Betrouwbare vakman

Marcel van Erp is een goede vakman maar bovenal een zeer betrouwbare ondernemer. Consumenten hebben meestal geen verstand van auto's maar kunnen zonder enig voorbehoud vertrouwen op Marcel. Deze vakman maakt geen onnodige kosten. Wordt vaste klant en je hebt het onderhoud van je auto in betrouwbare handen tegen een fatsoenlijk budget.

Prima service, beter kan niet!

Kom hier al jaren naar volle tevredenheid

Prima en hele vriendelijke service. Reparaties altijd in orde, met meedenken en advies voor de beste oplossing in relatie tot de kosten. Leuke en praktische leenfiets. Ik zal hier blijven terugkomen.

Een super ervaring

Nemen alle tijd voor je en je bent er geen nummer maar een persoon

Uitstekende service en vriendelijke afhandeling

Wij zijn al 30 jaar klant en altijd tot volle tevredenheid geholpen. Top!!!

Mijn ervaring met firma van Erp , altijd mee denken met klant , Ik vind het een fijne garage . Top.

Zeer prettig

Super klant vriendelijke en klant gericht

Over Autovakmeester van Erp

Bij Autobedrijf M. van Erp kunt u terecht voor onderhoud, APK reparatie aan alle merken personenauto's. Ook voor aircoservice, banden , winterbanden, uitlijnen en diagnose bent u bij ons aan juiste adres. Daarnaast kunt U ook terecht voor verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Wij zijn aangesloten bij BOVAG en Autovakmeester.

Over Autovakmeester

Autovakmeester is een landelijk- en merkonafhankelijk netwerk van BOVAG-garagebedrijven die betaalbare A-kwaliteit leveren en service verlenen, die u bijblijft. Bij ons is de vakman nog een meester in zijn vak. Een professionele alleskunner die doet wat hij belooft. Open, eerlijk en transparant. Een vertrouwd gezicht uit de buurt, die u en uw auto persoonlijk kent. Die zijn kwaliteit en meesterschap aantoont met 24 maanden garantie op onderdelen en reparaties. Die betrouwbaarheid wilt u toch ook?! Kies daarom voor een Autovakmeester bij u in de buurt.