Goed te regelen via de website en perfect afgeleverd en bezorgd

Ideaal, kies je afvalcontainer en kies een datum. zo geregeld , gewoon GOED

Top geregeld!

Bouwbak kwam op tijd en werd op tijd weer opgehaald; heel fijn binnen mijn strakke planning. Netjes geplaatst en ook goede telefonische service. Allervriendelijkste medewerkers!

Goed geregeld

Alleen het op laten halen van de bak wist ik niet dat daar 3 dagen tussen zat. Wel logisch natuurlijk.

Fijne en prettige service

Handig geplaatst en tijdig opgehaald

Snel gehandeld

Precies geleverd op de lokatie, volgens afspraak ook weer opgehaald na 2 dagen vlak voor de kerstdagen. Erg tevreden!

Topservice!

Ideaal! We hebben de bak smorgens laten komen en konden hem met een bijbetaling smiddags alweer op laten halen dus dat was super en is ook heel netjes geplaatst en weer opgehaald! Top!

Makkelijk, snel

Zeer goede ervaring gehad. Gemakkelijk, duidelijk, goed gecommuniceerd en snel afgehandeld.

Alles volgens plan verlopen

prima om een bouwbak te bestellen

Prima firma, op tijd geleverd en opgehaald. aanbeveling en opmerking: graag vermelden wanneer de bak opgehaald wordt.

Top snel duidelijk

Geen probleem op afgesproken datum geplaatst.

Snelle service!

Container werd snel geleverd en op afgesproken tijd, top! Bij het ophalen kreeg ik een mail dat de container binnen 3 dagen NA een bepaalde datum gehaald zou worden. De container werd echter op die dag gehaald. Dat is super snel, maar zou beter gecommuniceerd kunnen worden.

Snel, correct en goede communicatie

Breng en haalservice prima uitgevoerd

Zie waardering !!!

Vriendelijk en zeer attent

Na een eerste telefoontje over informatie voor het juiste type bak voor het huis tijdens een verbouwing was ik snel geholpen en had ik online de bak besteld. Hij was er op tijd en een aantal dagen voor het verlopen van de standaard 4 weken tijd werd ik gebeld om te vragen of hij opgehaald mocht worden of dat ik hem nog even wou laten staan. Vriendelijke werknemers aan de telefoon en efficiënt geholpen.

Wordt ook op zaterdag gebracht!

The best!

Their customer support is the best! Promp and effective!

Goeie service

Zeer goede klantenservice die inspeelt op de vragen van de klant.

Leveringstijd teleurstellend

In mijn aanvraag gevraagd of de bak tussen 11 en 12 geleverd kon worden. Bevestiging van levering gekregen. Om 15uur was de bak er nog niet. Antwoord van de werknemer van hoofdkantoor was "het was een verzoek 11uur". Berichtje dat 11uur niet haalbaar zou zijn was voor de planning top geweest. Na contact zou die er om 14uur zijn. Uiteindelijk werd de bak 1630 gebracht. Uren van de wachtende timmerman door moet betalen. Kan gebeuren maar kleine communicatie naar de klant toe was op zijn plaats geweest.

Beste Wesley, Bedankt voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Op onze website staat duidelijk dat de containers tussen 7.00 - 17.30 worden ingepland. U kunt inderdaad bij de opmerkingen een voorkeurstijd invullen, echter is dit een gewenste tijd en betekend een orderbevestiging na bestellen niet als toestemming van uw opmerking. Natuurlijk doen wij altijd onze uiterste best om uw container de gewenste tijd te brengen. Ik zou in het vervolg dan ook aanraden om een container een dag voor u aan het werk gaat op uw locatie te laten leveren. Ik hoop dat u wat heeft aan onze uitleg. Met vriendelijke groet, Team bouwbak.nl

Goede service en snel geleverd

Alles naar wens

Ben erg tevreden over de service van Bouwbak .nl. Ook over de betalingen via de link

Zeer makkelijk te bestellen

Het bestellen gaat zeer eenvoudig. Ook de communicatie en wijziging van een fout van mijn zijde met een ophaaldatum verliep zeer soepel.

Keurig

Netjes op tijd, goeie communicatie.

goed containerbedrijf

was tevreden

Goede levering, slechte opvolging

Het boeken van de container was eenvoudig - hij werd op tijd afgeleverd en opgehaald. Het was echter niet op de juiste plaats geplaatst. Ik had een precieze locatie gegeven en had zelfs de dag ervoor gebeld om het te bevestigen omdat ik niet aanwezig kon zijn. Ik was erg ontevreden over de klantenservice die daarop volgde, aangezien ik had gebeld en e-mails had gestuurd, maar absoluut niemand nam contact met mij op over deze kwestie, wat zeker een probleem zou zijn voor iedereen die ontdekte dat hun containers verkeerd geplaatst waren.

• Would you recommend us? Yes

Prettige communicatie over wanneer de container werd geleverd. Na 4 weken via de website een afspraak gemaakt om de container weer op te laten halen. Alles verliep snel en zonder problemen.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.