme groei in haar hockeytechnische ontwikkeling staat ze met steeds meer zelfvertrouwen in het veld en is haar hockey en spel plezier helemaal terug.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Prettig, leerzaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel technische vaardigheden, haar zelf vertrouwen en plezier terug gekregen dat ze bij de vorige club verloren is.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? TOP, de oefeningen zijn afwisselend en uitdagend.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? ONFIRE is een onafhankelijke hockey school die op ons professioneel oogt, komt afspraken na en faciliteert goed.

Het hockeykamp komt de hunkering naar uitdaging tegemoet!

Het hockeykamp als de hockeyscholen zijn een een antwoord op de vraag van onze zoon naar meer uitdaging in trainingen. Enthousiaste, vaardige en vriendelijke trainers maken dat er nieuwe vaardigheden worden geleerd en worden ingeslepen. Met een trainer uit Heren 1 van Den Bosch is de droom van onze zoon om proffesioneel hockeyer te worden alleen maar meer gegroeid.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Goed
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Backhand lift, stick over de bal moet draaien (bovenlangs)
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer professioneel qua begeleiding en qua eigen ervaring. Hier kijk onze zoon tegenop en wordt hij nog gemotiveerder.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel, leren hockeyen staat voorop. Door techniek en vaardigen te verbeteren ontstaat spelplezier. Precies wat wij zochten.

Super goed en leuk voor de ontwikkeling op techniek

Mijn dochter vindt dit de leukste training van de week! Individuele aandacht, goede en leerzame techniek trainingen.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Zeer goed.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Techniek!
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Professioneel
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Goed

Leuk voor Kinge

Kinge heeft veel geleerd

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Heel erg leuk
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Techniek
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? 8
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Erg duur, zeker omdat je eigen lunch ed mee moet nemen. Hogere prijs ivm andere kanpen.

Topkamp, techniek en zin in hockey

Zeker in deze tijd een mooie afwisseling met de reguliere trainingen. even weer een andere focus, hoog op techniek!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? hockeykamp
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? techniek
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? goede uitstraling, kwaliteit

Hockeyschool Den Bosch Herfst

Individuele aandacht, duidelijke tips. Geen vermaak kamp/school, maar echt dingen aanleren en verfijnen.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Hockeyschool heel erg leuk en leerzaam. Ze wil alleen naar onfire en voorkeur voor Den Bosch.
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Slaan fh en bh, techniek beter, handelingssnelheid
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Heel professioneel en leuk dat er een H1 speler, Koen bij was
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel, strak/georganiseerd, echt leren met goede aanwijzingen

Het hockeykamp bij MOP was fantastisch!

We hadden eigenlijk een herfstkamp geboekt bij HC Tilburg, deze kon niet doorgaan. Onfire heeft dat super netjes opgelost door een andere locatie aan te bieden. Mijn dochter heeft drie fantastische dagen gehad waarbij ze veel heeft geleerd van de trainers. Ook over de trainers was ze heel positief, lief, grappig en heel veel verstand van hockey. Wij geven haar zeker nog een keer op voor kamp of hockeyschool. Ga zo door met jullie top team!

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? 8
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Veel techniek om nog beter te worden op het veld.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Zeer professioneel maar ook lief en grappig.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel.

HCS Het hockeykamp was erg leuk!!!!

HCS De technische oefeningen, maar ook de oefeningen met de spelletje waren erg leuk. HCS Het eten in 1 hok beneden vond ik niet leuk. HCS we mochten ook niet hockeyen in de pauze, hooghouden, trucjes doen.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? 10
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Ze heeft de slag kunnen verbeteren.
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Prima
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Daadkrachtig en kundig op hockey gebied

Leerzaam maar langdurig

Veel nuttige tips, leuke dingen, ik heb veel geleerd. Na 4 uur was ik wel helemaal kapot. Het duurde net iets te lang. In de zomer deed ik ook mee aan On Fire en dat was 2x 1,5 uur. Dat beviel beter.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? leerzaam
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? technieken verbeterd
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? professioneel

Onze jongens hebben het erg leuk gehad

Positief! Ik liet de kinderen met een gerust achter door de ontvangst bij de ingang en het prettige contact met Brigitte.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Hoe heeft uw zoon/dochter in het algemeen de hockeyschool of het hockeykamp ervaren? Leuk!
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Kleine technieken
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Professioneel en verzorgd

Onze zoon heeft genoten!

Onze zoon heeft drie dagen lang genoten van het keeperskamp! Het was hard werken precies wat hij leuk vind! De afwisseling was leuk en de aandacht op zijn techniek heeft hem geholpen sommige dingen iets anders aan te pakken.

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Zijn techniek is weer een stapje verbeterd
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Heel goed
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? Zeer professioneel

Het is leerzaam en leuk,uitstekend

Op het begin gaan ze de trainers voorstellen en mag je met je groepje naar de oefening met een trainer. De oefeningen worden goed uitgelegd en als je een vraag hebt helpen ze je uitstekend. De oefeningen zijn op een leuke en leerzame manier gemaakt en er zijn elke keer weer verschillende technieken/oefeningen. Ik wacht elke keer wanneer ik weer naar On-Fire mag. Groeten Noëlla Lazeroms

• Individuele aandacht voor uw zoon/dochter
  • Wat heeft uw zoon/dochter geleerd van onze trainingen? Alle technieken wat ze nu kan, niet vergeten discipline voor oefenen en trainer, wat kan je overal aanpassen, niet alleen voor hockey
  • Hoe omschrijft u de professionaliteit van onze trainers? Top 10/ Beter kan niet, tot puntjes alles gedacht.
  • Welke uitstraling heeft ONFIRE Hockey Support volgens u? vrolijk,gezellig maar ook serious

Zuiderparkweg 65 5216HA

Over Hockeysupport

Dé toonaangevende hockeyschool van Nederland, waarbij we dezelfde visie hanteren bij onze kampen, scholen en clinics. Onze visie is het verbeteren van de diverse technieken op een uitdagende manier om uiteindelijk het zelfvertrouwen te vergroten. Dit is het mooiste doel wat we kunnen bereiken en door individuele aandacht van onze kwalitatieve zeer goede trainers is dit elke keer weer bij ieder kind het geval. Doordat de basistechnieken beter worden en er nieuwe technieken bijkomen ontstaan er meer opties in het veld wat het spelplezier zal doen vergroten. Je krijgt bij ons wel veel individuele aandacht en wordt maximaal uitgedaagd op jouw niveau. Wij laten je ervaren wat je wel kan!