snel en transparant

bestellen via de site was easy. ophalen van de volle bak was ook telefonisch erg snel geregeld

Communicatie duidelijk en kort

Alles verliep volgens afspraak, had meer flexibiliteit verwacht. Stelde voor de container voor het weekend op te halen (vrijdag) dit lukt de organisatie niet. Werd maandagmiddag volgens de afspraak opgehaald.

Betrouwbare partij, snel schakelen en goede afhandeling

Bij het eerste contact, duidelijk en goed advies. Daarna verloopt het proces snel en efficient. Zeker aan te raden om met bouwbak.nl in zee te gaan!

Waardeloos

4x moeten bellen hoelaat de bak geplaats werd Die kwam om 4 uur een keer . Bij de order duidelijk gemeld of het zo vroeg mogelijk konden komen . Het op halen van de bak duurde 2 weken na datum dat ik de bak afgemeld heb. Telefoniste die ik gebeld had heeft 3 van de 4 x bellen even terug te bellen voor info van het leveren na de 4x bellen was ik het wel zat en was ik wat geïrriteerd en mevrouw gooit zo de haak er op . Dus kortom Wil je gezijk en ellende bestel je bakie dan lekker bij bouwvak en ze bende.

geachte heer/mevrouw, allereerst hartelijk dank voor uw feedback, op deze manier kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Onze containers worden tussen 7.00-17.15 geplaatst zo snel mogelijk op basis van de meest milieubewuste routes. Dit staat ook duidelijk op onze website. Ik zie inderdaad dat er iets is misgegaan met het afvoeren van de container waarvoor onze excuses. Het verbaast mij echter dat u zomaar bent opgehangen, onze klantenservice is getraind alleen de verbinding te verbreken wanneer er onmogelijk is om door kwade woorden, uitschelden van onze medewerkers of heel hard geschreeuw een normaal gesprek te kunnen voeren. met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Aanrader!

Goed bedrijf; goede service, betrouwbaar en vriendelijke medewerkers! Alles prima en conform afspraak geregeld.

Te laat met weg halen

Géén

Gewoon prima

Mooi op tijd geleverd

Slecht

Bak was verkeerd geplaatst. Meerdere pogingen van mij om tot een oplossing te komen maar ik werd volledig genegeerd, valse beloftes gedaan.

Beste Salima, Allereerst hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent geweest. Dat u zich genegeerd voelt is zeker niet de bedoeling en wij gaan daarom ook scherp kijken hoe we onze klantenservice hierin kunnen verbeteren. Onze excuses. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Snelle levering

Snelle levering, helaas ging er iets mis met ophalen maar na 1 telefoontje is ie de dag erna opgehaald. Daarom een 9,5

Helemaal top!!

Levering zoals ophalen geweldig.! Aanprijzing!

Top en snel geregeld

Lekker vlot

Bakkie kwam op afgesproken dag. Lekker vlot. En na invullen online formulier weer vlot opgehaald. Prima hoor!

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel, goede communicatie en komen afspraken na.

Wat een geweldige klantenservice!

Een modern bedrijf, met alle online mogelijkheden, maar met een traditionele klantenservice. Een klantenservice waarbij je nog gehoord wordt en waarbij men nog met je meedenkt. Als je maar lang genoeg normaal blijft, wordt je vanzelf bijzonder... Niet lullen, maar poetsen.

Optijd geleverd telaat afgehaald

Ik moest moeite doen om extra vroeg een bakte krijgen en hem die dag opgehaald te krijgen. Hier zat ook een meer prijs aan verbonden. Dit was belangrijk om problemen met de gemeente te voorkomen. Het leveren was top maar het afhalen gebeurde pas de volgende dag. Hierdoor was ik in overtredingm

Helder wat erin kan en snel geleverd/opgehaald

Alles goed geregeld

Kwamen netjes op tijd bij plaatsen en bij weghalen van de bak.

Goede en snelle service

De tweede keer in korte tijd dat wij bij bouwbak.nl een container nodig hadden. De eerste keer door communicatie foutje, het e.e.a. misgegaan, echter compleet keurig opgelost door de medewerker. Hierdoor toch weer teruggekomen bij bouwbak.nl. De tweede keer was de door ons gevraagde container niet voorradig, maar werd keurig een iets grotere afgeleverd op het juiste tijdstip. Netjes weggehaald, en gewoon de rekening voor de kleinere container die we hadden besteld. Kortom, service is tot nu toe belangrijker voor dit bedrijf dan alleen maar geld geld geld. Dank!

netjes op tijd afgeleverd

goede communicatie en alles volgens afspraak

Ook de heren chauffeurs zeer klant vriendelijke en uiterst vakkundig voor deze mensen een extra compliment mvg fam de roij

Mooi op tijd en samen de perfecte plek gekozen

De persoon die de bak kwam afleveren kwam stipt om 8 uur de straat binnenrijden en samen hebben we de perfecte locatie voor de bak geregeld. Hij is ook mooi op tijd weer opgehaald

fijn bedrijf en doen niet moeilijk om de bak langer te houden

Ik zou de volgende keer jullie weer vragen

Zeer tevreden!

Duidelijke website met alle mogelijkheden. Snelle levering met eigen voorkeur en wordt ook snel weer netjes opgehaald. Een tevreden klant dus.

Op tijd gebracht en weer opgehaald.

We hadden een container gehuurd van 3 kubieke meter. De prijs was alleszins redelijk. Werd op de afgesproken dag en het afgesproken tijdstip geleverd (in het centrum van Amsterdam.) De huur was standaard voor 4 weken, maar voor ons was een halve dag genoeg. Dat was geen probleem, hij werd 's middags keurig opgehaald. Veiligheidsnet erover en bekwaam achter op de wagen getild, bovenop een grotere container. Wij blij want verlost van het afval dat zich in de tuin had opgestapeld. Een aanrader.

Goed geregeld!

Via de site eenvoudig een container besteld - nadat mij telefonisch was uitgelegd welke ik moest bestellen. Ik had gevraagd om direct te laden en te lossen, daarvoor betaald, maar dat ging niet goed. De bak werd een dag later opgehaald. Per mail ontving ik excuses dat het met laden en lossen niet goed was gegaan, met een toelichting. De betaalde toeslag werd direct terugbetaald. Keurig opgelost dus. Al met al een positieve ervaring dus!

Processorstraat 3

1033NZ Amsterdam

0341-202040

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.