Ik vond de service goed en snel, ik wou alleen dat ze naar mij toe waren gekomen i.p.v. ik naar hen.

Goed alleen jammer dat ik moest omrijden ervoor

• Snelheid schadeafwikkeling
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.

goed geholpen door erg vriendlijke monteurs

erg fijne gasten op de locatie schiedam !

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Gewoon goed

Nette ervaring en fijne mensen

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

duidelijk, vriendelijk, informatief

goed geholpen door, in mijn ogen ervaren mensen. goede info wat ze gingen doen, en gedaan hebben.

Snelle service top

Goedemorgen service, vriendelijk geholpen

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geholpen met keurige reparatie van de voorruit van onze camper.

Goede koffie en snel klaar zelfs overbodige stickers werden verwijderd.

Fantastisch snelle service

Autoruit was niet op voorraad, medewerker is snel naar Rijswijk gereden om ruit op te halen en vervolgens de ruit te plaatsen. Fantastische service!

Heel positief en klantgericht

Het contact was duidelijk en correct en de reparatie verliep heel goed en snel. Binnen 1 uur was de nieuwe zijruit geplaatst

Prima ontvangst lekkere koffie

Ik zou dit bedrijf bij anderen aanbevelen.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima afgesproken en gewerkt

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

Snel geregeld

Na controle bleek het het sterretje als eens gerepareerd te zijn, dus nieuwe ruit voor de volgende afspraak. Binnen 3 uur gefikst en als service een leenauto mee. Top service.

• Kwaliteit ruitherstel

Goede snelle service inclusief nette vervangende auto

Ik kon snel terecht en mijn raam is snel en netjes vervangen. Er stond, zoals afgesproken ook al een vervangende auto voor me klaar

Nvt

• Kwaliteit ruitherstel

Ik werd vriendelijk geholpen en kon zelfs op locatie door werken terwijl ik aan het wachten was tot mijn auto klaar was.

• Kwaliteit ruitherstel

Netjes geholpen en bij afleveren ook nog een fles ruitenschoonmaakmiddel.

Great service and advice

Well experienced guys , great service

Fast and good service

I got an appointment as soon as I called. First, they placed a temporary window in the meanwhile they ordered a permanent one. The next day, they installed the permanent window. Very friendly service. They spoke in English to me (as I do not speak Dutch), making everything very easy.

Snel en vakkundig gemaakt

Vriendelijke werknemers en snel afgehandeld!

• Kwaliteit ruitherstel

Tevreden over het contact en over de reparatie

Ik zou het op prijs gesteld hebben wanneer ik er vooraf op was gewezen dat er na reparatie altijd wel een klein litteken zou overblijven. Misschien had ik er dan op aangedrongen om over te gaan op volledige vervaging van de ruit.

• Kwaliteit ruitherstel

Beste meneer Meijer, Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Graag reageer ik op uw aanvulling. Een sterretje blijft na het repareren altijd (iets) zichtbaar. De grootte van de ster, de vorm van de ster maar ook of er vuil of vocht in de ster heeft gezeten heeft invloed op de zichtbaarheid van de reparatie. U moet hier vooraf altijd over te worden geïnformeerd. Mocht u alsnog de ruit willen laten vervangen dan adviseer ik u om contact op te nemen met uw leasemaatschappij of verzekeraar of zij dit vergoeden. Ook dient u dan rekening te houden met een eventueel eigen risico. Met vriendelijke groet, Catinca, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Vlotte afhandeling

Ik was heel verbaasd dat ik op dezelfde dag van schademelding al terecht kon voor de behandeling van de ster in de voorruit. Ondanks dat de ster best wel groot was, is deze toch netjes geheeld. Er is een nette ruimte achterin de zaak gemaakt om even te kunnen zitten en met de beschikbare wifi kon ik ook nog even doorwerken. Hartelijk dank.

• Kwaliteit ruitherstel

Snel afspraak geregeld en snel verholpen goede kwaliteit en service. Zeker aanbevelen waard.

• Kwaliteit ruitherstel

Vakmensen! Vriendelijk en met top service.

Gebeld om een driehoek ruitje te laten vervangen, helaas niet direct beschikbaar maar kon wel gelijk langs voor een tijdelijk vervanging totdat mijn type binnen zou komen, en die kwam 3 dagen later binnen dezelfde dag kon ik terecht en binnen een uur vervangen. Lekkere koffie en top service!

Snel en goed

Kreeg lekker bakje koffie terwijl ze bezig waren was binnen halfuur weer onderweg

Snel en goed

Kon snel terecht en de ruit was ook snel vervangen.

Over 123RUIT.nl - Autoglasservice Schiedam

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl