Heeeel erreg goed

Lekkere produckten, goede lekkere catering, en vriendelijke bediening. Wat wil n mens nog meer?

De hoeveelheid is wat weinig, maar de opzet is prima en het belangrijkste....hij was lekker. M.a.w. het mag qua hoeveelheid iets meer zijn zonder de kwaliteit aan te tasten.

Heerlijk!,

Van al mijn gasten kreeg ik complimenten over de kwaliteit van de barbeque! Iedereen vond het heel erg lekker en er was ruim voldoende, voor herhaling vatbaar.

Wij hadden 16 oktober familiedag We hadden de BBQ het was goed verzorgd en hele mooie producten Heerlijk vlees en fijne salades in een woord aanrader top

Genieten zonder zorgen

Voor een tuinfeest van 30 personen was het warm en koud buffet bij Verkoeijen in goede handen. Werkelijk iedereen was zeer te spreken over de kwaliteit van alle producten. Ook onze gasten met verschillende allergieën hebben voortreffelijk kunnen eten. Onbekommerd genieten dus dankzij de voortreffelijke service met brengen en ophalen.

zeer goed .

zeer goed uitmuntend .

Goed, eerlijk en lekker

Lekkere producten, goed advies en maatwerk. Erg fijne slager!

Geweldige Partyservice

Graag wil ik Hierbij John en Colega´s hartelijk danken voor het Warm / Koud buffet wat ze geleverd hadden, vanwege Corona iets minder mensen, maar toch kei leuk dat ze me hebben willen helpen, na 47 jaar weer eerste ontmoeting met mijn oud gediende, was het toch een leuk feestje geworden, dankzei John´s fijne inzet en Service. ( Geweldig ) M.v.G. Theo

Prima eten, prima service!

Wegens annulering elders via Verkoeyen op korte termijn een feest kunnen regelen. Alles volledig geregeld door Verkoeyen. Buffet uitstekend!!

Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, smullen voor iedereen

Catering besteld voor familieweekend. Het zag er mooi verzorgd uit. Iedereen was enthousiast over het lekkere vlees( hoe krijg je rundvlees zo zacht en mals, verrukkelijk !), fijne salades en heerlijke vis. De hoeveelheden waren zeer royaal. Als we weer in de buurt zijn dan weten we de firma Verkoeijen te vinden. Hr. Verkoeijen en personeel: hartelijk dank.

Zeer tevreden.

Heerlijke en goede producten, en super netjes verzorgd, bestel er binnen kort weer, een aanrader. Pluim voor de zaak.

Vakmanschap en kwaliteit straalt je tegemoet als je binnenkomt!

Als buurtgenoot heb ik het bedrijf van John en Anke zien groeien in de loop der jaren. Het assortiment is royaal en van uitstekende kwaliteit. Het vakmanschap zie je terug in de wijze waarop de producten worden bereid. Behalve de producten is het personeel ook altijd super vriendelijk. Dus een aanrader voor liefhebbers van verantwoord kwalitatief goed vlees, soepen, maaltijden, droogworsten en super BBQ arrangementen! Vier sterren omdat ze altijd streven naar verbetering en die vijfde ster er ongetwijfeld komt! Van harte aanbevolen!

Goed en lekker!

We komen er met regelmaat, zeker in de zomermaanden voor bbq vlees(pakketten).