Goede service incl. leenauto

Goede service incl. leenauto

Goed en vriendelijk personeel

Nemen ruim de tijd voor vragen en geven goede uitleg

Geweldig bedrijf

Problemen met starten....auto schudde...alle lampjes gingen branden. Garage gebeld kon direct komen...auto uitgelezen....moest een onderdeel besteld worden kon er op wachten. Top!

Een goede ervaring.

Uitstekende service, niets op aan te merken.

Zoals we gewend zijn, Super

TOP voor elkaar

Prima bedrijf

Correct netjes en goed werk afgeleverd

Uitstekende dealer

Een goede service vakbekwame monteurs die kennis van zaken hebben. Top garage zeker een aanbeveling

Heel fijn

Betrouwbaar, net bedrijf. Mooie auto gekocht met garantie etc

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Goed en vriendelijk bedrijf

Goed en niet duur

Uitstekende ervaring

Hoewel ik al weer vele jaren vaste klant ben sinds ze voor zichzelf begonnen en daardoor ook toen ze nog bij Hyundai in dienst waren wilde ik nu overstappen naar n goede garage op loopafstand van mijn nieuwe woning sinds we vorig jaar verhuisde naar het Friese Oosterwolde. Zo gezegd zo gedaan met mijn i-20 en mijn Suzuki Ignis voor mijn dochter. Echter stranden ik voor het eerst met mijn i-20 onderweg. Deze auto kocht ik 14 jaar geleden nieuw, liet lpg inbouwen en staat nu op 435.000 km. Auto moest vanuit het zuid Hollandse Lisse afgesleept worden met een defecte koppelingscylinder bleek achteraf. Ik dacht dat de koppeling t begeven had en vroeg prijsofferte bij mijn.nieuwe garage in Oosterwoldecen Kroeze. Kroezen was €200,- goedkoper dus liet ik 'm weer door Kroezen maken. Verassing het bleek niet de koppeling en was ik minder dan €300,- kwijt dus duidelijk onder het offertebedrag. Dus voortaan toch maarxweer 60 km reizen naar een goede garage voor onderhoud Kroezen en Lamberts want vertrouwen en kwaliteit haal je niet om de hoek in mijn geval.

Een betrouwbaar autobedrijf

Kroezen & Lambers is een bedrijf waar service, duidelijkheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Al met al een prettige ervaring overgehouden aan dit bedrijf.

Vlot en goed geholpen

Altijd vriendelijk. Probleem wordt vakkundig opgelost

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hier voelt de klant zich nog koning.

Uiterst vriendelijke garagehouder, we zijn erg blij met onze nieuwe auto.

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Het is gewoon goed zoals altijd.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Snel een afspraak en goede service

Ik vond het erg fijn dat er eerst overlegd wordt voordat er extra kosten bijkomen.dan weet je ogeveer wat je kunt verwachten

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Snel en goed geholpen vriendelijke monteurs

Service is uitstekend

Komen afspraken na en leveren kwaliteit.

Prima service en klantvriendelijkheid

Banden en velgen wissel

snelle service

Prima en vakkundig geholpen

goede verzorging auto.

m.i. wordt er deskundig en met zorg aan de wagen gewerkt.

fijn en correct geholpen

Prima service en gemoedelijk personeel.

Klantvriendelijk

Reparatie goed uitgevoerd en denken met je mee En natuurlijk tijdens het wachten heerlijke koffie

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Nooit geen gedoe, altijd goed!

Afspraken kloppen altijd, leenauto staat klaar en de reparatie/ pak keurig op tijd afgeleverd. Helemaal goed.

Behulpzaam, klantvriendelijk

Wordt altijd goed geholpen. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Krijg een betrouwbaar gevoel.

Betrouwbaar door de jaren

Autobedrijf dat voor kwaliteit staat, eerlijk en robuust.

Over Kroezen & Lambers

Welkom bij Autobedrijf Kroezen en Lambers, wij zijn een universeel autobedrijf voor alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Tevens zijn wij Bosch Workshop Partner en specialist in Hyundai en Kia. Met meer dan 30 jaar ervaring, brede specialisaties en een grote kennis willen wij u optimaal van dienst zijn. Bij ons bent u op het juiste adres voor de aankoop van alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Natuurlijk kunnen wij u ook een gebruikte auto leveren. Wij hebben voortdurend een wisselend voorraad. Ook voor onderhoud, reparatie’s en APK-keuring van campers zijn wij u van dienst.