Wij zijn heel erg tevreden met Vedu Noord.

Het is een netjes bedrijf. Ze hebben een goede kwaliteit van afwerking, kabels, leidingen en buizen (iets wat ik belangrijk vind), hele correcte prijzen en aardige vakmensen. Vedu heeft bij ons een zonnepanelen systeem aangelegd, en daarna werd ons alles nog even netjes uigelegd.

Keurige mensen en werken zeer professioneel.

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Zeker een aanrader voor iedereen die ook zonnepanelen wil aanschaffen.

Geleverd volgens afspraak en goede uitleg rest via pc zelf invullen ging hierdoor vrij makkelijk. Klein puntje van opbouwende kritiek is wel eerst even vragen of er een radio aan mag bij ons geen probleem maar kan bij sommige klanten wel eens een beetje ergernis gaan opwekken.

Super goede service

Helder en duidelijk van offerte tot uitvoer. Hele aardige jongens die snel en secuur werken en met je meedenken.

Goede en snelle montage

Enthousiaste monteurs , goede communicatie en snelle levering !

Uitstekende service

Vriendelijk personeel, meedenkend en goede service.

Snelle en correcte levering!!

Na contact al snel een duidelijk een passend advies voorlevering omvormer en panelen Plaatsing ook tot volle tevredenheid!!

Goede service en netjes gedaan

Keurig werk afgeleverd en deskundig

De mannen hebben de zonnepanelen en alles wat daarbij komt kijken keurig aangelegd. Bovendien heel prettig in de omgang, voelde vertrouwd.

tevreden en keurig gewerkt

x

x

Netjes vlot werk

Na een probleem heeft Anton het prima opgelost.

Van het begin tot het einde alles perfect. Bedankt mannen voor het plaatsen en het aansluiten. Keurig werk.

Geweldig!!

Van offerte tot het leggen van de panelen geweldig!. Alles helder en duidelijk.

Top service

Top service

Duidelijkheid staat voorop

Gehele installatie perfect afgeleverd en geïnstalleerd. Duidelijk uitgelegd hoe het e.e.a. in zijn werk gaat. Bovendien de gehele btw regeling geregeld.

Snelle service van offerte tot installatie

De titel zegt genoeg! Klantvriendelijk, vakwerk en snelle service.

Positief

Goed verhaal duidelijke afspraken, snelle service

Goede service, duidelijke communicatie, vriendelijk

Van begin tot eind duidelijk in communicatie en vriendelijk.

Vakmannen, uitstekende aanleg en service!

Na wat opstart problemen, waarbij de eigenaar er meer last van had dan wij op dat moment! Tevens een ervaring rijker (een dak met bijzondere manier van isoleren). Een mooie en nette installatie opgeleverd, waarbij natuurlijk alles uit te lezen is via de telefoon. Een PV installatie van Solar Egde met een Smart Energy Warm Water systeem. Op deze manier leveren we nu ook een bijdrage aan een schonere wereld en energiebesparing op elektrisch en gas.

Snel, duidelijk en correct bedrijf!

De heren van Vedu Noord hebben keurig netjes zonnepanelen op onze daken geplaatst. Alles is perfect werkend afgeleverd voor de afgesproken prijs. Wij zijn erg blij met onze keuze voor dit bedrijf. Ook voor andere energie besparende maatregelen zou ik wederom kiezen voor de uitstekende service van Vedu Noord.

Keurig panelen op dak gezet. Goede uitleg en kan met vragen altijd terecht. In 1 woord prima

Vakmannen met oog voor kwaliteit

De heren van Vedu Noord zijn zeker aan te bevelen. Van offerte tot installatie was alles goed goed geregeld. Dankzij de 160 zonnepanelen profiteren we nu top van de zon

Topwerk afgeleverd zodat wij kunnen besparen op onze energierekening!

Het contract was heel goed! Duidelijke uitleg over alles en wij zijn blij met ons eindresultaat! Vanaf vandaag besparen wij op onze energierekening en kunnen we alles bijhouden via een app. Mooier hadden we het niet kunnen krijgen!

snel en correct

30-04-2020 offerte ontvangen plaatsen zonnepanelen. 14-05-2020 zonnepanelen geplaatst. Netjes werk geleverd en veel info ontvangen

Over Vedu Noord

Vedu Noord is een jong en gedreven bedrijf met het oog op de toekomst. Wij zijn een voorstander van energiezuinig wonen en proberen hiervoor de klant zo goed mogelijk te begeleiden naar een duurzame oplossing passend bij uw woning. Wij staan voor persoonlijk contact met de klant en proberen u zo direct mogelijk bij te staan. Wij staan voor deugdelijke installaties doormiddel van producten van A kwaliteit. Wij kunnen u helpen bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van bijvoorbeeld zonnepanelen, isolatie van uw woning of het vervangen van de beglazing. Altijd een op maat gemaakte offerte passend bij de wensen van de klant.