Top service

Vlotte communicatie en top service. Scherp geprijsd en eerlijke inruilwaarde. Goed advies.

Top beleving

Mooi ontvangst van Jorrit en uiteindelijk de auto opgehaald bij David. Ik kan beide heren van harte aanbevelen.

Zeer leuke ervaring

Zeer leuk, Jorrit neemt de tijd voor je en legt alles goed uit. Komt de afspraken na en is eerlijk. Volgende auto absoluut weer bij hun.

volgende keer weer!

De jongens hebben prachtige auto's staan. ik ben prima geholpen door David en voelde me meteen thuis. Mijn oude auto kreeg ik een goede inruilprijs waardoor de deal snel gesloten was en ik een prachtige auto rijker ben

Aankoop BMW 320i Touring. Zeer vriendelijke en betrouwbaar autobedrijf

We waren op zoek naar een jonge BMW 320 Touring. Na zoeken op internet ( ivm Corona ) kwamen we zaterdagochtend bij Hoex en Baas Auromotive terecht. Er stond een mooie BMW 320 Touring van 2018 met 69000 km voor een leuke prijs. Na over en weer via Whatsapp en mail met de verkoper Jorrit ( wat zeer prettig ging ), kwamen we snel tot een voorlopige akkoord. Na een reis van Winschoten naar Gouderak kwamen we om 16.30 uur aan. Vanwege de Coronaregels ( waar ze zich keurig aanhielden ), werden we netjes opgewacht op de parkeerplaats. We kregen gelijk een kopje koffie aangeboden en de auto stond al gelijk klaar. Na een korte proefrit, kwamen er al snel achter dat dit de auto was die wij zochten. Alles werd daarna netjes en correct afgehandeld en een uur later reden we in onze nieuwe BMW 320i Touring terug naar Winschoten. Wat wij niet hadden verwacht, werden we aan het eind van de middag zelfs door de verkoper Jorrit bericht of we veilig waren aangekomen !! ( Want het was al laat dat we naar het noorden terug gingen coronatijd 21.00 uur ) Kortom onze ervaring is erg goed bevallen bij deze autobedrijf. Opvallend was de oprechte belangstelling voor de klant. Ga zo door jongens, want is een heel belangrijke factor voor veel klanten in deze Corona tijd !!!

Prima ervaring

Mooi bedrijf, enthousiast, vriendelijk en behulpzaam, ik zou zo weer een auto kopen bij dit autobedrijf

Tevreden

Snel, simple en goed service.

Top bedrijf met zeer mooie en jonge accasions

Onlangs een jonge mooie accasion gekocht , nette inruil prijs. Goed advies en snelle reactie op je vragen en snelle levertijd. Auto wordt top afgeleverd.

Klantvriendelijkheid ten top!

Geweldige service, er wordt snel gereageerd en niks is teveel. Erg fijn!

Uitstekend bedrijf

Zeer gastvrij en klantvriendelijk ontvangen, koffie een praatje gemaakt en zaken gedaan ( op gepaste afstand,uiteraard). Zeer fijn en betrouwbaar bedrijf. Wij komen hier zeker terug, aanrader!!

Top bedrijf

Deze 2 ondernemers zorgen voor een uitermate tevreden in- en verkoop van hun mooie collectie auto's. Er is tijd voor de klant, goede service en ruime vakkennis. De auto is top afgeleverd!

Een topbedrijf met mooie auto’s. We zijn vanaf minuut 1 goed geholpen en uiteindelijk onze cla daar gekocht. Geen gladde verkoop praatjes en zeer behulpzaam. Tot over een paar jaar!

een heel vriendelijke nette afhandeling

de aanvraag van ons uit, duidelijk opgenomen en diverse auto's bekeken en op een nette manier de deal gesloten ''helemaal mooi'' een aanrader, als iemand een auto zoekt

Betrouwbaar

Wij hebben het communiceren en handelen met Jorrit Hoex ervaren als prettig, ontspannen en klantvriendelijk. Alle vragen worden beantwoord en de service is naar tevredenheid. Wij houden er een goed gevoel aan over.

Helemaal top

Goede service, denken mee, klantvriendelijk en doen wat ze beloven! Volgende keer zal ik daar zeker weer een auto kopen.

Geweldig zoals David en Jorrit alles keurig afhandelen en gewoon rustig de tijd voor je nemen

Wat een geweldig ervaring was dat om vandaag eens te zien hoe je ook als klant behandeld kan worden. Keurig allemaal. Vanochtend na het maken van een afspraak de gewenste auto bekeken, vervolgens een proefritje gemaakt en 's middags met de auto naar huis. Dat noem ik nog eens service. Klasse mannen.

betrouwbaar en deskundig

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Wij zijn zeer tevreden over Hoex & Baas Automotive en bevelen dit bedrijf zeker aan.

Wat een goede service!!!!!

Gisteren bij dit jonge bedrijf onze nieuwe auto gekocht. We kregen vakkundig uitleg, koffie met lekkere koeken, en ruim de tijd om alles te bekijken. Geen vraag was David te gek en zo gebeurde het dat we onze handtekening zetten onder het koopcontract van de Ford Kuga. Bedankt jongens!!!!

Jonge dynamische club

Goed geholpen, geduldig en kennis van zaken. Zéér tevreden!

En rustig en eerlijk verhaal en heel fijn geholpen.

Ik heb gezegd wat ik ongeveer wil en daar wordt goed naar geluisterd. Heel erg fijn. Me volgende auto komt ook hier vandaan.

UITSTEKEND!

Nog nooit zo goed en vriendelijk geholpen. Alles wordt keurig netjes uitgelegd en verteld. Al aan de telefoon om een afspraak te maken werd je meteen vriendelijk behandeld wat super fijn was. In één woord UITSTEKEND! Bedankt voor de top service!

Vakmannen met een passie

Twee mannen met een passie om een mooie auto te leveren die bij je past. Geen push op de verkoop en juist een luisterend oor naar wat je wil. Meedenken en meezoekend en een extra proefrit. Allemaal geen probleem. Top in het voortraject en super bij de aflevering!

Een van de beste dealers!

Eerder gebeld om auto te kunnen zien hebben ze vriendelijk geholpen en toen ik daar aan kwam hebben ze mij heel vriendelijk geholpen. Jorrit je bent een topper!

Jong bedrijf dat zich op een goede manier op de kaart zet met scherpe prijzen en uitstekende service! Super goed geholpen tijdens de aankoop van onze nieuwe auto.! Zal ze zeker aanraden. Ga zo door mannen!

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.