leuke gasten en top geholpen mooie bmw gekocht

eerste indruk erg goed super geholpen en netjes oude autos ingeruild een echte aanrader

prima bedrijf die doet waar ze voor staan

Mercedes C350 E gekocht bij hun die voldoet aan de verwachtingen. contacten met David baas zijn erg prettig en vlot. denkt ook mee in oplossingen. prima bedrijf om je auto daar in te ruilen.

Prima geholpen!

Ik ben goed geholpen waarbij we snel tot zaken kwamen. Op basis van een goede inruilprijs voor de auto die ik inbracht, kwamen we tot een goede deal. Ik kom zeker terug over een aantal jaar!

Top service!

Ik koop al meer dan 20 jaar auto’s maar de vriendelijkheid en de hulpvaardigheid van Hoex en Baas was echt top! Ze hebben de tijd voor alles genomen van uitleg over het gebruik van de auto tot de rest alle vragen werden met geduld beantwoord! Echt een top service!

Super service

Gisteren een Mercedes bij Hoex en Baas gekocht. Het is een autobedrijf die voor mij als zeer betrouwbaar overkwam en waar de klant goed behandeld wordt. Een goede kans dat ik mijn volgende auto hier ook ga kopen.

Alles wordt perfect geregeld!

Alles wordt snel en goed geregeld!

Uitstekende en professionele service

Beide heren zijn bekend uit de Ford Ardea wereld waar ik zelf ook werkzaam was. Zij stonden bekend als de goede verkopers van Rotterdam. Vanuit dat aspect natuurlijk een nieuwe Mercedes A200 bij hen afgehaald.

Goed geregeld!

Vriendelijk, gastvrij en vooral het naleven van de gemaakte afspraken. De nazorg is verrassend goed. Ze bieden high end auto's aan en dat is hun dienstverlening ook.

Fijne mensen, mooie en goede auto's.

Kon direct een proefrit maken, Werd prima geholpen

zeer prettig

mannen die houden van hun klanten geen opdringerig gedoe

Heel fijne service

Goede service, alles top geregeld

Precies zoals het hoort te zijn

Ik ben langsgegaan met een wensenlijst wat ik voor auto zocht, nadat zowel ik als de heren van Hoex en Baas op onderzoek uit zijn gegaan hebben we er 1 gevonden en is verder alles perfect en zonder oponthoud verlopen.

Geweldig, betrouwbaar en klantgericht bedrijf.

Eerlijk advies en geweldige service. Prettig en ontspannen zaken doen tegen een eerlijke prijs. Ik kan dit met trots zeggen na mijn 3e auto gekocht te hebben bij deze twee geweldige personen Jorrit en David. Het zijn niet de bekende "verkopers" maar jou adviseur die als jij je keus hebt gemaakt met een goede auto en een goed gevoel naar huis laten gaan. Ik koop mijn auto hier ongezien en dat zegt toch alles. Zoek je een eerlijke betrouwbare auto, dan is dit jou adres.

betrouwbaar en behulpzaam

een heel mooie auto voor me gevonden, en heel goede aflevering

TOPPERS!

In mijn ervaring met Hoex en Baas kan ik maar 1 woord bedenken en dat is GEWELDIG!!!! Onze hele familie zit bij deze fantastische mensen en dat willen wij nog heel lang zo onderhouden!!!

Uitstekende service

Enige tijd geleden een prachtige Mercedes E-klasse gekocht. Na enige tijd kreeg ik wat problemen met de remmen en na telefonisch contact en een bezoek ben ik boven verwachting goed geholpen. De reparatie is binnen korte termijn uitgevoerd en de auto rijdt weer als nieuw. Bedankt voor de goede service!

Top service

Vanaf het eerste moment een goed gevoel gehad. Zeer vriendelijk ontvangen en perfect geholpen. Goede inruilprijs en een top auto! Zeker een aanrader.

De vragen die wij hadden over de Mercedes waarin wij waren geïnteresseerd werden duidelijk en helder toegelicht. Wij kregen volledige inzage in de historie van de auto. De volgende dag maakte ik een nieuwe afspraak voor een proefrit waarna een paar kleine zaken aan de auto werden opgemerkt. Het verkoopgesprek was plezierig en werd een goede prijs voor onze auto gegeven. De aandachtpunten werden tevens in het koopcontract opgenomen. Een week later waren de punten uitgevoerd en kregen wij als cadeautje een chocolade auto overhandigd. De auto voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Geweldige service !

Fijn contact . Fijne afwikkeling . Al met al top !

Snelle en goede service!

Vanaf het eerste contact werd ik meteen heel vriendelijk en snel geholpen. Toen ik de auto ging bezichtigen was dit wederom zo. Na een proefrit en een bak koffie zijn we snel tot een eerlijke inruildeal gekomen. Zeker een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een auto met de juiste prijs/kwaliteit verhouding!

Vriendelijke en goede service!

Erg tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. Betrouwbaar en transparant, positief verrast!

Top bedrijf met een hoge gunning factor

Erg vriendelijke bejegening en service gericht aanpak. Na een half jaar rijden waaronder een vakantie in Italië heeft de auto onlangs een grote beurt gehad bij de officiële Mercedes dealer waarbij geen enkel mankement is geconstateerd. Kortom de aankoop bij Hoex en Baas was een hoogtepunt in het corona jaar 2021. Langs deze weg wensen we hen alle goeds toe voor de toekomst. Ga zo door!

Top verkoper

Vriendelijk ontvangen en echt heel blij met mijn zwarte mercedes cla 220!

Super geholpen zeer vriendelijk gelijk een goed gevoel bij ik zou er zo weer een auto gaan kopen

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, geeft een heel vertrouwd gevoel en denken echt mee.

Over Hoex & Baas Automotive

Wij zijn super trots dat we dit mooie autobedrijf zijn gestart na meer dan 15 jaar ervaring te hebben opgedaan binnen de Automotive. Bent u op zoek naar een andere auto? Wij helpen u graag bij het vinden van uw droomauto.