Gewoon goed.

Wat ik kon verwachten op basis van web bestelling werd waargemaakt. Voor een afdekzeiltje kan je beter maar de bouwmarkt, scheelt zeker €20. Maar dit bedrijf kan ik aanraden.

Fantastisch!

Zeer klantvriendelijk!

Goed verlopen qua afspraken

Mijn ervaring is goed verlopen ook tussentijdse zorg of deze alweer geleegd / afgevoerd kon worden binnen de afgesproken tijd en dat er ook weer extra kosten kwamen mocht deze langer blijven staan.

Service gerichte organisatie

Voor onze verbouwing hebben we ongeveer 12 bouwbakken besteld bij Bouwbak.nl iedere bak werd netjes op tijd geleverd en opgehaald. Bij eventuele vragen waren ze goed bereikbaar. Ook de prijs is goed.

Snel gebracht en gehaald!

Eenvoudig online boeken

Eenvoudige online te reserveren. Duidelijke website. Had nog een vraag daarom de klantenservice gebeld werd hier vriendelijk en goed geholpen.

Mooi op tijd geleverd en weer opgehaald

Komen afspraak goed na omtrent levering

Was really bad and horrible.

My experince was a miserable. I tried to call. My calls were hanged up. They were not ready to talk to me. Really was a desasterus. Not any single person was ready to help me just to retun the contaioner which I have paid myself. They were extreamly rude to me. ( every customer is equal) but I am not equal in my case. Mijn ervaring was een ellendige. Ik probeerde te bellen. Mijn oproepen werden opgehangen. Ze waren niet klaar om met me te praten. Was echt een ramp. Geen enkele persoon was bereid om me te helpen alleen maar om de contaioner die ik zelf heb betaald terug te brengen. Ze waren ontzettend onbeleefd tegen mij. (elke klant is gelijk) maar ik ben niet gelijk in mijn geval.

Belde netjes toen hij in de straat was.

Ook bij het wisselen van de bouwbak netjes geholpen.

Wat een geweldige service!

We hebben drie bakken nodig gehad om een huis leeg te halen. Ze kwamen keurig op tijd en werden ook steeds snel weggehaald als we belden dat hij vol zat. Een bedrijf dat ik ten volle aanprijs!

Ik zou het zo weer doen

Wat een fijne mogelijkheid om voor zo'n prijs een container vol te kunnen storten. Ophalen en brengen verliep volgens plan. Erg gewaardeerd!

Goede duidelijke service top

Top geregeld

Perfecte snelle behandeling

Perfecte snelle levering en ophalen, kortom zeer gewaardeerd

Snelle top service

Bak gereserveerd. 1 dag later dan gepland bak netjes voor de deur geleverd. Online bak aangemeld om weer opgehaald te worden. Netjes weer opgehaald. Enkele dagen later via mail de afrekening. Kortom nette snelle service.

No-Nonsens firma.

Eenvoudig bestellen, vriendelijke chauffeur, correct afgeleverd en weer netjes opgehaald. Zeker een aanrader voor een volgende keer.

Snelle levering en goeie service

Doordat het andere bedrijf toch niet kon leveren, last minute naar bouwbak gebeld en ze konden zaterdagochtend al leveren! Wat een service! het ophalen ging ook al zo vlot, dezelfde dag van de aanvraag van ophalen, de bak al opgehaald.

Perfecte levering en verwijdering

Ideaal om aan te geven wanneer je de bak wilde hebben, netjes op tijd. Het verwijderen van de bak ging ook supersnel. Korte lijntjes na telefoontje, vriendelijke dame aan de lijn die alles uitzocht. Netjes afhandeling via de mail gehad dat alles afgerond was. Kortom aanrader!

Goede service en voordelig.

Service is verleend conform afspraak en. prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Geweldige service

Heel blij met de service, snelle levering, ook met ophalen, heel blij!

Super tevreden!

Aardige geduldige chauffeur en overleg hoe de bak neer te zetten.

Perfect geweest

Was niet zo moeilijk ik had de parkeerplaats afgezet

Handig bestelproces, maar geen korting bij wisselen

Goedemorgen ervaring. Bak komt en gaat volgens afspraak met fatsoenlijke chauffeur. Ik vind het wel vreemd dat er geen korting is bij wisselen van de bak. Het bestelproces is goed en de klantenservice eveneens.

Prima bak en goede afspraken.

De bak was snel besteld. Keurig op tijd geplaatst. Na een mail van het bedrijf werd de bak weer opgehaald. Keurig geregeld.

Snelle levering , super service

De bak werd snel geleverd, opgehaald en verwerkt .

goede en correcte service

Ik ben zeer tevreden met de levering, zorgvuldige plaatsing van de bouwcontainer. Ook toen ik er oprijplaten bij bestelde, die achteraf niet nodig waren, werd niet moeilijk gedaan over een creditfactuur. Snel geregeld, met de opmerking dat het ook voortaan duidelijker in de omschrijving genoemd gaat worden. Zeker aanbevelingswaardig.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.