Ze doen wat ze beloven

Prima samengewerkt met Top Renovloer, afspraken werden nagekomen en alles is keurig op de afgesproken tijd uitgevoerd. Harald was altijd goed bereikbaar bij vragen en hield zich aan afspraken. Soms was de communicatie iets te summier, maar uiteindelijk is het goed opgelost en zijn we zeer tevreden met het resultaat.

Heel fijn en prettig bedrijf,

Ik heb de samenwerking als erg prettig ervaren. Het is een persoonlijk bedrijf die erg dicht bij de klant staat. De medewerkster op kantoor is vriendelijk en behulpzaam evenals de eigenaar de heer Hiemstra die zowel voor als tijdens mijn verbouwing zelf op locatie een aantal keren is komen kijken. Daarnaast adviseert hij eerlijk vanuit vele jaren eigen ervaring. De gehele verbouwing is verlopen zoals van tevoren is gepland en besproken.

Zeer terzake kundig

Mijn ‘tweede vloer” met TopRenovloer en opnieuw zeer tevreden! Erg vakkundig, goed en duidelijk in de afspraken!

Goede service en levering als afgesproken

Ik ben zeer tevreden over de levering en communicatie. Zelf had ik de voorbereiding gedaan. Afspraken werden netjes nagekomen en top geregeld. In twee werkdagen schuimbeton en de vloerverwarming met dekvloer erin. Het ligt er netjes bij.

Top bedrijf, duidelijke communicatie

Top Renovloer. Goede communicatie met Harald. denkt mee met de klant. voorafgaand contact gehad waar we rekening mee moesten houden en uiteindelijk van het begin tot het eind goed geadviseerd. Nu al enorm blij met de betonnen vloer met vloerverwarming.

Zeer prettige samenwerking

Snel en goed georganiseerd!

Kwaliteit en service

Perfecte oplossing voor onze oude boerderij vloer, deze was van beton/hout/zand en alles daar tussen. Nu hebben we een vlakke vloer door het hele huis met top vloerverwarming. Goede begeleiding en altijd meedenken en zoeken naar oplossingen. Top kwaliteit en service dus.

fijn contact, prima service

Het contact met Harald was fijn. Harald denkt mee en geeft advies over waar je aan moet denken voor ze komen storten. De vloer kon uiteindelijk binnen 4 weken worden geleverd. 2 mannen kwamen de vloerverwarming leggen. ook dit werd netjes overlegd waar je wel/geen leidingen wil hebben. zeer tevreden over de vloer, hopelijk nog jaren plezier van.

Snel, correct en vriendelijk!

Afgelopen zomer bij Top Renovloer uitgekomen voor het vervangen van onze bestaande niet geïsoleerde oude houten verdiepingsvloer uit 1958. Vanaf het eerste contact liep alles vlot. We hadden een nog al krappe planning en wilde zsm de nieuwe vloer er in, midden in de zomervakantie. Dit was voor Harald en Mie geen probleem! Even waren we bang of het wel goed, omdat het allemaal bijna te mooi leek om waar te zijn.... Maar dit was helemaal nergens voor nodig!! Ze zijn alle gemaakte afspraken na gekomen, waren elke dag keurig op tijd. Zelf hebben we de bestaande vloer verwijderd en de ruimte gereed gemaakt voor het beton. Harald is vooraf langs geweest om te kijken/meten en het plastic af te leveren. Legde netjes uit wat en hoe wij dit moesten doen en wat er zou gaan gebeuren. De dag dat het schuimbeton gestort werd was het buiten bloedheet, dus stond Harald om 6:00 voor de deur voor de laatste check. Vrachtwagen met beton stond er een halfuur later net als gepland en om 7:15u was iedereen weer weg en lag het schuimbeton er al in! Ook het plaatsen van de vloerverwarming en anhydrietvloer was keurig volgens afspraak en binnen no-time gedaan. Echt heel erg tevreden!! Inmiddels zijn we ruim een halfjaar verder en hebben we al wat koude dagen gehad. Wij zitten er nu heerlijk warm bij en zijn nog steeds super blij dat we dit gedaan hebben! Wij raden iedereen aan om met Top Renovloer in zee te gaan!!

Zeer klantgericht en mooi product voor een prima prijs!

Contact leggen met Top Renovloer ging vanaf het begin erg soepel en snel. Dat is erg prettig als je het druk hebt met een renovatie. Ook het aanpassen van de planning ging, toen dat nodig was, zonder problemen. Het offerteproces is transparant en volledig. De uiteindelijke levering ging zoals verwacht; soepel en snel. Resultaat een mooie schuimbeton vloer en een tevreden klant! Een aanrader wat ons betreft.

Topservice, snel en zeer flexibel. Mooi product voor een goede prijs

Ik heb Top Renovloer onze schuimbetonvloer laten aanbrengen in onze net gekochte woning uit 1934. Ik heb zelf de vloer en balklaag eruit gesloopt en het plastic aangebracht wat er vooraf in aangebracht moet worden. Dat gaf wat verrassingen zodat ik gevraagd heb of de planning wat opgeschoven kon worden. Dat was gelukkig geen probleem. Harald (eigenaar/projectleider) is een paar keer komen kijken om te checken of alles goed voorbereid was en in te komen meten. De vloer is inmiddels gestort en de vloerverwarming met anhydriet is aangebracht we zijn er zeer tevreden over en zeker ook over de goede communicatie met Mie Hu op kantoor.

Uitstekende service van professionals in uitvoering

Kort voortraject, komt heel betrouwbaar over en hebben dit helemaal waargemaakt. Speciale verzoeken is geen probleem en worden conform afspraak, zoals al het andere ook uitgevoerd. Perfecte vloer opgeleverd en vloerverwarming draait vanaf de eerste dag dat hij aan mocht probleemloos. Uitstekend werk en een zeer tevreden klant.

Excellent Service and Floor

The team takes you through the process step by step and ensure you are comfortable throughout. They plan in advance and arrives on time and finishes on time. The quality of their work are great, and you can see Harald prides himself in his work. Of all contractors I had during my total home renovation, Top Renovloer was truly went above and beyond to deliver, and was a joy to work with them.

Mooie vloer en goede service!

Realisatie van onze schuimbetonvloer met vloerverwarming en anhydriet is zeer prettig verlopen! Altijd goede onderlinge communicatie gehad en er werd goed met ons meegedacht, precies zoals je mag verwachten! Resultaat: een mooie vloer waar we nu al veel plezier aan beleven. Tip: het vullen van de vloerverwarming kan wel beter, er zat bij wijze van spreke meer lucht dan water in.

Uitstekend resultaat en erg prettige communicatie

Tijdens de renovatie van onze woning hebben we erg prettig met Harald en Mie samen gewerkt. Deskundig advies en snelle en prettige communicatie. Resultaat is top!

Goede service, degelijke vloer

We kregen in het proces goed advies van Top Renovloer en de vloer ligt er keurig bij. Ideaal om toe te passen in oude woningen

gewoon goed

Duidelijke communicatie. Er wordt gedaan wat er wordt gezegd. Een keertje langskomen omdat we toch in de buurt waren en een belletje of we er uitkomen. Helaas werkte de mail box niet altijd mee. Er verdween wat post tussen de spam. Maar verder is Harald een prettig iemand om afspraken mee te maken. Top renoveer bedankt, we hebben weer een prachtige woonkamer. Familie Puik Hilversum

Persoonlijke begeleiding

Fijne persoonlijke begeleiding vanuit Top Renovloer bij het storten van de schuimbeton vloer en afwerking met anhydriet. Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat en de communicatie en begeleiding gedurende het proces, bedankt Harald!

Via onze architect kwamen we bij Top Renovloer. De contacten waren uitstekend, vooraf hebben we goed afgesproken wat er door wie gedaan zou worden. De dagen dat ze bij ons werkten waren ze keurig op tijd en alles is vlot verlopen. Ook de aanvraag voor de subsidie is snel en netjes afgehandeld. Dus wij zijn zeer tevreden.

Neem contact op met Top Renovloer en laat je informeren

Na contact opgenomen te hebben en me heb laten informeren was het al snel duidelijk dat we van isolatie beton tot en met de anhydriet vloer door Top Renovloer zouden laten uitvoeren. Top Renovloer heeft ons hierin goed geholpen. Zelfs de service en controle na het leggen/gieten van de vloer is hier vanzelfsprekend. Kortom super tevreden!

complete begeleiding en nazorg

Als particulier was het product en het bedrijf voor mij volkomen nieuw en ik was dan ook best gespannen over het gehele traject. Gelukkig heeft Top Reno vloer ons uitstekend begeleid en een goede uitleg gegeven. Ze dachten goed met ons mee, en hebben ons uitstekend uitgelegd wat wij allemaal zelf moesten doen om alles goed voor te bereiden. Ook op de dag dat de vloer werd gestort waren de uitvoerders perfect op tijd. Ze pakten het professioneel aan en voor we het goed en wel wisten was het al klaar. De dagen erna werd de vloer afgewerkt met de vloerverwarming. De oplevering was netjes en alles werd schoon achtergelaten. En ook nu was de nazorg prima. Alle vragen werden geduldig beantwoord. Renovloer was zich met recht TopRenovloer noemen

Prima bedrijf, snelle reactie, kundige mensen, alles netjes volgens afspraak

TopRenovloer heeft bij ons een nieuwe vloer aangebracht. Eerst schuimbeton, daarna vloerverwarming en anhydriet. De contacten met het bedrijf waren prima, met name in de voorbereiding waarin afgestemd moest worden hoe ik zaken moest voorbereiden of advies over hoe ik dingen het beste kon aanpakken heeft TopRenovloer mij prima en tijdig van informatie voorzien. Ook na het plaatsen bij vragen kon ik gewoon netjes bij ze terecht. Harald en Nabil, puik werk! Bedankt!

Top! Ervaring

Bij ons is de kruipruimte vol schuimbeton gestort met daarop vloerverwarming in anhydriet. Het contact/overleg was super (mocht altijd even bellen voor vragen) Komt alle afspraken na. Vriendelijk en behulpzaam. Het eindresultaat superrr

Wij zijn heel tevreden

We kregen duidelijke informatie en goede uitleg vooraf. De mensen van Top Renovloer zijn goed bereikbaar, ze reageren bijvoorbeeld snel op e-mail. Ook nadat de vloer al was gelegd en betaald, hebben ze ons geholpen met het aanvraagformulier voor subsidie. Tijdens de klus waren ze ook direct bereikbaar via WhatsApp. De vloerverwarming + gietvloer zijn goed en netjes gelegd, wij zijn heel tevreden.

Goede oplossing en service

In goed overleg met Harald zijn we gekomen tot een mooie oplossing met vloerverwarming als vervanging van een bestaande houten en betonnen vloer. Harald en Mie zijn zeer betrokken en reageren snel en positief op vragen. Kortom een goede oplossing en service!

Over Top Renovloer

www.toprenovloer.nl