Een interactieve workshop

Voor ons bedrijf staat dit jaar 'verbinding met elkaar' centraal. De wakkerschudworkshop sluit hierbij goed aan. Het geeft op een leuke & actieve wijze inzichten over communicatie en samenwerking. Wij hebben genoten van Marcoen en zijn team!

Anders dan anders, vernieuwend

geen theorie gevolgd door rollenspellen, maar een andere aanpak om dingen leren over samenwerken en feedback.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Afwisselend maar wel zoekend naar het feedback onderdeel

De hebben leuke interactieve oefeningen gedaan met een gedeelte van de groep. Maar zoals eerder gemeld miste ik een beetje de koppeling met feedback. We hebben vooral gewerkt een samenwerken en daar pastte de oefeningen goed bij.

Lekkere wakkerschud Workshop

Wij hebben Proversie gevraagd om tijdens een teambuildingmiddag de wakkerschud workshop voor ons te organiseren. In goed overleg hebben we een prima middag gehad. Mooie inzichten, een lach en een verbazing. Dank voor jullie inzet! Eline Hoogendijk Gemeente Amsterdam Afdeling Duurzaamheid Februari 2024

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Leuke manier van training ontvangen

Ik vond het heel leuk om op deze wijze een feedback training aan te gaan. Ik vond sommige onderdelen wel wat te lang duren en de briefjesgame vond ik in ieder geval te lang duren. Mijn concentratie was op zo aan het einde van de dag. Maar voor de rest een leuke dag gehad.

Nuttig, actief, laagdrempelig

Goede training. Ook als je er geen moeite mee hebt geeft de training je meer structuur en helpt het de boodschap over te brengen en doelgerichter te presenteren.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

Verrassend, gevarieerd en volledig meegezogen in het moment

Op een natuurlijke ongedwongen wijze weet Marcoen de groep te enthousiasmeren voor de oefening. Ruimte voor plezier, vertrouwen en respect. De link met patronen in dagelijkse praktijk wordt moeiteloos gelegd.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Ongedwongen de essentie van samenwerken ervaren rn

Samenwerken in spelvorm en daarmee beter inzicht krijgen in het geheel en je eigen rol en invloed daarin. Leerzaam en inspirerend.

Superleuk

Lekker compleet andere invalshoek!

• Waar heb je Proversie voor ingezet? N.v.t.

Een verfrissende en ludieke workshop: een aanrader!

De Wakkerschudworkshop is uniek in zijn soort. Het is een hilarische en bijzondere workshop waar je door middel van o.a. oefeningen actief en energiek bezig bent. Je werkt met bijzondere werkvormen om met elkaar te communiceren en samen te werken. Ik vond het zeer de moeite waard om mee te maken en ik kan het zeker aanraden om in te zetten. Je krijgt ook goede tips om in de praktijk toe te passen. Spreker Marcoen is een prettige persoonlijkheid om mee samen te werken.

Leerzaam!

Heeft een goed idee wat de behoefte is

Leuke en leerzame training

Duidelijke waar ik een paar handige tips heb gekregen die mij gaan helpen bij het presenteren.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

Leerzaam en nog leuk ook!

Spelenderwijs hebben wij met ons team fijne kneepjes in de communicatie geleerd voor het bevorderen van onze samenwerking. Hierbij hebben we vooral ook veel lol gehad.

Positief

Heb de training als erg leuk ervaren heb meerdere cursussen gehad omtrent teambuilding etc en dit was 1 van de leukere.

Leuke dag gehad.

Toch dingen meegenomen van deze dag.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

To the point, praktisch, toegespitst op iedere aanwezige individueel

Marcoen is een zeer goede presentatie-trainer. Veel ervaringen en dus voorbeelden te over. Theorie afgewisseld met veel (kortere) praktijkoefeningen, waardoor je alles direct in de praktijk kunt brengen. En hij voelt ook nog eens goed aan wat de mensen in de groep aan kunnen. Een grote aanbeveiling vanuit ons.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Presentatietraining

Nuttig, leerzaam en wakker geschud

Aangename kleine groep en setting.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Goed wakker geworden persoonlijk en met het team

Wat een leuke manier om weer even de basis voor goede communicatie welke helpend is voor de samenwerking scherp te hebben. Dit gaat ons team helpen en ook in mijn persoonlijke leven. Marcoen doet het op een leuke ontspannen manier en voelde het team goed aan.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Er prettige intake en training. Zeker een aanrader

Wij hebben Marcoen ervaren als een professional die weet wat hij doet. Bij de intake wist hij feilloos het doel te achterhalen en zijn programma/training hierop aan te sluiten. We hebben als team een fijne middag gehad waarbij we veel hebben gelachen maar ook zeker stof tot nadenken hebben meegekregen.

Interactieve sessie

Leuke workshop met ons team van 27 mensen op offsite-locatie. Zeer interactief, de trainers kregen de hele groep mee. Lekker tempo, met links naar de praktijk.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Een professioneel vormgegeven teambuilding sessie vol humor en inzichten.

Veel improvisatie oefeningen die voor een hoop plezier zorgde in ons team. Tijdens de nabesprekingen realiseerde iedereen zich wat de inzichten waren en hoe we dit kunnen inzetten in onze school.

Energieke workshop

Een duidelijk krachtig verhaal voor het team met energieke opdrachten tussendoor. Leuke manier om doormiddel van deze opdrachten collega's op een andere manier te leren kennen. Mooi interactief programma waar je enthousiast van wordt en leerzaam voor het team in de samenwerking met elkaar.

ik ben nu zeker wakker!

informeel, dynamisch workshop, was goed aangepast aan de thema's die spelen binnen ons team

Leuke workshop voor teams

Ik vond het een leuke dag waarin veel duidelijk werd hoe we als team functioneren. Marcoen had goed door waar we winst kunnen boeken als team. Het was leerzaam maar we hebben ook veel gelachen.

• Waar heb je Proversie voor ingezet? Wakkerschudworkshop

Leuke en interessante manier om naar het team te kijken en inzicht te krijgen

Gemêleerd team van 15 personen. Goed om elkaar eens op een andere manier te ontmoeten en leren kennen. Workshop werd op een ontspannen speelse manier gegeven, maar wel met een duidelijke gedachte erachter (bewustwording qua samenwerken en communiceren). Aan het eind van de workshop tot punten van aanbeveling gekomen, waar wij als team zelf verder mee aan de slag moeten.

Over Proversie

Proversie zet mensen in beweging. Letterlijk en figuurlijk. In de teamtrainingen, workshops en presentatietrainingen gaan de tafels aan de kant voor actieve en verrassende trainingen en workshops waar je met veel plezier iets van leert. De inspiratie voor alles wat we doen, vinden we in geïmproviseerd theater dat een manier van werken kent die open en positief is. Die positiviteit brengen we al vijftien jaar naar mensen en organisaties om ze in beweging te krijgen. Niet naar de wereld van morgen, maar naar die van vandaag.