Top jongens bijbouwbak

Altijd op tijd en nooit gezeur

Online geboekt. Alles vlot en volgens afspraak geplaatst.

Snel en makkelijk geregeld

Super slechte service

Bijdehand aan de telefoon terwijl ze de afvalbak op een verboden parkeerplek hadden gezet. Bij het ophalen een paal omgezwaaid met volle bak. Nooit meer.

Beste klant, De container die bij ons besteld was hebben wij om circa 07:30 uur bij u geplaatst. Er was niemand aanwezig, tevens hebben wij ook getracht u telefonisch te bereiken helaas geen gehoor. Daardoor heeft de chauffeur de container op eigen inzicht op dichtstbijzijnde plek geplaatst. Bij aankomst stond de container verkeerd, en was u hier niet tevreden over. Wij zouden volgens u ook niet hebben gebeld. Onze planning heeft u een screenshot gestuurd waarop te zien is dat wij wel gebeld hebben. Wij hebben de container kosteloos voor u verplaatst. Normaliter zit hier een toeslag aan vast. Bij het ophalen van de container is er een paaltje geraakt en is dit binnen zeer korte tijd opgelost. Wij hebben deze beoordeling ook zeer serieus opgenomen, en werken aan verbetering. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

snelle correcte service

Bak in overleg met de chauffeur op de juiste plaats neergezet.

Snelle levering en ophaal service!

Heb makkelijk een bouwbakkie online besteld. Werd geveerd op aangegeven dag en ook weer tijdig opgehaald. Vriendelijke telefonische klantenservice!

Beste klant, Bedankt voor deze mooie review. Als onze klanten tegen betaling kiezen voor zelfde dag ophalen wordt de container vroeg geleverd en na 15.00uur opgehaald. Als deze zonder deze toeslag tijdig wordt afgemeld en onze planning loopt naar wens kunnen containers ook eerder dan de standaard procedure ''binnen 3 werkdagen'' opgehaald. Fijn om te lezen dat ook onze klantenservice u vriendelijk te woord heeft gestaan. Wij hopen u snel weer bij ons te mogen terug zien. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

prima ervaring.

Beste klant, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. En de ervaring met Bouwbak als prettig is ervaren. Wij hopen u snel weer bij ons te mogen terug zien. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

Vlekkeloos verlopen

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. Brengen en halen is prima verlopen. Alles naar tevredenheid.

Beste klant, Bedankt voor deze mooie review, onze website is ook net vernieuwd en zijn wij trots op. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen u snel weer bij ons te mogen terug zien. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

Goede snelle en nette service

Bak besteld, volgende dag geleverd. Netjes een melding dat de maand gratis looptijd bijna om was en na afmelding volgende dag ook weer opgehaald en afgemeld.

Beste klant, Ons motto is ook ''vandaag bestellen morgen in huis''. Wij geven elke website klant een week van te voren een bericht dat de huur bijna afloopt. Hierbij geven wij ook direct aan of de container opgehaald mag worden. Bij het afmelden van containers halen wij deze retour binnen 3 werkdagen. Dit verloopt vaak vrij snel. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen u snel weer bij ons te mogen terug zien. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

Ik kan rekenen op wat er beloofd wordt

Vriendelijk snel

Beste Klant, Bedankt voor de mooie review. Fijn om te lezen dat u ons als vriendelijk en snel heeft ervaren. Wij streven er ook naar om te doen wat wij beloven. Wij hopen u snel weer bij ons te zien. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

Snel en goed

Beste Klant, Prettig om te lezen dat alles goed en snel naar behoren heeft gewerkt. Hier streven wij uiteraard naar dat wij onze service na leven. Wij hopen u snel weer terug te mogen zien. vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

makkelijk prijzen op te zoeken

het was makkelijk om prijzen op te zoeken. lastig is wel dat je niet snel kan schakelen om een container op te halen/ wijzigen. wilde als bedrijf graag op rekening en dat kon niet daarom moet er altijd iemand zijn die dat betaald, dit is een tip daar we zelfs eerder hebben gebeld om dit van te voren wilde regelen. dit kon niet helaas

Beste Klant, Fijn om te lezen dat onze website makkelijk in zijn werk gaat om prijzen in te zien. Het laten ophalen van een container kan onder het kopje ''laten ophalen''. Wij zijn eerder nog bezig geweest om de laatste puntjes op de i te zetten. Het kon dus zijn dat dit nog niet naar behoren heeft gewerkt. Het wijzigen van containermaat of afvalsoort kan inderdaad niet snel gewijzigd worden via onze website. Dit komt omdat wij het verschil van maat of afvalsoort in rekening brengen via een bijbetalingslink. Bij het bestellen van meerdere containers kunnen wij bekijken of wij van een website klant een debiteur maken. Wij hopen u wij u weer snel van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

super

goed geregeld volgend jaar weer

Beste klant, Fijn om te lezen dat alles weer goed geregeld was. Wij zouden het leuk vinden om u toch nog eerder terug te zien dan volgend jaar :-). Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

zeer goede service

Altijd goede service 👍🏻

Beste Klant, Wat leuk om u weer terug te zien via onze website. Wij komen vandaag weer de container bij u afleveren in Hillegom. Fijn dat onze service altijd goed verlopen zijn. Wij hopen u snel weer bij ons te zien. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

Flexibel en betrouwbaar

Ik moest toch een grotere hebben en dat gaat dan niet gemakkelijk via de website, maar met een telefoontje was het snel geregeld.

Beste klant, Het komt vaak voor dat er toch meer afval uit een klus komt dan verwacht. En zal er toch een grotere container moeten komen. Het klopt dat het niet via onze site geregeld kan worden. Dit komt omdat wij het verschil in rekening brengen van de 2 containers. Hiervoor sturen wij een bijbetalingslink die via Ideal betaald kan worden. Gelukkig hebben wij op onze planning een goed team die dit snel en gemakkelijk op kan lossen voor de klant. Wij hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn, Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

Bestellen ging heel makkelijk via de site. Chauffeur belde netjes toen hij te plaatse was om te overleggen over de plak van de container. Het afmelden moest helaas telefonisch door een bug in de site.

Beste Klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Prettig om te lezen dat onze website makkelijk is om mee te werken. Fijn ook dat onze chauffeur zich netjes gehouden heeft aan het bellen om samen de plek van de container te bepalen. Als het goed is werkt het afmelden van de containers via onze website nu wel naar behoren. Wij hebben een nieuwe website gekregen en de laatste puntjes moesten nog op de i gezet worden. Wij zien u graag terug met u volgende klus. Vriendelijke groet, Team Bouwbak.nl

10m2 bulky waste container

We are shopfitters from the UK and Michelle helped me order containers at the last minute. They came promptly and we had no problems at all. I would recommend this company to anybody in the Netherlands.

goede service, duidelijk contact

Altijd goed contact, goede levering en indien gewenst netjes bellen voor bezorgtijd.

Duidelijke website, heldere communicatie, afspraken nagekomen!

Een overzichtelijke website met duidelijke keuzes. Diverse opties/accessoires zorgen ervoor dat we de bestelling in 1x compleet konden maken. We werden via e-mail netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, dat is erg prettig. De container werd netjes op tijd geleverd en weer opgehaald

Goede service en aardig personeel

Duidelijk in communicatie.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.