Geachte heer/mevrouw, Allereerst hartelijk dank voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service optimaliseren. Op onze website staat duidelijk vermeld dat wij op werkdagen tussen 7-17.15 leveren. Dit om zo efficiënt en milieubewust mogelijk te werken. Uw klacht verbaasde ons daarom enigszins, zeker gezien er nergens in uw bestelling vermeld stond dat u de container het liefst in de ochtend geleverd had willen hebben. Wij wensen u een prettige dag. Met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl
Geachte mevrouw Jennifer, Hartelijk dank voor uw feedback, op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Wat jammer dat er iets mis is gegaan met uw bestelling. Door miscommunicatie had onze transporteur deze ingepland op 23-3 i.p.v. 22-3. Vandaar dat de container 22-3 niet is geplaatst. Helaas kregen wij direct van u te horen dat u het elders heeft ondergebracht. En hebben wij daardoor geen kans gehad om dit voor u op te lossen. Een goede oplossing hadden wij heel graag aan u voorgesteld. Uiteraard hebben wij zoals gevraagd het betaalde bedrag inmiddels teruggestort en dit staat z.s.m. op uw rekening. Met vriendelijke groet, team Bouwbak.nl
Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd