Super service

Bestelling was netjes geleverd en voorzien van duidelijke instructies.

• Waarvan kent u Luxobin? N.v.t.

Snelle en Vriendelijke Service!!

Enorm fijne en laagdrempelige benadering. We kregen de luxobin binnen en zagen tot onze spijt direct dat een deel van de 'kast" was afgebroken. Niet verder uitgepakt. Foto's gemaakt en verstuurd en er werd in no time een nieuwe geleverd. De andere is met de door hun verstuurde retourlabel teruggestuurd. Een enorm fijne en snelle oplossing en vooral de klantvriendelijke benadering is door ons zeer gewaardeerd!!

• Waarvan kent u Luxobin? Gezien op mijn werkadres

Heel meedenkend en goed verzorgd.

Super service. Had optie gedaan om hem op te halen elders, maar omdat ze in onze woonplaats moesten zijn hebben ze hem langs gebracht. Verder functioneert hij naar behoren en zijn we er echt super blij mee!

• Waarvan kent u Luxobin? Vrienden

Mooie luxe vuilnisbak en alles scheiden.

• Waarvan kent u Luxobin? Internet

prima,

alles ging en is goed. Een dingetje: ik heb geen bericht van verzending ontvangen. Dus Post NL stond ineens voor de deur.

• Waarvan kent u Luxobin? via via

Alles naar wens

Snelle levering, werd gebeld over de kleur, dit is prima afgehandeld!

• Waarvan kent u Luxobin? Mond op mond reclame

Sneller geleverd en goed ontvangen!

De luxobin ziet er degelijk uit. Nu gaan ervaren of die vier vakjes bij elkaar ook praktisch gezien goed werken.

• Waarvan kent u Luxobin? Advertentie

Mwahhh...

Fijn dat de onderdelen beschikbaar zijn...., maar € 7.25 voor een scharnier vind ik wel prijzig. Bij de Ikea heb je voor € 3,- ook een zachtsluitende scharnier....

1ste zending was fout, maar is goed hersteld

Helaas enkele onderdelen waren niet verzonden, maar is keurig opgelost

• Waarvan kent u Luxobin? Beurs in Gorinchem

Super mooie degelijke afvalbak!

Zeer praktisch om met een groot gezin op deze manier afval te scheiden in de keuken. De kast staat ook erg mooi in onze nieuwe keuken in de kleur steengrijs! Tip: wij gaan er een leuke zwarte afvalsticker op plakken zodat bezoek makkelijker ziet dat deze mooie 'kast' een afvalbak is en niet gaat zoeken in de keukenkastjes!

• Waarvan kent u Luxobin? Facebook groep 'wonen'

Goed, maar kan net iets beter

Reserve onderdelen besteld voor mijn voortreffelijke afvalbak, softclose dekselscharnieren (veren waren op). Het plaatje op de site suggereert een tweedelig artikel, daarvan werd echter maar 1 geleverd. Overigens wel degene die ik nodig had, scheelt dus gewoon afval. Maar de informatie op de site kan dus beter! Hetzelfde geldt voor de montage instructies. Goed genoeg om de scharnieren er op te zetten, maar hoe gaat die oude eraf? Uiteindelijk kwam ik er wel, maar een klein zinnetje die mij instrueert dat er een knopje onderop zit die ik in moet drukken zodat ik het oude scharnier makkelijk kan verwijderen zou tijd en mogelijke frustratie schelen.

• Waarvan kent u Luxobin? Beurs

Luxobin is de meest ideale afvalbak die ik tot nu toe ben tegengekomen

Het is erg praktisch om alle afval soorten bij elkaar in 1 afvalbak toch te kunnen scheiden. Ook het wisselen van de zakken is erg eenvoudig door de kunststof ring waar de zak als het ware in hangt. Ik zou iedereen een Luxobin aanraden.

• Waarvan kent u Luxobin? Familiedagen Hardenberg

Luxobin neemt het afval makkelijk en gescheiden in.

Snel besteld en geleverd. Een prachtige aanvulling op onze nieuwe keuken. Het werkt zoals verwacht. Gemak dient de mens. Wij zijn zeer tevreden en kunnen Luxobin aanbevelen.

• Waarvan kent u Luxobin? Luxobin werd ons aanbevolen door HomeKeukens

Erg handige afvalbak, milieubewust bezig zijn zonder veel moeite

Sinds twee jaar hebben we nu de Luxobin in onze keuken. Waar we eerder al probeerden te scheiden met twee bakken, is het nu met de Luxobin veel gemakkelijker met vier bakken. Eigenlijk zijn het geen bakken, maar zakken. Dat neemt niet veel ruimte in, de verschillende zakken nemen elkaars ruimte in. Als groot gezin hebben we best veel afval, maar we doen alleen op zaterdag alles leeg en weer nieuwe zakken. We zouden echt niet meer zonder willen.

• Waarvan kent u Luxobin? Beurs

Geweldige 4 in 1 afvalbak

Super mooie en handige 4 in 1 afvalbak! Echt een aanrader! Erg blij mee

• Waarvan kent u Luxobin? Van mijn zus marina de visser en advertenties in gezinsgids.

Super afvalbak en goede service

Was snel geleverd. Erg tevreden met de Luxonbin.

• Waarvan kent u Luxobin? N.v.t.

Goed product, goede service.

Het product vind ik erg mooi en doordacht. Op de website zijn reserve onderdelen duidelijk te vinden. 2 bestellingen kort na elkaar werden door Luxobin opgemerkt en in 1 zending verzonden. Dat scheelt verzend kosten en spaart het milieu! Verbeterpunt vind ik dat ik na 2 jaar al reserve onderdelen nodig heb. Scharnier + demper van het deksel zijn te zwak geconstrueerd om het echt lang vol te houden.

• Waarvan kent u Luxobin? Kennissen

Alles in één

Makkelijk in gebruik, je hoeft niet meer het ene hier in en het andere daarin te doen. Hierdoor scheid je beter.

• Waarvan kent u Luxobin? Reformatorisch Dagblad en gezien bij vriendin

Snelle bezorging

• Waarvan kent u Luxobin? N.v.t.

De luxobin is tijdig en netjes geleverd

De luxobin bevalt ons prima we scheiden het afval nu beter en sneller. Alles is meteen opgeruimd. We zijn met 2 personen en legen de bak 1 x per week wat heel prettig is

• Waarvan kent u Luxobin? Hou tube advertentie

Snelle en uitstekende service.

Erg tevreden met onze aankoop.

• Waarvan kent u Luxobin? vriendin

zeer naar tevredenheid

Het is een handig ding en de bestelling en levering verliep vlekkeloos

• Waarvan kent u Luxobin? collega

Dit is DE oplossing voor praktisch afval scheiden.

Al op de eerste dag waren wij zeer te spreken over de Luxobin. En na een aantal weken nog steeds. Zeer praktisch in gebruik: - Zakken vullen elkaar op zodat er veel ruimte is - Makkelijk te wisselen/vervangen - Schoon in gebruik - Ruimte eronder voor rollen zakken Zeer aan te raden!

• Waarvan kent u Luxobin? Eigenaar

Heel handig, 4 soorten afval in één 'prullenbak'!

We gebruiken de Luxobin nu een week en zijn er heel tevreden over. Er past veel in- we hoeven hem niet zoals bij onze vorige afvalbak een keer of 6 per week te legen, maar max. 2x en dan niet alle zakken/bak. Groot pluspunt is dat afval scheiden nu soort automatisch gaat, en dat er niet 4 afvalbakken in de keuken staan. Een minpuntje: als je met je handen vol afval naar de Luxobin loopt, zou het handig zijn als er een voetpedaal was om de klep omhoog te doen.

• Waarvan kent u Luxobin? uit een tijdschrift

Werkt geweldig

Het scheiden van afval is nu heel gemakkelijk en het scheelt veel lopen naar containers , we houden nu weinig restafval over. In een woord super.

Over Luxobin

Luxobin is dé manier om afval bij de bron te scheiden, op een praktische én plezierige manier. Het Luxobin principe is ontstaan in de praktijk en gemaakt voor uw dagelijks gebruik. Met de Luxobin scheidt u eenvoudig 4 verschillende afvalstromen in één compacte bak. Geen afvalbakken meer die overal verspreid staan, maar alles gecombineerd in één overzichtelijk frame. De Luxobin heeft een ergonomische hoogte. Zo hoeft u niet meer te bukken om uw afval te scheiden. Luxobin, gemaakt voor uw gemak.