Uitstekende service

Altijd heel plezierig geholpen en al het personeel van de receptie tot en met de werkplaats altijd heel vriendelijk. Onderhoudsbeurten altijd naar volle tevredenheid uitgevoerd. Ook de gratis leenfiets wordt op prijs gesteld.

Top snel geholpem

Fijn geholpen en klantvriendelijke service, de baliemedewerker dacht goed met mij mee.

Goede service, erg klantgericht

Ik ben erg goed geholpen, medewerkers luisteren goed naar klantwensen. Auto was gewassen en daarnaast ook gratis APK. Erg tevreden.

Zeldzame fout itt gebruikelijke excellente service

Overwegend weer prima maar helaas enige slordigheid tav toegezegde levering en plaatsing van accessoire.

Prima service. Was niet veel aan de hand.

• Deskundigheid N.v.t.

uitstekend

uitstekend

Een goede ervaring met Pruijs BV

Kan nog niet onder de auto kijken of het leken is gestopt, maar heb er altijd veel vertrouwen in gehad.

Snel en duidelijk

Geen klant, maar bij een spoed reparatie geholpen alsof ik daar sinds jaar en dag al klant ben. Super, duidelijk van te voren de prijs door gekregen. Een aanrader

alles klopte!

Een ster in de voorruit kon niet worden gerepareerd, omdat Univé dat niet dekte. Zonder mankeren werd een collega-garagehouder ingeschakeld.

Vlotte afhandeling, maar wel duur

Jammer dat bij een auto van slechts 4 jaar oud de remmen (schijven, schoenen) achter al moeten worden vervangen. Een dure grap en dat nadat vorig jaar de accu het ook al begaf. Je denkt: met een nieuwe auto heb ik de komende jaren geen grote uitgaven m.b.t. onderhoud, maar dat blijkt in de praktijk toch anders te zijn.

Prima,

Een grote beurt gevraagd een kleine was alleen nodig. Goed advies.

Snel en effectief

!!!!!!

Perfecte service en vriendelijke medewerkers

Deze week heeft mijn VW Polo een onderhoudsbeurt bij Autoservice Pruijs gehad. Ik werd 's morgens keurig gebeld wat de totale kosten waren en toen ik de auto ophaalde was deze ook nog keurig gewassen en uitgezogen. Dikke pluim voor de medewerkers van Pruijs!

Weer prima!

zie boven

Service gericht

Vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon, mensen hier denken met je mee. Monteur was vriendelijke en efficiënt. Snel geholpen!

Niet lullen maar poetsen

Snel aan de beurt, geen gezeur, afspraak is afspraak

keurige afhandeling, zowel technisch als zakelijk.

Ik verheug mij iedere keer als ik na een reparatie en/of apk-keuring op de leenfiets van Pruijs mijn auto kan ophalen.

Deskundig, vriendelijk en gastvrij

Goede service en deskundig personeel

Goed geholpen Ze weten waar ze het over hebben Alles snel en erg netjes gedaan Alles voor een zeer schappelijke prijs.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Zeer klantvriendelijk, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Onderhoud prima uitgevoerd en uitgelegd. Zeer goede service!

Uitstekende service!

Uitstekende service, goed contact en leuk personeel!

Perfecte service en zeer klantgericht.

Goede en vlotte service. Mijn auto is thuis opgehaald en ik werd keurig gebeld om toestemming te vragen voor de werkzaamheden. Na de onderhoudsbeurt weer gewassen teruggebracht, prima service!

Goede service, kon snel terecht. Prima uitleg over de werkzaamheden.

Over Autoservice Pruijs BV Volkswagen & Seat

U bent als Volkswagen- of Seat-rijder(ster) van harte welkom bij Autoservice Pruijs. Aan de Osloweg 127 is ons moderne pand gevestigd waar wij graag het onderhoud en reparatie aan uw Volkswagen of Seat uitvoeren. Autoservice Pruijs is een zelfstandig familiebedrijf dat al 42 jaar in Groningen is gevestigd. In 1983 waren wij één van de eerste SEAT-dealers in Nederland, en sinds 2004 zijn wij zowel Volkswagen Service Dealer als SEAT Service Dealer. In 2017 zijn wij gestart met JAMES Autoservice Groningen, zodat u ook met alle andere merken bij ons terecht kunt. Ons team bestaat uit 10 betrokken, deskundige en gemotiveerde medewerkers die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u de beste service en klantbeleving zult ervaren. U staat bij ons op nummer 1. Wij begroeten u graag aan de Osloweg 127 in Groningen (Autoboulevard).