Heel fijne accommoditie! Schoon, netjes, compleet.

Heel fijn dat er is meegedacht over beschikbare attributen, zoals de bbq, ballen (de meeste wel lek), omheining voor voetbal enz. Voorzieningen in de keuken waren echt uitstekend. Met slaapkamers vol pubers is de luchtverversing wat summier.

• Hygiëne

Der Aufenthalt war ein voller Erfolg.

Wir durften in ihrem Heim eine super Zeit erleben und fast alles war wirklich sehr gut. Es war sehr sauber und modern eingerichtet. Auch die Außenanlage war super von Volleyballnetz über Trampolin bis zur Terasse. Einige wenige Verbesserungsvorschläge/Kritik. - Ein Ofen in der Küche - Bei den Duschen läuft das Wasser nicht schnell genug ab und die Temperatur ist etwas schwankend - Fußballtore auf dem Gelände selbst wären top. Insgesamt war alles super.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • Lage k.A.
  • Preis / Qualität
  • Hygiene

Heel mooie accommodatie, prachtige ligging : top!!

Voor EVV Echt was het de 2e keer dat we ons trainingsweekend bij jullie hebben gehouden. Ook nu weer een zeer geslaagd weekend mede door jullie accommodatie. Wel een opmerking over de TV in de zaal : zelfs een van onze "technisch aangelegde" spelers kreeg de tv niet op de reguliere zenders (Ned 1. etc) geplaatst. Misschien een korte handleiding erbij leggen?

• Hygiëne

geweldig mooie lokatie met veel mogelijkheden

Een geweldig mooie lokatie voor grote groepen. Er zijn verschillende faciliteiten inbegrepen (springkussen, volleybalveld, vuurkorf, loungebanken buiten, etc). Het ligt centraal binnen Echt, maar op een rustige lokatie, waardoor je ook niet hoeft op te letten of de kinderen te veel lawaai maken. Alles was netjes. Justin, de beheerder, heeft ons enorm goed geholpen. Hij reageerde snel en keurig op alle vragen. Hij dacht met ons mee! Een dik compliment!

• Hygiëne

Een prima verblijf op een moderne, goed ingerichte locatie!

Wij hebben ons verblijf met de groepen 8 als zeer prettig ervaren. Een prima locatie met meer dan voldoende faciliteiten aanwezig op de locatie zelf, maar ook in de directe omgeving. De communicatie met de organisatie verliep prima en op alle vragen werd snel en duidelijk antwoord gegeven. Wij komen de komende jaren zeker terug!

Echt een feest....

Wat een mooie locatie, Fijn verblijf met voldoende super sanitair Goede bedden Schoon Super ingericht keuken en eetzaal Mooie omgeving, voldoende ruimte binnen en buiten voor 50 kinderen, ook in coronatijd Veel te doen op loopafstand Super enthousiaste Justin (beheerder)....... Meteen voor komend jaar geboekt!

• Hygiëne

Een heel mooie accommodatie met veel faciliteiten in de omgeving

Wij (EVV Echt selectie 1) hebben een super weekend gehad in deze heel mooie accommodatie. Mooi ingericht en alle voorzieningen bij de hand.

• Hygiëne

Bedankt voor jullie waardering en veel succes komend seizoen!!

Over Stichting Menswel Sport

Groepsaccommodatie In de Bandert ligt in het Midden Limburgse Echt-Susteren. Deze moderne en duurzame groepsaccommodatie ligt aan de rand van het 60 hectare grote sport- en leisurepark In de Bandert. De groepsaccommodatie is uitermate geschikt voor sportgroepen, jeugdgroepen en scholen tot maximaal 60 personen.