geachte heer/mevrouw, allereerst hartelijk dank voor uw feedback, op deze manier kunnen we onze dienstverlening verbeteren. Onze containers worden tussen 7.00-17.15 geplaatst zo snel mogelijk op basis van de meest milieubewuste routes. Dit staat ook duidelijk op onze website. Ik zie inderdaad dat er iets is misgegaan met het afvoeren van de container waarvoor onze excuses. Het verbaast mij echter dat u zomaar bent opgehangen, onze klantenservice is getraind alleen de verbinding te verbreken wanneer er onmogelijk is om door kwade woorden, uitschelden van onze medewerkers of heel hard geschreeuw een normaal gesprek te kunnen voeren. met vriendelijke groet, team bouwbak.nl
Beste Salima, Allereerst hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent geweest. Dat u zich genegeerd voelt is zeker niet de bedoeling en wij gaan daarom ook scherp kijken hoe we onze klantenservice hierin kunnen verbeteren. Onze excuses. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl
Processorstraat 3
1033NZ Amsterdam
Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.