De behulpzaamheid was ik zeer tevreden over.

Nadat mijn auto niet meer wilde starten, was de hulp van jullie uitstekend te noemen. Behalve viel het mij op, dat de rekeningen die ik normaal ontvang, binnen 14 dagen betaald moeten zijn. Deze rekening was binnen enkele dagen.

prima service

Alles prima! Dat de auto schoon gemaakt is, was een een fijne verrassing!

Zeer vakkundig

Altijd eerlijk en goed advies

Een top bedrijf dat mij nog 42 jaar of meer mag doorgaan!

Iedere jaar altijd betrouwbaar onderhoud voor mij Volkswagen UP GTI!

Vriendelijk, vakkundig en aandacht voor de klant

Plezierig contact, uitleg, prijsopgave vooraf en tussentijdse terugkoppeling. Prima service en een goede leenfiets. Aandacht en betrokkenheid van medewerkers is groot.

Prima!

Zoals altijd werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd. Auto gehaald en gebracht.

Prima!

Apk laten uitvoeren, was mooi vlot klaar.

De ontvangst en service is TOP!

Mijn ervaring is dat ik bij jullie als mens wordt behandeld en niet als een nummer. De ontvangst was prima en ook de onderhoudsbeurten heel positief. Nog bedankt voor de koffie!

Jaarlijkse onderhoud, auto gehaald en teruggebracht. Helemaal top.

Service was goed nadat ik Pruijs even had herinnerd dat ze de auto zouden ophalen.

Auto heeft de benodigde beurt gehad en werd keurig op tijd weer teruggebracht. Bij het ophalen ging het even mis maar dat was snel opgelost.

Kon snel terecht, vakkundig personeel

Goed overleg over de kosten. Persoonlijke benadering, fijne wachtruimte en goede koffie.

Geweldige service

Vriendelijke medewerkers en goede service!

Afspraken zijn goed nagekomen. Erg gewaard dat auto voor een onderhoudsbeurt is opgehaald en terug gebracht. Ook het wassen van de auto erg gewaardeerd. Alleen de kostenopgave mondeling gemeld. Tot op heden (29-05-2021) nog geen factuur ontvangen

Lange wachttijd

Na 100% tevredenheid in de eerste jaren dat ik klant ben is deze de afgelopen 2 jaar toch wat minder aan het worden. Deze keer had ik een afspraak voor de halfjaarlijkse velgenwissel gemaakt meteen na de lunchpauze, waarbij ik hierop kon wachten. Het was echter wat teleurstellend dat de auto om 13.00 uur wel meteen op de brug werd gezet maar er desondanks pas 40 minuten later begonnen werd met de wissel. Geen grote ramp maar evengoed jammer. Grtn Jan van der Valk HB-354-X

Naar Pruijs gebracht voor onderhoud en APK. Een onderhoudsbeurt bleek nog niet nodig te zijn. Dus geen onnodige onkosten in rekening gebracht. De auto was zelfs nog gewassen. Gewoon top!

Goedemorgen, Prima service en na diverse APK’s nog nooit met panne langs de weg hoeven staan!

Prima service, maar....

U stuurt me na elk contact een vraag of ik tevreden ben. Dat vind ik vervelend. Dat gebeurt steeds vaker door bedrijven, bv ook als ik bij de Gamma drie bussen purschuim gekocht heb. Dat vind ik irritant. Ik wil graag bv 1x per jaar aangeven of ik tevreden ben, maar niet na elk contact. Jan Rake

Alles is goed gegaan

Persoonlijk, deskundig,

Prima autobedrijf

Prima kwa uitvoering beurt.

Telefonisch wilde ik graag uitleg over het verschil tussen een kleine en grote beurt in de bijgevoegde papieren. Hoe kan ik zien wat er wel en niet gecontroleerd is? Dat kon men mij vrijdag jl. 19/3/21 niet vertellen. Ik zou hierover teruggebeld worden door Koen. Ik hoop, dat dat z.s.m. een keer gebeurt.

altijd vriendelijk, hoef nooit lang te wachten voor een afspraak.

ik kom hier al jaren met tevredenheid.

Perfecte service

Heel klantvriendelijk en persoonlijke aandacht.

Grote beurt voor de auto. Kopje thee, even wachten. Tussendoor even doornemen wat er extra moet gebeuren. Auto schoon weer terug gegeven. Dus uitstekend.

Goed geholpen keurige ander voertuig klaar staan

Goede service, Auto kering onderhouden en prima service door een ander voertuig klaar te hebben staan. Heb mijn collega ook gelijk bij jullie onder gebracht. Hoop dat mijn volgend voertuig via jullie mag verlopen.

zeer goede ervaring

Prima garage

Over Autoservice Pruijs BV Volkswagen & Seat

U bent als Volkswagen- of Seat-rijder(ster) van harte welkom bij Autoservice Pruijs. Aan de Osloweg 127 is ons moderne pand gevestigd waar wij graag het onderhoud en reparatie aan uw Volkswagen of Seat uitvoeren. Autoservice Pruijs is een zelfstandig familiebedrijf dat al 42 jaar in Groningen is gevestigd. In 1983 waren wij één van de eerste SEAT-dealers in Nederland, en sinds 2004 zijn wij zowel Volkswagen Service Dealer als SEAT Service Dealer. In 2017 zijn wij gestart met JAMES Autoservice Groningen, zodat u ook met alle andere merken bij ons terecht kunt. Ons team bestaat uit 10 betrokken, deskundige en gemotiveerde medewerkers die er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u de beste service en klantbeleving zult ervaren. U staat bij ons op nummer 1. Wij begroeten u graag aan de Osloweg 127 in Groningen (Autoboulevard).