Goed bedrijf

Vriendelijk en nemen de tijd voor vragen. Heel vertrouwd.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

goed en snel,zoals gewoonlijk eigenlijk!

gekozen erop te wachten,lekkere koffie

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Vriendelijk en altijd goede service

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Duidelijke afspraken vooraf en zeer heldere communicatie. Groot pluspunt is de leenauto die altijd beschikbaar is!

Geweldige garage.

Goede service en leuke mensen.

gewoon goed

Ik werd overal goed mee geholpen. ik ben al lang zeer tevreden over Kroezen & Lambers.

• Reden van uw bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goeie hulp tijdens verkoop

Verkoop/inruil oude auto snel geregeld

Prima eerste kennismaking bij Grote Beurt, overtreft verwachtingen

Erg fijn, zeker in vergelijking tot onze vorige garage. Je voelt je een gewaarde klant. Prettige ontvangst, goede leenauto. Heldere en geduldige uitleg. Positieve verrassingen, bijvoorbeeld ten aanzien van de - voor ons voor het eerst - zo maar bijgevoegde test van onze batterij die dik in orde bleek (we rijden 100% elektrisch) en de wijze waarop we met elkaar naar het resterende profiel van onze banden hebben gekeken. Tot slot ook nog soort gratis Europese pechhulpgarantie voor het komend jaar gekregen plus een waskaart, wat aardige extra's zijn.

Correct volgens afspraak, prima

Top garage.

Vorige week mijn Opel Astra gekocht bij deze garage. Nette en vriendelijke service en de auto is netjes afgeleverd. Eerlijke prijs ontvangen voor mijn inruil auto en ik raadt deze garage ook echt aan. Verkoper Marcel ontzettend vriendelijk en zorgt dat alles netjes voor elkaar is bij aflevering dus 5 ☆☆☆☆☆ meer dan verdiend.

Service

Zeer vriendelijk geholpen. Mooie leenauto mee gekregen. Even bellen wat er precies aan de hand was en of het oke was om te repareren. Enkele dagen na de reparatie even bellen of alles goed was. Zeer netjes.

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goed geholpen en geen lange wacht tijd

vriendelijk personeel je wordt goed geholpen en de uitleg is ook goed van wat er aan de auto gebeurt.

Prima geholpen

• Reden van uw bezoek Andere reden

Hebben er een auto gekocht werden goed en snel geholpen en goede service

• Reden van uw bezoek Aanschaf gebruikte auto

Een eerlijk top bedrijf met goede service

Ik liet mijn daar achter oor een grote beurt. Niet wetende wat er allemaal aan gedaan was sinds ik de auto had aangeschaft bij een andere garage. Bij Kroezen & Lambers hebben ze alleen het nodige gedaan en in rekening gebracht ipv een hele grote beurt te geven. Tevens mijn autootje weer voorzien van een nieuwe apk. Waardoor ik weer een jaar veilig kan stuuren.

Prima!

Onderhoudsbeurt prima uitgevoerd. Wesley heeft ons veel hulp, tekst en uitleg gegeven over allerlei functies, knopjes en piepjes. Goed gedaan!

Zoals gewoonlijk goed

De persoonlijke benadering is top en de expertise is Top

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Geweldige en zeer snelle service

Snelle en goede reparatie

altijd uitstekend.

client vriendelijk prijs uitstekend zeer netjes

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Dit autobedrijf is naast bv. Mijn Overheid, Mijn Belastingen helemaal Mijn Garage!

Nadat ik binnen enkele maanden 2 keer met pech bij huis kwam te staan en dit snel en vakkundig werd opgelost , zou ik een 10+ willen geven. Ook de laatste onderhoudsbeurt was weer TOP.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Service klantvriendelijkheid en reparaties gewoon top deze zaak is een AANRADER

• Reden van uw bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kundige, ervaren en vriendelijke mensen.

Ik heb veel vertrouwen in deze garage. Voor mij het belangrijkste element om mijn auto telkens weer voor onderhoud te brengen. Altijd tevreden weer naar huis.

• Reden van uw bezoek Onderhoud en/of APK

Ik werd snel en zeer correct geholpen.

• Reden van uw bezoek Andere reden

Goede uitleg over verrichte werkzaamheden.

Goed.

Auto gekocht. Prima geholpen.

Charles Darwinstraat 10

7825AC Emmen

Over Kroezen & Lambers

Welkom bij Autobedrijf Kroezen en Lambers, wij zijn een universeel autobedrijf voor alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Tevens zijn wij Bosch Workshop Partner en specialist in Hyundai en Kia. Met meer dan 30 jaar ervaring, brede specialisaties en een grote kennis willen wij u optimaal van dienst zijn. Bij ons bent u op het juiste adres voor de aankoop van alle merken personenauto's en lichte bedrijfswagens. Natuurlijk kunnen wij u ook een gebruikte auto leveren. Wij hebben voortdurend een wisselend voorraad. Ook voor onderhoud, reparatie’s en APK-keuring van campers zijn wij u van dienst.