Bak snel geplaatst, maar pas op voor verborgen kosten!

's Avonds om 23:00 een bak besteld en daarbij de eerstvolgende mogelijkheid aangeklikt (dat was al dag erna). Tijdens het afrekenen met creditcard kreeg ik een melding dat de order was mislukt, maar het bedrag was wel gereserveerd op mijn kaart. Bij navraag kreeg ik iemand van Union Containers aan de lijn, niet van Bouwbak.nl. Zij gaf aan dat de order wel was geplaatst, maar of ik nog even € 30 extra kon overmaken omdat ik een spoedbestelling zou hebben geplaatst. Over deze kosten staat overigens niets op de website. Of dit soort praktijken mag weet ik niet, maar ik betwijfel het. Bij het betalen van die € 30 kreeg ik overigens opnieuw de melding dat het mislukt was, maar dat zullen ze vast "normaal" vinden. De bak zelf werd inderdaad op tijd geleverd en ook weer snel opgehaald nadat ik dit had verzocht.

Zoals het hoort!

Alles volgens afspraak geregeld, geen omkijken naar... Zeer tevreden!

Snel besteld en op tijd geleverd

Prima service van Bouwbak. Ik heb voor 4 weken een bak besteld en ze waren een stuk goedkoper dan de aanbieder in de buurt. De chauffeur neemt even contact met je op zodat je de exacte plek voor de bak kunt aanwijzen. Erg tevreden met de soepele afhandeling. Let op: voordat de 4 weken voorbij zijn moet je even contact met ze opnemen om af te spreken op welke dag de bak kan worden opgehaald. Deze bevestiging moet je wel even regelen.

Een bouwbak voor mijn gemak

Prima procedure, het enige wat ik miste is een melding van ophalen volle afvalcontainer.

Snel, vriendelijk, op tijd

Prettig contact met klantenservice Bak precies op tijd Snel weer op gehaald na melding dat bak kon worden gehaald

Super service

Bouwbak heeft een overzichtelijke website. Ik had wel nog een vraag en die werd uiterst vriendelijk beantwoord door de medewerkster. De bouwcontainer werd op het afgesproken moment geleverd en direct verwijderd na het afmelden.

zeer tevreden

een goede service gerichtheid. Doen wat je zegt, geeft vertrouwen. een 'bak' voor een goede prijs-kwaliteit de vriendelijke chauffeurs, die er alles aan doen om de bak op de juiste plaats te zetten. >en door accurate planning lekker snel weer ophalen Als er alleen minpunt is, dan is dat de niet goed werkende ophaalservice op de website. Niet herkennen van het ordernummer Maar ja; een telefoontje is ook zo gepleegd.

Prima service. Snel geplaatst en opgehaald

Top. Goeie chauffeurs

Keurig op tijd. Fijn afspraken te maken met kantoor

Geweldig service

Goed prijs en vriendelijk personeel. Zonder gedoe alles bezorgd en na 4 weken weer opgehaald. Dank jullie wel.

Streng maar rechtvaardig

Ik had per ongeluk een verkeerd product in container gedaan, en moest dus bijbetalen. Maar bouwbak bood gelukkig aan de kosten te delen. Blij mee!

Perfect geregeld

Het brengen en halen is prima geregeld

Super snel....

De container stond super snel voor de deur en na het belletje dat hij vol was werd de container een dag later weer netjes opgehaald. Alles voor een redelijke prijs.

fijne en goed, no nonsense service

duidelijk en snel

Fantastisch

Top service! Snelle levering en ophalen!

Bijzonder aardige lui, prima container

Idem

Doet wat ze beloven.

Kon op de dag van plaatsen nog aanpassen wat we nodig hadden.

Top geregeld snel gebracht en na bellen ook lekker vlot opgehaald

Top geregeld

Chauffeur was een en al vriendelijkheid

Vriendelijk en luisteren naar je van waar de bak moet

Prima doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Volgens afspraak gebracht en gehaald, prima.

Top service, vriendelijke mensen en snel geholpen

Top service, vriendelijke mensen en snel geholpen

Top service

Duur maar zeer goede service. Snel en correct.

Vlot, prettig personeel, goede prijs/kwaliteit

het reserveren verloopt via duidelijke stappen. De levering en het ophalen verliepen vlot en door prettig personeel. De wijze waarop vervolgens de inhoud van de bak wordt gerecycled maakt dat de prijs voor de container zeer redelijk is. Complimenten!

4 keer moeten bellen op de dag van levering

Op zich ben ik wel tevreden over de levering van 6 M3 houtcontainer met wachten. Ook de verandering naar een andere dag en andere grootte verliep probleemloos. Alleen de aflevering was een drama . Levering tussen 10 en 11 . Gewacht van 10 tot 11.50. Ik kreeg sterk de indruk dat men hem in de planning vergeten was. Ik heb 4 keer moeten bellen.

Geachte heer Schutz, Bedankt voor uw feedback! Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Ik begrijp dat dit inderdaad frustrerend is. Helaas valt uw locatie buiten ons eigen gebied en hebben wij de bestelling moeten uitbesteden naar een extern bedrijf. Hier hebben wij meerdere keren naar gebeld en kregen wij de antwoorden welke wij u gegeven hebben. Helaas hebben zij zich niet gehouden aan de tijdsafspraak welke met u was gemaakt, waarvoor nogmaals onze excuses. Wij hopen u in de toekomst een betere dienstverlening te kunnen bieden. Met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.