Laden reviews...
Laden reviews...
166 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Deze verzameling reviews toont veel positieve ervaringen met duidelijke uitleg en vriendelijk personeel. Klanten melden consistente service en transparante kosteninformatie. Overall wordt de service als betrouwbaar en klantgericht ervaren.
Ze staan altijd voor mij klaar, ook met spoedgevallen. Ik heb mijn auto 7,5 jaar en heeft bijna 400000 km gereden alle onderhoudsbeurten gehad en weinig problemen de laatste 7,5 jaren. Mede dankzij auto bedrijf Otten.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
5 May 2026
Jan
Hoogeveen
Auto voor de apk heen gebracht.. Duidelijke en goed overleg omtrend evt reparaties.. gewoon een aanrader!!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
2 May 2026
Stefan
Hoogeveen
Via familie deze garage leren kennen en daar ben ik blij mee. Wij worden altijd vriendelijk ontvangen bij het bedrijf. Bij reparaties eerlijk advies en ze doen wat er nodig is en meer. Een kabel/buis die niet helemaal goed zat werd weer degelijk vastgezet en dit gewoon als service.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
30 April 2026
Ronald
Hardenberg
Goeie ervaring doordat er eeest telefonisch overleg is en niet zo maar wat word gedaan
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
24 April 2026
Jan
Nieuwleusen
Een lekke band verhelpen en geen kosten
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
23 April 2026
Kees
Stuifzand
Simpel klusje: wielen wissel van winter naar zomer. Snel en correct en goed betaalbaar
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
21 April 2026
Wim
Hoogeveen
Omdat het onze eerste keer was, een bezoekje bij autobedrijf Otten hebben wij deze als zeer enthousiast, behulpzaam, vriendelijk en prettig ervaren. Ze nemen de tijd voor je, alles wordt netjes uitgelegd, zijn er vragen worden keurig beantwoord. Een dikke pluim voor deze garage die ook nog een nette prijs aanbiedt voor een auto die je wilt kopen en inruilen.
Ik heb
een auto gekocht
Beveelt aan
18 April 2026
Joke
Heino
Weer geweest voor APK en onderhoud van de auto. Zeer tevreden over de wijze waaroop je wordt geholpen en de service en kwalitiet van de medewerkers. Heel mooi bedrijf waar je prettig wordt geholpen. Het ziet er schoon en netjes uit.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
17 April 2026
Wim
groningen
Bass heeft een perfecte auto voor mij gevonden, ze hebben mij geholpen met alle nodige formaliteiten en het was heel eenvoudig. Ik kan het zeker aanraden!
Ik heb
een auto gekocht
Beveelt aan
17 April 2026
Daniela
Hoogeveen
Mijn ervaring met Otten is altijd goed! Er wordt overlegt zodat je npoit voor een verassing komt te staan qua kosten. Ook hebben ze een maandelijks onderhouds abonnement, waardoor je altijd aan kunt waaien als er een lampjevervangen moet worden, of een vloeistof moet worden bijgevuld. Daarnaast heb je dan wegenwacht en apk en onderhoud jaarlijks. Dat is handig gespreide betaling.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
10 April 2026
Elsbeth
Hoogeveen
Goei service
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
8 April 2026
Stefan
Zuidwolde
Nette garage met ervaren monteurs. De apk afkeur punten waren ook echte afkeurpunten. Je kunt er netjes wachten met een bakje koffie.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
1 April 2026
Stephan
Aalden
Mijn auto bij Otten gebracht voor APK, een onderhoudsbeurt en reparatie. Naar volle tevredenheid geholpen. De auto had een lijstje van zaken die gerepareerd en vervangen moesten worden, en dat is met inzet van een extra monteur gelukt in één dag. De factuur viel wat lager uit door een meevaller. Bij de dealer heb ik ervaren dat kennis en kunde mbt reparaties bij wat oudere auto's niet zo goed is als gehoopt, en je moet maanden vooruit plannen om op tijd te zijn voor een APK. Bij Otten kun je tenminste nog redelijk snel terecht. Verder keurige werkplaats, klantvriendelijk ontvangst en nette leenauto.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
1 April 2026
Bert
Haren
Deskundig, vriendelijk geholpen. De manier waarop ze werken geeft vertrouwen . Een bedrijf dat je ook bij vrienden aanprijst.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
31 March 2026
Wim
Hollandscheveld
Hartelijk welkom en super vriendelijk en goed geholpen.
Ik heb
een auto gekocht
Beveelt aan
28 March 2026
Arelua
Emmen
Ik bracht de auto heen met een te hoge motor temperatuur, ze hebben ontzettend goed geholpen. Heel vriendelijk en transparant.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
28 March 2026
Manon
Hoogeveen
Achterwiel liep aan smorgens gebeld kon binnen een uur langskomen en smiddags de auto gerepareerd top.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
27 March 2026
Henri
hoogeveen
Heel kundig en accuraat geholpen. Bijzonder klantvriendelijk!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
25 March 2026
Stieneke
Kampen
Vanwege een langzaam leeglopende band en een weekend op Texel in het vooruitzicht ben ik langs Otten gegaan. Ze konden binnen een uur twee nieuwe bandjes op de auto monteren. Tussentijds kreeg ik nog de mogelijkheid om gebruik te maken van vervangend vervoer naar het stemhokje. Zoals altijd werd ik fantastisch geholpen
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
24 March 2026
Lars
Hoogeveen
Na uitstap naar Toyota dealer weer terug bij Otten voor de vertrouwde service
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
23 March 2026
Raymond
Hoogeveen
Volt geholpen, alles goed nagekeken
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
22 March 2026
Aernoud
Pesse
Belde voor een onderhoudsbeurt. Kreeg direct prijsopgave en kon dezelfde week terecht op afgesproken tijdstip. Klus geklaard ruim binnen de vermelde tijd. Was niet eerder klant maar kom hier zeer zeker terug.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
21 March 2026
Herman
Hoogeveen
Aardig aan telefoon. Afspraak binnen zeer korte termijn. En erg vriendelijk behandeld!
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
21 March 2026
Marieke Grotenhuis
Nijmegen
Ik werk in Hoogeveen en vond het toch wel makkelijk om hier mijn winterwielen te laten vervangen voor de zomerwielen en dat hebben ze dus snel en vakkundig gedaan.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
19 March 2026
Gert
Meppel
Goed geholpen en prima geadviseerd.
Ik heb
de werkplaats bezocht
Beveelt aan
18 March 2026
Herman
Veeningen
Welk merk je ook rijdt – of zou willen rijden, jong of oud, Japans, Frans of Duits; het maakt ons niet uit. Wij onderhouden en repareren alle merken auto’s, zoals het hoort – volgens fabrieksvoorschrift. Onze klanten ervaren bovendien dat we een open en transparante werkwijze hebben bij de aanschaf, verkoop en/of het onderhoud van je auto.
Buitenvaart 2201
7905SZ Hoogeveen
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit