Volgens zit de strip naast de ruit van de raamstijl niet goed

Ruit er in gezet, maar de aansluiting op de raamstijl zit los

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Via verzekering/lease maatschappij/ assurantie tussenpersoon

TOP

Vriendelijk ontvangen met lekker bakkie koffie en snelle service

Service met hoofdletters!

Vriendelijk, gastvrij en er wordt meegedacht... "eigenlijk geen plek in de agenda maar kom dan maar om 8.00 uur, dan fiksen we het voor je..." en de voorruit is weer spik en span !! Ik hou d'r van!

nette service

Prima geholpen bij autoglas service Wieringen, aardige mensen. Alleen jammer dat het draadje van mijn glas antenne kapot getrokken is bij het vervangen van mijn ruit en ik deze bij mijn eigen garage heb moeten laten maken wat extra kosten gaf.

Aardig gastvrij en vakkundig

Prima geholpen, ik kreeg koffie en kon rustig even zitten wachten tot ze klaar waren. Zeer vakundige mensen !

• Kwaliteit ruitherstel
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? N.v.t.

Snel in oplossing

De oplossing voor tijdelijk was zo gevonden en uitgevoerd, helaas kwam de oplossing los op de snelweg. Nieuwe ruit was binnen 24uur geplaatst helaas nog behoorlijk glas in mijn deur zitten waardoor raam niet open mag, je hoort glas over glas gaan en dat is eng

Als koning behandelt

Duidelijke afspraak, nette ontvangst, zeer goede koffie, goede plek tijdens het wachten en bovenal leuke mensen in het team en Ed is een fijn mens.

• Kwaliteit ruitherstel

Prima geregeld, snelle service, goede koffie, aardige mensen

Zie boven

Top klantenservice

Snelle ruitvervanging, heel vriendelijk personeel, heerlijke koffie, werk-en leestafel, tv, leuke sfeer. Eerste keer niet zo makkelijk te vinden: groter bord aan de weg?

Prima geholpen.

Vriendelijk aan de telefoon bij de melding. Het nieuwe raam erin zetten was snel gedaan. Zeer tevreden .

Fijne service

Goed en snel geholpen. Legden goed uit wat ik wel en niet mo ht verwachten. Na afloop kreeg ik leuke gasgets mee en Argos een tennisbal

goed geregeld

Dicht bij en goed geregeld.

altijd goed en snel geregeld

altijd goed en snel geregeld

Snel geregeld!

Helemaal top! Het maken zelf was zo gebeurt!

Snelle goede plaatsing

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

slecht afgewerkt, kit en smerigheid op de auto

slechte afwerking

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Waar kent u 123RUIT.nl van? Anders

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om een review achter te laten. Graag geef ik u mijn reactie. U heeft inmiddels contact gehad met de hersteller om uw verbeterpunt te bespreken. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit graag. Met vriendelijke groet, Lindsay, 123RUIT.nl hoofdkantoor

Vlotte, deskundige, klantgerichte en vriendelijke klantbenadering

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Is in de buurt

Snelle reactie en snel geholpen

Na het versturen van het contactformulier duurde het niet lang voordat ik gebeld werd, even een foto sturen met whatsapp en al een afspraak binnen een paar dagen. Tijdens de afspraak kunnen wachten met een bakje koffie en de voorruit hersteld, niks meer van te zien, zo de weg weer op!

• Kwaliteit ruitherstel

Zeer snel en heel goed geholpen

Na mijn melding werd ik binnen 10 minuten terug gebeld en voor de volgende dag een afspraak kunnen maken. Binnen een uur was alles weer voor elkaar. Super service.

Prima bedrijf

Prima service. Snel geregeld.

Helemaal top

Goede service en aardige monteur. Alles vlot geregeld Alle lof

• Waar kent u 123RUIT.nl van? Familie/ vrienden

snelle service, fijn personeel.

dezelfde dag nog terecht kunnen, terwijl je wacht: een kopje koffie in de kantine waar je gebruik mag maken van de televisie of even rustig kan zitten en een magazine kan lezen. Fijne mensen. Die enthousiast over hun werk zijn.

top service

zeer netjes ontvangen zeer goede service koffie en een vriendelijk woord zeker een aanrader en gaan zeker hier terug als er wat is

Keurig afgewerkt

Goed dat het via de garage geregeld kon worden.'k

• Bereikbaarheid voor schademelding N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Snelle en prima service

Ik werd snel gebeld en in een uurtje was de voorruit gerepareerd, onder het genot van goede koffie.

Bedrijfsgegevens

Westerlanderweg 70

1778 KM Westerland

0227 591 130

[email protected]

Over 123RUIT.nl - Autoglas Service Wieringen

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA (Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten).

Over 123RUIT.nl

123RUIT.nl is een initiatief van Stichting SZA, Samenwerkende Zelfstandige Autoglasspecialisten. Met meer dan 50 vestigingen van lokale autoruitspecialisten is 123RUIT.nl de grootste onafhankelijke autoruitspecialist van Nederland! Met persoonlijke aandacht en kennis van zaken repareren, vervangen en kalibreren onze gekwalificeerde herstellers meer dan 601 ruiten per dag. Vanzelfsprekend verzorgen wij ook de administratieve afhandeling met uw verzekeraar of leasemaatschappij.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.