Prima geregeld.

Behulpzaam per telefoon , vriendelijke chauffeur , knap werk geleverd.

Duidelijke afspraken en op goede wijze nagekomen.

Zie hiervoor.

Uitstekend!

Opvallend goed service. Bak komt precies op het afgesproken tijdstip en wordt ook weer op tijd opgehaald. Heel eenvoudige website. Ik kan Bouwbak.nl zeker aanraden en zal bij een eventuele volgende gelegenheid hier weer gebruik van maken.

Ontspannen chauffeur, moest even wachten omdat er een bus in de weg stond. Geen probleem, bakkie koffie erbij, prima te pruimen. Dank voor de goede en snelle service!

Precies zoals het er staat. Geen gezeur.

Heldere website met goede relevante informatie. Vriendelijke chauffeur.

Keurig

Alles op tijd geleverd en weer opgehaald. Goede communicatie.

Afspraken zijn nagekomen zoals deze zijn gemaakt.

Afspraken zijn nagekomen zoals deze zijn gemaakt. En dat is bijzonder prettig. Geen bijzonderheden. Kat in het bakkie.

perfect.

gemakkelijk te boeken netjes afgeleverd en geplaatst waar ik het graag wilde. en weer keurig opgehaald na dat ik de melding had gedaan dat dit kon.

Makkelijk en snel geleverd en opgehaald.

Dag A besteld en dag B bezorgd. Ook ophalen ging erg makkelijk zonder problemen.

De situatie die je me neerlegt is gênant, ook al heb ik mijn geld betaald, je wilt nog steeds geld van een persoon in een moeilijke situatie zonder je te schamen, schaam je, ik zal elke dag bij je klagen totdat ik deze situatie heb opgelost en ik zal al mijn vrienden vertellen dat niemand van jullie zou moeten winkelen

Beste Ali, Als u de bestelde 3m3 container had gevuld als een 3m3 en niet als een 6m3 hadden wij geen extra betaling van u hoeven vragen. Wij hebben ook dezelfde kosten door een verkeerd gevulde container en dan is dit helaas achteraf een consequentie zoals dit vooraf ook overal op onze website staat vermeld. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Ik wil graag een klacht indienen bij uw bedrijf. Een klant die ik overal over u zal klagen, zal niet zo erg worden gekwetst omdat uw werknemers mijn rust verstoren voor onnodige inkomsten.

Beste Ali, Hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. U heeft onlangs een 6m3 container besteld, en deze daarna omgezet naar een 3m3 container. Vervolgens heeft u de 3m3 container toch als 6m3 beladen. En hadden wij extra kosten te verwerken welke wij naar u hebben doorberekend. Nu kan u het hier niet mee eens zijn. Maar als u een bedrijf heeft, en een klant neemt extra diensten af zonder hiervoor te betalen, wilt u toch ook het openstaande bedrag ontvangen waar u recht op heeft? Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Klantvriendelijkheid en service uitstekend!

Bouwbak is een no nonsense bedrijf, zijn behulpzaam en helder in hun advies en komen hun afspraken na. Chapeau!

Precies zoals beloofd, snel en goed!

Makkelijk te bestellen op duidelijke website. De bak werd keurig op het afgesproken tijdstip geleverd. Aardige chauffeur die hem precies goed neerzette. Op afgesproken tijdstip opgehaald en goeie communicatie daarover. Ben helemaal tevreden!

makkelijk en redelijke prijzen

Bestellen gaat makkelijk, prijzen zijn sowieso hoog momenteel, maar vergeleken met andere aanbieders altijd scherp. We bestellen meerdere containers per maand, en uiteraard gaat het ook wel eens mis, maar er wordt altijd meegedacht over een oplossing.

Snelle en goede service

Bestellen via dewebsite ging erg makkelijk. Container op tijd bezorgt. Netjes neergezet op de afgezette plek. Afmelden ging ook makkelijk via de website. En het ophalen is ook netje gebeurt.

een top ervaring! van a tot z verliep alles prima

Eindelijk weer eens een bedrijf die doen wat ze beloven. Zeer netjes te woord gestaan via de mail en chauffeur.

Bak werd op tijd geleverd en geplaatst op een plek die voor mij het beste uitkwam. Ook het ophalen was geen probleem, keurig op het aangegeven tijdstip. Terugkoppeling was ook prettig.

heel goed en heel slecht.

Het bedrijf is op zicht goed. Eigenlijk niets op aan te merken. Maar dit alles wordt teniet gedaan door de ophaler en bezorgers van de bak. Nog onbeschofter kan het niet!

Goede, snelle en klantvriendelijk service.

Bij alle bestellingen verliep het probleemloos en vragen werden snel beantwoord.

Zoals verwacht

Bouwbak snel geleverd en binnen afgesproken tijd weer opgehaald,

Goed.

Ontzettend goed geregeld

Ontzettend goed geregeld het brengen en ophalen super gewoon top bedrijf.

Prima geregeld

Was top.

Prima service.

Komen afspraken na en communiceren duidelijk

Komen afspraken na en communiceren duidelijk

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.