Zoals altijd is dit een top kantoor en medewerkers. Snel en accuraat

Nauwkeurig en snel geregeld

Zeer fijne communicatie

Zeer duidelijke en fijne communicatie, er wordt ook goed meegedacht, niet in problemen maar in oplossingen.

• Betrokkenheid

Prima en deskundig geholpen!

We zijn prima en deskundig geholpen. Ook het contact hebben we als zeer fijn ervaren. Onze zaak is ook naar tevredenheid opgelost.

Deskundig

Goed en deskundig geholpen.

• Betrokkenheid

Een aan te raden topadvocaat op alle punten.

Vanaf inventarisatie van de vraag tot en met acceptatie van de opdracht helder in het proces, de adviezen en de te verwachten kosten en resultaten. Daarbij een zeer prettige en directe communicatie met snelle reacties op vragen en opmerkingen van zowel de advocaat als de juridisch secretaresse (resp. Miranda Verlegh en Sonja Kristelijn). Hieruit voelde ik betrokkenheid en aandacht voor mij en mijn zaak. Alleen maar lof.

• Betrokkenheid

Mijn zaak is perfect behandeld en heeft het gewenste resultaat opgeleverd.

Albert is in het verloop van de kwestie duidelijk geweest t.a.v. het geschil, de kosten, duur van geschil en de uiteindelijke afsluiting. Groet André

Fijne samenwerking

Ik ben tevreden over mijn ervaring met Lievekamp Advocaten. Mijn zaak had betrekking op het familierecht. Ik ben goed geholpen en er is voldoende moeite gedaan om een goed resultaat te behalen. Bedankt!

• Betrokkenheid

Mw. Mr. Verlegh heeft mij heel goed bijgestaan.

De extreme situatie waarin ik zat is voor Mw. Mr. Verlegh een uitdaging geweest. Met geduld en aanpassingsvermogen heeft ze mij door het proces van een scheiding geholpen. Ze was erg betrokken en heeft me het juiste advies gegeven. Ik ben daar heel dankbaar voor.

• Betrokkenheid

Duidelijk en behulpzaam, goede achtervolging van het dossier.

Duidelijk en behulpzaam, goede achtervolging van het dossier.

Beste advocaat ooit

Meteen reactie draait er niet omheen en regeld alles tot in de puntjes bedankt voor alles

• Betrokkenheid

Ik kreeg eindelijk rust dankzij de fantastische hulp

Zeer tevreden. Toen ik mijn advocaat had ingeschakeld kreeg ik rust. Ze gaf mijn juiste adviezen en handvaten. Kwam echt voor mij op bij de tegen partij en liet zich niet zomaar uit het veld slaan.

Degelijk

Moeilijke opdracht uiteindelijk goed volbracht.

Uitstekend geholpen

Betreffende de zaak,. Goed geholpen en prettige gesprekken en info verkregen in de looptijd van de zaak. Positief resultaat gehaald.

Goed en deskundig

Mevrouw Schraa is de beste

Niet voor niets heb ik je al 2x aanbevolen. Een mooier compliment kan je niet krijgen :)

• Betrokkenheid

Heel erg duidelijk en behulpzaam

Mijn ervaring is zeer goed. De advocaat was zeer duidelijk en behulpzaam. Ook was deze makkelijk te bereiken. Ik vond de samenwerking erg prettige

• Betrokkenheid

Doelgerichte hulp, betrokken en meedenkend

Een meer dan prima contact met de advocaat en het kantoor. In mijn geval werd er goed overlegd, contact gehouden en meegedacht met een goed resultaat als gevolg. Met dank!

Perfecto

De beste advocaat die er voor me is geweest Ik heb erg veel te danken aan Willemijn van Koningsveld Zonder haar juiste kennis was ik hier niet uitgekomen Reuze bedankt voor je geweldige inzet en betrokkenheid

• Betrokkenheid

Mevr schraa is een goede advocaat

Het was een hele ervaring om met mevr schraa samen een rechtszaak te doen . Mevr schraa was zeer behulpzaam en zeer duidelijk.en dat gaf zelf vertrouwen.

• Betrokkenheid

Ik ben in goed vertrouwen erg goed geholpen en gesteund.

Professionele hulp !

• Betrokkenheid

Weet van aanpakken en voelt vertrouwt en je voelt jezelf begrepen

Fijne advocaat

Je wordt goed geholpen en je krijgt snel reactie. Ik vond het een fijne advocaat!

• Betrokkenheid

Goede deskundigheid en duidelijke uitleg.

Tijdens alle gesprekken heb ik duidelijke en goede uitleg gekregen. Tijdens de rechtzaak alles gegeven en gedaan wat mogelijk was.

• Betrokkenheid

Zo fijn en goed geholpen.

Alles is goed en snel verlopen. Dus zeer tevreden!

Over Advocaatscore.nl