Wij zijn super geholpen door Henk en Kim. Niks was te veel, wat we ook vroegen. Ons huis was snel verkocht mede door de inzet van Kim. Ze was erg in de weer voor ons. Kortom een prettige samenwerking die ik van harte aanbeveel aan diegene die hun huis verkopen, kopen of verhuren. Heel veel groetjes Jos en Nori

uitstekend!

Zij hebben ons netjes geholpen met de aan- en verkoop van de woning. Ze zijn goed te bereiken en luisteren echt goed naar je wensen. Hele goede ervaring gehad met Henk en Kim. Zeker een aanrader!

Fijne aankoopmakelaar

Best Intermediair Ingeschakeld als aankoopmakelaar omdat we al zo lang op zoek waren. Fijne begeleiding en het was meteen bij de eerste bezichtiging met Kim als aankoopmakelaar raak. Aanrader. Dankjewel Kim en team Best Intermediair

• Soort dienst Aankoop

Veel deskundigheid, goeie ervaring!

Ze hebben ons netjes geholpen met zowel aankoop als verkoop van onze woning. Staan je netjes te woord en helpen je waar nodig. Kan ze gemakkelijk bereiken en luisteren naar je behoeftes. Zeer goede ervaring gehad met Henk, Kim en Roos, zeker een aanrader.

Fantastisch!

Hele fijne ervaring(en) met Kim! Ze is een erg kundige makelaar die heel persoonlijk omgaat met haar 'klanten'. Het hele proces wordt je netjes op de hoogte gehouden en fantastisch begeleid.

Meedenkend, snel en flexibel

Henk en Kim hebben ons geweldig geholpen met het verkopen van ons huis. Goed geluisterd naar onze wensen, snel schakelen, erg flexibel net voor de kerstperiode en erg fijn contact in het algemeen.

TOP!

• Soort dienst Verhuur

Prettig proces met fijne mensen

Mijn woning verkocht via Best Intermediair, het was een prettig en vlot proces waarbij ik goed op de hoogte werd gebracht van de stand van zaken. De volgende keer kom ik zeker terug, dankjewel!

• Soort dienst Verkoop

Erg prettige en professionele samenwerking.

Zowel de aan- als verkoop is door Kim gedaan. Hier kijken we met plezier op terug!

• Soort dienst Verkoop

Vriendelijk, behulpzaam en zeer goed in wat ze doen

Ze hebben ons zeer goed geholpen met verkopen van ons huis, Als ik vragen had of wat nodig had stonden ze gelijk klaar. Dankzij kim en henk is ons huis binnen no time verkocht.

Persoonlijk, gemotiveerd en doelgericht

Gewoon goed!

• Soort dienst Verkoop

Fantastische ervaring zoals al verwacht

We zijn blij Best Intermediair ingeschakeld te hebben, fantastische foto’s en drone film. Heldere en vlotte communicatie en erg sympathieke mensen ( Kim,Henk en Saskia) . Beter hadden we het niet kunnen treffen.

Goede verkoop begeleiding

Fijne begeleiding bij verkoop van mijn huis

Persoonlijk betrokken!

Kim en Henk hebben mij geholpen met de aankoop en verkoop van mijn woning. Altijd goed bereikbaar, wat ik als zeer prettig ervaar. Dankzij de professionele hulp, heb ik mijn keuze van mijn nieuwe woning kunnen maken. Naast Kim en Henk, wil ik Mila (assistent-makelaar) ook bedanken voor haar klantvriendelijkheid en zeer betrokken bij het proces.

• Soort dienst Verkoop

Super professioneel en hele fijn mensen!!!

Zeer fijne kennismaking met Henk en goede adviezen. Gaf ons een zeer vertrouwd gevoel en hebben ze samen ook meer dan waar gemaakt. Kim heeft voor ons de hele begeleiding en verkoop proces erg goed en professioneel verzorgd, en had in no time al diversen geïnteresseerde. Uiteindelijk super snel verkocht en fijne afsluiting. :) Henk en Kim nogmaals bedankt voor de fijne samenwerking en ondersteuning, zeer gewaardeerd. Mvgr. Will en Irma.

prettig

Fijne makelaar

Zowel bij de aankoop van onze woning als de verkoop goed geholpen door Henk en Kim. Henk en Kim zijn een goed team; een sympathieke doorgewinterde makelaar en een frisse jonge enthousiaste makelaar. Veel succes samen!

Prima!

Henk is een top-makelaar!

• Soort dienst Verkoop

In heel het proces bij de verkoop van mijn huis ben ik uitstekend geholpen door Henk en Kim. Een hele Fijne samenwerking, komen hun afspraken netjes na.

Prettige samenwerking met Best Intermediair

Taxatie laten uitvoeren door Best Intermediair. Het rapport was snel en op tijd binnen voor onze hypotheek aanvraag. Zowel Joyce als Kim komen de gemaakte afspraken na, wat een gevoel van goed vertrouwen geeft!

• Soort dienst Taxatie

Prettige samenwerking

Wij hebben hier ons huis in de verkoop en de samenwerking gaat prima. We worden goed op de hoogte gehouden en indien er iets gewijzigd moet worden dan wordt er snel gehandeld. Ook gaat het plannen van de bezichtigingen in goed overleg. We voelen de betrokkenheid bij ons huis dus wij hebben het gevoel dat de verkoop ervan in goeden handen is.

Geweldige service

Je wordt heerlijk ontzorgd.

Snelle afspraak top verkopers!

Mijn appartement was binnen een dag verkocht. Zeer snelle bemiddeling en verkoop. Alles was erg snel geregeld en tevens goed begeleid!

Fantastisch!

Zo'n lieve en betrokken mensen bij Best Intermediair! Staan altijd klaar, hoeft maar te bellen of een mailtje te sturen. Via Best Intermediair 2 huizen mogen huren, ons eigen huis in de verkoop gezet en als aankoopmakelaar meegegaan naar ons nieuwe huis. Alles altijd goed en betrokken. Een dikke 10!

Fijne makelaars! Henk en Joyce weten duidelijk waar ze mee bezig zijn!

Vanaf de eerste ontmoeting tot aan de verkoop heb ik de samenwerking als erg prettig ervaren. Zowel Henk als Joyce beschikken over veel ervaring, zijn deskundig en komen de gemaakte afspraken na.

Over Best Intermediair Groep

Best Intermediair Groep is een dynamisch bedrijf met meer dan 35 jaar ervaring in de bemiddeling van vastgoed, met als specialisatie woonhuizen. Door de jaren heen hebben wij een belangrijke positie verworven op de bestaande huizenmarkt, mede dankzij onze uitgebreide contacten binnen en buiten de regio. Vanuit onze vestiging in Best bestrijkt ons werkgebied nagenoeg heel Zuidoost Brabant.