Prima kwa uitvoering beurt.

Telefonisch wilde ik graag uitleg over het verschil tussen een kleine en grote beurt in de bijgevoegde papieren. Hoe kan ik zien wat er wel en niet gecontroleerd is? Dat kon men mij vrijdag jl. 19/3/21 niet vertellen. Ik zou hierover teruggebeld worden door Koen. Ik hoop, dat dat z.s.m. een keer gebeurt.

altijd vriendelijk, hoef nooit lang te wachten voor een afspraak.

ik kom hier al jaren met tevredenheid.

Perfecte service

Heel klantvriendelijk en persoonlijke aandacht.

Grote beurt voor de auto. Kopje thee, even wachten. Tussendoor even doornemen wat er extra moet gebeuren. Auto schoon weer terug gegeven. Dus uitstekend.

Goed geholpen keurige ander voertuig klaar staan

Goede service, Auto kering onderhouden en prima service door een ander voertuig klaar te hebben staan. Heb mijn collega ook gelijk bij jullie onder gebracht. Hoop dat mijn volgend voertuig via jullie mag verlopen.

zeer goede ervaring

Prima garage

Soms zijn de kosten van onderhoud niet altijd duidelijk.

keurig bedrijf en hulpvaardig personeel, ook wanneer je een geen afspraak hebt en een probleem hebt

Soms schaam ik me er voor wanneer ik mijn auto aanbied voor een onderhoudsbeurt en de auto is van onder tot boven vuil. Bij het afleveren staat die er dan ook weer opgepoetst bij!! (van binnen en buiten) Toppie.

Altijd goed en duidelijk. Betrouwbaar en vriendelijk.

Goed geholpen.

Altijd goede services en vriendelijk personeel

Conform afspraak en naar tevredenheid uitgevoerd.

Beurt en APK zijn prima uitgevoerd. De leenfiets deed het.

Snelle reparatie

Mijn ervaring nu toe met autogarage Pruijs is dat je er snel terecht kan voor reparaties en er vooraf goed gecommuniceerd wordt over de kosten. Netjes, duidelijk, vriendelijk en goede uitvoering van onderhoud/reparaties.

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Al jaren bieden zij een uitstekende service en zijn erg klantvriendelijk.

Vlug geholpen

Ineens een koplamp stuk, maar gelukkig zo verholpen en weer veilig op weg

Heel vriendelijk, goede service

Aardige klantvriendelijke garage.

Zonder afspraak geholpen! Super!

Zonder afspraak geholpen. Super!

Kon direct terecht, vriendelijk te woord gestaan.

Kon direct terecht, vriendelijk te woord gestaan.

prettig bedrijf, dat is mijn eerste indruk.

Volkswagen service zoals ik gewend was, dit is de3de Up voorheen in Sappemeer in onderhoud geweest. Auto Pruys geeft mij hetzelfde gevoel, zodat er een goede relatie kan ontstaan. In juli meld ik mij met de Golf waar ikzelf mee rij voor de eerste onderhoudsbeurt.

Vlot en gedegen

Snelle APK

Uitstekende service

Onze Passat moest voor de apk en longlife beurt. De auto gebracht, ik werd door een medewerker naar mijn werk gebracht. Telefonisch op de hoogte gehouden wat er moest gebeuren. Auto klaar, , fluitend door de apk, ik weer opgehaald en naar de garage gebracht, waar ik de auto gewassen en al aantref. Kortom, zeer tevreden over autobedrijf Pruijs

Snel en correct

Werd zeer snel en deskundig geholpen

correcte en snelle service

Voor APK-keuring geweest. Goedkoop en kon snel ingepland worden. Kon gebruik maken van leenfiets.

Snel en kundig.

Service-beurt is snel en kundig uitgevoerd.

Uitstekende service

Zeer goede en vriendelijke service, onze VW Golf 7 heeft een reparatie, grote beurt, nieuwe distributie riem en een APK gehad. Het contact met de monteur en medewerkers was duidelijk, professioneel en zeer vriendelijk. We kregen goed advies omtrent het vervangen van onderdelen. Ondanks dat we verhuisd zijn zijn we klant gebleven bij Pruijs om bovenstaande redenen.

Zeer behulpzaam

Ondanks het feit dat we op het verkeerde moment kwamen werden we geholpen. De rekening was zoals besproken. Goed geholpen in een fijne sfeer

Over Autoservice Pruijs BV Volkswagen & Seat

U bent als Volkswagen- of Seat-rijder(ster) van harte welkom bij Autoservice Pruijs. Aan de Osloweg 127 is ons moderne pand gevestigd waar wij graag het onderhoud en reparatie aan uw Volkswagen of Seat uitvoeren. Autoservice Pruijs is een zelfstandig familiebedrijf dat al 42 jaar in Groningen is gevestigd. In 1983 waren wij één van de eerste SEAT-dealers in Nederland, en sinds 2004 zijn wij zowel Volkswagen Service Dealer als SEAT Service Dealer. In 2017 zijn wij gestart met JAMES Autoservice Groningen, zodat u ook met alle andere merken bij ons terecht kunt. Ons team bestaat uit 10 betrokken, deskundige en gemotiveerde medewerkers die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u de beste service en klantbeleving zult ervaren. U staat bij ons op nummer 1. Wij begroeten u graag aan de Osloweg 127 in Groningen (Autoboulevard).