Lieve en behulpzame dame bij de receptie. Camper werd opgehaald en weer teruggebracht vanaf het parkeerterrein voor. Vriendelijke werknemer die de ruitschade hersteld heeft. Legde alles netjes en duidelijk uit. Super geholpen. Aanrader.

probleem

er werd ons een factuur gestuurd voor een Sprinter waarvan wij geen eigenenaar zijn, na contact is e.e.a. naar tevredenheid snel opgelost.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Snelheid schadeafwikkeling N.v.t.
  • Kwaliteit ruitherstel N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Prima geregeld!

Keurig bedrijf met keurige mensen.

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Prima service, maximaal haalbaar resultaat

Het proces van aanmelden van het sterretje in de voorruit, de afspraak voor reparatie en de reparatie ter plekke verliep vlekkeloos. De schade is gerepareerd waardoor de ruit niet meer kan scheuren of barsten. Jammer genoeg is de reparatie licht zichtbaar ondanks de deskundige wijze van repareren. Dit is te wijten aan de opgelopen ruitschade en niet toe te rekenen aan de reparateur.

Uitstekend geregeld.

Ik werd netjes ontvangen, voorzien van koffie/thee/water. Gebruik kunnen maken van de wifi en zo kunnen werken terwijl m'n ruit werd vervangen.

Top!!!

Goede service, fijn kunnen werken op kantoor Dirksland terwijl er een nieuwe ruit in mijn auto werd gezet!

Goed en snel geholpen

Fijn dat ik in een werkruimte kon wachten tijdens de herstelwerkzaamheden en een WiFi verbinding had om te kunnen werken. Aardig en vriendelijk personeel. Ik ben goed geholpen, bestelling ruit duurde 2 weken maar dit lag meer aan de fabrikant.

Perfecte service !

Een dag voor onze vakantie was onze autoruit gebarsten. De ruit was op voorraad en werd gelijk vervangen. Echt top service!

Keurig verzorgd

* na eerste indicatie werd ik teruggebeld * er werd rekening gehouden met mijn werkzaamheden * afspraak kon vrij snel plaatst vinden

makkelijk en snel

Gelijk na aanmelden uitschade contact via whatsapp en dit loopt erg goed en snel. Daarna de auto gebracht nieuwe ruit er in en einde dag weer ophalen, prima geregeld.

klantvriendelijk.

Flexibel dat de service voor mijn deur kon!

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Snelle service, goede voorlichting, prima ontvangst, deskundige medewerkers.e

Afspraken waren duidelijk en zijn ook prima nagekomen. Snelle deskundige service.

Is goed

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt
  • Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Goed geholpen en goede service

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Ster was lasrig maar toch meteen goed gerepareerd.

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Correct en snel geholpen!

In goed overleg is een vervangende ruit besteld, direct afspraak gemaakt en vervolgens keurig en goed geplaatst.

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Top zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Eerst langs geweest voor het uitzuigen van al het glas daarna de ruit onzichtbaar gerepareerd, top bedrijf.

Fijne ervaring!

Er was al snel een plek vrij om de ruit re vervangen. Diezelfde week konden wij terecht. Vriendelijk personeel. Niet lang hoeven wachten. Hadden een rustige ruimte waar je kon wachten totdat de auto klaar was. Er wordt netjes koffie en thee aangeboden. Ruit is goed vervangen voor een nieuwe. Ziet er keurig uit. Wij zijn tevreden!

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

Fijne, snelle en professionele hulp!

Erg goede ervaring. De dag van tevoren kon mijn tijdstip van de afspraak nog verzet worden. Er werd mee gedacht, snel gereageerd/gehandeld en ik ben tevreden met het herstel!

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Via Google

Communicatie

Ik werd door de lease maatschappij door verbonden. Ze kregen niemand te pakken , vervolgens zou ik binnen afzienbare tijd worden terug gebeld. Wordt ik de volgende dag voor 8.00 gebeld door een service punt auto Vermeulen. Dat was van auto Vermeulen helemaal super . Zeg maar wanneer het kan , u kunt erop wachten . En dat klopte ook zo netjes voorzien van werkplek en koffie. Auto Vermeulen super !!!!

• Kwaliteit ruitherstel
  • Bij welke vestiging bent u geweest N.v.t.

Goede snelle afhandeling

Goede snelle afhandeling van 2 sterretjes in de voorruit.

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Perfect en snel geregeld

Afspraak gemaakt, auto gebracht en goede service door mij thuis te brengen. Anderhalf uur later gebeld dat de autoruit vervangen was.

• Bij welke vestiging bent u geweest Autoglas Service Flakkee Dirksland

De geschatte tijd voor de vervanging van as wat kort. Dus heeft de monteur me zijn fiets geleend m rond te rijden in Terneuzen.

Deskundig en klantvriendelijk

Zie boven

Watertoren 14 A

3247 CL Dirksland

Over 123RUIT.nl - Autoglas Service Flakkee

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl