Zeer positieve ervaring - goed service

Ik heb nu twee keer een container gehuurd en heb dit beide keren als zeer positief ervaren. Het was zelfs mogelijk een container te vullen met tegels die ze vervolgens op een ander adres voor mij hebben afgeleverd. Ik kan ze zeker aanraden. Er werken vriendelijke mensen die zich aan de gemaakte afspraken houden.

Ik heb het geheel als zeer prettig ervaren.

De communicatie was helder. Het brengen en halen gebeurde netjes op tijd. Ik was bang dat de bak iets te vol beladen was, maar dat was geen enkel probleem. Ik zou Bouwbak.nl iedereen ,die er een nodig heeft, aanraden.

Top service

Top breng en ophalen is allemaal goed geregeld

Prima Sevice

De planning klopte precies

Top goede afspraken keurig geregeld

Als heel goed

Fijne klantenservice en de levering aan huis ging volgens afspraak, top dus!

Informatie gevraagd aan de klantenservice en dat verliep naar wens.

Topbedrijf!

Bakken altijd optijd en weer snel weg!

makkelijk geregeld

Makkelijk online te regelen, alles netjes op tijd (brengen/halen). Goede chauffeurs die ook mee denken over het plaatsen. Kortom, volgende keer weer daar!

Komen afspraken goed na En een mooie prijs Goede service !

Top service!

Voor mij was het de eerste keer dat ik een container nodig had. Meerdere malen gebeld omdat ik twijfelde over het formaat en de soort container. Altijd een vriendelijke, geduldige en behulpzame medewerker aan de lijn gehad.

Snelle service!

Prettige ervaring, snelle service!

Top!!

Super vriendelijke chauffeurs en telefonistes, echt een top bedrijf waar ik nogmaals zeker een bak kom huren. Duidelijke afspraken :)

Goede ervaring goede service

Mijn ervaring is zeer goed bak op tijd geleverd en op tijd weer opgehaald aardige mensen als ik volgende keer weer een bak nodig heb zou ik zeker weer na hun gaan

Service top!

Klantenservice , levering en chauffeur uiterst correct! Zeer tevreden!

Snelle service

Goed, snel geleverd en snel opgehaald zonder poes pas

Fantastisch

Goede service en alles volgens afspraak

Ik weet niet of ik hem nog eens bestel via jullie

Ik had golfplaten voorzien van de stempel NT. Dus zonder enige twijfel voorzien van asbest. Maar de directeur gaf aan dat ze niet werden meegenomen. En waarom? Omdat ze misschien gecontroleerd werden. Dan hadden ze dat zo kunnen zien. En toen ik informatie vroeg over wat ik dan moest doen. Tja, dan moet je even gaan kijken op de internet.. lekker klantvriendelijk..

Snelle levering en nette afhandeling

Erg positief voor herhaling vatbaar

Snel geleverd, nog gebeld door de chauffeur waar de bak precies moest komen te staan.

Prima en snelle service.

Online alles kunnen regelen. Alles volgens afspraak.

Goed geregeld!

Everything as agreed!

Everything was as we ordered, even the pick up took place on the first possible day. Very satisfied!

Overleg moeizaam en klopte niet

Werd gezegd dat het erg druk was en dat de chauffeur gebeld was over wanneer hij er was. Hij zou later komen. 5 min na dat ik ophing stond hij er. Met de mededeling oooh het is helemaal niet druk en ik gebeld nee helemaal niet. En met ophalen was het niet bespreekbaar wanneer. Ik vond het geen prettige samenwerking bovenstaande review geplaatst nemen netjes contact op bieden excuus aan en komen met een oplossing. Misschien een valse start maar mijn complimenten over het oplossen.

In één woord; Top

Alles klopte, het contact, de levering, het ophalen en de afhandeling. Niets op aan te merken.

Snelle levering , komen afspraak na.

Positieve ervaring, chauffeur nam keurig zo als gevraagd contact op, afhandeling nadat bak vol was verliep eveneens prima.

Communicatie.

Communicatie in u bedrijf daar schort het nogal aan. Gevraagd of het in de straat geplaatst kon worden bij contact met mijn buren, maar vindt de bak op een andere plek terug.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.