Je wilt niet meer anders als je het gewend bent.

Afval scheiden is voor ons de gewoonste zaak. Zowel zakelijk als privé. GFT bakjes in de spoelbak is voorbij nu we de Luxobin afvalbak in ons keukenkastje hebben. Zomers geen vliegjes of stank. Er kan enorm veel in de zakken, doordat deze elkaars ruimte opvullen. We hebben de bak nu een jaar, maar willen hem niet meer missen. Kan hem iedereen aanraden, zeker als er een nieuwe keuken komt, neem hem mee in het ontwerp!

Super handig!

Handig en gemakkelijk, simpel scheiden, lekker snel in je keuken.

Over Luxobin

Luxobin is dé manier om afval bij de bron te scheiden, op een praktische én plezierige manier. Het Luxobin principe is ontstaan in de praktijk en gemaakt voor uw dagelijks gebruik. Met de Luxobin scheidt u eenvoudig 4 verschillende afvalstromen in één compacte bak. Geen afvalbakken meer die overal verspreid staan, maar alles gecombineerd in één overzichtelijk frame. De Luxobin heeft een ergonomische hoogte. Zo hoeft u niet meer te bukken om uw afval te scheiden. Luxobin, gemaakt voor uw gemak.