Makkelijk en snel geleverd en opgehaald.

Dag A besteld en dag B bezorgd. Ook ophalen ging erg makkelijk zonder problemen.

De situatie die je me neerlegt is gênant, ook al heb ik mijn geld betaald, je wilt nog steeds geld van een persoon in een moeilijke situatie zonder je te schamen, schaam je, ik zal elke dag bij je klagen totdat ik deze situatie heb opgelost en ik zal al mijn vrienden vertellen dat niemand van jullie zou moeten winkelen

Beste Ali, Als u de bestelde 3m3 container had gevuld als een 3m3 en niet als een 6m3 hadden wij geen extra betaling van u hoeven vragen. Wij hebben ook dezelfde kosten door een verkeerd gevulde container en dan is dit helaas achteraf een consequentie zoals dit vooraf ook overal op onze website staat vermeld. Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Ik wil graag een klacht indienen bij uw bedrijf. Een klant die ik overal over u zal klagen, zal niet zo erg worden gekwetst omdat uw werknemers mijn rust verstoren voor onnodige inkomsten.

Beste Ali, Hartelijk dank voor de feedback. Op deze manier kunnen wij onze service verbeteren. U heeft onlangs een 6m3 container besteld, en deze daarna omgezet naar een 3m3 container. Vervolgens heeft u de 3m3 container toch als 6m3 beladen. En hadden wij extra kosten te verwerken welke wij naar u hebben doorberekend. Nu kan u het hier niet mee eens zijn. Maar als u een bedrijf heeft, en een klant neemt extra diensten af zonder hiervoor te betalen, wilt u toch ook het openstaande bedrag ontvangen waar u recht op heeft? Met vriendelijke groet, team bouwbak.nl

Klantvriendelijkheid en service uitstekend!

Bouwbak is een no nonsense bedrijf, zijn behulpzaam en helder in hun advies en komen hun afspraken na. Chapeau!

Precies zoals beloofd, snel en goed!

Makkelijk te bestellen op duidelijke website. De bak werd keurig op het afgesproken tijdstip geleverd. Aardige chauffeur die hem precies goed neerzette. Op afgesproken tijdstip opgehaald en goeie communicatie daarover. Ben helemaal tevreden!

makkelijk en redelijke prijzen

Bestellen gaat makkelijk, prijzen zijn sowieso hoog momenteel, maar vergeleken met andere aanbieders altijd scherp. We bestellen meerdere containers per maand, en uiteraard gaat het ook wel eens mis, maar er wordt altijd meegedacht over een oplossing.

Snelle en goede service

Bestellen via dewebsite ging erg makkelijk. Container op tijd bezorgt. Netjes neergezet op de afgezette plek. Afmelden ging ook makkelijk via de website. En het ophalen is ook netje gebeurt.

een top ervaring! van a tot z verliep alles prima

Eindelijk weer eens een bedrijf die doen wat ze beloven. Zeer netjes te woord gestaan via de mail en chauffeur.

Bak werd op tijd geleverd en geplaatst op een plek die voor mij het beste uitkwam. Ook het ophalen was geen probleem, keurig op het aangegeven tijdstip. Terugkoppeling was ook prettig.

heel goed en heel slecht.

Het bedrijf is op zicht goed. Eigenlijk niets op aan te merken. Maar dit alles wordt teniet gedaan door de ophaler en bezorgers van de bak. Nog onbeschofter kan het niet!

Goede, snelle en klantvriendelijk service.

Bij alle bestellingen verliep het probleemloos en vragen werden snel beantwoord.

Zoals verwacht

Bouwbak snel geleverd en binnen afgesproken tijd weer opgehaald,

Goed.

Ontzettend goed geregeld

Ontzettend goed geregeld het brengen en ophalen super gewoon top bedrijf.

Prima geregeld

Was top.

Prima service.

Komen afspraken na en communiceren duidelijk

Komen afspraken na en communiceren duidelijk

Gemakkelijk bestellen en afhalen

Bij zowel bezorgen als afhalen kan er geen enkel woord vanaf van de chauffeur. Gewoon geen enkel woord. Onduidelijk wanneer een bak wordt afgehaald. Na telefonisch overleg over de afhaaldatum wordt de dag toch niet afgehaald. Wel netjes neergezet en afgehaald zonder de bestrating te beschadigen. Maar een fijn gevoel heb ik niet overgehouden en dat komt echt door de chauffeurs.

Wat een uitkomst!

Leveren en ophalen was zo geregeld, en in prettig overleg op een goede plek neergezet.

Snel, goedkoopste, prima!

Bestelde bak werd snel geleverd, was in de regio het goedkoopst, werd na vol melden dezelfde dag nog weggehaald, wat mij betreft super!

Alles prima op tijd geleverd en opgehaald.

Super snelle en vriendelijke service

Top, vriendelijk

Makkelijk te bestellen

Tot 2 keer toe een container besteld dus ook met een wissel te maken gehad,alles is prima verlopen. Ook werd de tweede container snel weer opgehaald na aanmelding,dat heb ik bij een ander bedrijf weleens anders meegemaakt. Ik kan bouwbak.nl dan ook van harte aanbevelen.

Uitstekend!!!

Zondag bak besteld, maandag ochtend geleverd en na een belletje werd de bak de volgende ochtend weer opgehaald! Uitstekende service!! Ik ga hier vaker een bak bestellen

Het liep als een trein

Netjes volgens afspraak gehaald en gebracht. Nette en correcte chauffeur.

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.