Herstelling jas. Zo goed als nieuw

Last minute retouche

Ik kwam bij deze lieve mevrouw terecht voor een broek die ik dezelfde dag verkort wilde hebben. Dit was geen probleem voor haar en ze bracht het zelfs netjes bij mij thuis. Wat een service!

Goede, vriendelijke service!

Ik kwam voor het eerst in de winkel met een winterjas waar de rits kapot was. Ik werd vriendelijk ontvangen en in de jas is keurig een nieuwe rits gezet. Een aanwinst voor Oostburg!

Prima service !

Hele goede service. Denkt goed mee wat mogelijk is en mijn jassen zijn zeer kundig gemaakt.

Goed maar wel vrij duur

Verstelwerk netjes gemaakt maar wel vrij duur.

Prima naaiwerk

Vriendelijk en professioneel. Alles keurig netjes afgewerkt. Leuke sfeer

jurkje

jurkje was iets te groot en na wat handwerk van Hilly paste het jurkje prima. Dank je wel Hilly

Ik heb een broek laten verkorten en ben super tevreden mooi gedaan.

Tevreden

Netjes gemaakt

Nieuwe rits staat er netjes in Ook fijn dat ik apje kreeg toen het klaar lag en ik erom mocht komen

Zeer netjes en snel gerepareerd

De jas was gescheurd. Deze bij het atelier binnen gebracht en na een aantal dagen opgehaald en niet kunnen zien waar de reparatie zat. Kortom zeer goede vakkundige service.

Super tevreden

Mijn broek is mooi ingekort en binnen de afgesproken tijd klaar.

Vriendelijk en snel geholpen

Vriendelijk snel en heel kundig geholpen

dubbel deelbare rits vervangen in winterjas geen verschil te zien, zeer professioneel Een echte aanrader

Super snel geholpen

Wegens omstandigheden was de trouwjurk niet klaar en moesten we uitwijken naar Pas het aan , ondanks dat de jurk bij iemand anders was geweest heeft ze mij geholpen . Binnen een paar dagen was de jurk helemaal tip top in orde . Alles was netjes aangepast en super op tijd . Ik zou dan ook iedereen aanbevelen om naar deze winkel te gaan Hilly zeer aangenaam en professioneel in haar werk

Super nette afwerking en heel erg mooie prijs

Mijn sinister jurk was duidelijk in de juiste handen heel mooi hersteld

Fijne en behulpzaam

Top service. Een persoon met veel kennis

Uitstekend!

Vriendelijke dame in een mooie zaak. Ben heel goed geholpen met het verstellen van mijn kleding. Ben super tevreden zeker een aanrader.

Goed en netjes werk geleverd binnen enkele dagen en voor een redelijke prijs. Een aanrader

Mooi eindresultaat

Ik heb twee jasse laten maken hier en ik ben erg tevreden het durrde niet zolang voordat ik mijn jas terug kreeg en toen ik het terug kreeg was ik erg tevreden het netjes afgewerkt en je kon niks meer zien van de scheuren

Snel en deskundig

Vriendelijk en kundig. Ook snel gemaakt.

Vriendelijke vrouw ,nieuwe boorden aan mn lederen jas laten zetten en jas opgeboend prijs was zoals afgesproken ik raad ut aan

Vriendelijke en deskundig. Prima werk afgeleverd.

Uitstekend !

Zeer tevreden ! Heb mijn overgordijnen laten inkorten, snelle service en zeer netjes gedaan, binnen gebracht op woensdag en op zaterdag al klaar.

super

Vriendelijk, goeie service, alles vlug en netjes gedaan