Op tijd, behulpzaam, kennis van zaken

Voor het eerst dat ik een bak huur! Makkelijk via de site, als je iets wilt vragen geen probleem, werd op tijd geleverd, werd op tijd opgehaald. Kortom uitstekend

geweldig

super snelle reactie, erg vriendelijk op kantoor maar ook chauffeurs we hebben meerdere containers gehuurd snelle levering en snel weer opgehaald top bedrijf

Goed geregeld

Snelle levering, en snel (na een mailtje) weer opgehaald

Snel geregeld

Snel geregeld, alleen jammer dat er niet duidelijk was aangegeven dat ik 30 euro voor het afvoeren van een matras extra moest betalen op de toch al erg hoge prijs. Maar verder, geen opmerkingen.

Haast, dus besteld en zelfde dag geleverd. Iets duurder, maar dat is het waard. Opgehaald na telefoontje, prima.

Snelle service

De container werd de volgende dag gelijk netjes geleverd. Ook met ophalen snelle service. Helemaal niks mis mee en met de prijs toch wel de goedkoopste denk. Zeker een aanrader

prima op tijd, goed geplaatst

Makkelijk telefonisch contact. Prima

Goed geregeld

Goed geregeld . Snelle levering.

Heel goed , snel

Snel en alles precies volgens afspraak

Op tijd geleverd en opgehaald leuke en nette chauffeur en een keurige bak

Kort, strak en volgens afspraak

De bevestiging was gestuurd naar de spamfolder en de chauffeur die de bak bracht zei niet veel. Verder heel professioneel en keurig afgehandeld

Prima communicatie

Van tevoren werdt er netjes gebeld dat de chauffeur onderweg was, ik moest nog een halfuur rijden maar telefonisch de bak op de juiste plaats gekregen, niet een makkelijke plaats maar het is de chauffeur toch gelukt. Ruilen en ophalen ging ook prima, goed gehumeurd personeel Mvg Bertus

Netjes

Container werd netjes geleverd. En ook het ophalen was goed geregeld.

De samenwerking met Bouwbak is mij zeer goed bevallen.

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Telefonisch contact met medewerker verliep heel klantvriendelijk en professioneel. Chauffeur zeer vriendelijk en professioneel. Mijn volgende bouwbak komt weer van Bouwbak.

Goed geregeld allemaal

Makkelijk te bestellen, op tijd geleverd en weer weggehaald. En de laagste prijs betaald!

alles naar wens

alles volgens afspraak , snel aangeleverd en snel afgehaald

Super, super fijn

Bouwbak.nl is vriendelijk, snel en duidelijk in contact. Zowel over de mail als via de telefoon. Al mijn vragen betreft belading tot het wisselen van containers werden snel beantwoord. Alle containers zijn geleverd naar afspraak en zelfs bij de vraag 'om de container toch nog even om te draaien' deed bouwbak dit met een glimlach.

Prima verlopen, goede prijs en aardige chauffeurs.

alles is goed gegaan

vriendelijk goed en snel

Alles op tijd, netjes geplaatst en snel weer opgehaald!

Extra informatie gevraagd via de telefoon. Netjes te woord gestaan en goed geholpen. Wist gelijk wat ik nodig had. Ik miste alleen een terug koppeling via mail of app dat de bak geleverd zou worden. Waardoor ik het gevoel kreeg dat de levering evt niet door zou gaan of vergeten was. Dit was echter niet het geval gelukkig. De chauffeur kwam op de afgesproken tijd en de bak werd netjes geleverd. Makkelijke afhaal service. Online melding gemaakt dat de bak klaar was voor afhalen en de volgende dag was deze verwijderd. Geen spoor meer te bekennen.

Bouwbak.nl denkt mee en is vlot.

Nooit eerder een container gehuurd en bouwbak.nl wees mij de weg hoe ik alles het best kon organiseren. Ik belde om 07.00uur en had binnen twee uur een container op een niet makkelijk te bereiken locatie. Zodra de bak vol was werd deze vervangen in no-time verwisseld. Makkelijk betalen via IDEAL en het feit dat ze ook buiten kantoortijden via mail reageerden vond ik erg prettig.

Goeie communicatie en prijs

Snel geleverd en weer opgehaald naar wens. Prima prijsverhouding

goed gregeld,top

zowel bestellen als ophalen zeer goed geregeld

Klantgericht en goede service. Mochten we ooit weer iets nodig hebben weten we jullie te vinden.

Top geregeld

Afspraken netjes nagekomen!

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.