goed geregeld

vakmensen

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.

Spoedig geholpen

Vriendelijk personeel en vlug geholpen met ruitschade.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel

Prima en netjes geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Super vriendelijk en professioneel en ook nog eens snel.

Klantvriendelijk

Snel afhandeling

Zeer netjes

Zeer snel een afspraak kunnen maken en ter plaatse zeer netjes geholpen.

• Kwaliteit ruitherstel

Heel goed en vriendelijk!!!

Top!!

Prima en efficiënte service

Bij aanmelding werd direct met de verzekeringsgegevens de schade digitaal aangemeld. De ruit werd binnen een week vervangen. Schone en kraakheldere hal waar de vervanging van de voorruit heeft plaatsgevonden. Top geregeld!

Service op maat

Ik vond heet zeer prettig. Leen auto was geen probleem en alles was snel geregeld.

• Kwaliteit ruitherstel

De vervanging van de voorruit van mijn camper was binnen enkele dagen geregeld

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snelle behandeling

Toegewezen door verzekering , werd direct gebeld en afspraak gemaakt, de ruit was niet op voorraad maar snel gevonden. Contact was goed kleine reparaties werden ook nog verricht. Ik ben heel tevreden met deze afhandeling.

• Kwaliteit ruitherstel

prima bedrijf vriendelijke ontvangst en goed geholpen!

Wat een fijn bedrijf, netjes huurauto mee, en binnen 3 uur een nieuwe voorruit origineel Toyota, vakwerk, aanbevelingswaardig

Duidelijke en goede service

Snel geholpen en vriendelijke medewerkers.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Een klantvriendelijkheid en service die je zelden nog tegenkomt.

Topservice

Er was een leenauto beloofd, echter deze was niet beschikbaar. Uiteindelijk was deze ook niet nodig, want binnen 2 uur was de klus geklaard. Gezellige mensen, die je ook betrokken bij het hele proces van de ruitvervanging.

Heel Fijn!

Ik werd snel geholpen en hele vriendelijke medewerkers. Goede service. Ze hadden ook leen auto en mijn vooruit was snel vervangen. En schoon en netjes geleverd! Klantvriendelijk.

Prima snel, kundig, fijn

Alleen mijn voorganger had een afspraak, en die kwam om 9.11 aanrijden volgensmij terwijl mijn afspraak om 9.15 zou zijn. Ik was op tijd maar heb dus moeten wachten totdat mijn voorganger werd geholpen. Dat was minder. Ik zag dat aan de binnenkant wel nog 3 haarscheurtjes vanuit het sterretje het raam in lopen. Ik hoop dat die een soort van bevroren zijn door de reparatie en dat dat normaal is.

Geweldige en vriendelijke service

Ik werd snel en vriendelijk geholpen, en kon tijdens het wachten nog uitstekend aan het werk in de daarvoor beschikbare ruimtes.

Quick and easy service

Needed a small crack in my windscreen to be fixed. I was able to get an appointment within 48hrs of calling, and was able to have it fixed early in the morning before work and it took less than 30mins. The quality of the fix was very good as the crack is barely noticeable.

• Would you recommend us? Yes

Jaa goed goed

Neherstraat 4 8

3125 BV Schiedam

Over 123RUIT.nl - Autoglasservice Schiedam

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl