Goedde behandeling en klant vriendelijk

Nette medewerkers Luister naar de klant Geeft advies waar nodig Goede uitleg wat . Wat is Levert werk netjes af

Top installateur

Prima installateur, denkt mee en vooruit. Vriendelijk, komt afspraken na.

Eerlijk, gepast advies gekregen voor een goede prijs

klantvriendelijk en wetende waar ze mee bezig zijn, vaklui!

Ik heb zonnepanelen en een hybridewarmtepomp laten installeren, kwalitatief zeer goed apparatuur/materiaal en door gediplomeerde vakmensen geïnstalleerd.

Zeer goede service en zeer professioneel!

Vedu Noord heeft diverse installatie werkzaamheden bij ons uitgevoerd over de afgelopen jaren. Altijd met goed resultaat, fijne afstemming en goede en professionele nazorg. Ze denken mee en dit is erg fijn omdat het werkzaamheden zijn waar we zelf geen verstand van hebben. Ik wil ze van harte aanbevelen.

Vakmannen!

Mooi bedrijf. Leveren keurig werk af. Zeer tevreden met mijn zonnepanelen.

Uitstekende firma.

Zeer tevreden net installatie

Geen probleem top

Wat een top bedrijf

Zeer correct en keurig

Prima gewerkt

Mooi vroeg begonnen ,alles netjes afgewerkt en prima uitleg gehad ,prima personeel en alles werkt

Netjes en goed geregeld

Dit is het tweede set zonnepanelen. Normale afhandeling met duidelijke goede communicatie.

Fijne vakmensen!

vlotte installatie zonder poepas. Keurig opgeleverd. Alles volgens de offerte geinstaleerd. en het werkt ook nog! XD 18 zonnepanelen en eea is binnen 1 dag afgeleverd en geinstaleerd.

Duidelijke afspraken die netjes worden nagekomen

Duidelijke afspraken die netjes worden nagekomen

Vriendelijk zonder gedoe

super

is super geïnstalleerd

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer goede prijs, service en kwaliteit verhouding. Vakkundige installatie. Zeer tevreden.

Leuke vriendelijke jongens die hun werk goed in de vingers hebben. Goede service!!

Goed bedrijf, vriendelijk, doen wat ze beloven

Communicatie vooraf kan beter,

Goed advies en zeer netjes geïnstalleerd

Duidelijk en no-nonsens advies; Nette prijs. Keurige installatie met alle puntjes op de welbekende ‘i’. Goed en prettig persoonlijk contact. Verwacht niet een reactie binnen 10 minuten op vragen via whatsapp of mail. De heren werken op dat moment hard aan een volgende tevreden klant.

Wij zijn heel erg tevreden met Vedu Noord.

Het is een netjes bedrijf. Ze hebben een goede kwaliteit van afwerking, kabels, leidingen en buizen (iets wat ik belangrijk vind), hele correcte prijzen en aardige vakmensen. Vedu heeft bij ons een zonnepanelen systeem aangelegd, en daarna werd ons alles nog even netjes uigelegd.

Keurige mensen en werken zeer professioneel.

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Zeker een aanrader voor iedereen die ook zonnepanelen wil aanschaffen.

Geleverd volgens afspraak en goede uitleg rest via pc zelf invullen ging hierdoor vrij makkelijk. Klein puntje van opbouwende kritiek is wel eerst even vragen of er een radio aan mag bij ons geen probleem maar kan bij sommige klanten wel eens een beetje ergernis gaan opwekken.

Super goede service

Helder en duidelijk van offerte tot uitvoer. Hele aardige jongens die snel en secuur werken en met je meedenken.

Goede en snelle montage

Enthousiaste monteurs , goede communicatie en snelle levering !

Vriendelijk personeel, meedenkend en goede service.

Over Vedu Noord

Vedu Noord is een jong en gedreven bedrijf met het oog op de toekomst. Wij zijn een voorstander van energiezuinig wonen en proberen hiervoor de klant zo goed mogelijk te begeleiden naar een duurzame oplossing passend bij uw woning. Wij staan voor persoonlijk contact met de klant en proberen u zo direct mogelijk bij te staan. Wij staan voor deugdelijke installaties doormiddel van producten van A kwaliteit. Wij kunnen u helpen bij het maken van de juiste keuzes op het gebied van bijvoorbeeld zonnepanelen, isolatie van uw woning of het vervangen van de beglazing. Altijd een op maat gemaakte offerte passend bij de wensen van de klant.