Vriendelijk personeel

Snelle levering en word ook snel opgehaald

Prima dienstverlening en beloven wat er op de website staat. Absolute aanrader!!!

Kan beter

Voor container wisselen moeten drie dagen wachten. Gebeld na Klantenserwices zeggen dat allen via e-mail alles regelen, niet heel handig voor bouwbedrijf als je per jaar ca 85 containers besteld . Met vriendelijke groet, Steen op steen.B.V.

Geachte steen op steen B.V, Bedankt voor uw review, hierdoor kunnen wij onze service verbeteren. Ik wil graag even reageren op uw opmerking dat u 3 dagen moest wachten op uw container. De door u bestelde containers zijn volgens ons systeem gewoon de gewenste datum voor u geleverd, dat is de dag na bestellen geweest. Ook heeft u gebruik gemaakt van de optie vandaag leveren. Deze container is geleverd 2 uur na bestelling. Wij zien erop dat onze bestellingen netjes op de gewenste datum worden geleverd. Uiteraard zien wij graag de toekomstige bestellingen tegemoet. Met vriendelijke groet, Team bouwbak.nl

Makkelijke site#Snel#Persoonlijk

snel, makkelijk in te voeren, goede prijs, snel gebracht èn weer opgehaald!

Keurig gebracht en weer opgehaald

Redelijk geprijsd snelle service

Great service!

uitstekende service en erg snel, faire prijs

uitstekend. aardige chauffeur die goed meedenkt over plaatsing van container en zorgt dat we plaatsing anders doen om problemen met handhaving te voorkomen

vriendelijke mensen, goede service, komen afspraken na

vriendelijke mensen, goede service, komen afspraken na

Uitstekende service, vriendelijke chauffeurs.

Zeer vriendelijke chauffeurs en bak keurig geplaatst en weer opgehaald.

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Komen afspraak goed na en de chauffeurs zijn zeer professioneel .

Bouwbak snel geleverd, niet op juiste plek.

Bouwbak razend snel geleverd. Helaas niet op de plek waar we m wenste, er was iets fout gegaan in de communicatie. Via what’s app snel contact gelegd en bouwbak wilde de bak de volgende werkdag op juiste plek zetten. Dat was niet nodig, we hebben m zelf verplaatst.

Prima op tijd geleverd en opgehaald.

Vriendelijke chauffeurs.

Keurig op afgesproken tijd geleverd en weer opgehaald

Snel en heldere communicatie

Snelle organisatie voor een bak en snelle afwikkeling betreffende ophalen. Top geregeld en zeer scherpe prijzen. Dank!!!

Service is beter dan verwacht.

Bij het plaatsen had degene die plaatste wel mee kunnen denken en de bak in een keer NIET voor een deel voor de inrit kunnen zetten. Toen ik hem daarop wees deed hij wel zijn best voor mij.. Adm afhandeling : uitstekend ( ook supersnel.antwoord) Ook op verzoek eerder opgehaald: heel fijn. Dank !

Alles verliep volgens afspraak

zeer makkelijk te bestellen via de site. Alles veliep geheel volgens afspraak.

Prettige en persoonlijke service

Heel makkelijk geregeld en voor mijn deur gezet scheelt een hoop kopzorgen

Prima punctueel

Er waren geen problemen. Dank voor de goede service.

Tip: was voor mij de eerste keer om een container te bestellen. Als je de klant, mij dus, aan de telefoon hebt verwijs mij dan niet door naar website. Overigens wel blij dat jullie mij vervolgens door de website hebben geloodst! Medewerkers uiterst vriendelijk!

Snel makkelijk en klantvriendelijk

Vanuit Venlo snel een container in Amsterdam geregeld. Op tijd geleverd en netjes conform afspraak opgehaald. Top service!!

Netjes op tijd.aardige chauffeurs Goede communicatie

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.