10m2 bulky waste container

We are shopfitters from the UK and Michelle helped me order containers at the last minute. They came promptly and we had no problems at all. I would recommend this company to anybody in the Netherlands.

goede service, duidelijk contact

Altijd goed contact, goede levering en indien gewenst netjes bellen voor bezorgtijd.

Duidelijke website, heldere communicatie, afspraken nagekomen!

Een overzichtelijke website met duidelijke keuzes. Diverse opties/accessoires zorgen ervoor dat we de bestelling in 1x compleet konden maken. We werden via e-mail netjes op de hoogte gehouden van de bestelling, dat is erg prettig. De container werd netjes op tijd geleverd en weer opgehaald

Goede service en aardig personeel

Duidelijk in communicatie.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.