zoekopdracht uitgezet

Zoekopdracht uitgezet bij Auto Zuyd en binnen 2 weken kon ik de nieuwe auto, Audi Q5, al gaan ophalen en was alles geregeld. Snelle en goede service en zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je hoeft niets te kopen om vriendelijk behandeld te worden

Onlangs heb ik contact gezocht met dit bedrijf en medewerker Bert gesproken over de eventuele koop van een auto en de inruil van mijn auto. Tot op heden zin we er "nog" niet helemaal uit maar de kans is aanwezig dat het alsnog rond gaat komen. Maar ondanks dat het nog niet helemaal rond is wil ik wel alvast hier vermelden dat het een super informatief, aardig en fijn gesprek was. Er werd veel en deskundig uitleg gegeven en echt de tijd voor me genomen.

Betrouwbaar en eerlijk

Vandaag een mooie BMW 320i gekocht. Tijdens de proefrit een aantal gebreken ontdekt, deze zijn netjes opgelost voor de definitieve verkoop. Zeer tevreden!

Zeer vriendelijk professionele benadering

Vakkundig advies Zeer vriendelijk Goede uitleg

Opnieuw fijne ervaring

In 2019 al door dit fijne bedrijf geholpen en een Ford Fiesta gekocht. Deze telkens netjes in onderhoud geweest en zonder bijzonderheden en met veel plezier tot aan nu gereden. Reden te meer om voor de aanschaf van de volgende auto ook bij Auto Zuyd langs te gaan. Deze keer niet uit de showroom maar voor ons op zoek gegaan naar de gewenste auto. Binnen 4 weken, na een super fijn en professioneel contact, mogen wij de nieuwe auto naar rijden. Toppers!

Zeer matige behandeling

Ik kocht in 2021 een mooie renault captur tce, Met weinig kilometers,dat wel en werd aanvankelijk overdreven vriendelijk behandelt. Het is zo bij auto zuid dat de auto ergens vandaan komt en beetje gepoetst word. En verder niets. Banden waren bijna op het eind,airco leeg .navigatie scherm defect,klepje dashboard defect enz. Auto wordt niet nagekeken, alleen verkopen dus!140 km vanaf Sittard is niet naast de deur om terug te gaan. Controleer uw aankoop op alles is mijn advies!

Scherpe prijzen

Jonge nette occasions, die vind je hier. We kochten een Toyota Yaris Hybrid en zijn tevreden. Geen fratsen, gewoon no-nonsense bedrijf. Doen wat ze beloven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb een mooie ford fiesta gekocht auto is zeer netjes aan mij afgeleverd en Rick is een zeer aardige en vakkundige man auto ziet er top uit en er is overal netjes aangehouden ik kom hier zeker terug en raad iedereen aan hier eens te gaan kijken

Zeer prettig professioneel autobedrijf

Hoewel we hier uiteindelijk onze nieuwe auto niet gekocht hebben omdat ze niets in onze prijsklasse hadden, toch een hele fijne ervaring! We hebben de verkoper uitgelegd wat we zochten en al snel was duidelijk dat ze geen passende auto hadden. Toch nam hij zich de tijd om ons wat nuttige tips te geven waar we op moesten letten. Wanneer we weer opzoek zijn, komen we zeker bij jullie terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rick Janken de verkoper is niet netjes en onredelijk

Onprettige en erg vervelend ervaart. Maar de verkoper Rick Janken is onprofessioneel, onvriendelijk en onredelijk, want hij heeft niet alles verteld over de auto en met name verzwegen over geleden schade van het voertuig en dat het import betrefde. Verder had de auto ook een olie lekkage en werd er door de eerder genoemde verkoper verteld geen garantie te hebben op het voertuig. Erg jammer voor een auto van zo'n hoog bedrag en geen garantie. Door al deze vervelende omstandigheden ben ik voor heel veel geld de boot ingegaan, en geen enkele compensatie vanuit het bedrijf teruggegkregen. Vind ik absoluut niet netjes! Kortom: het is niet netjes en onprofessioneel van deze verkoper en auto bedrijf. Tot slot, absoluut aanbeveling is niet ter sprake!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie occasions in de showroom en nette website.

Mijn vrouw en ik hebben een mooie Kia Sportage gekocht. Jonge occasion tegen een eerlijke prijs. Wij kenden het bedrijf niet en waren voorzichtig. Tegenwoordig moet je uitkijken om iemand meteen te vertrouwen. De verkoper, Peter Verbeek, heeft zich aan zijn woord gehouden en de Kia is in perfecte staat afgeleverd. De auto ziet er geweldig uit en rijdt prima. Bedankt Peter.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto Zuyd, leverde meer auto dan waar wij van droomde !

Beste auto dealer van Limburg! Tijdens een bezoek aan de showroom van Auto Zuyd raakte wij in gesprek met Frank, een van de adviseurs bij het bedrijf. Meteen hadden wij een goede klik omdat we merkten dat Frank verstand van zaken heeft en oneindig veel kennis over auto’s. Bij de aankoop van een auto wil je toch graag het gevoel van vertrouwen en dit is precies waar Auto Zuyd in wist te slagen. Wij liepen binnen met een zoekopdracht voor een mooie Audi A4. Wij hadden natuurlijk een wensenlijstje en gingen aan de slag met Frank. We gaven een ranch wat onze minimale eisen waren en wat de auto maximaal mocht kosten. Hierop werd volmondig gezegd deze zoekopdracht te kunnen voldoen. Dezelfde dag belde Bert ons op om zo nog even kort door te lopen wat nu echt belangrijk is bij het kopen van een gebruikte auto. Hij kwam met een aantal handige tips waar op te letten bij Audi. Inmiddels rijden wij nu een dikke maand een Audi A4 Station in een uitvoering waar wij alleen van konden dromen. Bert en Frank wisten meer dan het maximale aan auto te vinden en ook nog binnen ons budget. De Audi is voorzien van meer opties, minder kilometers en is jonger dan wij dachten te kunnen kopen voor ons budget. De auto verkeerd in perfecte staat. De afhandeling verliep snel en keurig! Een absolute aanrader om bij Auto Zuyd je nieuwe occasion te kopen. Frank en Bert nogmaals hartelijk dank en tot de volgende auto!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Je moet er een eind voor rijden maar dan heb je wel wat!

Na een lange rit vanuit Amsterdam werden we zeer vriendelijk ontvangen door Rick Janken. Hij & Bert de Rooijen zijn goede & vakkundige verkopers. Ben dan ook tevreden weer huiswaarts gereden met een mooie Fiat 500.

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima vakmanschap getoond !

De autoaankoop via Auto Zuyd verliep zeer gladjes en ook nog voor een acceptabele prijs. Hetzelfde gold voor de inruilprijs van mijn oude auto. De service bij het ophalen van de auto was eveneens uitstekend. Het geduld dat men had met een senior-koper ,die de kluts was kwijtgeraakt met al die nieuwe knopjes ,was hartverwarmend.

Top ervaring!

Deze week heb ik bij Autozuyd mijn Volkswagen Polo R gekocht. Een hele fijne ervaring en goede service. Ze nemen de tijd voor hun klanten en weten waar ze het over hebben. Ook de auto’s staan er allemaal super netjes bij.

Super tevreden over Auto Zuyd en Rick Janken

Onlangs een Kia Picanto bouwjaar 2018 gekocht bij Rick. We zijn zeer te spreken over hem en zijn service. Een verkoper cum laude die weet waar hij het over heeft. Geen pressie maar gewoon eerlijk verhaal en geeft vertrouwen. Absoluut een aanrader voor diegene die zich aan het oriënteren is naar een nieuwe auto

Geweldige ervaring!

Heb hier een fantastische VW Polo gekocht. De prettige sfeer binnen het bedrijf maakte het extra makkelijk een auto hier te kopen. De verkopers zijn zeer vriendelijk en kundig. Onder het genot van een kopje koffie nemen ze ook nog uitgebreid de tijd voor hun klanten, om alles toe te lichten of eventuele vragen deskundig te beantwoorden. Nooit het gevoel gekregen dat iemand me maar iets wijs probeert te maken. Kan deze zaak alleen maar van harte aanbevelen! Nogmaals bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super ontvangst en hebben de auto's er zeer netjes bij staan

Zeer prettige ontvangst. Verkoper staat je op een zeer prettige manier te woord. Koffie wordt gelijk aangeboden wat super smaakte na een rit van bijna 3 uur. Auto's staan zeer netjes in de showroom. Kortom een bedrijf waar menig dealer/universeel bedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen. Vanuit Drenthe was het zeer de moeite waard! Frank bedankt voor de prettige ontvangst en verkoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

mooie auto gekocht op een prettige manier

zie mijn google review. vandaag mooie mazda cx3 150 pk automaat met awd van november 2016 met km stand onder de 50.000 km opgehaald. duidelijk verhaal van verkoper Frank en degene de auto afleverde Peter. verkopers weten waarover ze het hebben en informeren de klant zo volledig mogelijk en vertellen een helder verhaal. zowel kijken, kopen als afleveren verliep geheel volgens afspraak. ik ga nu van mijn auto genieten. Hans uit Geldrop.

Gewoon TOP

Paar weken terug Renault Clio Estate GT Line gehaald. Super auto Groeten uit Twente

Kia Rio 1.4 Rood

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto. Rijdt super lekker. Kleine deukjes nog voor mij uit de motorkap gehaald. Hartelijk dank daarvoor. We zien elkaar misschien in de toekomst terug. Groetjes Salih

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer vriendelijke mensen die hun afspraken nakomen

Onlangs een schitterende bmw 2 serie active tourer voorzien van alle opties tegen een goede prijs gekocht bij Auto Zuyd. Zeer tevreden over de prettige ontvangst en goede service. Een tijdens de garantieperiode opgetreden mankement is vlot en naar alle tevredenheid verholpen. Het beschikbaar gestelde vervangend vervoer was prima en gratis. Ik beveel Auto Zuyd van harte aan.

Afspraak is afspraak

Onlangs een auto gekocht bij Paul en Bert. Duidelijke afspraken gemaakt, ook over garantie. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Ik ben tevreden, mijn volgende auto ga ik ook hier kopen. Mvg René Bartels

Super garage

Auto zuyd Vandaag de golf 7 op gehaald Wat een super mensen alles netjes geregeld Ze denke met ons mee volgende keer als ik auto koop een van de eersten garage’s waar ik ga zoeken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super ontvangt en zeer tevreden

Hele vriendelijke en behulpzame personeelsleden. Nemen veel tijd om al je vragen te beantwoorden zonder opdringerig te zijn. Zeer tevreden over aankoop en afhandeling. Grote aanrader. Ps ze hebben heerlijke koffie ;-)

Over Auto Zuyd

Auto Zuyd werkt met een vernieuwend concept binnen de autobranche. Wij selecteren voor u de beste occasions en besparen op traditionele overheadkosten. Kosten die normaal doorberekend worden aan de klant. Auto Zuyd zorgt er op deze manier voor dat wij de beste occasions tegen de scherpste prijzen kunnen aanbieden in combinatie met de service die u verwacht. Wij staan 6 dagen per week voor u klaar om al u vragen te beantwoorden.