Goed werk geleverd door vriendelijke medewerkers

Nieuw bitumen dak gelegd. Mooi en goed resultaat. Duidelijke communicatie en afspraken steeds goed nagekomen. Tevreden met resultaat.

Royaal heb ik ervaren als een klantvriendelijk en flexibe bedrijf

Het inspecteren van het dak voor onderhoud ging snel en vakkundig. Ook het diverse malen nadien bijstellen van de offerte ging snel en soepel en helemaal naar wens. Als de uitvoering net zo goed gaat als het voortraject, zijn wij helemaal tevreden.

Top service!

Zeer behulpzaam en kundig mijn probleem opgelost na stormschade.

Fijne communicatie, goede kwaliteit herstel

Zeer tevreden met service Royaal Dak Onderhoud. Communicatie omtrent offerte maken, afspraak plannen gingen soepel. En werkzaamheden dak zijn goed uitgevoerd, en werkplaats weer netjes achtergelaten. Ook eerlijke prijzen

Tja Ik heb weer een heel mooi dak door vakmensen gedaan TOP

Mijn dak is helemaal vervangen en 2 schoorstenen zijn verwijderd. Dak ziet er weer netjes uit ik ben geweldig geholpen en nette mensen. Ook met de betaling geen problemen. TOP bedrijf

Prettige ervaring, duidelijke communicatie

Ik ben tevreden: Prettige ervaring, duidelijke communicatie, vriendelijke mensen.

Vakkundige en vriendelijke medewerkers

Tot nu zijn wij steeds erg goed geholpen met Royaal Dakonderhoud. Ze hebben veel ervaring en komen met de juiste analyses. Daarnaast proberen ze rekening te houden met eventuele spoedklussen en zijn ze goed bereikbaar voor vragen. Echte aanrader!

Keurig gewerkt en strakke renovatie

Niets dan lof voor dit bedrijf. Vanaf het offertetraject heel goed geadviseerd en door het offerteproces heen geleid. Geen gedoe met betalingen vooraf. De uitvoering van de opdracht zelf was daarna ook uitstekend. Vriendelijk personeel dat afspraken nakomt en geen omkijken naar ze gehad 3 dagen lang. Renovatie betrof een bitumen dak. Wij kunnen weer een tijd vooruit!

vriendelijke medewerkers, goede uitvoering

Vrij lange wachttijd voor opdracht werd uitgevoerd. Deels een gevolg van uitstel door slecht weer, dus overmacht. Personeel van de planning en de uitvoering is vriendelijk. Opdracht is goed uitgevoerd.

Mijn ervaring tot nu toe goed.

Er moet nog begonnen worden met de klus , maar tot nu toe verloopt alles volgens afspraak.

Geen slechte ervaring

Ik ben niet ontevreden alleen vond ik een concrete afspraak maken echt niet soepel gaan. Er zijn best wat ochtenden geweest dat ik heb zitten wachten en dat ik zelf er achter aan moest gaan om te horen dat jullie niet zouden komen. Ook een keer dat jullie met pech langs de weg stonden, dan laat je je klant toch op z’n minst even weten dat je niet komt. Dit deel vond ik niet bepaald klant vriendelijk. Verder prima. Kan niet echt wat zeggen van het werk, want daar heb ik geen verstand van. Wel een beetje rommelig achter gelaten, modder op het boeiboord van het huis en ook nog wat rommel in de steeg. Klein beetje feedback dus.

Beste Diana, Dank voor uw feedback. Uw werkzaamheden waren gepland net voor de kerstvakantie en uiteindelijk in de kerstvakantie uitgevoerd. Door de drukte, vakantieperiode en het vele slechte weer van afgelopen tijd loopt de planning/communicatie niet zo soepel als normaal, onze excuses hiervoor. Verder had ik begrepen dat mijn collega’s nog niet helemaal klaar waren, dus dan zullen ze gelijk even de benoemde puntjes meenemen. Bedankt voor de opdracht en vertrouwen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Royaal

Heel goed werk verricht.

Vriendelijk professionels die betaalbaar werk verrichten. Zeer tevreden.

Goed wek geleverd!

Bedrijf heeft onze lekkage uitstekend verholpen. Goede analyse, duidelijke offerte en gelukkig kon er binnen een paar weken geschakeld worden. Goed, vlot en netjes werk.

Net werk geleverd en goede communicatie

Bij ons zijn er schoorstenen gerenoveerd, weggehaald en zijn de nokvorsten nagelopen. De mannen van Royaal zijn vriendelijk, denken met je mee, communiceren goed en hebben volgens mij goed werk geleverd.

Realistisch, betrouwbaar en vakmanschap!

Royaal kwam snel langs om de werkzaamheden te inventariseren en gaf hierbij professioneel advies over de werkzaamheden en de urgentie van de verschillende werkzaamheden. De offerte volgde snel en die kon makkelijk geaccepteerd worden. Over de wachttijd werd goed gecommuniceerd. De uiteindelijke werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, waarbij tussendoor werd uitgelegd wat er was gebeurd en werd expliciet het meerwerk besproken. Zeer tevreden over alle stappen in het proces en vooral dat mijn dak weer helemaal waterdicht is.

Professioneel, vriendelijk en bekwaam.

Probleem snel gevonden en lekkage meteen verholpen. Een echte aanrader!

Voldoende

Op zich goed. Er is zoals afgesproken een noodvoorziening geplaats. Echter mocht er niks gedaan worden bij onze cv doorvoer wegens co2 gevaar. Echter is dit een nieuwe cv ketel en betreft het alleen de doorvoer pijp waar lood rondom geplaats dient te worden.... Wij hebben een offerte ontvangen voor het vernieuwen hele dak. Ik vraag me dan ook af, of er dan ook niet bij de cv doorvoer gewerkt mag worden?

veel zorg voor detail

Royaal doet goed besproken is en komt met voorstellen. Hele fijne communicatie en vakmensen die het werk goed uitvoeren.

Deskundig, communicatie, snel

Ruud en collega's hebben snel op mijn bericht beantwoord. Een afspraak inplannen met spoed (lekkage inspectie) was ook mogelijk. Ze komen afspraken na. Ze waren op tijd op de afspraak. Communicatie was helder in elke stap (ze nemen echt de tijd om goed uit te leggen wat het probleem is en wat ze voorstellen om dat op te lossen) en ze weten precies wat ze doen. Heel blij mee. We gaan ons dak door hen laten renoveren.

Snel en effectief!

Meerdere partijen benaderd zonder goed resultaat. Met Royaal dak direct contact, analyse van het probleem, offerte en een snelle afspraak voor de reparatie. Wij voelde ons heel serieus genomen. Vriendelijke mensen, een aanrader!!

Lek tgv kapotte dakpan snel en deskundig verholpen.

Wij hadden een groot daklek en Royaal Dak Onderhoud om een offerte gevraagd. In korte tijd en zonder ladder waren zij in staat om op een goothoogte van ruim 7,4 meter de kapotte dakpan te vervangen. Mijn complimenten voor de aardige vakmensen van dit bedrijf.

Uitstekende hulp

Nadat ik een lekkage had ontdekt in mijn dak heb ik Royaal Dak Onderhoud gebeld, door vakanties en ziekte duurde het iets langer maar ze hebben mij ingepland en het probleem is verholpen. Duidelijke communicatie en duidelijke uitleg van wat ze hebben gedaan om het probleem te verhelpen.

Vakwerk, erg tevreden

Aardige dakdekkers. Goed werk afgeleverd.

Goed en netjes uitgevoerd.

Royaal heeft de benodigde werkzaamheden heel netjes uitgevoerd. Ze communiceren helder, snel en netjes en komen de gemaakte afspraken na. De medewerkers zijn vriendelijk en beleefd en hebben vlot en netjes gewerkt. Er was sprake van lekkage en het was fijn dat de urgentie serieus werd genomen.

vakkundig en goed, alleen afspraak maken wat traag

Ruud heeft vakkundig een offerte opgesteld. In eerste instantie was het iets lastig om tot een afspraak te komen en verliep te communicatie wat traag. Bij de afspraak heeft Ruud de schade (lekkage bij goot dakraam) snel en vakkundig gerepareerd. Helaas bleek later dat het op die manier nog niet helemaal was opgelost. Hiervoor kwam Ruud later nogmaals terug en heeft dit nog opgelost. Nu blijkt het droog te zijn.

Over Royaal Dak Onderhoud

Royaal Dak Onderhoud neemt uw zorgen uit handen als het gaat om het onderhoud van daken. Wij onderhouden, verbouwen en vernieuwen zowel woningen als bedrijfspanden. Royaal Dak Onderhoud is al meer dan veertig jaar actief in het onderhouden van daken in Nederland.