Koplamp snel en goed vervangen

Inmiddels beide koplampen laten vervangen. Ik kon heel vlot terecht en ben uitstekend geholpen.

• Bereikbaarheid

Beste onafhankelijke garage in de omgeving

Komen al jaren bij Need. Altijd eerlijke prijzen en snelle service. Daarnaast transparant over de werkzaamheden en erg klantvriendelijk. Fijn dat dit soort garages nog bestaan!

• Bereikbaarheid

Over Autocenter Need

Enkele speerpunten van Jeep Center Need: - Jeep Center Need is ontstaan uit hobby en is uitgegroeid tot een werkplaats waar met liefde en plezier aan Jeeps wordt gewerkt. - Het is een gespecialiseerd bedrijf in reparatie en onderhoud van alle Jeepmodellen, van CJ tot en met de SUV. - Met 10 jaar ervaring in de autotechniek en onderhoud is uw Jeep nergens beter af. - U kunt er ook terecht voor APK en RDW Keuringen. - Ook verkoop en montage van accessoires zoals lieren, locker´s en banden wordt verzorgd. - Met revisie van motoren, versnellingsbakken en cardans is de nodige ervaring opgedaan. - Voor advies en verkoop van Jeeps en/of accessoires kunt u met ons contact opnemen.

Over Autoservice Totaal