Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, smullen voor iedereen

Catering besteld voor familieweekend. Het zag er mooi verzorgd uit. Iedereen was enthousiast over het lekkere vlees( hoe krijg je rundvlees zo zacht en mals, verrukkelijk !), fijne salades en heerlijke vis. De hoeveelheden waren zeer royaal. Als we weer in de buurt zijn dan weten we de firma Verkoeijen te vinden. Hr. Verkoeijen en personeel: hartelijk dank.

Zeer tevreden.

Heerlijke en goede producten, en super netjes verzorgd, bestel er binnen kort weer, een aanrader. Pluim voor de zaak.

Vakmanschap en kwaliteit straalt je tegemoet als je binnenkomt!

Als buurtgenoot heb ik het bedrijf van John en Anke zien groeien in de loop der jaren. Het assortiment is royaal en van uitstekende kwaliteit. Het vakmanschap zie je terug in de wijze waarop de producten worden bereid. Behalve de producten is het personeel ook altijd super vriendelijk. Dus een aanrader voor liefhebbers van verantwoord kwalitatief goed vlees, soepen, maaltijden, droogworsten en super BBQ arrangementen! Vier sterren omdat ze altijd streven naar verbetering en die vijfde ster er ongetwijfeld komt! Van harte aanbevolen!

Goed en lekker!

We komen er met regelmaat, zeker in de zomermaanden voor bbq vlees(pakketten).