Dit heeft mij een mooie besparing opgeleverd!

Dit heeft mij een mooie besparing opgeleverd! De offerte voor een nieuwe KIA Cee’d, afkomstig van een Kia dealer uit mijn buurt, heb ik eenvoudig opgeladen in checkuwofferte.nl. Binnen 3 werkdagen ontving ik een beter aanbod van ze. Goede klantenservice en ze denken met je mee.

Goedkopere offerte

Dankzij Checkuwofferte hoefde ik niet zelf heel Nederland af te bellen voor een betere deal voor een nieuwe Audi A1. Na het uploaden van mijn offerte kreeg ik al snel een scherpe offerte die bijna 900 euro voordeliger was. Goede service

Makkelijk verdient

Via Checkuwofferte heb ik mijn offerte voor mijn nieuwe Volkswagen Tiguan geupload. Binnen 2 dagen had ik een offerte van een andere officiële merkdealer die ruim 1.400 euro voordeliger was. Snel verdient in de 2 dagen, fijne communicatie met Checkuwofferte. Zou het iedereen aanbevelen.