Absoluut veilig en betrouwbaar

Al meer dan 25 jaar ben ik klant van Auto Citrus, eerst jarenlang met een VW Golf 1.9TDI, later met twee BMW's, een 3.0 Z3 roadster en een 118i. Alle wagens zijn altijd perfect onderhouden, nog steeds, en ik rij dus altijd met een gerust gevoel. Daar gaat het om.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service, zeker aan te raden!

Van de week langsgeweest voor een accu diagnose, deze bleek slecht en er is gelijk een nieuwe in gegaan. Dit alles binnen een uurtje geregeld, dus echt top service. Hier breng ik de auto ook altijd langs voor onderhoud en APK, want dan weet ik zeker dat alles weer tip top in orde is.

fijne garage , betrouwbaar

snel, goed en ook leenauto erbij, wat wil je nog meer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en eerlijke garage met een fijne haal en breng service.

Al meer dan 10 jaar klant. Goede garage. -Prijs kwaliteit verhouding meer dan in orde, dus zeker niet de duurste. Zeker in vergelijking met Dealer garages. -Altijd een eerlijke afhandeling en netjes bellen om te overleggen over eventueel grotere reparaties. -Ze denken altijd met je mee en zijn ook pro-actief met bijvoorbeeld het doen van APK's. -Ook de haal en breng service is een grote plus voor mij. Dit alles resulteert in een goed onderhouden auto en tevreden klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, klantvriendelijk en eerlijk.

Ruim 25 jaar breng ik mijn auto's, eerst VW daarna BMW, bij Auto Citrus en ik ben nog nooit voor verrassingen geplaatst. Beurten en reparaties worden correct, deskundig en snel uitgevoerd. Bovendien zijn het héél aardige mensen!

Zoals altijd top.

Super service!

Zeer kundige vakmensen, goede communicatie. Wij zijn al jaren tevreden klant

Snel

Gewoonlijk als altijd vlot

Snelle goede service

Fijne ervaring

Buiten verwachting goed

Er werkelijk niets te klagen Ze zijn goed in vak vak De service is waanzinnig goed En het is een gezellig team Deze garage is een echte aanrader!!

Altijd snelle service

Goed personeel snel en altijd aandacht toppers

• Deskundigheid/Vakmanschap

Staan altijd voor je klaar. Top service en hele goede en vakkundige monteurs.

Wordt altijd vriendelijk geholpen. Denken met je mee. Vakkundige monteurs die verstand van zaken hebben. Ben erg blij dat hier mijn wagen in onderhoud is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn dat het probleem van geluidoverlast is opgelost, fijn dat het bestellen van materiaal maar 1 dag extra kostte, de totale kosten vielen tegen, maar daar was voor gewaarschuwd.

Weer top geholpen

No nonsense garage die geen onnodige zaken vervangt of repareert en je vooraf belt indien er wel reparaties nodig zijn. Ben klant met een ander merk dan Renault, ook daar is de kennis zeker voor in huis!

Wat een top garage!

Super snelle en goede fijne service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle klantvriendelijke afhandeling van de reparaties en onderhoudsbeurten van de auto.

Heel positief.

• Deskundigheid/Vakmanschap

mijn ervaringen met de service zijn prima

goede service uitleg van de werkzaamheden wordt gebeld voor onverwachte reparatie voor akkoord dat is prima

Altijd uitstekende service

Ik ben al jaren zeer tevreden met de service van auto citrus. Heb er verschillende auto's in onderhoud gehad en dit altijd naar volle tevredenheid. Auto Citrus denkt mee met de klant, geeft goed advies en voert geen onnodige reparaties uit. Ook de kwaliteit van het onderhoud en reparaties is uitstekend. Kortom, je auto is in goede handen bij Auto Citrus.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima garage met prettige medewerkers

Bij deze garage zoeken de medewerkers naar goedkope oplossingen voor defecten, zonder dat het afbreuk doet aan de kwaliteit. Aanrader!

Top en vak lui

Staan gelijk voor je klaar. goeie service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd geweldige service!

Ondanks dat de afspraak op het laatste moment was gemaakt, toch snel en vakkundig weer op weg geholpen.

Altijd behulpzaam en eerlijk

Super fijne garage, helder over mogelijkheden en kosten, eerlijk en betrouwbaar!

Voor mij is Auto Citrus de ENIGE garage

Altijd goede ervaringen gehad met Auto Citrus. Geweldige garage.

Goede service!

...voor onderhoud van onze oude uitgewoonde gezinswagen komen we graag bij Auto Citrus

uitstekend

Vooral de beschikbaarheid van een vervangende auto is fijn