Prima punctueel

Er waren geen problemen. Dank voor de goede service.

Tip: was voor mij de eerste keer om een container te bestellen. Als je de klant, mij dus, aan de telefoon hebt verwijs mij dan niet door naar website. Overigens wel blij dat jullie mij vervolgens door de website hebben geloodst! Medewerkers uiterst vriendelijk!

Snel makkelijk en klantvriendelijk

Vanuit Venlo snel een container in Amsterdam geregeld. Op tijd geleverd en netjes conform afspraak opgehaald. Top service!!

Netjes op tijd.aardige chauffeurs Goede communicatie

Ik heb het lenen van de bouwbak als prima ervaren.

Levering verliep soepel en chauffeur dacht mee over de beste plek om de bak te plaatsen. Na een telefoontje is de bak weer opgehaald. Verder ben ik telefonisch goed geholpen.

Snel en duidelijk

Makkelijkste site om container te huren en te laten ophalen. Heb vaker containers gehuurd en bij bouwbak.nl ervaar ik meer gemak, duidelijkheid en snelle terugkoppeling.

Bak was te laat en namen geen telefoon meer op

We hadden tussen 12 en 2 een bak besteld maar er kwam maar niks probeerde naar jullie te bellen maar nam niemand meer op pad om 4 uur kwam de bak en er is ook geen belletje gegeven dat ze er bijna waren of dat ze wat later zouden komen terwijl ik met 5 mensen zat te wachten

Geachte heer/ mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. Wat spijtig te lezen dat u niet tevreden was met onze service. Echter wil ik hier wel graag een toelichting aan geven. U heeft zaterdag de container besteld om deze dezelfde dag te laten leveren. Het is erg druk en wij hebben ook te maken met o.a. verplichte rijtijden voor onze chauffeurs en drukte onderweg. Onze openingstijd en tevens rijtijd op zaterdag is tot 13.00 en wij hebben uit service uw bestelling nog aangenomen. Onze chauffeur heeft wat vertraging opgelopen onderweg en is inderdaad na 14.00 bij u aangekomen om de container te leveren. En omdat ons kantoor om 13.00 sluit waren wij inderdaad niet bereikbaar. Heel spijtig dat ondanks dat de container iets later voor uw deur stond, u niet tevreden bent met het tijdsvak van een paar uur van bestellen container tot leveren op locatie. Helaas is het sporadisch met onvoorziene omstandigheden niet mogelijk om precies een bepaalde tijd op een locatie te staan. Wij hopen dat u wel wat heeft aan onze uitleg. Met vriendelijke groet, Team bouwbak.nl

Het heeft mij goed voldaan.

Alles volgens afspraak gegaan.

Alles perfect volgens afspraak

Geheel naar verwachting

De levering was op tijd, de chauffeur belde netjes even van tevoren. Ook lekker snel weer opgehaald.

Geweldige oplossing voor opruiming in en om het huis

Naar jaren van vergaren is soms blind opruimen noodzakelijk. In de container en er verder geen omkijken naar. Duidelijke instructies wat er In mag en wat niet.

prettige en snelle levering en retouren van de bak. Vriendelijke desk en chauffeur.

Perfecte afspraken en goede service.

Geheel volgens jullie afspraken kwam de container, netjes vooraf gebeld zodat ik mijn auto kon verwijderen voor de bak.Na gebeld te hebben dat hij gehaald kon worden werd dat door jullie nog dezelfde dag gerealiseerd. Zeker was ook de prijs heel acceptabel en ook het bericht van jullie dat de bak goed was ontvangen stel ik zeer op prijs.

Super snel

dag van te voren besteld. Volgende ochtend geleverd. Zelfde middag nog opgehaald. 1 tip een mailtje met de aflevertijd zo mooi zijn.

Gewoon erg goed

Bestellen,bevestigen en leveren op de afgesproken dag en tijd. Dus gewoon afspraak is afspraak. Wat er beloofd word is volledig waar gemaakt.

Er werd gebeld door de chauffeur dat hij er was in overleg waar de bak moest staan. En ophalen ging ook snel. Ik zou zo weer een bak bij jullie huren.

Snel geleverd en top opgehaald

Zeer positief en zeker een aanrader. Had r bak afgemeld en werd al de volgende dag opgehaald.

Uitstekend !

Netjes op afgesproken dag geleverd en snel weer opgehaalt.

de contener was op tijd geleverd En alkes was goed geregeld

Goedkoop en ze denken goed mee

Tijdens de sloopwerkzaamheden bleek er toch een andere container nodig te zijn. Er werd gelijk goed meegedacht. Brengen en ophalen ging ook soepel

Zeer positieve ervaring - goed service

Ik heb nu twee keer een container gehuurd en heb dit beide keren als zeer positief ervaren. Het was zelfs mogelijk een container te vullen met tegels die ze vervolgens op een ander adres voor mij hebben afgeleverd. Ik kan ze zeker aanraden. Er werken vriendelijke mensen die zich aan de gemaakte afspraken houden.

Ik heb het geheel als zeer prettig ervaren.

De communicatie was helder. Het brengen en halen gebeurde netjes op tijd. Ik was bang dat de bak iets te vol beladen was, maar dat was geen enkel probleem. Ik zou Bouwbak.nl iedereen ,die er een nodig heeft, aanraden.

Top service

Top breng en ophalen is allemaal goed geregeld

Prima Sevice

De planning klopte precies

Top goede afspraken keurig geregeld

Als heel goed

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.